Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten negatiivinen käsitys miehistä

Vierailija
11.05.2026 |

Vain 35 prosenttia alle 25-vuotiaista brittiläisistä naisista suhtautuu myönteisesti miehiin uuden kyselyn mukaan. 

Tulokset osoittavat, että vain 11 prosentilla nuorista naisista on erittäin myönteinen näkemys, kun taas alle 30-vuotiailla naisilla on kolme kertaa todennäköisemmin negatiivinen näkemys miehistä kuin yli 30-vuotiailla. 

Merlin Strategy:n New Statesmanille tekemän kyselyn mukaan nuoret naiset "eivät välitä" nuorista miehistä uskoen tunteiden olevan molemminpuolisia ja vedoten liialliseen seksuaaliseen motivaatioon ja poliittisista kysymyksistä välittämisen puutteeseen, 18-30-vuotiaat naiset todettiin Yhdistyneen kuningaskunnan ylivoimaisesti hyökkäävimmäksi väestöryhmiksi.

Lähde: https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-men-femosphere-ne…

Kommentit (219)

Vierailija
141/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom brittien. Ei suomalaisista puhuta mitään koko uutisessa. Silti jankutetaan täällä. Miksi Suomessa ei näy mitenkään naisten negatiivinen käsitys miehistä? Mies

No näkyyhän se. Nuoremmissa sukupolvissa on pariutumisongelmia, koska sukupuolten välinen kuilu on kasvanut liian suureksi. Naiset syyttävät miehiä vaikka mistä ja kuvittelevat pystyvänsä rakentamaan elinvoimaisen yhteiskunnan ilman (valkoisia hetero)miehiä.

Vähän väliä mediassa on naisia, jotka valittavat deittailut hankaluutta ja itkevät missä se minulle luvattu huippumies on kun olen nyt ahkeroinut uran ja opiskelujen parissa.

Kirjoitit "Naiset syyttävät miehiä vaikka mistä" mutta tarkoitit varmaan että "jotkut naiset syyttävät miehiä vaikka mistä". Muuten olisit yleistämässä perusteetta.

Vain nainen saa yleistää perusteetta?

Jos täällä yleistät perusteetta niin olet sukupuolestasi riippumatta trollaamassa ja haastamassa riitaa.

Miksi sitten yleistät perusteetta?

Vierailija
142/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon tuon aloituksen uutisen pitävän hyvin kutinsa. Suurin osa miehistä ei ole kovin poliittisia. Mielenosoitukset ovat pääosin hyvin naisvaltaisia. Miehillä on enemmän leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä asenne. Me emme oikein usko voivamme yhdessä muuttaa maailmaa vaihtamalla kahvin kauralatten ja makkaraan vihanneskimaraan, volkkarin bussikorttiin yms. Me vain elämme elämäämme ilman kansalaisaktivismia. Oikein tai väärin, ei oikeastaan kiinnosta yhtään.

Jatkuva alistaminen ja syyttely milloin mistäkin asiasta saa tämän aikaan. Ei enää jaksa. Kaikki energia menee siihen että pysyy itse joten kuten käynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Some statistics are particularly alarming: 26% of men aged 18 to 24 believe that women often fabricate or exaggerate claims of sexual abuse. Seventeen percent consider domestic violence a private matter that should be handled within the family, and more than 50% believe it is acceptable for a man to control his wife’s finances. "

 

 

Tämä toisesta tutkimuksesta. Ja tällaisiin ei sais suhtautua negatiivisesti? Heh.

Huomasitko?

Vierailija
144/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

 

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
145/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

 

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vetää jo vertoja jäniskevennykselle

Vierailija
146/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Some statistics are particularly alarming: 26% of men aged 18 to 24 believe that women often fabricate or exaggerate claims of sexual abuse. Seventeen percent consider domestic violence a private matter that should be handled within the family, and more than 50% believe it is acceptable for a man to control his wife’s finances. "

 

 

Tämä toisesta tutkimuksesta. Ja tällaisiin ei sais suhtautua negatiivisesti? Heh.

Taas joku tutkimus Iso-Britanniaa koskien. Missäs olis sellainen tutkimus jossa olis kyselty suomalaisilta naisilta?

Suomesta tehty tutkimus eli Perhebarometri 2024 ei tuollaisia väitteitä tue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valitettavasti se negatiivinen käsitys tulee ihan oikeasta elämästä ja itse koetuista asioista. Ensimmäisen kerran kun mun mieheni raivostui mulle asiasta, jota en todellakaan tarkoittanut hyökkäyksenä häntä kohtaan ja katsoi mua todella aggressiivisesti tekemättä mitään, mä olen nähnyt hänet todella eri tavalla. Hän myönsi mulle jälkikäteen, että hän meinasi alkaa huutamaan minulle, mutta päätti pysyä vaiti. Se hiljaisuus ja katse oli silti aggressiota vaikka mitään fyysistä ei tapahtunut. Että näin. Sori nyt vaan jos mun käsitys miehistä on muuttunut.

Vierailija
148/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikissa länsimaissa naiset avoimesti vihaa ja halveksii miehiä. Jotenkin ironista vaan tuo naisten jatkuva itku että miksi miehet vihaa naisia. 

Ihan tiedoksi naisille että se sukupuoliviha ei ole yksin naisten oikeus ja kun naiset ei sitä suostu lopettamaan niin miehet saa ihan samalla tavalla vihata naisia. Viha kun ansaitsee vain vihaa takaisin eikä vihalla ansaitse arvostusta ja kunnioitusta niin kuin naiset luulee

Saa tai ei, siinä vaan ei ole mitään järkeä vihata puolta ihmiskunnasta. Kumpaakaan puolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon tuon aloituksen uutisen pitävän hyvin kutinsa. Suurin osa miehistä ei ole kovin poliittisia. Mielenosoitukset ovat pääosin hyvin naisvaltaisia. Miehillä on enemmän leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä asenne. Me emme oikein usko voivamme yhdessä muuttaa maailmaa vaihtamalla kahvin kauralatten ja makkaraan vihanneskimaraan, volkkarin bussikorttiin yms. Me vain elämme elämäämme ilman kansalaisaktivismia. Oikein tai väärin, ei oikeastaan kiinnosta yhtään.

Jatkuva alistaminen ja syyttely milloin mistäkin asiasta saa tämän aikaan. Ei enää jaksa. Kaikki energia menee siihen että pysyy itse joten kuten käynnissä.

En ole havainnut mitään alistamista, varsinkaan jatkuvaa. Toki suodatan aktivistien jorinat noin 99%:sti, niillä täytyy kaikilla olla jotenkin paha olla enimmän osan aikaa ja se paha olo pitäisi saada jotenkin oksennettua muillekkin. Olen päättänyt elää onnelista elämää kuplassa, johon tärähtäneiden kiljuminen ei kuulu, eikä kantaudu. Mielenrauha on hieno asia.

Vierailija
150/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis valitettavasti se negatiivinen käsitys tulee ihan oikeasta elämästä ja itse koetuista asioista. Ensimmäisen kerran kun mun mieheni raivostui mulle asiasta, jota en todellakaan tarkoittanut hyökkäyksenä häntä kohtaan ja katsoi mua todella aggressiivisesti tekemättä mitään, mä olen nähnyt hänet todella eri tavalla. Hän myönsi mulle jälkikäteen, että hän meinasi alkaa huutamaan minulle, mutta päätti pysyä vaiti. Se hiljaisuus ja katse oli silti aggressiota vaikka mitään fyysistä ei tapahtunut. Että näin. Sori nyt vaan jos mun käsitys miehistä on muuttunut.

Ihan ok, mutta ymmärrät sitten varmaan pitää suusi kiinni, kun joku yleistää naisia negatiivisesti ja ennen kaikkea suhtautuu naisiin negatiivisesti omien kokemustensa perusteella? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin vuonna 2024: Onko perheväkivalta perheen yksityisasia joka ei kuulu muille? Tuota mieltä oltiin eli prosenttiluku kertoo samaa mieltä olleiden määrän.

