Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut

Kommentit (636)

Vierailija
261/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, minusta asia riippuu vähän siitä millaista suhdetta itse hakee. Itse kun haen pysyvää suhdetta, joka johtaa toivottavasti yhteiseen elämään ja perheen perustamiseen - niin miksi olettaisin että kymmeniä miehiä lyhyen ajan sisällä läpikäyvä nainen olisi kiinnostunut sellaisesta juuri minun kohdallani? Voisinko luottaa tällaisen naisen sitoutumiseen ja pitkäjänteisyyteen, kun väistämättä niitä vaikeita hetkiä tulee kaikissa suhteissa? 

Jos taas itse hakisin yhden illan juttuja niin mitäpä väliä millään olisi, jos vaan suojaus alapäässä on kunnossa.

Vierailija
262/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ne nuoret naiset muuttavat pois Tomin kotikylästä, niin eipä tarvii Tomia huolia ketään ja voi ihan kaikessa rauhassa pyöriä omassa navassaan ja vihafantasioissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo naisten vaatimuksia miehille, niin onko se paljon, jos mies haluaisi potentiaalisen kumppaninsa olevan puhdas? Ei hirveästi miehet muuta vaadikkaan. Ja sitten naiset haluavat asettua aloilleen yli kolmikymppisinä, kun välilihat lepattavat ja lähes kaikki munat on jo mennyttä. Joo, ei kiitos.

Vierailija
264/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar

Mutta sitten ette myöskään halua miestä joka ei ole ollut kenenkään kanssa. Tämäkin on niin nähty.

Tarkoitat siis itseäsi? Niin, siihen löytyvät syyt sinusta, käytöksestäsi ja asenteestasi. Et saa ketään haluamaan sinua. 

Vierailija
265/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan huili, mutta joidenkin on sellaisiinkin pakko tyytyä, koska suuri osa naisista on sellaisia. 😂

Ei kaikki naiset ole niin kuin sinä.

Vierailija
266/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ajattelee naisista kuin Tomi, mutta eivät vaan sano sitä ääneen. Miettikää naiset tätä, kun seuraavan kerran avaatte haaranne.

Mitä mun pitää miettiä? Elän omaa elämääni, ja toivottavasti sinä elät omaasi....puutteessa.

Sinun pitäisi miettiä, että miltä tuntuu kun seksikumppanisi todennäköisesti ajattelee samoin tavoin naisista kuin Tomi.

En ole Tomin kaltaisten aivottomien nyhvöjen kanssa, hyvä lapsi :D

Jos mies halveksii naista ja tämän seksuaalisuutta, sen huomaa miehestä. Ja sellaista miestä ei sänkyyn viedä.

Niinhän sinä luulet. Suurin osa miehistä kuitenkin ajattelee naista kyläpyöränä jos tietää naisella olleen monia seksikumppaneita. Osaavat vaan olla asiasta hiljaa.

Mieshän on itsekin sitten k*läpyörä, typerimmät miehet toki eivät kaksinaismoralismissaan näe sitä :D

Kukaan nainen ei halua kumppanikseen miestä, joka sallii itselleen mitä vaan, mutta laatii kumppanilleen pitkän listan sääntöjä.

Miehille on vaan meriitti jos pääsee kastamaan kärkensä moneen naiseen. Vaikka tasa-arvo onkin, niin naisissa ja miehissä on eroja.

Kenen mielestä meriitti? Toisten miesten vai samaa harrastavien naisten? Toivottavasti samantyyppiset ihmiset kohtaavat toisensa.

Tätä minäkin olen usein miettinyt. Itse en arvosta miestä, joka on kastanut kärkeään moneen, eikä ystävänikään.

Tämä on siis joku myytti mitä jotkut edelleen jatkavat, mutta ketkä ja miksi? Itse hurmaantuvat sitoutumiskammoisiin miehiin ja sanovat sitä arvostettavaksi kokemukseksi?

Vierailija
267/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt se masturbaatiorinki missä miehet hakkaavat toistensa tatteja ja vihaavat naisia? :D

Vierailija
268/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tällekin pojalle on noita juttuja syöttänyt ja laittanut pikkuisen pään sekaisin? Teinejä on liian helppo manipuloida.

Todennäköisesti Antti Taateli, mustan miehen värillinen poika, joka kusettaa incelnasuleilta rahaa manosfäärinpaskalla.

Pojat oppivat naisista kokemuksen perusteella kun kasvavat, että ei siihen manosfääriä tarvita, kun on feminismi. Naiset vain eivät osaa ottaa vastuuta teoistaan, vaan aina syyttävät muita virheistään.

Miltä muuten naiset tuntuu jättää tyttärillenne sellainen maailma, jossa te olette nauttineet kaikista etuoikeuksista ja samalla tuhonneet tyttärienne turvalliauudentunteen. Naiset saavat sen kohtelun, jonka omalla käytöksellään ansaitsevat, koska herrasmiesmäisyys on enää muisto vain patriarkaaisesta maailmasta.

Sinusta tasa-arvo on naisille etuoikeus? Et ilmeisesti miehenä pärjää yhteiskunnassa, jossa naisia ei voi alistaa ja kahlita. Vaadi itseltäsi vähän enemmän!

Vierailija
269/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan huili, mutta joidenkin on sellaisiinkin pakko tyytyä, koska suuri osa naisista on sellaisia. 😂

Ei todellakaan, vaan juuri sitä toista laitaa. Sitähän keskustelu koskee. 

Vierailija
270/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo sanoo sen rehellisesti ääneen mitä moni mies ajattelee. Miehet kuittailee jatkuvasti toisilleen jos joku on suhteessa jako rasian kanssa. Onhan se epätodennäköistä että itsekkään olisi naiselle loppuelämän mies jos tällä on ollut jo kymmeniä entisiä. Ei sellaiseen enää luota ja lähtee suhteeseen silläajatuksella että no onpahan edes joku joksikin aikaa. 

Samoin kun että kukaan mies ei pidä plussana sitä että naisella on lapsia toisen miehen kanssa. Ne ei ole mitään bonuslapsia vaan ylimääräisiä lapsia ja rasitelapsia.

Sun yhteiskunnallinen asema kävikin hyvin ilmi. Alin tuloluokka, alin koulutustaso, asut maalla tai maaseututaajamassa. 

Vierailija
271/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Näin rumasti naisista puhuvia miehiä kannattaa välttää. Ei mene kuin hetki ja he puhuvat yhtä rumasti sinusta. 
Ei myöskään tällainen julkisesti naisista halveksuvasti puhuminen kuulosta siltä, että olisi ihan kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
272/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä reppanoita. Miten heikko miehen täytyy olla että voimaantuu kuvitellusta naisten alistamista?

Eikös se ole voimakkaan ihmisen merkki, kun tietää mitä haluaa? Miksi miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä millä kumppaninsa valitsee?

On voimakkaan ihmisen merkki että tietää mitä haluaa. Kun taas tarve haukkua ,pitää toisia ihmisiä omaisuutena/ itseään huonompana on heikon ihmisen merkki.

Vierailija
273/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvittelevat, että yhtäkään naista kiinnostaa heidän milipiteensä koska? Ihmeelliset voimafantasiat reppanoilla. Tottakai jokaisella on oikeus valita kenet kelpuuttaa kumppanikseen, niin mikä tossa nyt on se juttu? 

No ei kiinnosta ei: alustuskirjoitus on klo 10:20 julkaistu ja Sinun kirjoituksesi klo 11:31 oli numero 201.

Joten näköjään on aikaa montaa kiinnostanut, kun 71 minuutin aikana on tullut alustuksen jatkoksi tasan 200 kannanottoa, joista osa toki miehiä.

Jos vaikka niinkin suuri osa kuin 40 % kaikista kirjoittaneista olisi miehiä (jonka luulisin olevan oikein rivakasti överiarvio - varmuuden vuoksi), niin siinä tapauksessa kuitenkin n. 120 naista on jo tuon 71 minuutin aikana kiinnostanut.

Että silleen. Miksiköhän?

Unski - Rakkaus- ja parisuhdelausuntoautomaatti

Vierailija
274/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo naisten vaatimuksia miehille, niin onko se paljon, jos mies haluaisi potentiaalisen kumppaninsa olevan puhdas? Ei hirveästi miehet muuta vaadikkaan. Ja sitten naiset haluavat asettua aloilleen yli kolmikymppisinä, kun välilihat lepattavat ja lähes kaikki munat on jo mennyttä. Joo, ei kiitos.

Miehet likaavat naisen? No, miksi sitten itse haaveilet naisen likaamisesta parisuhteessa?

Vierailija
275/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan, vaan juuri sitä toista laitaa. Sitähän keskustelu koskee. 

Puhun kyläpyöristä eli sinusta.

Vierailija
276/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar

Mutta sitten ette myöskään halua miestä joka ei ole ollut kenenkään kanssa. Tämäkin on niin nähty.

Jos et kelpaa kenellekään, syy ei ole kokemattomuudessasi. Mutta toki kaunotarhan sinun pitäisi saada :D

Kukaan täällä ei usko, että oma moraalisi olisi syy siihen, että olet koskematon. 

Sen takia, alussa sanoinkin, että olen ollut usean kanssa, vaikka kokemusta ei ollut, jotta pääsisin ensimmäisen portin läpi. "Fake 'till you make it" - tyyliin.

Valehtelet itse, joten kuvittelet muidenkin valehtelevan. Erittäin miestyypillinen asenne, jota projisoitte naisiin.

Kuule, se eka nainen ja tokakin tosiaan tajusi valeesi. Miehestä näkee ja huomaa, ettei se tiedä yhtään mitä yrittää tehdä. 

Vierailija
277/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme asenne palsran naisilla! 

Taidatte itse olla niitä kyläpyöriä, vai miten ihmeessä voitte puolustella moisia tyttöjä?

En todellakaan hyväksyisi miniäkseni mitään jakorasiaa. Jokin moraali ja elämänarvot on sentään oltava tulevien lastenlasteni äidillä!

Luulisi olevan kaikille itsestään selvä asia, mutta ei näköjään.

-Ja todellakin otan miniäkseni mieluummin kunnollisen aasialaisen, kuin suomalaisen hepsankeikan, joka kumminkin pettää tai hakee eroa heti ensimmäiaen riidan tullen.

Voi Luoja auta, mihin tämä maa onkaan vajoamassa.

Mitä??????????

Sinäkö etsit ja valitset lapsellesi puolison??? 

Apua, toivottavasti lapsesi ymmärtävät asettaa sinulle rajat.  Olet kauhea ihminen. 

Vierailija
278/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis itseäsi? Niin, siihen löytyvät syyt sinusta, käytöksestäsi ja asenteestasi. Et saa ketään haluamaan sinua. 

Ei vaan mulle aikanaan suoraan sanottiin, että "miks et oo ollu kenenkään kaa, aika outoa", ja sitten poistettiin tai estettiin. Siitä viisastuneena aloin esittämään, että olin kokenut, kunnes sain ne ensimmäiset kokemukset. Naisilla toimii vahvana ns. sosiaalinen tutka, eli vain ne kelpaavat, jotka ovat kelvanneet muille.

Vierailija
279/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi kuvittelee, että joku hänet huolisi.

Vierailija
280/636 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä reppanoita. Miten heikko miehen täytyy olla että voimaantuu kuvitellusta naisten alistamista?

Eikös se ole voimakkaan ihmisen merkki, kun tietää mitä haluaa? Miksi miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä millä kumppaninsa valitsee?

On voimakkaan ihmisen merkki että tietää mitä haluaa. Kun taas tarve haukkua ,pitää toisia ihmisiä omaisuutena/ itseään huonompana on heikon ihmisen merkki.

En minä ainakaan pidä naista, jolla on ollut villimpi historia mitenkään huonompana ihmisenä. Parisuhteeseen taas en sellaisen naisen kanssa menisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän