Naisten negatiivinen käsitys miehistä
Vain 35 prosenttia alle 25-vuotiaista brittiläisistä naisista suhtautuu myönteisesti miehiin uuden kyselyn mukaan.
Tulokset osoittavat, että vain 11 prosentilla nuorista naisista on erittäin myönteinen näkemys, kun taas alle 30-vuotiailla naisilla on kolme kertaa todennäköisemmin negatiivinen näkemys miehistä kuin yli 30-vuotiailla.
Merlin Strategy:n New Statesmanille tekemän kyselyn mukaan nuoret naiset "eivät välitä" nuorista miehistä uskoen tunteiden olevan molemminpuolisia ja vedoten liialliseen seksuaaliseen motivaatioon ja poliittisista kysymyksistä välittämisen puutteeseen, 18-30-vuotiaat naiset todettiin Yhdistyneen kuningaskunnan ylivoimaisesti hyökkäävimmäksi väestöryhmiksi.
Lähde: https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-men-femosphere-ne…
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel jankuttaa.
Näen tämän kommentin aika helvetin ironisena ottaen huomioon otsikon aiheen
Näen ap:n mielisairaana, joka karkottaa kaikki sukupuoleen katsomatta.
Kyllä monen DI miehen vaimo on ylpeä ja onnellinen miehestään. Negatiivinen käsitys tulee mieslapsen kanssa, jos on tällaisen kanssa suhteeseen joutunut. Luonnevikaiset miehet ovat pahinta mitä on.
Kuunnellessani kahden vähän yli parikymppisen sisareni kokemuksia miehistä (ahdistelusta ja seksuaalisesta häirinnästä alkaen), niin ymmärrän täysin jos naisella on negatiivinen käsitys miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin yli 5- kymppisenä naisena tällä elämänkokemuksella voin sanoa, että pidän miehistä ja tulen heidän kanssaan erinomaisesti toimeen, mutta en umpiheterona silti pidä miehistä niin paljon, että haluaisin parisuhteeseen.
Mutta mitään rakentavaa et osannut sanoa.
Pelkkää mölinää.
Ei tarjonnut sulle pillua. Sitähän sinä kerjäät kun ei sulla yläpäässä toimi: mikään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monen DI miehen vaimo on ylpeä ja onnellinen miehestään. Negatiivinen käsitys tulee mieslapsen kanssa, jos on tällaisen kanssa suhteeseen joutunut. Luonnevikaiset miehet ovat pahinta mitä on.
Useamman dipan tavanneena täytyy sanoa että jos joku nainen sellaista käytöstä sietää niin on mielenvikainen. Dippa on kuin amisjuntti steroideilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"
Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.
Miehet (ja myös naiset) ovat edelleenkin yksilöitä eikä mikään kollektiivi. Niitä hiljaisia hyväksyjiä voisit nähdä todellisissa ahdistelutilanteissa jos olisit sellaisessa itse paikalla. Ei tavallisilla miehillä ole tarvetta eikä olisi järkevääkään lähteä pyytelemään miehinä anteeksi toisten rikollisten miesten toimintaa tilanteissa, joissa itse eivät olleet mukana.
Ahdistelijoita on edelleenkin varsin pieni osa kaikista miehistä. Kaikkien tai edes suurimman osan miehistä leimaaminen ahdistelijoiksi tai ahdistelun mahdollistajiksi on tarkoituksellista vastakkainasettelua ja riidan haastamista.
Kerro miten me yhteiskuntana saadaan muutettua Suomi vähemmän vaaralliseksi naisille, kun miehet ei halua sanoa, että naisen pahoinpitely on väärin? Miten tämä muuttuu, kun miehet sanoo, ettei kaikki miehet, en minä ainakaan. Naapuri saattaa, mutta minä en siihen sano mitään, kun minä en sitä tee. Naapuri saa jatkaa.
Se muuttuu väkisinkin sillä että naiset kohdistaa sen vihan oikeisiin syyllisiin eikä kaikkiin miehiin niin kuin nykyään.
Se että sinä Koet vääryyttä yhdeltä mieheltä oikeuttaa sinut vihamaan sitä yhtä miestä ei kaikkia miehiä. Et voi syyttää syyttömiä vain koska "susta tuntuu siltä että kaikki miehet on pahoja koska se yksi käyttäytyi törkeästi ja huonosti"
Jos se olisikin vain yksi mies...
Mies on naiselle suurin väkivallanuhka maailmassa. Tilanne muuttuu, jos laskette väkivaltaisuutenne naisten tasolle. Ei pitäisi olla vaikeaa "vahvoille ja rationaalisille" miehille, mutta silti teistä kukaan ei tunnu näkevän sitä ratkaisuna ongelmaan, vaan teistä naisten tulisi muuttaa reaktiotaan miesten väkivaltaongelmaan.
Mitä sä naisena tekisit, jos sinun pitäisi laskea naisten huaraaminen miesten tasolle. Kerro miten konkreettisesti estäisit muita naisia saavuttamasta taloudellista hyötyä seksuaalisella ylivallallaan. Jos et pysty tuota estämään, niin olet vastuussa naisten huaraamisesta ja sinuun kohdistuva naisviha on oikeutettua. Kuulostaako reilulla?!
Öö, miksi nainen ei saisi tehdä pimpallaan mitä haluaa? Kaikilla on yksi sukuelin, kenelläkään ei ole siinä mitään ylivaltaa. Kyse on ainoastaan siitä miten fiksusti on korttinsa pelannut ja millaisen kysynnän omalleen luonut. Itse olette mädättäneet aivonne IHMISKAUPPA-R AISKAUS-PORNOLLA ja nyt sitten kärsitte kun joudutte maksamaan kammottavan addiktionne hintaa. Aina voi lopettaa pornon, ryhtyä selibaattiin ja jättää naiset rauhaan. En usko että naiset valittaisivat tästä tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikissa länsimaissa naiset avoimesti vihaa ja halveksii miehiä. Jotenkin ironista vaan tuo naisten jatkuva itku että miksi miehet vihaa naisia.
Ihan tiedoksi naisille että se sukupuoliviha ei ole yksin naisten oikeus ja kun naiset ei sitä suostu lopettamaan niin miehet saa ihan samalla tavalla vihata naisia. Viha kun ansaitsee vain vihaa takaisin eikä vihalla ansaitse arvostusta ja kunnioitusta niin kuin naiset luulee
Saa tai ei, siinä vaan ei ole mitään järkeä vihata puolta ihmiskunnasta. Kumpaakaan puolta.
Juu ei, eikä vuohen ja lampaan kannata vihata susia ja karhuja........ :D Kannattaa sen sijaan muuttaa näiden kanssa yhteen ja nukkua samassa sängyssä!!
Sitähän ap yrittää edistää :D
Aika heikolla menestyksellä, kun joka kommentissaan osoittaa olevansa naisvihaaja ja ällötys, joka ei kykene normaaleihin tunteisiin eikä tunnista rajoja. Omia eikä toisten. Kyllä se varmaan on naisten syy, että vihaiset ja sylkeä roiskuttavat miesvauvat jäävät yksin hikikomeroihinsa muna kourassa.
Tuomaritkin miesvihaajia, hah.
Mihinkään väitteeseensä hänellä ei ole muuta perustelua kuin oma mutu.
Tuo brittitutkimushan vain vahvistaa sitä minkä tiesimme jo: naiset varovat miehiä näiden väkivaltaisuuden ja hyväksikäyttötaipumusten vuoksi.
Naisten asenne (varovaisuus ja epäluulo) miehiin perustuu jokaisen naisen omaan kokemukseen lapsuusiästä lähtien, jolloin vanhat äijät yrittivät pikkutyttöjen pöksyihin. Yrittivät, joskus väkisin pääsivätkin, ja "neitsyyden menetys", jota ap kovasti romantisoi, oli itseasiassa pedofiilinen raiskaus.
Minut on raiskattu kahdesti ja kumpikin tekijä oli kantasuomalainen mies. Ei britti eikä tummaihoinen.
Minulla on oikeus elää ilman miestä ja niin tottavieköön aion tehdä, vaikka tarjokkaita on änkeämässä seuraan jatkuvasti. Olen vapaa ensimmäisen kerran elämässäni nyt 60-vuotiaana, ja nautin siitä. Minun ei tarvitse enää olla äiti, hoivaaja ja imettäjä aikuisille ihmisille, ei seksipalvelun ja hoivapalvelun maksuton tuottaja eikä psykologi vaan ekan kerran elämässäni olen minä itse. Vain itseäni varten.
Jos ei mies pysty tekemään elämästään hyvää yksinään ja elämään rauhassa ja mielenrauhassa, hankkikoon siihen maksullista apua. Siivousta saa rahalla, seksiä saa rahalla ja ennenkaikkea psykiatriaa saa rahalla.