EU:n keskiarvo  13.6% 

Suomi: 11.7%

Bulgaria 26.5%

Ranska 21.4%

Suomea huonompi tilanne 15 EU-maassa, Suomi suunnilleen tasoissa Tanskan kanssa.

Percentage of respondents who agree that domestic violence is a private matter and should be handled within the family

https://dgs-p.eige.europa.eu/data/view?sex=M&unit=PCT&time=2024&col=ans…

Vierailija
152/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä nyt kannata ymmärtää, että minkäànlainen anteeksipyyntely ei tätä miesvihaa saa hellittämään.

 

Sinänsä ihan hyödyllistä informaatiota päätöksen teon tueksi miehille. 

Voi vaikka ihan järjen kanssa pohtia, että kannattaako tällaisten ihmisten kanssa mitään vakavampaa edes suunnitella. Modernissa "kevyt suhteessa":han voi valehdella poliittisen suuntautumisensa sun muut asiat ihan niin kuin parhaaksi katsoo.

 

Ja sitten kun on aika jollekin vakavammalle, niin etsii elämänkumppanin konservatiivisempien arvojen sijainnilta.

Jep. Tutkimuksen otoshan oli hurjat 2000 brittiä. Noiden lukujen nojalla sun todellakin kannattaa lopettaa deittailu Suomessa.

Eihän sitä nyt deittailua kannata lopettaa. Pyörittää vaan useampaa samanaikaista "kevytsuhdetta" ja jos tulee keskustelua sitoutumisesta, niin ghostaa ja ottaa uuden hoidon joukon jatkoksi.

 

Pillunsaantihan ei koskaan historiassa ole ollut näin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis valitettavasti se negatiivinen käsitys tulee ihan oikeasta elämästä ja itse koetuista asioista. Ensimmäisen kerran kun mun mieheni raivostui mulle asiasta, jota en todellakaan tarkoittanut hyökkäyksenä häntä kohtaan ja katsoi mua todella aggressiivisesti tekemättä mitään, mä olen nähnyt hänet todella eri tavalla. Hän myönsi mulle jälkikäteen, että hän meinasi alkaa huutamaan minulle, mutta päätti pysyä vaiti. Se hiljaisuus ja katse oli silti aggressiota vaikka mitään fyysistä ei tapahtunut. Että näin. Sori nyt vaan jos mun käsitys miehistä on muuttunut.

Voi reppana kun katse ja hiljaisuus murensi sinut 😅😅😅

Vierailija
154/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä nyt kannata ymmärtää, että minkäànlainen anteeksipyyntely ei tätä miesvihaa saa hellittämään.

 

Sinänsä ihan hyödyllistä informaatiota päätöksen teon tueksi miehille. 

Voi vaikka ihan järjen kanssa pohtia, että kannattaako tällaisten ihmisten kanssa mitään vakavampaa edes suunnitella. Modernissa "kevyt suhteessa":han voi valehdella poliittisen suuntautumisensa sun muut asiat ihan niin kuin parhaaksi katsoo.

 

Ja sitten kun on aika jollekin vakavammalle, niin etsii elämänkumppanin konservatiivisempien arvojen sijainnilta.

Jep. Tutkimuksen otoshan oli hurjat 2000 brittiä. Noiden lukujen nojalla sun todellakin kannattaa lopettaa deittailu Suomessa.

Eihän sitä nyt deittailua kannata lopettaa. Pyörittää vaan useampaa samanaikaista "kevytsuhdetta" ja jos tulee keskustelua sitoutumisesta, niin ghostaa ja ottaa uuden hoidon joukon jatkoksi.

 

Pillunsaantihan ei koskaan historiassa ole ollut näin helppoa.

Pienelle osalle miehistä ei koskaan niin helppoa kuin nykyään mutta muille vaikeampaa kuin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä nyt kannata ymmärtää, että minkäànlainen anteeksipyyntely ei tätä miesvihaa saa hellittämään.

 

Sinänsä ihan hyödyllistä informaatiota päätöksen teon tueksi miehille. 

Voi vaikka ihan järjen kanssa pohtia, että kannattaako tällaisten ihmisten kanssa mitään vakavampaa edes suunnitella. Modernissa "kevyt suhteessa":han voi valehdella poliittisen suuntautumisensa sun muut asiat ihan niin kuin parhaaksi katsoo.

 

Ja sitten kun on aika jollekin vakavammalle, niin etsii elämänkumppanin konservatiivisempien arvojen sijainnilta.

Jep. Tutkimuksen otoshan oli hurjat 2000 brittiä. Noiden lukujen nojalla sun todellakin kannattaa lopettaa deittailu Suomessa.

Eihän sitä nyt deittailua kannata lopettaa. Pyörittää vaan useampaa samanaikaista "kevytsuhdetta" ja jos tulee keskustelua sitoutumisesta, niin ghostaa ja ottaa uuden hoidon joukon jatkoksi.

 

Pillunsaantihan ei koskaan historiassa ole ollut näin helppoa.

Olet varmasti nainen koska mies voi ajatella kokonaisuutta eikä vain itsensä kautta.

Vierailija
156/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis valitettavasti se negatiivinen käsitys tulee ihan oikeasta elämästä ja itse koetuista asioista. Ensimmäisen kerran kun mun mieheni raivostui mulle asiasta, jota en todellakaan tarkoittanut hyökkäyksenä häntä kohtaan ja katsoi mua todella aggressiivisesti tekemättä mitään, mä olen nähnyt hänet todella eri tavalla. Hän myönsi mulle jälkikäteen, että hän meinasi alkaa huutamaan minulle, mutta päätti pysyä vaiti. Se hiljaisuus ja katse oli silti aggressiota vaikka mitään fyysistä ei tapahtunut. Että näin. Sori nyt vaan jos mun käsitys miehistä on muuttunut.

Voi reppana kun katse ja hiljaisuus murensi sinut 😅😅😅

Nykynainen on tehty ruskeasta sokerista. Hajoaa jo katseesta.

Vierailija
157/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pärjäävät ilman mieslasta. Niistä on vain harmia. Jos älykästä miestä ei ole tarjolla niin sitten mennään ilman miestä. 

Vierailija
158/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.

 

Sinä kerrot suoraan, että iso osa miehistä on pedofiileja. Taidat olla itsekin sellainen.

pedofiili ei ole kiinnostunut murrosikäisitä. Tiesitkö että väärien syytteiden levittelystä tulee myös seurauksia?
Btw. et kieltänyt faktaa että neitsyyden menettämiselle keski-ikä naisilla on suomessa 14 vuotta.

Sulla on pakkomielteitä. Levität misogyniaa. Et erota harhojasi todellisuudesta. Olet mieleltäsi sairas.

Olet osa sitä konkreettista ongelmaa miessukupuolessa, joka ajaa naiset pois.

Olitko vappuna Tampereella?  

Miehet jäävät yksin noisra syistä. Naiset olisivat tyhmiä elleivät varoisi mielisairaita, käytöshäiriöisiä kokovartalokyrpiä.

Vierailija
159/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista on tullut omahyväisiä ja itsekkäitä. He väittää parisuhteen olevan kahleet ja lapsen olevan taakka. He haluavat kaiken ajan itselleen mutta silti he huijaavat tarpeitaan hankkimalla lemmikkejä ja harrastamalla irtosuhteita. 

Miehet on rehellisiä itselleen he tunnustaa että tarvitsevat naisen elämäänsä. Miehet kokee tyydytystä kun nainen on onnellinen. Jos nainen kokee olevansa onnellinen ilman miestä, mies jatkaa sellaisen naisen etsintää jonka tarpeet hän saa tyydytettyä. 

 

Miksi niin moni nainen haluaa täällä että mies seurustelisi samanikäisen kanssa? 

Totuus on että +30 naisissa on paljon yksinhuoltaja äitejä jotka toivoo että saisivat miestä. Kuitenkin miehet haluaa nuoren naisen koska miehille nuoruus on tärkein kriteeri kun taas naisille on taloudellinen turva. 

