Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?

Vierailija
14.05.2026 |

Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.

Kommentit (287)

Vierailija
201/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikit maksaa. Hyvää meikkivoidetta ei saa alle 20 euron. 

Eli ostaako osa tollasen meikkivoiteen ja sitten on leipäjonossa ruokaa hakemassa?

Olin 90-luvun laman aikana meikkifirman varastossa töissä. Siellä sanottiin, että naiset luopuvat meikeistä viimeisenä. Ennemmin säästävät vaikka ruoasta.

Ei pidä paikkaansa. Ja härskiä ostaa meikkejä ja mennä sitten leipäjonoon. Köyhä ei meikkaa.

Tietenkin köyhä voi meikata jos haluaa. Ei ne meikit niin paljoa maksa. Olen itsekin työtön ja on varaa ostaa joskus uusia meikkejä, eikä ne vanhat minnekään kadonneet kun jäin työttömäksi.

Vierailija
202/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taysin hönö kirjoittaja lukee koneelta asiakkaiden tietoja ja kirjoittaa niitä palstalle. Haukkuu asiakkaita Hönöiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tykkään meikittömistä naisista 👍

M39

Vierailija
204/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikit maksaa. Hyvää meikkivoidetta ei saa alle 20 euron. 

Eli ostaako osa tollasen meikkivoiteen ja sitten on leipäjonossa ruokaa hakemassa?

Olin 90-luvun laman aikana meikkifirman varastossa töissä. Siellä sanottiin, että naiset luopuvat meikeistä viimeisenä. Ennemmin säästävät vaikka ruoasta.

Ei pidä paikkaansa. Ja härskiä ostaa meikkejä ja mennä sitten leipäjonoon. Köyhä ei meikkaa.

Tietenkin köyhä voi meikata jos haluaa. Ei ne meikit niin paljoa maksa. Olen itsekin työtön ja on varaa ostaa joskus uusia meikkejä, eikä ne vanhat minnekään kadonneet kun jäin työttömäksi.

Ei kaikilla todellakaan ole rahaa. Toki ulkomailta muuttaneet saa yh-tuet, koska eivät ole suomalaisessa avioliitossa. 

Vierailija
205/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rahaa meikkeihin ja kampaajalle niin ei tarvitse mennä leipäjonoon. Ei ole köyhä.

Leipäjonoissa käy keskituloisiakin.

Ja tradenomi on pelle.

Vierailija
206/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taysin hönö kirjoittaja lukee koneelta asiakkaiden tietoja ja kirjoittaa niitä palstalle. Haukkuu asiakkaita Hönöiksi.

Mieti, jos Taysin hoitaja kirjoittaisi muiden kaupunkien potilaiden jotka käy Taysissa potilastietoja palstalle. Vaikka Herpes.

Vierailija
207/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä susta tuntuu olla poliisi, kun poliisin vaatteet päällä saat katseita, mutta vapaa-ajalla normaalit vaatteet päällä ei kukaan nainen edes katso sua päin?

PORILAINEN työtön tradenomi HÖNÖ tiainen katkeroitunut kun seksielämänsä zero = 0

Fantasioi uniformumiehistä ja kyttää heidän seksipiehtarointejaan 👮🧑‍🚒

oijoi ja voivoi

mikseivät he HÖNÖstä kiinnostu? VOI MIKSI!!!!!!!!!!!!!

eikö tämä kuiva kausi koskaan lopu, suree soffallaan hän 🥹

Sun ensihoitaja palomies arvostelee ambulanssissa asiakkaiden rintoja.

En kirjoittanut tuota.

Kiitos seurastanne.

Jätän ketjun. E

Vierailija
208/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on rahaa meikkeihin ja kampaajalle niin ei tarvitse mennä leipäjonoon. Ei ole köyhä.

Ja tradenomi on pelle.

Itse olet hoitaja pelle Tampereen Taysista.

Vierailija
209/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa pitää kesällä polviin ulottuvaa mekkoa tai shortseja, vaikka on pohkeissa suonikohjuja? 

Suonikohjut on tosi ällöjä. Miten osaa kehtaa kulkea niin, että ne näkyvät?

Sinä olet ällö. Toivottavasti kaikki suonikohjulliset, karvaiset  ja arpiset naiset pitävät lyhyitä hameita lähelläsi.

Vierailija
210/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei 

herpes-virustakaan.