On paska asenne ja se jotenkin mahdollistaa siitä huolimatta normaalin käyttäytymisen? Et taida ymmärtää elämästä yhtään mitään? Nimrnomaan se asenne sieltä vuotaa aina lävitse ja kun se on ala-arvoista feminismin siivittämää me vastaan miehet....niin tosi paska juttu sellaista perusteetonta vihanpitoa on katella.
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten deitannut useampaa miestä jotka ovat vihjailleet korkeasta iästäni ja siitä että heidän varoillaan saa nuorempaakin.
Mutta jokes on you, olen myös deitannut miestä joka on deitannut jälkeeni näitä parikymppisiä ja hän palasi luokseni itkien. Minä olen jumalan lahja miehille ja maailmalle. Jos mies vinkuu siitä etten ole perse pystyssä hänen edessään ensi treffeillä niin hän on yksinkertaisesti aivan liian heikko, köyhä ja surkea minulle.
Mulle jotkut miehet vihjailivat siitä miten saisivat kauniimman (tai jotain) mutta olivat silti pauloissani. Kohdallani jotkut miehet eivät ole kestäneet sitä, että olen älykäs omalla tavallani jota he eivät ymmärrä. On jonkinlainen ego-ongelma kun pitäisi pitää nainen tossun alla eikä se onnistu kun ei ymmärrä naista.
On helpompi sitten verrata ulkonäköön vaikka sekin minulla on ihan kohtuullinen. Ja vaikka sekin olisi ihan perceestä niin sitten on hyvä ja etsii mieleisen. Tälleen perheenäitinä pohdin mennyttä elämää. Senkin suhteen on huvittavaa miten aiemmin en edes tajunnut sitä miten paljon monet miehet yrittävät alistaa naista jotta saisivat tämän käyttäytymään halutulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä nyt kannata ymmärtää, että minkäànlainen anteeksipyyntely ei tätä miesvihaa saa hellittämään.
Sinänsä ihan hyödyllistä informaatiota päätöksen teon tueksi miehille.
Voi vaikka ihan järjen kanssa pohtia, että kannattaako tällaisten ihmisten kanssa mitään vakavampaa edes suunnitella. Modernissa "kevyt suhteessa":han voi valehdella poliittisen suuntautumisensa sun muut asiat ihan niin kuin parhaaksi katsoo.
Ja sitten kun on aika jollekin vakavammalle, niin etsii elämänkumppanin konservatiivisempien arvojen sijainnilta.
Jep. Tutkimuksen otoshan oli hurjat 2000 brittiä. Noiden lukujen nojalla sun todellakin kannattaa lopettaa deittailu Suomessa.
Eihän sitä nyt deittailua kannata lopettaa. Pyörittää vaan useampaa samanaikaista "kevytsuhdetta" ja jos tulee keskustelua sitoutumisesta, niin ghostaa ja ottaa uuden hoidon joukon jatkoksi.
Pillunsaantihan ei koskaan historiassa ole ollut näin helppoa.
Pienelle osalle miehistä ei koskaan niin helppoa kuin nykyään mutta muille vaikeampaa kuin koskaan.
Se voi näinkin olla. Onneksi minä en ole sinä.
Ja mikä parasta sinähän tätä koko p4skaa omalta osaltasi mahdollistat töitä tekemällä ja veroja maksamalla. XD Olet pieni työmuurahainen nöyrästi palvelemassa tätä vuosi vuodelta dysfuntionaalisemmaksi käyvää kokonaisuutta.
Mutta älä huoli. Sullekin on kuitenkin korvikkeet tarjolla. Loputtomasti ilmaista pornoa seksuaalisuutta tyydyttämään ja videopelit tarjoamaan onnistumisen ja saavuttamisen elämyksiä.
Ihan pian sulle on tarjolla myös hyvin realistisia AI-tyttöystäviäkin.
Voit nöyränä ryömiä omaan pikku koloosi tekemään hidasta kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä nyt kannata ymmärtää, että minkäànlainen anteeksipyyntely ei tätä miesvihaa saa hellittämään.
Sinänsä ihan hyödyllistä informaatiota päätöksen teon tueksi miehille.
Voi vaikka ihan järjen kanssa pohtia, että kannattaako tällaisten ihmisten kanssa mitään vakavampaa edes suunnitella. Modernissa "kevyt suhteessa":han voi valehdella poliittisen suuntautumisensa sun muut asiat ihan niin kuin parhaaksi katsoo.
Ja sitten kun on aika jollekin vakavammalle, niin etsii elämänkumppanin konservatiivisempien arvojen sijainnilta.
Jep. Tutkimuksen otoshan oli hurjat 2000 brittiä. Noiden lukujen nojalla sun todellakin kannattaa lopettaa deittailu Suomessa.
Eihän sitä nyt deittailua kannata lopettaa. Pyörittää vaan useampaa samanaikaista "kevytsuhdetta" ja jos tulee keskustelua sitoutumisesta, niin ghostaa ja ottaa uuden hoidon joukon jatkoksi.
Pillunsaantihan ei koskaan historiassa ole ollut näin helppoa.
Pienelle osalle miehistä ei koskaan niin helppoa kuin nykyään mutta muille vaikeampaa kuin koskaan.
Se voi näinkin olla. Onneksi minä en ole sinä.
Ja mikä parasta sinähän tätä koko p4skaa omalta osaltasi mahdollistat töitä tekemällä ja veroja maksamalla. XD Olet pieni työmuurahainen nöyrästi palvelemassa tätä vuosi vuodelta dysfuntionaalisemmaksi käyvää kokonaisuutta.
Mutta älä huoli. Sullekin on kuitenkin korvikkeet tarjolla. Loputtomasti ilmaista pornoa seksuaalisuutta tyydyttämään ja videopelit tarjoamaan onnistumisen ja saavuttamisen elämyksiä.
Ihan pian sulle on tarjolla myös hyvin realistisia AI-tyttöystäviäkin.
Voit nöyränä ryömiä omaan pikku koloosi tekemään hidasta kuolemaa.
Pakko olla naisen kirjoittama 😅
Jos suurin osa miehistä on ihania ja mukavia, niin millä todennäköisyydellä vain ne inhottavat ovat joka paikassa? Myös AV mukaanluettuna. Eipä täällä näy sellaisia, jotka ajattelevat myös naisten hyvinvointia. Ei niitä näe tosielämässäkään.
Itselläni ei ole negatiivinen käsitys miehistä, päin vastoin ajattelin miehistä liian positiivisesti ja jouduin pettymään...negatiivinen kokemus on oikeampi sanamuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel jankuttaa.
Näen tämän kommentin aika helvetin ironisena ottaen huomioon otsikon aiheen
Näen ap:n mielisairaana, joka karkottaa kaikki sukupuoleen katsomatta.
Syyllistyit juuri rikokseen. Mutta miksi se sinua kiinnostaisi. Et edes ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haehan apua pahaan oloosi.
Sitähän hän tekee. kysyy missä vika.
Se on lähellä: hänen korviensa välissä. Tosin siellä ei ole mitään ja hänen aivonsa sijaitsevat hänen jalkovälissään, jossa myöskään ei ole juuri mitään.
Ap holhoukseen ja käyttörahaa 15 egeä viikossa.
Iigoria harmittaa kun ei lätkä näy eikä naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Jos suurin osa miehistä on ihania ja mukavia, niin millä todennäköisyydellä vain ne inhottavat ovat joka paikassa? Myös AV mukaanluettuna. Eipä täällä näy sellaisia, jotka ajattelevat myös naisten hyvinvointia. Ei niitä näe tosielämässäkään.
Vedät puoleesi vain ne r a i s k a a j a t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikissa länsimaissa naiset avoimesti vihaa ja halveksii miehiä. Jotenkin ironista vaan tuo naisten jatkuva itku että miksi miehet vihaa naisia.
Ihan tiedoksi naisille että se sukupuoliviha ei ole yksin naisten oikeus ja kun naiset ei sitä suostu lopettamaan niin miehet saa ihan samalla tavalla vihata naisia. Viha kun ansaitsee vain vihaa takaisin eikä vihalla ansaitse arvostusta ja kunnioitusta niin kuin naiset luulee
Saa tai ei, siinä vaan ei ole mitään järkeä vihata puolta ihmiskunnasta. Kumpaakaan puolta.
Juu ei, eikä vuohen ja lampaan kannata vihata susia ja karhuja........ :D Kannattaa sen sijaan muuttaa näiden kanssa yhteen ja nukkua samassa sängyssä!!
Minä ikäinen olet?
Aha. Mielestäsi on miesvihaa tuomita mies tekemänsä rikoksen takia. Yhtään tuomiota ei ole perusteltu peniksellä.
Siinä sun suurin ulinan aihe paljastuikin: et pidä miestä/miessukupuolta vastuullisena mistään vaan syyntakeettomana.
Jos näin on, mies tarvitsee holhoojan joka ei ole mies. Eli itseasiassa sinä itse vihaat miestä/miehiä, oletettavasti koska et täytä miehen mittaa.