Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kuusikymppinen isoisä nukkua kolmevuotiaan tytön vieressä?

Vierailija
29.09.2008 |

Ties mitä isoisä tekee yöllä, kopeloi tyttöä yms.

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla surettaa aina ja joka kerta mihin maailma on mennyt.. opetetaan meidän lapsillekin ainanen pelko ja vainoharhaisuus toisia ihmisiä, läheisiäkin kohtaan niin varmasti kasvaa terveitä ihmisiä... ainakin meillä isovanhemmat ovat lapsille tosi tärkeitä perheen jatkeita suorastaan... meidän lapsilla on isovanhemmissa 4 huolehtivaa, rakastavaa aikuista meidän vanhempien lisäksi. kyllä nukkuvat vierekkäin päikkäreitä ja yöunia ja muutenkin ovat hyvin läheisiä. musta tuntuu että ap ei muuten vaan tykkää appiukostaan ja haluaa satuttaa tätä ja lyödä kilaa hänen ja lastenlasten väliin.. voin kertoa, en itsekään pidä appiukostani, olemme aivan eri maata, mutta lapsenlapsille hän on AINA hyvä ja ihana ukki eikä meillä äideillä ole oikeutta mennä siihen väliin. lapsella on oikeus moneen aikuiseen tukipylvääseen.

Vierailija
82/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isovanhempien vierailun suurin kohokohta on se kun lapset pääsee mummin ja ukin viereen nukkumaan. Ja yleensä juuri niin, että toinen nukkuuu mummin kanssa lastenhuoneessa ja toinen ukin kanssa vierashuoneessa, sillä molemmissa huoneissa olisi vähän turhan ahdasta (+happi loppuu) neljälle hengelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti ihan tutulta =)

Mullakaan ei varsinaisesti ole syytä epäillä appiukkoa mutta en silti tykkää että pieni tyttöni nukkuu hänen vieressään kun ovat siellä hoidossa. Osa syynä ehkä että appiukko on aina aavistuksen "ällöttänyt" minua. Sellanen että minuakin halatessaan on sellanen "rutistetaan nyt kunnolla noitakin muotoja" ja naisille puhtuaan niin lirkun lirkun jne.. En vaan tykkää!!

Ja kyllä väkisin noiden "vanhojen ukkojen" kanssa käy mielessä että kun miehillä nuo hormoonit hyrrää aina vaan ja vaihdevuosista kärsivillä mammoilla ei taida enää niinkään että miltäs se kiva alaston lapsenvartalo siinä vieressä tuntuukaan =/...valitettavasti noita himoisia pappoja löytyy tältäkin suunnalta.

Äitinä sitä vaan on sellanen leijonaemo että kaikkea tulee mieleen!

Mutta vielä en ap juttelis appivanhemmille koska se oikeasti on aika loukkaus. Seuraisin tilannetta hyvin tiiviisti ja ehkä paras olisi että isovanhemmat ja kaikki lapset nukkuu sitten yhdessä?! Tällöin kenellekkään ei tule paha mieli mutta pappalla ei myöskään ole tilaisuutta touhuilla mitään.

Vierailija
84/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellyttäisin että tyttölapsi nukkuu välillä mummun kanssa. Jos minulla olisi tuollainen intuitio niin luottaisin siihen. Tiedän kuulostaa sairaalta mutta elämästä ei koskaan tiedä. Te varoitatte ja ohjaatte lapsia namusedistä yms. Niin miksi ei voi ohjata tyttölasta jo heti pienestä pitäen. Vaatteet päälle kummallekin ja tyttö voi nukkua myös vanhempien kanssa.

Vierailija
85/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että jos isovanhemmat ovat niin ihania että hoitavat mielellään lapsia ja auttavat aina kun vain pystyvät niin sitten jos alkaa epäilyttään että tämä ihana pappa kopeiloikin sun poikaas tai tyttöäs niin siihen ei nyt viitsi sittenkään puuttua

kun ne niin omaa aikaa käyttävät meidän lasten hoitoon niin eihän sitä,kehtaa silloin mitään sanoa..

Ei jeesus teille kaikile pumpulissa eläneille ja sinisilmäsille ihmisille.

Kaikki vain ei aina välttämättä ole sitä miltä näyttää, sori nyt vain!

vaikka kuin ois ihana mummi tai ukki, eno tai setä tms niin silti voi olla se pimeeki puoli vaikka sitä ei aina usko.

Onko se nyt herra jumala niin väärin, että uskaltaa tuoda omat synkimmät epäilyksensä julki eikä vain paina villaisella ja ajattele että minä nyt vain kuvittelen..

Vai pitääkö aina käydä näin että annetaan vain kaiken olla ja sitten kun jotain vakavampaa sattuukin niin sitten aletaan pohtia, että herra jestas, onko meidän maijaan sittenkin koskettu?oliko ukki tai vaikka oma veli sittenkin tehnyt jotain? miksihän minä en puuttunut siihen aikaisemmin? Ehkä just siksi että pieni ääni kuiski korvaan että eihän meidän kylällä tai eihän nyt meidän perheessä voi tämmöistä tapahtua!

onko asiat tosiaan näin? pitääkö kaikkien olla vain sellaisia hyssyttelijöitä?

Ehkä joku uskaltaakin olla rohkeempi ja myöntää niitä valitettavia tosiasioita että maapallo onkin pyöree eikä pannukakku!!!

Vierailija
86/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Ja kyllä väkisin noiden "vanhojen ukkojen" kanssa käy mielessä että kun miehillä nuo hormoonit hyrrää aina vaan ja vaihdevuosista kärsivillä mammoilla ei taida enää niinkään että miltäs se kiva alaston lapsenvartalo siinä vieressä tuntuukaan =/...valitettavasti noita himoisia pappoja löytyy tältäkin suunnalta.

Vierailija
87/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kelle viestisi oli suunnattu. En ole kirjoittanut "himoisista pappoista" tai "kivoista alastomista lapsenvartaloista".

Sen verran on kyllä tätä ketjua lukiessa mieleen että käsittääkseni appivanhemmat eivät ole harrastaneet seksiä enää vuosikymmeniin. Syy on kaiketi anopissa, joka on omalla tavallaan aika tiukkapipoinen, vanhoillinen ja seksikielteinen. Mieheni kertoi jo vuosia sitten minulle että kuuli nuorena vielä kotona asuessaan joitakin vanhempiensa riitoja aihetta sivuten ja tilanne oli ilmeisimmin juuri se, että appiukko olisi halunnut, mutta anoppi ei antanut tai pitänyt seksiä tarpeellisena.

ap

Vierailija
88/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein sinusta ilmoituksen lastensuojeluviranomaisille!!

Vierailija
89/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teet papasta rikosilmoituksen kun tämähän tuntuu olevan lähes 100 varma tapaus.... on niin vahva tunnekkin.

Siitähän se sit selviää, kuka teki väärin

Vierailija
90/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luota äidinvaistoosi.

tiedän hyvinkin kurjia asioita joita on tapahtunut kun äidinvaiston voimaa on vähätelty. ja jos kotona olette, voi lapset hyvinkin nukkua omassa sängyssään. se on ihan normaalia.

hyvä äiti olet, kun uskallat suojella lastasi tälläiseltäkin tabulta. kaikki vaarat pitää osata ottaa huomioon.

ei äiti saa elää niin ettei pahoita kenenkään mieltä, tässä tapauksessa isovanhempien ja jos isoisä sattuukin olemaan pedofiili, on lapsen koko elämä pilalla. vähän liian suuri hinta äidin hienotunteisuudesta

Vierailija
91/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelemaan puolestasi?? selitä itse tekosyyt tai oikeat, miksi haluat että tyttö ei nuku papan vieressä

Vierailija
92/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luota äidinvaistoosi.

tiedän hyvinkin kurjia asioita joita on tapahtunut kun äidinvaiston voimaa on vähätelty. ja jos kotona olette, voi lapset hyvinkin nukkua omassa sängyssään. se on ihan normaalia.

hyvä äiti olet, kun uskallat suojella lastasi tälläiseltäkin tabulta. kaikki vaarat pitää osata ottaa huomioon.

ei äiti saa elää niin ettei pahoita kenenkään mieltä, tässä tapauksessa isovanhempien ja jos isoisä sattuukin olemaan pedofiili, on lapsen koko elämä pilalla. vähän liian suuri hinta äidin hienotunteisuudesta

Meillä isoisä nukkui tyttölapsieni kanssa aina kuin mahdollista samassa sängyssä, ei koskaan poikien. Homma loppui siihen, että isoisä totesi yhden pedofiilikohun aikana että "mitä pahaa siinä on kun nättejä lapsenvartaloita katselee ja vähän kutittelee.. nehän on niin kauniin pyöreitä ja pehmeitä.."... *yök*. Siis ymmärtäkää nyt hyvä äidit, että teidän isänne ovat elänee eri aikakautta kuin te.

Vierailija
93/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita miestäni valehtelemaan puolestani, vaan hän nimenomaisesti haluaa mieluummin selvittää asian vanhempiensa kanssa itse. Minä kun en osaa tekosyitä ladella, vaan jos homma jää minun hoidettavakseni niin sanon suoraan. Annan siis miehelleni mahdollisuuden hoitaa asian kuten hän tahtoo.

Ylipäänsäkin meillä on yleensä tapana, että minä kommunikoin enemmän omien vanhempieni kanssa ja mieheni enemmän omiensa kanssa. Varsinkin tällaiset negatiiviset asiat ja rajoitteet laitetaan yleensä omille vanhemmille eikä appivanhemmille, se on paljon selvempää.

ap

Vierailija
94/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?

Suomen oikeusjärjestelmässä ihminen on käsittääkseni syytön kunnes toisin todistetaan. Koska todellisia todisteita ei ole, niin tottakai isoisä todettaisiin oikeudessa syyttömäksi, miksi siis pitäisi lähteä oikeusprosessiin? Jos todetaan että todisteita ei ole niin ei kai se silti sitä tarkoita ettei henkilö voisi olla syyllinenkin?

Vai tarkoitatko, että minun pitäisi altistaa lapseni hyväksikäytölle vain jotta saataisiin riittävän paljon todisteita ja isoisä tuomittua - viis siitä miten lapsi siitä kärsisi?

ap

Vierailija
95/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?

Suomen oikeusjärjestelmässä ihminen on käsittääkseni syytön kunnes toisin todistetaan. Koska todellisia todisteita ei ole, niin tottakai isoisä todettaisiin oikeudessa syyttömäksi, miksi siis pitäisi lähteä oikeusprosessiin? Jos todetaan että todisteita ei ole niin ei kai se silti sitä tarkoita ettei henkilö voisi olla syyllinenkin?

Vai tarkoitatko, että minun pitäisi altistaa lapseni hyväksikäytölle vain jotta saataisiin riittävän paljon todisteita ja isoisä tuomittua - viis siitä miten lapsi siitä kärsisi?

ap

Vierailija
96/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan niin päin että olisi tyhmää edes miettiä mahdollista seksuaalista hyväksikäyttöä.

Ihan kiistaton totuushan on se, että hyväksikäyttö tapahtuu lähes aina niin että ympäröivillä aikuisilla ei ole aavistustakaan asiasta ja hyväksikäyttäjä on nimenomaan se henkilö jota kaikkein vähiten olisi kuviteltu hyväksikäyttäjäksi.

Vierailija
97/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä äidin kuuluu kuunnella vaistoaan. Vaikka joskus olisikin ylihysteerinen. Lasten turvallisuus on kaikkein tärkeintä.

