Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?

Vierailija
14.05.2026 |

Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on täysin tarpeetonta. Ihan turhaa rahan- ja ajankulua. Hyvänen aika, nehän pitää illalla viimeistään pestä pois. Kaikkein hulluimpia ovat nämä kuntosalille tai muuten treeneihin meikkaavat. Huh huh.

Vierailija
22/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ei tarvi, on niin luonnollisen kauniita ilmankin

Moni ei meikkaa sen takia, että siitä ei ole juurikaan hyötyä. Rumasta ei saa kaunista meikilläkään, joten on turha edes yrittää.

Totta, tuttu opiskeli kosmetologiksi, mutta meikillä ei saa kasvoja kauniimmaksi. Samalta hän näyttää ilman meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomen naiset eivät osaa käyttää meikkiä, he pyrkivät näyttämään epänaiselisilta ja hoitamattomilta.

Suomalaiset naiset eivät yleensä osaa pukeutua kauniisti ja tyylikkäästi.

Vierailija
24/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa ostaa meikkejä. Hallitus leikkasi 400 euroa pois ansiosidonnaisesta.

Ja nyt monella leikataan yleistuesta, jos on pääomatuloja jne.

Vierailija
25/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat luovuttaneet.

Vierailija
26/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ei tarvi, on niin luonnollisen kauniita ilmankin

😂

Vierailija
27/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas miehenä ihmettelen miksi naiset ylipäätään meikkaavat, moni nainen on luonnollisesti kaunis, mutta järkyttävän näköisiä siinä paksussa pakkelikerroksessa. Ei sytytä vähääkään järkyttävä pakkelikerros naamassa. Mikä idea siinä oikein on? Mies 

No ei kai ny naiset sitä miehiä varten tee? Miks miehet aina et kaikki sua varten

Eivät tietysti. Mutta miksi ei halua olla kaunis ja näyttää hyvältä? Vasta olin esim Tinder treffeillä ja ihan kaunis nainen kyllä, mutta silmiin pisti kuinka paksu kerros pakkelia oli naamassa. Tuli mieleen että miltähän tuo nainen näyttää niinkuin oikeasti ja kysymys miksi ihmeessä pitää feikata niin paljon ulkonäköä? Kehuihan hänkin minua komeaksi ja teen sen eteen paljon. Harrastan liikuntaa paljon, syön terveellisesti, syön kaikkia joilla on vaikutusta mm ihon terveyteen, paljon vettä jne. Käyn parturissa, parta aina siistinä, joka päivä huolenpitoa. Näkyy naamasta sillä tavalla että moni nainen ei usko mun olevan näin vanha. M41

Vierailija
28/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naaman piiretly kynillä on kauneuden mitta niin puhuisit totta.
Mikään ei ole niin kaunis kun nuori raikas nainen ilman meikkiä, miehistä (näyttäisivät meikillä lähinnä naurettavalta) puhumattakaan.

Vierailija
29/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suomalainen nainen, minusta meikkaus kuuluu itsestäänselvyytenä rutiineihin kuten siisti pukeutuminen ja kampaamokäynnit.  Meikkaus on ilo ja parhaiden kasvonpiirteiden korostamista.  

Vierailija
30/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa ostaa meikkejä. Hallitus leikkasi 400 euroa pois ansiosidonnaisesta.

Ja nyt monella leikataan yleistuesta, jos on pääomatuloja jne.

Juu, tässä linkki.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772937.html

Vierailija
31/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas miehenä ihmettelen miksi naiset ylipäätään meikkaavat, moni nainen on luonnollisesti kaunis, mutta järkyttävän näköisiä siinä paksussa pakkelikerroksessa. Ei sytytä vähääkään järkyttävä pakkelikerros naamassa. Mikä idea siinä oikein on? Mies 

Paikkaavat huonoa itsetuntoa 

Vierailija
32/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tt-tukeen vaikuttavat puolison tulot, lainat ei ole menoja. Ei saa omistaa kesämökkiä, venettä, moottoripyörää eikä asuntovaunua, ne pitää myydä.

Vierailija
33/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse suomalainen nainen, minusta meikkaus kuuluu itsestäänselvyytenä rutiineihin kuten siisti pukeutuminen ja kampaamokäynnit.  Meikkaus on ilo ja parhaiden kasvonpiirteiden korostamista.  

Meikit on myyntitykkien luoma keinotekoinen tarve. Naisia on (miesten ) helppo manipuloida.

Vierailija
34/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin sitä pakkelia kutsutaan lahonsuojaksi. Kunnon rotunaiset ei sellaista tarvitse, luonnolliset naiset parhaita.

Vierailija
35/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset naiset ei tälläydy ja keimistele. Tasa-arvo,  ei ole tarpeen .

Minä tosin meikkaan, olen harvoja niitä 'laitettuja' 

Vierailija
36/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä ei ole työterveyshuoltoa ja jos sun puoliso saa pientä palkkaa et saa tt-tukea eli lääkärit ja lääkkeet maksetaan 595 yleistuesta.

Vierailija
37/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa,aivan turhaa!

Vierailija
38/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panosta juuri mihinkään noista. Vaatteetkin ovat käytännöllisiä enemmän kuin keimailevia.  Toisaalta ihoni ärsyyntyy meikeistä, joten en enää meikkaa. Lopetin sen jo aika nuorena. Suomessa naiset ovat aina olleet työihmisiä, siksi mitään prinsessakulttuuria ei ole päässyt syntymään ennen kuin nyt somen myötä. Useiden ehostusasioiden, kuten maalattujen kynsien, tarkoitus on osoittaa, että ei tarvitse tehdä töitä.

N58

Vierailija
39/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole luonnonkaunis, ihokin on punalaikukas ja epätasainen. En myöskään kuulu mihinkään lahkoon, en ole uskonnon takia meikkaamatta. En ole masentunut enkä pukeudu rääsyihin. Eikä minulla ole mikään superhyperhuippu itsetunto, en rakasta peilikuvaani puutteista huolimatta. Se on vain minulle aika lailla yhdentekevää.

Viimeksi meikkasin teini-ikäisenä, ja sitten lakkasin välittämästä. Ei minusta tule meikilläkään kaunis, ja vihaan sitä, miltä meikki tuntuu iholla. Ihan turhaa ajan- ja rahanhaaskausta, kun siitä ei tule hyvä mieli ollenkaan.

Vierailija
40/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksei miehet viitsi kohentaa ulkonäköään saati edes peseytyä? Haisuli röllännyt täällä viikon.

Ei vai? Eilen kävin kaksi kertaa suihkussa, ajoin parran, pesin kahdesti hampaat, puhtaat vaatteet aina päälle. Lisäksi söin tosi terveellisesti kuten aina, nimenomaan ulkonäköni vuoksi olen pitkään syönyt tosi paljon kasviksia, paljon vettä. Joka päivä esim vähintään yksi tomaatti, porkkana, paljon marjoja, hedelmiä. Nämä nimenomaan siksi että olen huomannut kuinka paljon ne näkyvät ulkonäössä verrattuna esim vaikka rasvaiset leivät, makkarat, pizzat jne. Lisäksi olen tällä viikolla kävellyt esim 65km ja tavoitteena on 100km viikko. M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä