Naisten negatiivinen käsitys miehistä
Vain 35 prosenttia alle 25-vuotiaista brittiläisistä naisista suhtautuu myönteisesti miehiin uuden kyselyn mukaan.
Tulokset osoittavat, että vain 11 prosentilla nuorista naisista on erittäin myönteinen näkemys, kun taas alle 30-vuotiailla naisilla on kolme kertaa todennäköisemmin negatiivinen näkemys miehistä kuin yli 30-vuotiailla.
Merlin Strategy:n New Statesmanille tekemän kyselyn mukaan nuoret naiset "eivät välitä" nuorista miehistä uskoen tunteiden olevan molemminpuolisia ja vedoten liialliseen seksuaaliseen motivaatioon ja poliittisista kysymyksistä välittämisen puutteeseen, 18-30-vuotiaat naiset todettiin Yhdistyneen kuningaskunnan ylivoimaisesti hyökkäävimmäksi väestöryhmiksi.
Lähde: https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-men-femosphere-ne…
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Incel jankuttaa.
Kyse saattaa itseasiassa olla informaatiovaikuttamisesta. Venäjä hyötyy siitä, jos Suomi ei ole kansakuntana yhtenäinen, keskittyy riitelemään vastakkainasetteluista, suuntaa katseen pois isosta kuvasta.
Ennenkuin tyrmäät kommenttini, mieti asiaa hetki.
Kaffebulla kirjoitti:
Olen törmännyt ilmiöön, jossa nuoret maiset pelkäävät miehiä.
Esim. Kun se yksi nuori tyttö tapettiin, surmapaikalle vietiin tappajaa ihailevia viestejä ja netissä häntä ihailtiin. Olin ihan että voiko tänä edes olla totta.Silloin ekan kerran kiinnitin huomiota tähän manosphere -ilmiöön. Netissä yllätetään nuoria miehiä väkivaltaan naisia kohtaan.
Kehityssuunta on aivan sairas. En ihmettele, jos nuoret naiset eivät halua miesten kanssa seurustella.Yhä useammat nuoret miehet eivät enää usko demokratiaan eikä ihmisoikeuksiin. Tästähän tehtiin joku aika sitten se iso kyselytutkimuskin, jonka mukaan tosi iso osa nuorista miehistä oli sitä mieltä, että väkivalta naisia kohtaan on ok. Mun nuoruudesta on kyllä asenteet todella muuttuneet huonompaan suuntaan. Tuntuu että nuoret miehet ovat todella sekaisin nykyään!
Olet kyllä ihan hakoteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel jankuttaa.
Kyse saattaa itseasiassa olla informaatiovaikuttamisesta. Venäjä hyötyy siitä, jos Suomi ei ole kansakuntana yhtenäinen, keskittyy riitelemään vastakkainasetteluista, suuntaa katseen pois isosta kuvasta.
Ennenkuin tyrmäät kommenttini, mieti asiaa hetki.
Pitäisin aika todennäköisenä sitä, että Venäjä ja muutama muu vähemmän "kiva" valtio rahoittavat manosfäärin toimintaa ja antavat siihen kuuluville tilaisuuksia levittää aatettaan. Asenteet sivustoilla vastaavat varsin hyvin sitä minkä näkee Venäjän aiemmin hallitsemassa Itä-Euroopassa ja Venäjällä tuotetussa porrnossa eli naista alistavaa ja raisskauksia ihannoivaa.
Sukupuolten vastakkainasettelua palstalla tarkoituksellisesti hakeva on minun silmissäni aktiivisesti tekemässä Venäjän työtä länsimaita vastaan.
Kaffebulla kirjoitti:
Olen törmännyt ilmiöön, jossa nuoret maiset pelkäävät miehiä.
Esim. Kun se yksi nuori tyttö tapettiin, surmapaikalle vietiin tappajaa ihailevia viestejä ja netissä häntä ihailtiin. Olin ihan että voiko tänä edes olla totta.Silloin ekan kerran kiinnitin huomiota tähän manosphere -ilmiöön. Netissä yllätetään nuoria miehiä väkivaltaan naisia kohtaan.
Kehityssuunta on aivan sairas. En ihmettele, jos nuoret naiset eivät halua miesten kanssa seurustella.Yhä useammat nuoret miehet eivät enää usko demokratiaan eikä ihmisoikeuksiin. Tästähän tehtiin joku aika sitten se iso kyselytutkimuskin, jonka mukaan tosi iso osa nuorista miehistä oli sitä mieltä, että väkivalta naisia kohtaan on ok. Mun nuoruudesta on kyllä asenteet todella muuttuneet huonompaan suuntaan. Tuntuu että nuoret miehet ovat todella sekaisin nykyään!
Eipä tuollaiseen tappajan julkiseen ihailuun tarvita kovin montaa internetin wanna be reunaruhtinasta. Eli kyseessä on sairaan trollauksen jatkaminen todellisen maailman puolella mutta tietenkin anonyyminä, jolloin yksi ahkera kellarin nurkan limaklöntti voi antaa valheellisesti vaikutelman useammasta samanmielisestä.
Nykyään on helppo tuottaa ilmiöitä netissä kun feikkikannattajia ja -seuraajia voi profiililleen rahalla ostaa.
Kaffebulla kirjoitti:
Olen törmännyt ilmiöön, jossa nuoret maiset pelkäävät miehiä.
Esim. Kun se yksi nuori tyttö tapettiin, surmapaikalle vietiin tappajaa ihailevia viestejä ja netissä häntä ihailtiin. Olin ihan että voiko tänä edes olla totta.Silloin ekan kerran kiinnitin huomiota tähän manosphere -ilmiöön. Netissä yllätetään nuoria miehiä väkivaltaan naisia kohtaan.
Kehityssuunta on aivan sairas. En ihmettele, jos nuoret naiset eivät halua miesten kanssa seurustella.Yhä useammat nuoret miehet eivät enää usko demokratiaan eikä ihmisoikeuksiin. Tästähän tehtiin joku aika sitten se iso kyselytutkimuskin, jonka mukaan tosi iso osa nuorista miehistä oli sitä mieltä, että väkivalta naisia kohtaan on ok. Mun nuoruudesta on kyllä asenteet todella muuttuneet huonompaan suuntaan. Tuntuu että nuoret miehet ovat todella sekaisin nykyään!
Viittaatko nyt näihin höpöhöpötutkimuksiin jossa on niputettu tulokset sellaiseksi että niistä saa vaikutelman kuin miehet suorastaan rakastaisi ha kata naisia spontaanisti, vaikka on saatettu kysyä vaikkapa niin että ensin nainen hyökkää miehen kimppuun väkivaltaisesti ja onko ok vastata väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa tuli tavattua monia ilmeisesti huonoja mieskokemuksia omaavia naisia jotka suorilta tuomitsivat minut ja sain niistä itse huonoja naiskokemuksia. Vissiin sitten kurjuuden kierre vaan lisää kurjuutta.
ja sitten kun huonojen naiskokemusten vuoksi suhtaudut naisiin miten suhtaudut, niin saat vielä kuulla olevasi inkkeli joka saisi tap paa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa tuli tavattua monia ilmeisesti huonoja mieskokemuksia omaavia naisia jotka suorilta tuomitsivat minut ja sain niistä itse huonoja naiskokemuksia. Vissiin sitten kurjuuden kierre vaan lisää kurjuutta.
ja sitten kun huonojen naiskokemusten vuoksi suhtaudut naisiin miten suhtaudut, niin saat vielä kuulla olevasi inkkeli joka saisi tap paa itsensä.
No naisten mielipiteillä ei ole merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa tuli tavattua monia ilmeisesti huonoja mieskokemuksia omaavia naisia jotka suorilta tuomitsivat minut ja sain niistä itse huonoja naiskokemuksia. Vissiin sitten kurjuuden kierre vaan lisää kurjuutta.
ja sitten kun huonojen naiskokemusten vuoksi suhtaudut naisiin miten suhtaudut, niin saat vielä kuulla olevasi inkkeli joka saisi tap paa itsensä.
No naisten mielipiteillä ei ole merkitystä
Sittenhän sinulla ei ole tarvetta edes osallistua keskusteluun muualla kuin naisvihasivustoilla. Siellä kuulet seurakuntasi kuorolaulua ilman soraääniä.
Täällä olet vain trollaamassa kun et omien sanojesi mukaan välitä keskustelukumppaniesi mielipiteistä.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Olen törmännyt ilmiöön, jossa nuoret maiset pelkäävät miehiä.
Esim. Kun se yksi nuori tyttö tapettiin, surmapaikalle vietiin tappajaa ihailevia viestejä ja netissä häntä ihailtiin. Olin ihan että voiko tänä edes olla totta.Silloin ekan kerran kiinnitin huomiota tähän manosphere -ilmiöön. Netissä yllätetään nuoria miehiä väkivaltaan naisia kohtaan.
Kehityssuunta on aivan sairas. En ihmettele, jos nuoret naiset eivät halua miesten kanssa seurustella.Yhä useammat nuoret miehet eivät enää usko demokratiaan eikä ihmisoikeuksiin. Tästähän tehtiin joku aika sitten se iso kyselytutkimuskin, jonka mukaan tosi iso osa nuorista miehistä oli sitä mieltä, että väkivalta naisia kohtaan on ok. Mun nuoruudesta on kyllä asenteet todella muuttuneet huonompaan suuntaan. Tuntuu että nuoret miehet ovat todella sekaisin nykyään!
Eipä tuollaiseen tappajan julkiseen ihailuun tarvita kovin montaa internetin wanna be reunaruhtinasta. Eli kyseessä on sairaan trollauksen jatkaminen todellisen maailman puolella mutta tietenkin anonyyminä, jolloin yksi ahkera kellarin nurkan limaklöntti voi antaa valheellisesti vaikutelman useammasta samanmielisestä.
Nykyään on helppo tuottaa ilmiöitä netissä kun feikkikannattajia ja -seuraajia voi profiililleen rahalla ostaa.
Venäjä on huomannut että Suomen iltapäivälehdistä saa ilmaisen ja limaisen apulaisen eripuran ja pelon levittämiseen. Lehdille on klikkaukset eli raha aina tärkeämpää kuin mikään moraali. Jopa hesari lähti Kremlin kelkkaan mukaan paljastaen salaista tietoa Viestikoekeskuksesta mistä sitten tuli tuomiotkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa naisten vihata miehiä, ei ole meiltä pois.
Huolenditaan vain siitä, ettei vahingoiteta naisia, mutta ei myöskään tueta mitenkään.
Haet töitä, ja rekrytoija on nainen. Et saa työpaikkaa sukupuolesi vuoksi. Onko tämä sinulta pois?
Oikeassa elämässähän se on toisinpäin. Varsinkin lisääntymisikäisiä naisia syrjitään työnhaussa sukupuolen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suurin osa miehistä on ihania ja mukavia, niin millä todennäköisyydellä vain ne inhottavat ovat joka paikassa? Myös AV mukaanluettuna. Eipä täällä näy sellaisia, jotka ajattelevat myös naisten hyvinvointia. Ei niitä näe tosielämässäkään.
Vedät puoleesi vain ne r a i s k a a j a t
Ei tarvitse, tulevat ihan vetämättäkin. Olen naisena ollut useissa tilanteissa, joissa olen kokenut seksuaaliväkivallan uhkaa ihan arkipäivän tilanteissa ja keskellä päivää ihan, että olen liikkunut jossain.
Tuolta asialta oltaisiin vältytty vain jos a) en liikkuisi missään tai b) miehille asetettaisiin rajoituksia, että missä ja miten saavat liikkua ja milloin.
Mutta, sinähän et miehenä tätä ole koskaan kokenut ja empatiakyvyttömänä et kykene ajattelemaan , että mitä naiset joutuvat kokemaan päivittäin.
Eri
Trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun on koko ikänsä kuullut katkerien feministien haukkuvan miehiä, niin alkaahan siihen uskoa.
Aika harvoin kannattaisi uskoa äänekkäimmän vähemmistön väitteitä sellaisenaan. Näin erityisesti tässä maailmantilanteessa nykyään, kun tiedetään ja on myös havaittu ulkoapäin (pääasiassa Venäjä mutta muutkin) tarkoituksellisesti yritettävän vahvistaa Suomessa vastakkainasettelua ja riitelyä.
Miettikää hetki kenen etua ajatte kun haastatte riitaa palstalla. Teille vihasivustoilla väitetyn "vihollisenne" vastustaja ei suinkaan ole pyyteetön ystävänne, kuten unkarilaisetkin lopulta huomasivat.
Älä edistä Venäjän vaikutusvaltaa Suomessa. Toki kommenttisi perusteella ajanvietetrollaat mutta ohje pätee silti.
Niihin ei tarvitse uskoa. Riittää että te muut olette hiljaa. Se usko tulee sit ihan itsestään. Kun huomaa että ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis valitettavasti se negatiivinen käsitys tulee ihan oikeasta elämästä ja itse koetuista asioista. Ensimmäisen kerran kun mun mieheni raivostui mulle asiasta, jota en todellakaan tarkoittanut hyökkäyksenä häntä kohtaan ja katsoi mua todella aggressiivisesti tekemättä mitään, mä olen nähnyt hänet todella eri tavalla. Hän myönsi mulle jälkikäteen, että hän meinasi alkaa huutamaan minulle, mutta päätti pysyä vaiti. Se hiljaisuus ja katse oli silti aggressiota vaikka mitään fyysistä ei tapahtunut. Että näin. Sori nyt vaan jos mun käsitys miehistä on muuttunut.
Voi reppana kun katse ja hiljaisuus murensi sinut 😅😅😅
Nykynainen on tehty ruskeasta sokerista. Hajoaa jo katseesta.
Sinun kannattaa siis pysyä meistä kaukana, eikö?
En ole teille edes olemassa. Eli miksi edelleen ruikutat?
Kyllä se on ihan kokemuksesta ja faktojen pohjalta luotu mielipide. Joka päivähän joudumme lukemaan uutisista, mitä sairasta taas joku mies on tehnyt! Tämä tarkoittaa sitä tosiasiaa, että kuka tahansa mies voi tehdä ihan mitä tahansa, vaikka kaikki eivät tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun on koko ikänsä kuullut katkerien feministien haukkuvan miehiä, niin alkaahan siihen uskoa.
Aika harvoin kannattaisi uskoa äänekkäimmän vähemmistön väitteitä sellaisenaan. Näin erityisesti tässä maailmantilanteessa nykyään, kun tiedetään ja on myös havaittu ulkoapäin (pääasiassa Venäjä mutta muutkin) tarkoituksellisesti yritettävän vahvistaa Suomessa vastakkainasettelua ja riitelyä.
Miettikää hetki kenen etua ajatte kun haastatte riitaa palstalla. Teille vihasivustoilla väitetyn "vihollisenne" vastustaja ei suinkaan ole pyyteetön ystävänne, kuten unkarilaisetkin lopulta huomasivat.
Älä edistä Venäjän vaikutusvaltaa Suomessa. Toki kommenttisi perusteella ajanvietetrollaat mutta ohje pätee silti.
Niihin ei tarvitse uskoa. Riittää että te muut olette hiljaa. Se usko tulee sit ihan itsestään. Kun huomaa että ketään ei kiinnosta.
Lähes jokainen netissä pidempään ollut ymmärtää että trollille vastaaminen on hyödytöntä ajantuhlausta. Ymmärtävät siis sen, että täällä hiljaisuus ei tarkoita hyväksyntää vaan sitä että on parempaakin tekemistä kuin trollin ruokkiminen huomiolla.
Itse joskus vastailen trolleihinkin asiallisesti mutta tarkoituksellisesti viivästän viestin lähettämistä. Ei pidä antaa riidanhaastajalle sitä mitä se eniten haluaa eli tilaisuutta aktiivisesti riidellä.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan kokemuksesta ja faktojen pohjalta luotu mielipide. Joka päivähän joudumme lukemaan uutisista, mitä sairasta taas joku mies on tehnyt! Tämä tarkoittaa sitä tosiasiaa, että kuka tahansa mies voi tehdä ihan mitä tahansa, vaikka kaikki eivät tee.
Yleistämällä tuotat vastakkainasettelua eli vahvasti haisee trollaukselta.
https://nytkis.org/wp-content/uploads/Tutkimustulokset_kaikki-graafit_…
Tässä on linkki siihen tutkimukseen. Neljännes suomalaisesta alle 35-vuotiaista miehistä oli sitä mieltä, että nainen voi ansaita väkivaltaa esim. pukeutumalla tai käyttäytymällä ”väärin.”
Mietin, miten paljon islamin leviäminen Eurooppaan alkaa näkyä vastauksissa, koska siihen suuntaan olla selvästi menossa täälläkin.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
https://nytkis.org/wp-content/uploads/Tutkimustulokset_kaikki-graafit_…
Tässä on linkki siihen tutkimukseen. Neljännes suomalaisesta alle 35-vuotiaista miehistä oli sitä mieltä, että nainen voi ansaita väkivaltaa esim. pukeutumalla tai käyttäytymällä ”väärin.”
Mietin, miten paljon islamin leviäminen Eurooppaan alkaa näkyä vastauksissa, koska siihen suuntaan olla selvästi menossa täälläkin.
Miehenä en pidä kyselyn tuottamista tuloksista. Mutta en myöskään pidä tavasta jolla väkivaltakysymys oli muotoiltu.
Tuon kysymyksen kun voi ymmärtää myös niin että se naisen sopimaton käytös itsessään voi olla vaikkapa uskottomuuden sijaan väkivaltaa eli nainen käy mieheen käsiksi tai lyö johon mies vastaa väkivallalla. Miehen mitä tahansa itsepuolustusta fyysisen hyökkäyksen yhteydessä voi myös pitää väkivaltana.
Jos sopimattomasta käytöksestä on kyselylomakkeessa mainittu tarkemmin että se nimenomaan ei tarkoita naisen väkivaltaa niin siinä tapauksessa tulokset ovat varsin pelottavia.
ANSAITTUA. Tarkoitan siis miehiä. Miksi näin monta miinusta kommenttiini? T. S-ahdistelun uhri