Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, kuuntelin 30 min liittymäkauppiaan juttuja ja lopuksi sanoin "ei kiinnosta". Mahtoi ketuttaa

Vierailija
14.10.2023 |

Ei ollut tarkoituksenakaan ostaa tai vaihtaa liittymää, ihan vain kettuillakseni tuhlasin 30 min hänen aikaansa. 😁

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten paljon tuhlasit omaa aikaasi? Heh.

Vierailija
2/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järjen hiventäkään.

Näitä tämmöisiä onneksi enää harvoin ja pyrin kertomaan tarjouksen pariin minuuttiin ja tiiviisti niin ei mene työaika hukkaan. Ostaa tai ei.  Usein joku ostaakin, tarjoukset hyviä

-puhelinmyyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ja miten paljon tuhlasit omaa aikaasi? Heh.

Eipä mulla työttömänä ole väliä, raavin muniani muutenkin koko päivän.

Vierailija
4/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei järjen hiventäkään.

Näitä tämmöisiä onneksi enää harvoin ja pyrin kertomaan tarjouksen pariin minuuttiin ja tiiviisti niin ei mene työaika hukkaan. Ostaa tai ei.  Usein joku ostaakin, tarjoukset hyviä

-puhelinmyyjä

Lakkaa häiriköimästä ihmisiä.

Vierailija
5/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan ammattitaitoinen myyjä, jos puoli tuntia selittelee. Varmaan joku köyhä opiskelija ruokarahaa tienaamassa kun ruuan hinnat niin kovin nousseet viime aikoina.

Onko sulla nyt sitten hyvä mieli ja onnellinen olo tästä?

Vierailija
6/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei järjen hiventäkään.

-puhelinmyyjä

Lakkaa häiriköimästä ihmisiä.

Mulla ihan kaikkein parhaat sähkötarjoukset :) 

Vierailija
7/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin kerran puhelun päälle kun joku kauppias soitteli. Puuhastelin omiani keittiössä ja aina välillä vilkaisin näyttöä. 15min oli jaksanut kunnes ilmeisesti tajusi ettei linjan toissa päässä ole enää kukaan

Vierailija
8/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä jätin kerran puhelun päälle kun joku kauppias soitteli. Puuhastelin omiani keittiössä ja aina välillä vilkaisin näyttöä. 15min oli jaksanut kunnes ilmeisesti tajusi ettei linjan toissa päässä ole enää kukaan

Teen samaa. Siinähän höpöttelee😅

Vierailija
9/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia tarjosi minulle 12 kk ilmaisen netin. Saivat tietää että olen dna asiakas ollut 14 vuotta.

Vierailija
10/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Telia tarjosi minulle 12 kk ilmaisen netin. Saivat tietää että olen dna asiakas ollut 14 vuotta.

Onko Telia ainoa jolla kallis maksullinen asiakaspalvelu?

Vierailija
11/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tekee samaa. Nakittaa ja leikkii dementikkoa ja kuuroa. Vuodattaa omat ongelmansa, saa 1.5h käytettyä tämmöiseen. Myyjät itkee eikä enää soittele perään. 

Ehkä kaupantekotaidot tämän ihmisen kanssa lisääntyy.

Kutsuukin näitä myyjiä keltanokiksi.

En sano mitää.

Vierailija
12/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti kerran joku kaupustelija perjantaina just kun oli hyvässä alussa kupin otossa. Juttelin varmaan toista tuntia enkä ostanut mitään. Oli varmaan sille myyjällekkin kiva puhelu kun nauroi monta kertaa.

Vierailija
13/13 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin positiivinen kokemus: Vaihdoin operaattoria (puhelin ja tietokone). Ilmoitus tehtiin liikkeestä. Tuli tekstiviesti, jossa vain todettiin, että olemme havainneet sinun vaihtaneen operaattoria. Kun vaihdoin viimeksi puhelinta, siihen oli tungettu muutamia lisäjuttuja, joita en ollut pyytänyt eikä niitä ollut mainittu. Tajusin sen vasta, kun tuli ensimmäinen lasku, joka oli paljon suurempi kuin entinen. Ne lisukkeet piti sitten itse perua eli soitin operaattorille. Vastassa oli erittäin kohtelias nuori mies, jonka kanssa asioiden hoito sujui hyvin. Ei tyrkyttänyt mitään, ei moralisoinut eikä moittinut valitsemaani operaattoria. Eipä ole ennen moista kohdalle osunut. Kiitos!