Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut

Kommentit (470)

Vierailija
281/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina huvittaa, kun mies kertoo "ottavansa" naisen. Eivät miehet sitä päätä, kuka heitä jaksaa katsella, josko kukaan.

Vierailija
282/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvähän se on että nämä tuovat asenteensa esiin. Itse kyllä pidän siitä että nainen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja nauttii elämästään ilman että patavanhoillisilla on sananvaltaa siitä milloin, miksi ja miten. 

Nainen saa kyllä nauttia, mutta silloin kyllä tuntuu vähän epäreilulta, jos tämä antaa kaikille muille kuin itselle myös.

Ja mitä epäreilua siinä on? Kuvitteletko, että sulla on jokin hallintaoikeus siihen naiseen? Lopeta. Se nainen omistaa itse itsensä ja rakastelee ketä haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä se meni niin, että näille kyläpyörille kyllä oli ottajia, menivät naimisiin ja saivat lapsia, kun taas me siveellisemmät naiset jäimme ilman. Eipä kyllä enää kiinnostakaan.

N46

Vierailija
284/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvähän se on että nämä tuovat asenteensa esiin. Itse kyllä pidän siitä että nainen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja nauttii elämästään ilman että patavanhoillisilla on sananvaltaa siitä milloin, miksi ja miten. 

Nainen saa kyllä nauttia, mutta silloin kyllä tuntuu vähän epäreilulta, jos tämä antaa kaikille muille kuin itselle myös.

Ja mitä epäreilua siinä on? Kuvitteletko, että sulla on jokin hallintaoikeus siihen naiseen? Lopeta. Se nainen omistaa itse itsensä ja rakastelee ketä haluaa. 

Ketä haluaa? Ethän sä saa edes inceleitä.

Vierailija
285/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ole oikeudessakin lieventävä asianhaara jos se seksuaalirikosken uhri on kyläpyörä?

Ei. Sensijaan naisviha on koventamisperuste rikosta tuomittaessa, esim. natsikulkueen päähänpotkimistapauksessa. Potkaisija on tunnistettu eilen ja on tissiposkinen 1998 syntynyt leuaton incel:   https://share.google/JH8i0TjYX8eevipXr

Katsokaa tosiaan, millaiset tyypit naisia potkii. Varmaan ainut kosketus naiseen hänen elämässään.

Vierailija
286/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinustako asioissa ei ole mitään epäreilua, jos kaksi ihmistä haluaa samaa asiaa, mutta vain toinen sen saa? Toki nainen saa itse päättää kenelle antaa, muttet voi kieltää etteikö tilanne voisi aiheuttaa epäreiluuden kokemusta.

Vierailija
287/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä reppanoita. Miten heikko miehen täytyy olla että voimaantuu kuvitellusta naisten alistamista?

Eikös se ole voimakkaan ihmisen merkki, kun tietää mitä haluaa? Miksi miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä millä kumppaninsa valitsee?

On voimakkaan ihmisen merkki että tietää mitä haluaa. Kun taas tarve haukkua ,pitää toisia ihmisiä omaisuutena/ itseään huonompana on heikon ihmisen merkki.

En minä ainakaan pidä naista, jolla on ollut villimpi historia mitenkään huonompana ihmisenä. Parisuhteeseen taas en sellaisen naisen kanssa menisi.

Sitten sinä et ole henkilö josta juttu kertoo. Tosin se että sinulla on tarvetta kertoa syitä miksi et halua kuviteltua suhdetta on myös heikkouden ja epävarmuuden merkki.

Onko ketjun kaikki naiset sitten kanssa heikkoja ja epävarmoja, kun keksivät syitä miksi eivät menisi jutun henkilön kanssa suhteeseen?

Vierailija
288/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä reppanoita. Miten heikko miehen täytyy olla että voimaantuu kuvitellusta naisten alistamista?

