Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen surullinen 12-vuotiaan mopopojan kuolemasta

Vierailija
11.05.2026 |

Miksi näitä tapahtuu joka vuosi? Miksi muille tapahtuvista onnettomuuksista ei opita mitään? Täysin turha kuolema.  

 

Katse kääntyy luonnollisesti niihin, jotka mahdollisti mopoilun julkisella tiellä vaikka viime kädessä  poika itse aiheutti kuolemansa. 

 

Karmea tilanne autoilijalle, voimia hänelle käsitellä asiaa. 

 

Osanotto läheisille. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nauran, nämä menee oikeaan osoitteeseen.

Kelatkaa, päivä ennen äitienpäivää. Siinä pojan huonetta siivotessa tulee vastaan koulussa tehty äitienpäiväkortti  :D

Olet mielisairas. Eikö kukaan läheisesi ymmärrä hakea sinulle apua?

wroom wroom

Mopokausi on taas alkanut ja tenavat rällää viritetyillä leluillaan. Toivottavasti saan lukea monesta kolarista. Naurattaa kun näkee ne kynttilät ja jengi vänisee kuinka Niilo-010 oli kiltti poika joka ei koskaan sekoillut. Mitä nyt ajoi krossarilla yleisellä tiellä ja kääntyi auton eteen.

Vierailija
42/46 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan edgyilijät yrittävät mutta aika laimeaksi näyttää jääneen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt kaikki kirjoittelemaan vihaviestejänne vanhemmille miksi annoitte mopon 😅😅 maalla kaikilla on mopot jo syntyessää. Vanhemmat ei voi vahtua 247 mitä niillä tehdään. Turha etsiä kaikesta syyllisiä, antakaa niille rauha. 

Vierailija
44/46 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka antoi mopon kakaralle? Sieltä voi alkaa syyllistä etsimään.

Landella nyt liikutaan mopolla metsäteillä ihan yleisesti,ja muistan myös jalankulkijoita kuolleen,se on aina yhtä traagista kun nuori kuolee.

Niin? Kuka antoi sille mopon? Yhtä laitonta alaikäisen mopoilu on maalla kuin kaupungissa.

Minun luokkakaveri kuoli polkupyöräillessään koulusta kotiin,ei se katso kulkupeliä,jos onnettomuus kohtaa.

Vierailija
45/46 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monella maaseudulla on tuontikäisinä mopoja ja mönkijöitä. Itse sain crossipyörän kun täytin kymmenen. Vahinkoja sattuu ja ne vaan kuuluu elämään.

Joo, tässä läheisellä asuinalueella oli 2 rakentamatonta tonttia, jolla pienet lapset leikkivät ja seassa 10-13-vuotiaat pojat kaahasivat mönkijöillä ja crossipyörillä.  Onneksi tonteille alettiin rakentaa. niin loppui ko. mielettömyys.

Vierailija
46/46 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka antoi mopon kakaralle? Sieltä voi alkaa syyllistä etsimään.

Landella nyt liikutaan mopolla metsäteillä ihan yleisesti,ja muistan myös jalankulkijoita kuolleen,se on aina yhtä traagista kun nuori kuolee.

Niin? Kuka antoi sille mopon? Yhtä laitonta alaikäisen mopoilu on maalla kuin kaupungissa.

Minun luokkakaveri kuoli polkupyöräillessään koulusta kotiin,ei se katso kulkupeliä,jos onnettomuus kohtaa.

Kuolla voi kävelessäänkin, mutta moottoriajoneuvon kuljettaminen vaatii harkintakykyä, jota ei löydy 12-vuotiaalta. Mopoiluun vaaditaan nykyään myös ajokortti, jonka saaminen edellyttää liikennesääntöjen tuntemista. Mopolla kun voi aiheuttaa vahinkoa myös muille kuin itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme