Olen surullinen 12-vuotiaan mopopojan kuolemasta
Miksi näitä tapahtuu joka vuosi? Miksi muille tapahtuvista onnettomuuksista ei opita mitään? Täysin turha kuolema.
Katse kääntyy luonnollisesti niihin, jotka mahdollisti mopoilun julkisella tiellä vaikka viime kädessä poika itse aiheutti kuolemansa.
Karmea tilanne autoilijalle, voimia hänelle käsitellä asiaa.
Osanotto läheisille.
Kommentit (46)
Palstan edgyilijät yrittävät mutta aika laimeaksi näyttää jääneen
Menkää nyt kaikki kirjoittelemaan vihaviestejänne vanhemmille miksi annoitte mopon 😅😅 maalla kaikilla on mopot jo syntyessää. Vanhemmat ei voi vahtua 247 mitä niillä tehdään. Turha etsiä kaikesta syyllisiä, antakaa niille rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka antoi mopon kakaralle? Sieltä voi alkaa syyllistä etsimään.
Landella nyt liikutaan mopolla metsäteillä ihan yleisesti,ja muistan myös jalankulkijoita kuolleen,se on aina yhtä traagista kun nuori kuolee.
Niin? Kuka antoi sille mopon? Yhtä laitonta alaikäisen mopoilu on maalla kuin kaupungissa.
Minun luokkakaveri kuoli polkupyöräillessään koulusta kotiin,ei se katso kulkupeliä,jos onnettomuus kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monella maaseudulla on tuontikäisinä mopoja ja mönkijöitä. Itse sain crossipyörän kun täytin kymmenen. Vahinkoja sattuu ja ne vaan kuuluu elämään.
Joo, tässä läheisellä asuinalueella oli 2 rakentamatonta tonttia, jolla pienet lapset leikkivät ja seassa 10-13-vuotiaat pojat kaahasivat mönkijöillä ja crossipyörillä. Onneksi tonteille alettiin rakentaa. niin loppui ko. mielettömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka antoi mopon kakaralle? Sieltä voi alkaa syyllistä etsimään.
Landella nyt liikutaan mopolla metsäteillä ihan yleisesti,ja muistan myös jalankulkijoita kuolleen,se on aina yhtä traagista kun nuori kuolee.
Niin? Kuka antoi sille mopon? Yhtä laitonta alaikäisen mopoilu on maalla kuin kaupungissa.
Minun luokkakaveri kuoli polkupyöräillessään koulusta kotiin,ei se katso kulkupeliä,jos onnettomuus kohtaa.
Kuolla voi kävelessäänkin, mutta moottoriajoneuvon kuljettaminen vaatii harkintakykyä, jota ei löydy 12-vuotiaalta. Mopoiluun vaaditaan nykyään myös ajokortti, jonka saaminen edellyttää liikennesääntöjen tuntemista. Mopolla kun voi aiheuttaa vahinkoa myös muille kuin itselleen.
wroom wroom
Mopokausi on taas alkanut ja tenavat rällää viritetyillä leluillaan. Toivottavasti saan lukea monesta kolarista. Naurattaa kun näkee ne kynttilät ja jengi vänisee kuinka Niilo-010 oli kiltti poika joka ei koskaan sekoillut. Mitä nyt ajoi krossarilla yleisellä tiellä ja kääntyi auton eteen.