Miksi naiset ottavat paljon tatuointeja?
Miksi naiset ottavat paljon tatuointeja?
Onko vielä puhtaita naisia ilman leimoja?
(pari on jees, mutta kokokäsivarsitatskat ei)
Kommentit (52)
Ei ole kaikilla , esim minulla ja tutuillani, tatuointeja. Turhaan yrität yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyyttään kun luulevat tai haluavat olla jotain enemmän kuin ovat. Ihan niin kuin miehetkin.
Huomionkipeitä typeryksiä ovat lähinnä minusta.
Se on sinun päätelmäsi. En ole huomionkipeä ,enkä typerys. Olen ihan normaali työssä käyvä ihminen joka tulen omillani hyvin toimeen ja naksan veroni.
Miksi joku syö hernekeittoa, miksi jollain on keltainen takki, miksi joku katsoo Salkkareita, miksi joku ei hanki korvalävistyksiä, miksi sitä ja tätä...
Voit miettiä näitä vaikka loppuelämäsi jos oikein huvittaa, mutta yhden vinkin annan: äärimmäisen harvoin vastaus liittyy mitenkään siihen, mitä sinulla on housuissasi. Koskee ihan jokaista.
Eikö se ole hyvä että narkkarit jostain tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikilla , esim minulla ja tutuillani, tatuointeja. Turhaan yrität yleistää.
Tuntuu, että enemmä niitä naisia, joilla on tatuointeja, kun ei ole. Ehkä sitten 50/50%
On se kumma, kun jotkut p ackat luulee olevansa niin maailmanapoja, että voivat päättää onko ok ottaa tatuointeja, P a c kaaks se näille vatipäille kuuluu. Menkää syömään omaa pa ckaanne, nauttikaa. Tatskat on ihan ok, kuka niistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on ristiriitaista taas. Ei saa olla leimoja mutta silti saa olla, päättäkää nyt jo.
Joo, en omista yhtäkään leimaa.
Pari pientä leimaa on söpöä. Kokovartalotatskat ei, liika on liikaa. Pilaa kropan.
Sinun mielipide. Minun vartaloani ei ole pilannut. Mieheni on hyötynyt alusta lähtien enkä muille ole tästä tilivelvollinen.
Sun tatskoista hyötynyt? Onks sun kaa tatskojen takia? Jos kyllä niin pinnallista
Kirjoitusvirhe MIEHENI ON HYVÄKSYNYT TATUOINTINI JNE....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ihmiset joilla ongelmia ja takana ihanan sivistävä "elämänkoulu".
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku syö hernekeittoa, miksi jollain on keltainen takki, miksi joku katsoo Salkkareita, miksi joku ei hanki korvalävistyksiä, miksi sitä ja tätä...
Voit miettiä näitä vaikka loppuelämäsi jos oikein huvittaa, mutta yhden vinkin annan: äärimmäisen harvoin vastaus liittyy mitenkään siihen, mitä sinulla on housuissasi. Koskee ihan jokaista.
Käytän usein kilttiä. Tuulettuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaiset tunnistaa tälläisista viesteistä 🤮🤮🤮🤮🤮
On hyvin valitettava että miehet ja naiset turmelevat kauniin kehon.
tatuointeja on eniten vuokralähiöissä, koska vuokra-asuntojen seinille ei saa porata reikiä taulukoukkuja varten. w t-ihmiset joutuvat sitten töhrimään "taiteen" ihoonsa, kun seinälle sitä ei voi ripustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ihmiset joilla ongelmia ja takana ihanan sivistävä "elämänkoulu".
Älä moukka yleistä. Tiedät hyvin että tatuointeja on joka yhteiskunta luokissa. Itke lisää niin vähemmän kuset. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
tatuointeja on eniten vuokralähiöissä, koska vuokra-asuntojen seinille ei saa porata reikiä taulukoukkuja varten. w t-ihmiset joutuvat sitten töhrimään "taiteen" ihoonsa, kun seinälle sitä ei voi ripustaa.
Oletko lapsi vai hullu?
Vierailija kirjoitti:
On hyvin valitettava että miehet ja naiset turmelevat kauniin kehon.
Vittuakos se sulle kuuluu mitä muut tekevät???? Jokainen itse päättää mitä tekee,
Joillakin on asiat liian hyvin, kun jaksavat nähdä vaivaa siitä, mitä muut tekevät omalle keholleen. Tekisi mieli käydä ottamassa koko kroppa päälaesta varpaisiin täyteen mustetta ihan vain teidän pikkusieluisten pösilöiden kiusaksi.
T. Ei yhtään tatuointia, mutta jos ottaisin, ottaisin ison ja sellaiseen paikkaan, että pystyy pitämään esillä
Mä otin ainakin teininä Kalliossa kaverin kämpällä kun joku sen kaveri teki, halusin tietää miltä tuntuu kun tehdään tatuointia.
Vaihtoehtona oli jalkaan tai peppuun, harmittaa etten ottanut peppuun. Jalasta se näkyy helposti juhlatilanteissa kun on mekko päällä, vaikka onkin pieni. Itse en sentään onneksi sitä näe.
Muiden syistä ottaa tatuointeja en tiedä, mutta tämä on minun syyni miksi multa tatuointi löytyy.
Se on vaan hauskaa, että tatuoidut luulevat olevansa jotenkin spesiaalimpeja kuin ei tatuoidut ihmiset. Eivät ole. Lisäksi kuvat voivat olla usein rumia, ellei ole realistisia ja hyvän tekijän tekemiä. Monesti jotkut ottavat näitä saadakseen huomiota, narkkarit, linnakundit jne ongelmaiset.
Sun tatskoista hyötynyt? Onks sun kaa tatskojen takia? Jos kyllä niin pinnallista