Ajoin äsken huvikseni reilua ylinopeutta, jarruttaen kuitenkin kaikkien kameroiden kohdalla ja
Päästyäni taajamaan aivan perässäni kiinni ajoi valkoinen Skoda Superb, jossa edessä kaksi henkilöä. Etuikkunassa oikealla oli joku isohko tarra liimattuna.
Ilmeisesti joku kanssa-autoilija ilmoittanut autoni tiedot poliisille. No, tietenkin tuollaiset kyylät huomaa heti ja ajaa reilua alinopeutta, pysähtyen jokaisen suojatien eteen. Kotiin en tietenkään ajanut ja harhautin heidät.
Huvitti tuo tilanne. Ihanaa jännitystä. Yritin viime kesänä päästä ADHD-tutkimuksiin, mutta lääkäri ei suostunut, koska olen 47-vuotias opinnoissa ja elämässä hyvin menestynyt nainen.
Kommentit (79)
Oletko se sama joka täällä vähän aikaa sitten levitteli sivusuhdettaan (vai oliko se vasta suunnitteluasteella) ja sitä kuinka tykkää naisena ajaa ylinopeutta ja ohitella, ns. voittaa muut autolla liikkujat? Ihan kuin siinä olisi jotain ihmeellistä, että naisetkin rikkovat liikennesääntöjä erinäisin tavoin. Ei enää eletä sitä aikaa kun miehellä oli perheen ainut ajokortti.
Vierailija kirjoitti:
Missä enää on vanhoja nopeuskameroita joiden kohdalla jarruttaminen auttaa?
Kehä 1
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama joka täällä vähän aikaa sitten levitteli sivusuhdettaan (vai oliko se vasta suunnitteluasteella) ja sitä kuinka tykkää naisena ajaa ylinopeutta ja ohitella, ns. voittaa muut autolla liikkujat? Ihan kuin siinä olisi jotain ihmeellistä, että naisetkin rikkovat liikennesääntöjä erinäisin tavoin. Ei enää eletä sitä aikaa kun miehellä oli perheen ainut ajokortti.
En ole kyllä tuollaista kirjoittanut. Ihan olen sitoutunut tähän yhteen mieheen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös naisella voi olla ADHD.
Myös nainen voi olla huono ja vaarallinen kuski.
Tilastojen mukaan se on useammin kuitenkin mies.
AP
No sinä olet se poikkeus joka vahvistaa säännön ja sillä sitten vielä leveilet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä tuollaista kirjoittanut. Ihan olen sitoutunut tähän yhteen mieheen.
Ap
Oletko varma? Mitä jos ADHD päättää toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletko varma? Mitä jos ADHD päättää toisin?
No yli 20 vuotta se on kuitenkin päättänyt näin.
Ap
Et vieläkään kerro, miten kovaa ajoit? Eli et kovin kovaa? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös naisella voi olla ADHD.
Myös nainen voi olla huono ja vaarallinen kuski.
Tilastojen mukaan se on useammin kuitenkin mies.
AP
No sinä olet se poikkeus joka vahvistaa säännön ja sillä sitten vielä leveilet täällä.
Minkäs säännön se vahvistaa? Suurimman osan kolareista aiheuttavat miehet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
130km/h taisi olla ja olet ihan oikeassa.
AP
HA HAA! Rekkasi on otettu ylös ja ilmoitettu poliisille! Kuvasimme tuon "rallisuorituksesi" ja nyt se on poliisin hallussa!
SIITÄS SAIT KRIMINAALI!
Itsekin ajan aina ylinopeutta ja jarrutan kameroiden kohdalla.
Nysvääminen ei vaan ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
HA HAA! Rekkasi on otettu ylös ja ilmoitettu poliisille! Kuvasimme tuon "rallisuorituksesi" ja nyt se on poliisin hallussa!
SIITÄS SAIT KRIMINAALI!
Rekallako se veti 130?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kehä ykkösellä tuosta menee helposti kortti
Vierailija kirjoitti:
SIITÄS SAIT KRIMINAALI!
Niin? Olen ylpeä siitä. Siitä vaan rankaisemaan sitten. Onneksi tosiaan tulee nykyisen palkan mukaan, eikä tulevan mahdollinen sakko :)
Ap
Mutta eihän sulla ole edes autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kehä ykkösellä tuosta menee helposti kortti
Näin se varmasti on. Ajaisin kyllä ilman sitäkin ja meillä on tosiaan kaksi autoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ajan aina ylinopeutta ja jarrutan kameroiden kohdalla.
Nysvääminen ei vaan ole minun juttuni.
Nii-in. Jotkut vaan on sellaisia nyhveröitä. En ymmärrä, mikä niiden elämän tarkoitus on.
Ap
Lähti sun kortti pois. Nimittäin uudet kamerat mittaa keskinopeutta kameroiden välillä ja jos oot 130 kmh ajanu 80 alueella niin vaikka kuinka jarruttelisit kameraan et voi rangaistusta välttää. Liian kovaa ajoit välin ja kyllä tuosta tulee oikeudenkäynnit, ajokiellot ja isot sakot koska ylinopeutta oli paljon.
No miten kovaa ajoit, jos se mielestäsi on niin jännää?