Miksi naiset ottavat paljon tatuointeja?
Miksi naiset ottavat paljon tatuointeja?
Onko vielä puhtaita naisia ilman leimoja?
(pari on jees, mutta kokokäsivarsitatskat ei)
Kommentit (52)
Tukeva nainen jolla on paksut pohkeet johon on tatuoitu edesmenneen luffen kuva.
Koita nyt siinä sit hymyillä.
Tatuoinnit ovat kuin liikennemerkkejä, kertovat ongelmista. Mitä enemmän ja mitä isompia sitä enemmän ja sitä isompia. Minulle miehenä yksikin tatuointi naisella estää suhteen, hyvä että niitä laittavat erottuu jyvät akanoista välittömästi.
Tatskat menee vanhetessa rumaksi, kun iho löystyy ja muste haalistuu. Jak!
Olen nainen enkä ole ottanut yhtään tatuointia ja tuskin otankaan. Miksi muiden tatuoinneilla on aloittajalle merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Antavat sillä merkin että saa panna. Usein ovat puhki pantu patjoja.
🤣🤣🤣 monellakohan sinisellä pillerillä mahtaa onnistua moinen? Ovat kyllä se kaikista varmin erotiikantappaja nuo tatuoinnit naisilla ettei toista. Mahtaa olla harvassa miehet jotka sellaista haluaa panna.
Mulla ei ole ainuttakaan tatuointia enkä aio ikinä ottaa. Tykkään olla niin luonnollinen kuin suinkin mahdollista mutta että kuitenkin kehtaa mennä ovesta ulos :) Mutta tykkään kyllä tatuoinneista miehellä kuten myös tatuoimattomista miehistä. N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikilla , esim minulla ja tutuillani, tatuointeja. Turhaan yrität yleistää.
Tuntuu, että enemmä niitä naisia, joilla on tatuointeja, kun ei ole. Ehkä sitten 50/50%
Niin, sun piireissä ehkä. Ei meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikilla , esim minulla ja tutuillani, tatuointeja. Turhaan yrität yleistää.
Tuntuu, että enemmä niitä naisia, joilla on tatuointeja, kun ei ole. Ehkä sitten 50/50%
Niin, sun piireissä ehkä. Ei meillä.
Ei omassa piirissä. Yleinen havainto.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun jotkut p ackat luulee olevansa niin maailmanapoja, että voivat päättää onko ok ottaa tatuointeja, P a c kaaks se näille vatipäille kuuluu. Menkää syömään omaa pa ckaanne, nauttikaa. Tatskat on ihan ok, kuka niistä tykkää.
Mutta hel.vetin oksettavan näköisiä. Sama kuin hieroisi pas.kaa käsivarteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antavat sillä merkin että saa panna. Usein ovat puhki pantu patjoja.
Kylläpä sulla on käsitykset. Olen 31v perheenäiti. Neljäs tatuointi tulossa. Jokaisen olemme mieheni kanssa suunnitellut yhdessä. Ovat äitienpäivälahja minulle.
Eli olet kuten tuossa kirjoitettiin.
koska paljaaksi hakattu hipiä näyttää sittenkin liian alastomalta ja ankealta
Vierailija kirjoitti:
Kivalta näyttää sleevet ja tatskatut jalat, kun olet 79 v.
Eikö niitä tatuointeja enää 79-vuotiaana saa piiloon vaatteiden alle? Ja mitä sen on väliä, jos iho muuttuu tuohon ikään mennessä, kun ne tatuoinnit ovat kuitenkin näyttäneet hyvältä tuota ennen useita kymmeniä vuosia? Ei se sunkaan ihosi rypytön liene enää tuon ikäisenä.
ei kuulu, mutta näkyy. ja tosi kamalalta se näyttää. pilaa ympäristön ruumuudellaan.