Eikös se ole voimakkaan ihmisen merkki, kun tietää mitä haluaa? Miksi miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä millä kumppaninsa valitsee?

No kun ei niillä ole varaa mistä valita! Naisvihamielisyys näkyy ja kuuluu kauas! Kukaan järkevä ei ota näitä miehiä jotka h uorittelee ja p otkii naisia mistä tahansa syystä!

Vierailija
289/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme asenne palsran naisilla! 

Taidatte itse olla niitä kyläpyöriä, vai miten ihmeessä voitte puolustella moisia tyttöjä?

En todellakaan hyväksyisi miniäkseni mitään jakorasiaa. Jokin moraali ja elämänarvot on sentään oltava tulevien lastenlasteni äidillä!

Luulisi olevan kaikille itsestään selvä asia, mutta ei näköjään.

-Ja todellakin otan miniäkseni mieluummin kunnollisen aasialaisen, kuin suomalaisen hepsankeikan, joka kumminkin pettää tai hakee eroa heti ensimmäiaen riidan tullen.

Voi Luoja auta, mihin tämä maa onkaan vajoamassa.

Venäläiset hiljaa. Painukaa takaisin siihen paratiisiin mistä tänne tulitte loisimaan.

Vierailija
290/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän tytöt muuttavat noilta kyliltä sivistyneempiin piireihin. Kyläpyörän maineeseen kun saattoi joutua antamalla pakkeja kylän junteille. Ei se ole sattumaa että vuosikymmenestä toiseen maaseudulle jää asumaan vain miehiä. 

Vierailija
291/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo naisten vaatimuksia miehille, niin onko se paljon, jos mies haluaisi potentiaalisen kumppaninsa olevan puhdas? Ei hirveästi miehet muuta vaadikkaan. Ja sitten naiset haluavat asettua aloilleen yli kolmikymppisinä, kun välilihat lepattavat ja lähes kaikki munat on jo mennyttä. Joo, ei kiitos.

Miehet likaavat naisen? No, miksi sitten itse haaveilet naisen likaamisesta parisuhteessa?

Tykkään naisistani kuten kahvista: ilman muiden miesten kyrpiä.

Vierailija
292/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kyllä naisena, että on merkittäviä eroja siinä kuinka jotkut jakoivat itseään jo nuorena. Ei mitään itsekunnioitusta sen suhteen. En ihmettele, että miehet pitävät näitä naisia tietyssä arvossa. Näin on ollut kautta historian. 

Pasi, sun naislarppaukset ei koskaan onnistu.

Vierailija
293/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset. Näin rumasti naisista puhuvia miehiä kannattaa välttää. Ei mene kuin hetki ja he puhuvat yhtä rumasti sinusta. 
Ei myöskään tällainen julkisesti naisista halveksuvasti puhuminen kuulosta siltä, että olisi ihan kaikki muumit laaksossa.

Sama pätee toisinpäin, siksipä 99% suomalaisista naisista on kategoriaa: välteltävä.

Vierailija
294/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastine kyläpyörälle? Kuka niitä ajaa ja muovaa?

Mikä on kaikilta naisilta epätoivoisesti vonkaava, kukasta kukkaan surraava velikulta, jolla silmät vilkkuu koko ajan joka suuntaan?

Höpisee jotain punalihaisen pyytämisestä, mutta ei tarkoita kalastusta.

Olisiko väsynyt, vinkuva ja ruostunut käsipumppu?

Vierailija
295/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen määrittelee itse, millaisen puolison haluaa. Suurin osa naisista ei ole kyläpyöriä, joten ei ole vaikea löytää naista, jolla on normaali seksihistoria.

Vierailija
296/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme asenne palsran naisilla! 

Taidatte itse olla niitä kyläpyöriä, vai miten ihmeessä voitte puolustella moisia tyttöjä?

En todellakaan hyväksyisi miniäkseni mitään jakorasiaa. Jokin moraali ja elämänarvot on sentään oltava tulevien lastenlasteni äidillä!

Luulisi olevan kaikille itsestään selvä asia, mutta ei näköjään.

-Ja todellakin otan miniäkseni mieluummin kunnollisen aasialaisen, kuin suomalaisen hepsankeikan, joka kumminkin pettää tai hakee eroa heti ensimmäiaen riidan tullen.

Voi Luoja auta, mihin tämä maa onkaan vajoamassa.

Venäläiset hiljaa. Painukaa takaisin siihen paratiisiin mistä tänne tulitte loisimaan.

Venäjä vastustaa vain fasisteja. Jos on fasisti, on syytä pelätä demokratiaa, muuten Venäjä on liittolainen.

Vierailija
297/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On voimakkaan ihmisen merkki että tietää mitä haluaa. Kun taas tarve haukkua ,pitää toisia ihmisiä omaisuutena/ itseään huonompana on heikon ihmisen merkki.

En minä ainakaan pidä naista, jolla on ollut villimpi historia mitenkään huonompana ihmisenä. Parisuhteeseen taas en sellaisen naisen kanssa menisi.

Sitten sinä et ole henkilö josta juttu kertoo. Tosin se että sinulla on tarvetta kertoa syitä miksi et halua kuviteltua suhdetta on myös heikkouden ja epävarmuuden merkki.

Onko ketjun kaikki naiset sitten kanssa heikkoja ja epävarmoja, kun keksivät syitä miksi eivät menisi jutun henkilön kanssa suhteeseen?

Hienosti projisoitu. Ultimaattinen merkki heikkoudesta'.

Vierailija
298/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tällekin pojalle on noita juttuja syöttänyt ja laittanut pikkuisen pään sekaisin? Teinejä on liian helppo manipuloida.

Todennäköisesti Antti Taateli, mustan miehen värillinen poika, joka kusettaa incelnasuleilta rahaa manosfäärinpaskalla.

Pojat oppivat naisista kokemuksen perusteella kun kasvavat, että ei siihen manosfääriä tarvita, kun on feminismi. Naiset vain eivät osaa ottaa vastuuta teoistaan, vaan aina syyttävät muita virheistään.

Miltä muuten naiset tuntuu jättää tyttärillenne sellainen maailma, jossa te olette nauttineet kaikista etuoikeuksista ja samalla tuhonneet tyttärienne turvalliauudentunteen. Naiset saavat sen kohtelun, jonka omalla käytöksellään ansaitsevat, koska herrasmiesmäisyys on enää muisto vain patriarkaaisesta maailmasta.

Missähän piireissä sinä pyörit? Itse tunnen oikeastaan vain herrasmiesmäisiä nuoria miehiä. Usein olen miettinyt, että on nämä tyttäreni ikäiset nykymiehet sitten hienoja tapauksia, osaavat keskustella asioista, jopa tunteista. Mieheni on samaa mieltä.

Osa ikäpolvesta toki on sairaita ja tunnevammaisia, ja näin se on molemmissa sukupuolissa ja ollut ennenkin. En yleistäisi marginaanin perusteella. 

Tule ulos netin vääristyneestä maailmasta, niin monet ihmiset on niin kivoja!

Vierailija
299/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman kaksijakoista ja kärjistävää keskustelua. Mies joka sanoo mielipiteensä, on automaattisesti mies, jolla ei ole varaa valita ja ainoa vaihtoehto on tyytyä tai olla loppuelämä yksin. Eipä asia taida ihan näin olla. 

No hei, jos mies ei kellekään kelpaa, ei hänellä todellakaan muita vaihtoehtoja ole kuin olla yksin.

Vierailija
300/470 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok. Mä en myöskään huoli miespuolista versiota kyläpyörästä. Yhtälailla Thaikkureissulaiset, (ex)-ostovaimon omistajat, strippiklubilaiset, kaikkien vonkaajat yms. eivät pääse edes juttuasteelle. Nämä on ihan omia valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi