Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö tehdä ruokaa?

Vierailija
21.01.2026 |

Mulle se on vaan pakollinen paha ja voisin helposti elää pelkällä ravintola- ja valmisruoalla, jos mulla olis enemmän rahaa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. 

Vierailija
2/65 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, en aina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun mulla on kiva keittiö missä kokkailla, ainoa ongelma että tulee tehtyä usein liian tulista ruokaa ja sitten närästää.  ( ʘ ʖ ʘ)

Vierailija
4/65 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoon sydämeni pohjasta. Aina, kun pilkon, paistan, haudutan mietin, että miten taas sorruin eikä ikinä enää.

Tosi tylsää puuhaa 

Vierailija
5/65 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo testaan usein uusia reseptejä 

Vierailija
6/65 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo testaan usein uusia reseptejä 

Diapam 

Vierailija
7/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas harrastus minulle ja meille. Koko perhe ja ystäväpiiri herkkusuita. Arkiruuasta alkaen jokaisen suupalan pitää olla hyvää..

Yhtään lihavaa ei silti ole, itsellä 5kg ylipainoa näin vanhemmiten, sekin tullut muusta kuin syömisestä

Vierailija
8/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon !

Vierailija
9/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä mutta kun olen yksinäinen niin ei itselleen viitsi tehdä. Syön paljon bowl-tyyppisiä ruokia. 

Vierailija
10/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä mutta kun olen yksinäinen niin ei itselleen viitsi tehdä. Syön paljon bowl-tyyppisiä ruokia. 

Mä teen kyllä ruuat 2x päivässä myös yksinollessa (lähes puolet vuodesta). 2 päivän ruuat kerralla ja loput annoksina pakkaseen kiirepäivien varalle. Toki teen myös kylmiä tuokia (leikkelelautasia, piiraita, salaatteja, bowleja yms). 

Se on vaan tapa josta en osaa/halua luopua

7

Vierailija
11/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielelläni teen kun jotain tekee mieli, nyt perunat kiehumassa ja sitten teen maksakastikkeen. Joskus ostan eineksiä. Kävin tänään kaupassa.

Vierailija
12/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään. Mä olen kokenut nyt jonkun burnoutin sen suhteen ja kärsin jatkuvasti ruuan laitosta. Onnellisia on ne päivät, kun joku muu kokkaa.

Kotona sain miehen ja pojan ylipuhuttua, että kumpikin tekee 1-2 päivää viikossa illallisen. Mä hoidan sitten kolme päivää viikosta, kun nyt saikulla vielä olen.

Mieluusti ostaisin kaikki valmiina kotiin. Tänään teen jopa hernekeittoa. Herneet on uitettu ja nyt vaan pitäs löytää sen verran puhtia, että päräyttää liesi päälle ja pilkkoa kasvikset joukkoon. Pannarinkin lupasin. Helppjahan nuo on, mutta tää aloittaminen on järjettömän hankalaa... Miksi en ostanut purkkeja? Miksi en ostanut pinaattilettuja?

Kokki

Vierailija
13/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla ja 90-luvun alussa tykkäsin. Sitten siirryin valmiseineksiin ja sillä tiellä olen pysynyt.

Vierailija
14/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tehdä ruokaa,aiemmin olin ammatiltani kokki,vaikka olen yksin teen ruokani yleensä itse.

Vierailija
15/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. En myöskään tykkää valmisruoasta, joten tulee ihan liikaa woltattua ja syötyä ulkona. 

Vierailija
16/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä ruoanlaitosta. Hirveä vaiva ja aikaa kuluu, ja tuotos on syöty kymmenessä minuutissa. Sen jälkeen näyttää siltä kuin en olisi tehnyt yhtään mitään muuta kuin ison kasan sotkua.

Vierailija
17/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon. Nyt kun lapset on lentäneet pesästä, on tosin tylsää syödä yksin. Aluksi oli vaikeaa opetella kokkaamaan vain itselle ja sitten sitä söikin samaa ruokaa monta päivää peräkkäin. Ruoanlaitto on rentouttavaa. Leipominen myös, mutta se on jäänyt nyt vähemmälle. 

Vierailija
18/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, mutta en ole taas pitkään aikaan jaksanut tehdä mitään monimutkaisempaa. Nytkin eineslinjalla, lohkoja ja kalapuikkoja.

Vierailija
19/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Joskus en vaan halua syödä sitä juuri tekemääni ruokaa :D ärsyttää kokata jotain vaikka yli tunnin ja sitten se on syöty kymmenessä minuutissa. 

Vierailija
20/65 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, aivan ihanaa. Kun itse tekee saa mieleistään, eikä mitään suola/rasva-ravintolamössöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme