kauniin/kuulaan ihosi salaisuus?
Oi että! Joillakin on sitten niiiiin kaunis iho että! Mikä on sinun salaisuutesi, vai onko hyvät geenit vain napsuneet kohdallesi?
Ihoni ei ole koskaan ollut kaunis sen jälkeen kun ensimmäiset iho-ongelmat saapuivat 10-vuotiaana. Ei nyt ole ihan hirveäkään, mutta olisipa kiva jos se joskus olisi vielä nätti ennen kuin rypyt valtaavat alaa.
Onko vinkkejä?
Kommentit (14)
Ei ihonsa kuntoon voi juuri vaikuttaa. Terveelliset elämäntavat tietty ovat ehkä 5 %, loput on ihan vaan sitä perimää...
T. Huonoihoinen, ja siitä aina kärsinyt
jota voi käyttää yksinään tai meikkivoiteen kanssa tuomaan heleyttä kasvoilla.
Mä käytän Body Shopin tai Lumenen.
Rasvaan kasvoni aina suihkun jälkeen ja laitan ainoastaan ripsiväriä.
ja pintakuivan ihon kanssa. Pieniä verisuoni kuultaa läpi erityisesti verenkierron vilkastuessa (kylmä, kuuma, tunnekuohut jne jne). Kuoriminen kai kirkastaisi hetkeksi, mutta ärsyttää ja kuivattaa ja taas punoittaa.
paras kasvovoide on kasviöljy, niitä on monia, joista voi valita itselle sopivimman. itse käytän jojobaa, luontaistuotekaupasta tai netistä löytynee.
etten ole ikinä elämäni aikana käyttänyt mitään kosteusvoiteita, kuorinta aineita tai muita tökötttejä. Perimästä ei voi olla, koska muilla perheestä huono iho. Käyttävätkin sitten kaikenmaailman rasvat yms... Lisäksi terveellinen ruokavalio ja liikunta. Näin mun iho pysynyt todella hyvänä.
kasvojeni ihon parantuvan kun jätin ylenmääräisen puunamisen. Vedellä nykyään enää ja satunnaisesti vaan face-washia.
ap
Siis vieläkin vaikka ikää on jo 32v.. Viimeksi kehuttiin eilen.. :)
Ihoni salaisuus on varmaan se, että sitä salaisuutta ei ole.. ts. en käytä mitään voiteita, rasvaa ym.. ikinä. Lähinnä ällöttää laittaa mitään.
pyrin urheilemaan suht usein (tosin lasten myötä jäänyt tosi vähälle!!) käyn uimassa, juoksen, olen normaalipainoinen, syön kaikkea kohtuudella.. en syö oikestaan koskaan sipsejä tai juo limsaa.. (niiden jälkeen tulee muuten joskus finnejä...) Karkkia syön silloin tällöin, myös leivoksia jne.. Käytän ihan kevytmaitoa ja syön muutenkin niitä "rasvaisempia" vaihtoehtoja jugurteita ja viileistä..
Rasvainen iho lähes kaikilla suvussa, joten olen alistunut kohtalooni. Finniä pukkaa aina vaan, vaikka oon jo lähemmäs 30.
Jos on saanut kauniin ihon syntymässään, sen vaan on saanut ja sitä on vaikeaa mitenkään pilata. Jos taas on saanut huonon ihon geenit, ei koskaan saa kaunista ihoa, vaikka tekisi mitä. Niin se vaan menee.
Paskat jostain voiteista, ruokavaliosta tms. Ei ne mitään vaikuta.
sen saa feikattua kauniiksi =)
Tietty elämäntavat kannattaa muutenkin olla hyvät, mutta esim. mun couperosaa ei saa pois ruokavaliolla tai voiteitta elämisellä.
Olen nyt 47 ei ryppyjä, mutta ihossa näkyy silti ikä. Laserin jälkeen lähti noin 5-10 v. iästä.
Itse olen aina käyttänyt hoitoaineita ja kosmetologeja. En usko luomuiluun ihonhoidossa.
Ei ole tehty kohotuksia eikä laser-juttuja, mutta iho on kuin 10v nuoremmalla.
Syynä osaltaan kait geenit, mutta myös tupakoimattomuus, terveet elämäntavat ja erittäin vähäinen meikkaaminen (puuterit ja meikkivoiteet eivät todellakaan tee iholle hyvää). Pesen vedellä ja toisinaan puhd.geelillä. Joskus laitan valokynää tummiin silmänalusiin ja sipaisun kajalia. Kasvovoiteina lähinnä perusrasvoja tai luontaistuotekaupan tuotteita (esim Weleda tai ME).
Ilman meikkiä ihoni on ankean näköinen.