Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!
Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta
kertoo IL
Kommentit (1287)
Vierailija kirjoitti:
Pitikö nyt loukkaantua siitä, että miehet joita minä en halua, hakevat sellaisen naisen jonka saavat? Eii älkääääää lol
Näillä ukkeleilla tosiaan on jokin harha, että jos joku nainen ei heitä halua, se tarkoittaa, että tämä nainen ei halua heidän saavan ketään ikinä. Naiset eivät yksinkertaisesti käytä päiviään ja aikaansa sellaiseen, kivahan se vaan on jos kaikille löytyy sopiva puoliso.
Korjaus: konservatiivisuus on vain tekosyy. Oikeasti sieltä haetaan pumpattavaa taskurakettia.
Palstaincelit aina vaahtoaa ja vouhottaa hakevansa itselleen aasialaisen naisen, vaikka patalaiskoina ja passiivisina pitkäaikaistyöttöminä, eivät saa persettään hilattua edes suihkuun asti.
Linkkiä ei siitten taaskaan löydy?
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä ei siitten taaskaan löydy?
Ei tietenkään sellaista löydy ja melko usein noiden juttujen lähteinä on x/twatter.
Ja tämäkin oli taas naisten syy, kun naisen mielipide ei kiinnosta.
Niitä konservatiivisia naisia löytyy kyllä Suomestakin. Harmi vaan, että varsinkin niillä on tarkat kriteerit miehille, eli pitää olla vieläkin kunnollisempi kuin mitä tavalliset naiset vaativat. Rahaa pitää olla elättämään koko perhe, ryypätä ei saa. Tavalliset naiset sentään maksavat puolet kaikesta ja välillä ottavat rennosti.
Aijaa? Mäkin hain liberaalin miehen Suomeen toisesta Pohjoismaasta kun Suomesta ei sopivaa löytynyt. Hän on todella hyvä isä, älykäs, komea ja pitkä. En usko, että olisin alkanut seurustella kehitysmaasta kotoisin olevan miehen kanssa missään tilanteessa. Niin kova tarve ei ole pariutua, että ottaisin riskin kumppanista joka sisimmissään haluaa vain korkeamman elintason. Mutta mikäs siinä jos jonkun on pakko pariutua toisen todellisista tarkoitusperistä huolimatta, niin kai silloin on pakko laskea myös rimaa ja ottaa riski.
Vierailija kirjoitti:
Suomi naiset halunnevat kadota, siis hävitä sukupuuttoon? Noinhan siinä vääjäämättä käy jos ei kiinnosta.
Sukupuuttoon kuoleminen ei kuulosta pahalta, jos vaihtoehtona on joutua elämään kumppanin kanssa josta ei kertakaikkiaan kiinnostu tai jos kumppani todella hakee naisesta vain kodinkonetta. Mitä elämää se on?
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa! Ihmettelen kyllä sitä, millä nämä incelit elättävät ne vaimonsa, koska kunnon konsun vaimo ei käy töissä ansaitsemassa, vaan viihtyy nyrkin ja hellan välissä. Onnea vaan uusille pareille!
Surullista että tuo on kokemuksesi suhteista, mutta oikeassa elämässä kaikki kotiäidit esim eivät ole mitenkään nyrkin ja hellan välissä vaan tuo voi olla ihan perheen yhteinen valinta :)
Vierailija kirjoitti:
Niitä konservatiivisia naisia löytyy kyllä Suomestakin. Harmi vaan, että varsinkin niillä on tarkat kriteerit miehille, eli pitää olla vieläkin kunnollisempi kuin mitä tavalliset naiset vaativat. Rahaa pitää olla elättämään koko perhe, ryypätä ei saa. Tavalliset naiset sentään maksavat puolet kaikesta ja välillä ottavat rennosti.
Eipä se ihan nyt näinkään mene, koska Suomessa ei ole oikein koskaan ollut tuollaista "mies elättää koko perheen" kulttuuria. Täällä köyhässä ja ankarassa maassa on tarvittu aina molempien työpanos.