Kun naiset hankkii itse taloudellisen turvan he eivät halua miestä kunnes tajuaa että pelkät irtopanot ei tuo seuraa ja kumppanuutta tai saati lapselle tervettä kehitystä eli isähahmoa.

Tässä vaiheessa he tajuavat että heille jää se kuuluisa pekkakortti käteen. Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.

 

Ennen naiset hankki taloudellisen turvan menemällä naimisiin. Kyseessä ei ollut riippuvuus suhde mitä feministi koittaa väittää sillä avioliittolaki sekä suomen laki muutenkin takaa ettei kukaan voi olla taloudellisenväkivallan uhri. 

Nyt naiset menee töihin luoden uuden riippuvuus suhteen työnantajaan väittäen että he ovat vahvoja. Tosiasiassa kukaan ei ole vahva eikä kukaan halua olla vahva. Työnteko oli miehille pakollinen paha. Naiset luulee sen olevan jonkinlainen etuoikeus vaikka kotiäityis oli etuoikeus.

 

Luopumalla avioliitto käsitteestä naiset ovat huomanneet kuluttavansa parhaat vuotensa työssä ja lopulta jäävät yksin. Tätä heidän egonsa ei riitä tunnustamaan.

Miehet voi tehdä 20 vuotta töitä kasvattaa varallisuutta ja siten olla haluttu naisten keskuudessa. 

Nainen joka tekee 20 vuotta töitä ja kasvattaa varallisuutta ei vetoa millään tavoin miehiin. Naiset valehtelee itselleen että tämä on parasta heille vaikka eivät voi tunnustaa jääneensä paitsi parisuhteesta, lapsista ja kaikesta mikä täyttää heidän alkukantaiset tarpeet. 

He kiistävät ja syyttävät miehiä ja tyydyttävät katkerina hoitoviettinssä kissoihin ja koiriin.


 

”Nautinto, jota on pakko saada lisää

Moni nainen hylkää deittailun ja parisuhteet samalla, kun tietynlainen erotiikka kasvattaa suosiotaan. Villitys kertoo paljon siitä, millaista seksuaalista nautintoa erityisesti 20–40-vuotiaat naiset todella kaipaavat.”

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011736311.html

Avioliitosta tuli vähemmistön elämäntapa

https://yle.fi/a/3-12312535


 

Väestöliiton asiantuntijat ovat huolissaan siitä, että naisilla ei tunnu olevan todellista vapautta tehdä lapsia jo silloin, kun siihen on hedelmällisyyden kannalta paras aika. Samalla hetkellä pitäisi tehdä uraa.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201804102200851996

Jos mies pitää kotivanhemmuutta etuoikeutena, niin miksi ei sitten jää koti-isäksi ja anna vaimon luoda uraa. 

Useimmissa parisuhteissa mies ei pysty vain yksipuolisesti sanomaan mitä tehdään. Oletko eri mieltä? 

Kuvitteletko  että parisuhde on yksipuolista sanelua?

Taidat muun hyvän lisäksi olla myös autisti. Et osaa keskustella vaan vingut ja uhriudut. 

Vierailija
160/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikissa länsimaissa naiset avoimesti vihaa ja halveksii miehiä. Jotenkin ironista vaan tuo naisten jatkuva itku että miksi miehet vihaa naisia. 

Ihan tiedoksi naisille että se sukupuoliviha ei ole yksin naisten oikeus ja kun naiset ei sitä suostu lopettamaan niin miehet saa ihan samalla tavalla vihata naisia. Viha kun ansaitsee vain vihaa takaisin eikä vihalla ansaitse arvostusta ja kunnioitusta niin kuin naiset luulee

Saa tai ei, siinä vaan ei ole mitään järkeä vihata puolta ihmiskunnasta. Kumpaakaan puolta.

Juu ei, eikä vuohen ja lampaan kannata vihata susia ja karhuja........ :D Kannattaa sen sijaan muuttaa näiden kanssa yhteen ja nukkua samassa sängyssä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi