Kertokaa kauhukokemuksianne paljuista ja paljuilusta!
Pakko olla jotain hyvää juttua... Kuka pakotettu paljuun, kenen suoli tyhjentynyt yllättäen ja kaikki ovat kelluneet ruskeassa liemessä toisiaan katsellen. Kertokaa!
Kommentit (19)
Kauheinta on köyhät ja kateelliset naapurit.
Hiiri oli mennyt paljun poistoletkuun ja mädäntynyt sinne. Ihmettelin että mikä hiton kalan haju jostakin tuli. Tajusin aamulla sitten ihanan lillunnan jälkeen, että olin lillunut mädäntyneessä raadossa.
Vierailija kirjoitti:
Hiiri oli mennyt paljun poistoletkuun ja mädäntynyt sinne. Ihmettelin että mikä hiton kalan haju jostakin tuli. Tajusin aamulla sitten ihanan lillunnan jälkeen, että olin lillunut mädäntyneessä raadossa.
Hyvä hyvä just näitä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä just näitä!
ap
Joo tosi mahtavaa! Huippua!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta paljusta.
Mulla on kokemuksia, mutta ei kauhukokemuksia, vaan ihan kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä vastaus. KAUHUA KAUHUA!!!
Paljussa on lämmintä. Siinä kelluu. Meillä on kelluva lasiteline jossa skumppa pysyy viileänä. On aika kiva istua lämpimässä vedessä ja katsella järvelle kun ilta tummuu. Ilma viilenee, palju ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä vastaus. KAUHUA KAUHUA!!!
Pyh. Ainut kauhu olis jos sä istuisit siellä.
Meillä on 6 hengen palju. Siihen mahtuu kivasti 2 kellumaan lämpimässä vedessä. Ei paljon huolet paina kun kelluu ja katselee tähtiä
PALJUSHOKKIYLLÄTYS! PALJUSHOKKIYLLÄTYS!
Paljut pitäisi saatanat kaikki kieltää! Käyn kusemassa kaikkiin jotka näen.
Olin kerran paljussa kun huomasin että siellä oli irti leikattuja raajoja ja sisälmyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Paljut pitäisi saatanat kaikki kieltää! Käyn kusemassa kaikkiin jotka näen.
Juurikin näin! Usein kannattaa myös ulostaa paluun reunalla kyykkien niin että paljussa olijat näkevät peräaukosta tursuavan pökäleen.
Katselin, että naapurin paljuun on kiivennyt jokin isokokoinen petoeläin, mutta tämä paljuvalas paljastuikin naapurin mummuksi.
Sammuin paljuun ja meinasin hukkua. Onneksi ystävät reagoivat ja saivat minut jollain ihmeellä revittyä kuivalle maalle. Siitä ambulanssilla päivystykseen.
Hävettää vieläkin vietävästi vaikka aikaa on kulunut 4 vuotta.
Ei Provo , valitettavasti totta , firman tykypäivillä kun loppuillasta oli tarpeeksi tintattu niin eräällä petti vieteri , kukaan ei pitkään aikaan huomannut että ripulissa paljuiltiin . Hyi saatana että meni pitkään että sen tunteen sai iholta pois .
Nimimerkki , ei ikinä enää paljuun .
Ei kiinnosta marinoitua persereikien kanssa.