Suomalaiset konservatiiviset naiset eivät houkuta konservatiivisia miehiä, koska he ovat joko hieman uskonnollisia, raittiutta ja nuhteettomia vaativia ns. kirkkosiskoja tai sitten kaljoittelevia ja kiroilevia persunaisia, jotka eivät tavoiltaan ja ulkonäöltään paljoa suomalaisista miehistä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa! Ihmettelen kyllä sitä, millä nämä incelit elättävät ne vaimonsa, koska kunnon konsun vaimo ei käy töissä ansaitsemassa, vaan viihtyy nyrkin ja hellan välissä. Onnea vaan uusille pareille!
Surullista että tuo on kokemuksesi suhteista, mutta oikeassa elämässä kaikki kotiäidit esim eivät ole mitenkään nyrkin ja hellan välissä vaan tuo voi olla ihan perheen yhteinen valinta :)
Kai ymmärrät, miten valtava riski kotiäitiys on varsinkin silloin, jos mies on sitä tasoa että arvottaa naisen vaikkapa nuoruuden mukaan? Naisen pitäisi vain luottaa siihen, että mies elättää myös vanhana. Ja muutenkin, minkälainen mies lähtökohtaisesti haluaa naisen vain kotiin? Yksikään tuntemani (koulutettu) mies ei tällaista ihaile millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten jännä juttu, että se konservatiivinen kumppani haetaan tänne, eikä haluta muuttaa sinne perinteisiä arvoja kannattavaan maahan asumaan. Eli halutaan elää liberaalissa länsimaassa sitten kuitenkin, vaikka sen piti olla kaiken pahan alku ja juuri.
Mielenterveysonglemainen nainen = Liberaali länsimaa kaiken pahan alku ja juuri..
Nyt ei joku täsmää :)
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa! Ihmettelen kyllä sitä, millä nämä incelit elättävät ne vaimonsa, koska kunnon konsun vaimo ei käy töissä ansaitsemassa, vaan viihtyy nyrkin ja hellan välissä. Onnea vaan uusille pareille!
Väkivaltaisen incel-emakon projisoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten jännä juttu, että se konservatiivinen kumppani haetaan tänne, eikä haluta muuttaa sinne perinteisiä arvoja kannattavaan maahan asumaan. Eli halutaan elää liberaalissa länsimaassa sitten kuitenkin, vaikka sen piti olla kaiken pahan alku ja juuri.
Mielenterveysonglemainen nainen = Liberaali länsimaa kaiken pahan alku ja juuri..
Nyt ei joku täsmää :)
Luin edeltävän viestin ja sinun viestisi muutaman kerran, enkä ymmärrä miten kommenttisi liittyy yhtään mihinkään.
Entäs sitten, ketä tuo haittaa. Köyhien aasialaisten mielikuvissa kaikki valkoihoiset ovat rikkaita, ja sen vuoksi haluttuja puolisoita (elättäjiä).
Kannattaa huomata, että Aasian valtioissa elatusvelvollisuus koskee puolison lisäksi perhettä, joka on laajempi käsite kuin Suomessa, sisältää mm. puolison vanhemmat ja sisarukset. Perheenjäsenillä on lain mukaan oikeus samaan elintasoon. Tämä tulee monelle suomalaiselle miehelle yllätyksenä.
Suurilla tunteilla, kuten rakkaudella, on harvoin noissa suhteissa sijaa. Mutta jos molemmat osapuolet saavat, mitä haluavat, niin kai se sitten on hyvä niin.
An män vaa! PS: Opetelkaa kiinaa! HAHAHA!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten jännä juttu, että se konservatiivinen kumppani haetaan tänne, eikä haluta muuttaa sinne perinteisiä arvoja kannattavaan maahan asumaan. Eli halutaan elää liberaalissa länsimaassa sitten kuitenkin, vaikka sen piti olla kaiken pahan alku ja juuri.
Ei mitään outoa tuossa. Länsimaa on lähtökohtaisesti parempi ja Suomi perinteisesti yksi maailman parhaita maita, mutta monien arvot ovat muuttuneet huonompaan suuntaan, joten perinteisiä arvoja kannattavan voi olla haastavampaa löytää sopivaa puolisoa Suomesta.
Suomi naiset halunnevat kadota, siis hävitä sukupuuttoon? Noinhan siinä vääjäämättä käy jos ei kiinnosta.