Miehesi on varmasti vaikea suhtautua puolueettomasti omiin vanhempiinsa. Ovatko hänen vanhempansa nukkuneet hänen kanssaan samassa sängyssä? Miksi sun miehen siskolla oli isänsä kanssa välit poikki?

En välttämättä olisi yhteydessä ammattilaisiin, koska mitään konkreettista ei ole tapahtunut. Enkä myöskään ottaisi asiaa suoraan puheeksi isovanhempien kanssa, vaan ottaisin tilanteen haltuun ja petaisin isovanhemmille vastaisuudessa sängyt suoraan vierashuoneeseen. Sanoisin, että näin meillä toimitaan ja piste.

Vierailija
98/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muisteli että hän on lapsuudessaan ehkä nukkunut joitakin kertoja vanhempiensa kanssa, mutta mikään säännöllinen rutiini se ei ole ollut. Ei hän tarkemmin muistanut asiaa tai pitänyt sitä oleellisena. Minulla ei ole mitään käsitystä siitä onko hänen siskonsa nukkunut isänsä kanssa kuinka paljon tms.

En tiedä miksi miehen siskolla on ollut huonot välit vanhempiinsa. Tapaamme todella harvoin, korkeintaan kerran vuodessa eikä meillä ole mitkään lämpöiset keskusteluvälit vaan lähinnä puhumme kovin arkipäiväisistä asioista. He asuvat toisella puolella Suomea kuin me.

Ammattilaisilla tarkoitin lähinnä sitä että haluaisin keskustella mieheni kanssa yhdessä esim. psykologin kanssa koska miehelleni on niin vaikeaa ymmärtää tällä hetkellä minun näkökantani. Haluaisin siis jonkun ulkopuolisen ihmisen "erotuomariksi", auttamaan miestäni ymmärtämään miksi en halua antaa tytön nukkua isoisän kanssa.

Sänkyjä ei oikein voi pedata isovanhemmille valmiiksi kun he ovat aina tuoneet petivaatteet mukanaan ja niinollen pedanneet sänkynsä itse.

ap

Vierailija
99/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiistaton totuushan on se, että hyväksikäyttö tapahtuu lähes aina niin että ympäröivillä aikuisilla ei ole aavistustakaan asiasta ja hyväksikäyttäjä on nimenomaan se henkilö jota kaikkein vähiten olisi kuviteltu hyväksikäyttäjäksi.

[/quote]

Niinpä! meilläkin isovanhemmat ovat aina odotettuja vieraita ja yökyläilyt mummulassa parhaita. Silti jos appi tahtoisi nukkua vain joidenkin lasten kanssa minäkin suhtautuisin asiaan kielteisesti. Nyt nukkuvat siskonpedissä molemmat sekä mummu ja pappa molemmat. Eikä minulla ole mitään syytä epäillä appeani mutta valitettavasti maailma on sellainen jossa tätä oikeasti tapahtuu enemmän kuin haluamme itsellemme myöntää. En antaisi nukkua myöskään enojensa tms.tuttujen miesten kanssa keskenään.

ja minä olen onneksi hyväksikäytöltä välttynyt mutta kaksi läheistä ystävääni ovat joutuneet läheistensä hyväksikäyttämäksi. toisessa asialla pappa, toisessa oma isä. Valitettavasti toisessa tapauksessa edes lapsen oma vanhempi ei tätä uskonut. Vasta aikuisena uskalsi asian kertoa, en tiedä olisiko joku voinut sen lapsesta huomata silloin. Ei uskonut vaikka kaverin sisko oli saman joutunut kokemaan siellä kyläillessään. Tapauksessa ei ollut varsinaista yhdyntää mutta silti näille tytöille jäi traumat koko aikuisikään.

Vierailija
100/160 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään luona; ei isovanhempien eikä muidenkaan. Eikä meillekkään yövieraita kaivata..

Reissuissa kun ollaan yövytään aina hotellissa, se on luksusta arkeen. Eikä tartte pohtia kuka nukkuu kenenkin vieressä ja missä vaatteissa