Eiköhän tämä riitä. 🖐

Vierailija
211/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon vain rauhaa liittyviä viestejä, mutta kukaan ei osaa sanoa miksi ihmeessä pitäisi meikata? Tietysti itseään varten, mutta näin miehen näkökulmasta nainen meikattuna näyttää harvoin hyvältä siksi että on meikannut. Varmasti se kaikista yleisin syy jonka takia on tullut skipattua nainen on se että on liian paljon meikkiä, monissa esim deittiäpeissä suurin syy miksi swaippailee vasempaan on kaikki meikki feikki naiset.

Mies ei kyllä erota niin sanottua luonnollista meikkiä. Somessa se "meikkaamaton, luonnollinen" look on ainakin yleensä vaatinut melko pitkää ehostamista. 

Itse hyvin vähän seuraan somea ylipäätään, johtuen vain ja ainoastaan siitä että lähes kaikki ovat niin teennäisiä, nainen feikattuna ei herätä minkäänlaista kiinnostusta. Miksi ihmeessä pitäisi ehostaa yhtään mitään millään muulla tavoin kuin esimerkiksi mitä miehenä teen. Syöminen, juominen, liikunta, nukkuminen, parturi, suihkussa käyminen, hampaiden pesu, parran siistiminen. Näillä pystyy miehenä vaikuttamaan omaan ulkonäköönsä niin paljon ettei tosikaan, ero on kuin yöllä ja päivällä siihen että ei tekisi mitään itsensä eteen. Sama riittää naisille.

Vierailija
212/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt mikään salaisuus ole, että ulkomailta tulleet eivät ole suomalaisessa avioliitossa ja saavat yh-tuet, vaikka heillä olisi mies. Muiden maiden avioliitot ei ole meillä virallisia avioliittoja. Joten heillä shoppailurahaa riittää.

Vierailija
213/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tradenomi on pelle.

Pieleen meni. Niin kuin sulla yleensä menee 😊

Vierailija
214/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, olen ilman meikkiäkin nätimpi kuin suurin osa naisista. 

Ainakin omasta mielestäsi!

Vierailija
215/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on hyvä etteivät meikkaa niin näkee onko oikeasti kaunis vai ei

M30

Miksi sun pitää nähdä, miltä joku random nainen näyttää oikeasti? Mitä se sulle kuuluu? Mikä maailman napa sä luulet olevasi? 

Vierailija
216/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon vain rauhaa liittyviä viestejä, mutta kukaan ei osaa sanoa miksi ihmeessä pitäisi meikata? Tietysti itseään varten, mutta näin miehen näkökulmasta nainen meikattuna näyttää harvoin hyvältä siksi että on meikannut. Varmasti se kaikista yleisin syy jonka takia on tullut skipattua nainen on se että on liian paljon meikkiä, monissa esim deittiäpeissä suurin syy miksi swaippailee vasempaan on kaikki meikki feikki naiset.

Mies ei kyllä erota niin sanottua luonnollista meikkiä. Somessa se "meikkaamaton, luonnollinen" look on ainakin yleensä vaatinut melko pitkää ehostamista. 

Itse hyvin vähän seuraan somea ylipäätään, johtuen vain ja ainoastaan siitä että lähes kaikki ovat niin teennäisiä, nainen feikattuna ei herätä minkäänlaista kiinnostusta. Miksi ihmeessä pitäisi ehostaa yhtään mitään millään muulla tavoin kuin esimerkiksi mitä miehenä teen. Syöminen, juominen, liikunta, nukkuminen, parturi, suihkussa käyminen, hampaiden pesu, parran siistiminen. Näillä pystyy miehenä vaikuttamaan omaan ulkonäköönsä niin paljon ettei tosikaan, ero on kuin yöllä ja päivällä siihen että ei tekisi mitään itsensä eteen. Sama riittää naisille.

Normaalissa elämässä monella hoikalla naisella on topatut rintaliivit, on rakennekynsiä ja hiustenpidennyksiä, muotoilevia alusvaatteita, hiusväriä, tatuoituja ja kestoväri kulmat, kesto ripsiväri silmissä kestää kuukauden.

Vierailija
217/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on suonikohjuja ja käytän capreja. Olen melko nuori (34v) niin miksi jättäisi pitämättä kesällä. Suonikohjut perinnöllistä svuussani en ole ollut raskaana tai ylipainoinen.

Hienoa! Pukeudu juuri niin kuin sinä itse haluat

Vierailija
218/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tradenomi on pelle.

Pieleen meni. Niin kuin sulla yleensä menee 😊

Ei mennyt Henna.

Vierailija
219/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna Nokialta on Hönö kirjoittaja ja puppa.

Vierailija
220/287 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla atooppine ihotyyppi ja se ei aina kestä meikkejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme