Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten negatiivinen käsitys miehistä

Vierailija
11.05.2026 |

Vain 35 prosenttia alle 25-vuotiaista brittiläisistä naisista suhtautuu myönteisesti miehiin uuden kyselyn mukaan. 

Tulokset osoittavat, että vain 11 prosentilla nuorista naisista on erittäin myönteinen näkemys, kun taas alle 30-vuotiailla naisilla on kolme kertaa todennäköisemmin negatiivinen näkemys miehistä kuin yli 30-vuotiailla. 

Merlin Strategy:n New Statesmanille tekemän kyselyn mukaan nuoret naiset "eivät välitä" nuorista miehistä uskoen tunteiden olevan molemminpuolisia ja vedoten liialliseen seksuaaliseen motivaatioon ja poliittisista kysymyksistä välittämisen puutteeseen, 18-30-vuotiaat naiset todettiin Yhdistyneen kuningaskunnan ylivoimaisesti hyökkäävimmäksi väestöryhmiksi.

Lähde: https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-men-femosphere-ne…

Kommentit (219)

Vierailija
121/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom brittien. Ei suomalaisista puhuta mitään koko uutisessa. Silti jankutetaan täällä. Miksi Suomessa ei näy mitenkään naisten negatiivinen käsitys miehistä? Mies

No näkyyhän se. Nuoremmissa sukupolvissa on pariutumisongelmia, koska sukupuolten välinen kuilu on kasvanut liian suureksi. Naiset syyttävät miehiä vaikka mistä ja kuvittelevat pystyvänsä rakentamaan elinvoimaisen yhteiskunnan ilman (valkoisia hetero)miehiä.

Vähän väliä mediassa on naisia, jotka valittavat deittailut hankaluutta ja itkevät missä se minulle luvattu huippumies on kun olen nyt ahkeroinut uran ja opiskelujen parissa.

Vierailija
122/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom brittien. Ei suomalaisista puhuta mitään koko uutisessa. Silti jankutetaan täällä. Miksi Suomessa ei näy mitenkään naisten negatiivinen käsitys miehistä? Mies

No näkyyhän se. Nuoremmissa sukupolvissa on pariutumisongelmia, koska sukupuolten välinen kuilu on kasvanut liian suureksi. Naiset syyttävät miehiä vaikka mistä ja kuvittelevat pystyvänsä rakentamaan elinvoimaisen yhteiskunnan ilman (valkoisia hetero)miehiä.

Vähän väliä mediassa on naisia, jotka valittavat deittailut hankaluutta ja itkevät missä se minulle luvattu huippumies on kun olen nyt ahkeroinut uran ja opiskelujen parissa.

Kirjoitit "Naiset syyttävät miehiä vaikka mistä" mutta tarkoitit varmaan että "jotkut naiset syyttävät miehiä vaikka mistä". Muuten olisit yleistämässä perusteetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä nyt kannata ymmärtää, että minkäànlainen anteeksipyyntely ei tätä miesvihaa saa hellittämään.

 

Sinänsä ihan hyödyllistä informaatiota päätöksen teon tueksi miehille. 

Voi vaikka ihan järjen kanssa pohtia, että kannattaako tällaisten ihmisten kanssa mitään vakavampaa edes suunnitella. Modernissa "kevyt suhteessa":han voi valehdella poliittisen suuntautumisensa sun muut asiat ihan niin kuin parhaaksi katsoo.

 

Ja sitten kun on aika jollekin vakavammalle, niin etsii elämänkumppanin konservatiivisempien arvojen sijainnilta.

Jep. Tutkimuksen otoshan oli hurjat 2000 brittiä. Noiden lukujen nojalla sun todellakin kannattaa lopettaa deittailu Suomessa.

Vierailija
124/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikissa länsimaissa naiset avoimesti vihaa ja halveksii miehiä. Jotenkin ironista vaan tuo naisten jatkuva itku että miksi miehet vihaa naisia. 

Ihan tiedoksi naisille että se sukupuoliviha ei ole yksin naisten oikeus ja kun naiset ei sitä suostu lopettamaan niin miehet saa ihan samalla tavalla vihata naisia. Viha kun ansaitsee vain vihaa takaisin eikä vihalla ansaitse arvostusta ja kunnioitusta niin kuin naiset luulee

Miehet raisk aa ja ahdistelee ja alistaa naisia, jonka takia naiset alkaa varoa ja pelätä miehiä, osa jopa vihata. Tämä on ihan pätevä syy.

Sinä alat kostovihata kaikkia naisia ihan vain koska he eivät halua seuraasi. SE on naurettavaa.

Vierailija
125/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"

Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.

Miehet (ja myös naiset) ovat edelleenkin yksilöitä eikä mikään kollektiivi. Niitä hiljaisia hyväksyjiä voisit nähdä todellisissa ahdistelutilanteissa jos olisit sellaisessa itse paikalla. Ei tavallisilla miehillä ole tarvetta eikä olisi järkevääkään lähteä pyytelemään miehinä anteeksi toisten rikollisten miesten toimintaa tilanteissa, joissa itse eivät olleet mukana.

Ahdistelijoita on edelleenkin varsin pieni osa kaikista miehistä. Kaikkien tai edes suurimman osan miehistä leimaaminen ahdistelijoiksi tai ahdistelun mahdollistajiksi on tarkoituksellista vastakkainasettelua ja riidan haastamista.

Kerro miten me yhteiskuntana saadaan muutettua Suomi vähemmän vaaralliseksi naisille, kun miehet ei halua sanoa, että naisen pahoinpitely on väärin? Miten tämä muuttuu, kun miehet sanoo, ettei kaikki miehet, en minä ainakaan. Naapuri saattaa, mutta minä en siihen sano mitään, kun minä en sitä tee. Naapuri saa jatkaa.

Se muuttuu väkisinkin sillä että naiset kohdistaa sen vihan oikeisiin syyllisiin eikä kaikkiin miehiin niin kuin nykyään. 

Se että sinä Koet vääryyttä yhdeltä mieheltä oikeuttaa sinut vihamaan sitä yhtä miestä ei kaikkia miehiä. Et voi syyttää syyttömiä vain koska "susta tuntuu siltä että kaikki miehet on pahoja koska se yksi käyttäytyi törkeästi ja huonosti"

Jos mies näkee pahoinpitelyn ja valitsee katsoa toiseen suuntaan ja olla hiljaa, hän on myös syyllinen.

Samoin ovat syyllisiä he, jotka netissä syyllistävät ahdistelun uhreja ja mitätöivät heidän kokemustaan, olivat ne uhrit sitten naisia tai miehiä.

Vierailija
126/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel jankuttaa.

Sinulla sitä ei ole muuta kuin incelit mielessä. Mistähän johtuu? Oletko katkera seksittömyydestäsi vai mikä tässä on taustalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos naiset sanovat, että miehet eivät ole muuttuneet, mutta naisten asenne on muuttunut niin tällöinhän naiset ovat radikalisoituneet eivätkä miehet?

Molemmissa tilanteissa miehet ovat yhä ahdistelijoita ja se ongelma. Jälkimmäisessä tilanteessa naiset ja muut eivät enää hyväksy paskaa kohtelua.

Vierailija
128/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas ei-niin-mitään-virkaa-tutkimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom brittien. Ei suomalaisista puhuta mitään koko uutisessa. Silti jankutetaan täällä. Miksi Suomessa ei näy mitenkään naisten negatiivinen käsitys miehistä? Mies

No näkyyhän se. Nuoremmissa sukupolvissa on pariutumisongelmia, koska sukupuolten välinen kuilu on kasvanut liian suureksi. Naiset syyttävät miehiä vaikka mistä ja kuvittelevat pystyvänsä rakentamaan elinvoimaisen yhteiskunnan ilman (valkoisia hetero)miehiä.

Vähän väliä mediassa on naisia, jotka valittavat deittailut hankaluutta ja itkevät missä se minulle luvattu huippumies on kun olen nyt ahkeroinut uran ja opiskelujen parissa.

Ja taas sitä kuvitellaan, mitä toiset ajattelevat.. Miksi nuorten naisten edes pitäisi alkaa rakentaa mitään yhteiskuntaa, kun sellainen on jo olemassa? Häh? Ja mistä sä revit, että juuri valkoiset miehet ovat heidän mielestään pahoja? Aika rasistista sulta.

Vierailija
130/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikissa länsimaissa naiset avoimesti vihaa ja halveksii miehiä. Jotenkin ironista vaan tuo naisten jatkuva itku että miksi miehet vihaa naisia. 

Ihan tiedoksi naisille että se sukupuoliviha ei ole yksin naisten oikeus ja kun naiset ei sitä suostu lopettamaan niin miehet saa ihan samalla tavalla vihata naisia. Viha kun ansaitsee vain vihaa takaisin eikä vihalla ansaitse arvostusta ja kunnioitusta niin kuin naiset luulee

Miehet raisk aa ja ahdistelee ja alistaa naisia, jonka takia naiset alkaa varoa ja pelätä miehiä, osa jopa vihata. Tämä on ihan pätevä syy.

Sinä alat kostovihata kaikkia naisia ihan vain koska he eivät halua seuraasi. SE on naurettavaa.

Naisten vankiloissa on paljon naisia, jotka ovat tehneet pahaa naisille. Et silti vissiin vihaa ja pelkää naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä nyt kannata ymmärtää, että minkäànlainen anteeksipyyntely ei tätä miesvihaa saa hellittämään.

 

Sinänsä ihan hyödyllistä informaatiota päätöksen teon tueksi miehille. 

Voi vaikka ihan järjen kanssa pohtia, että kannattaako tällaisten ihmisten kanssa mitään vakavampaa edes suunnitella. Modernissa "kevyt suhteessa":han voi valehdella poliittisen suuntautumisensa sun muut asiat ihan niin kuin parhaaksi katsoo.

 

Ja sitten kun on aika jollekin vakavammalle, niin etsii elämänkumppanin konservatiivisempien arvojen sijainnilta.

Jep. Tutkimuksen otoshan oli hurjat 2000 brittiä. Noiden lukujen nojalla sun todellakin kannattaa lopettaa deittailu Suomessa.

Kuinka suuri on virhemarginaali tuossa? Kuinka paljon pienempi se pitäisi sinusta olla, jotta tulos olisi uskottava? 

Vierailija
132/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikissa länsimaissa naiset avoimesti vihaa ja halveksii miehiä. Jotenkin ironista vaan tuo naisten jatkuva itku että miksi miehet vihaa naisia. 

Ihan tiedoksi naisille että se sukupuoliviha ei ole yksin naisten oikeus ja kun naiset ei sitä suostu lopettamaan niin miehet saa ihan samalla tavalla vihata naisia. Viha kun ansaitsee vain vihaa takaisin eikä vihalla ansaitse arvostusta ja kunnioitusta niin kuin naiset luulee

Miehet raisk aa ja ahdistelee ja alistaa naisia, jonka takia naiset alkaa varoa ja pelätä miehiä, osa jopa vihata. Tämä on ihan pätevä syy.

Sinä alat kostovihata kaikkia naisia ihan vain koska he eivät halua seuraasi. SE on naurettavaa.

Naisten vankiloissa on paljon naisia, jotka ovat tehneet pahaa naisille. Et silti vissiin vihaa ja pelkää naisia?

Miehet tekee suurimman osan rikoksista. 

Heh, miehiä on tuomittu niin paljon, etteivät he mahdu omiin vankiloihiinsa ja heitä sijoitetaaan naisvankiloihin. 

En vihaa miehiä enkä naisia. Mutta tottakai pelkään enemmän korppikotkaa kuin varpusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"According to the poll carried out by Merlin Strategy for the New Statesman, young women “don’t care for” young men, believing the feelings are mutual, and citing an over-focus on sexual motivation and a lack of care about political issues, with women aged between 18 and 30 found to be the most progressive demographic in the UK by far."

 

Progressive ei tarkoita hyökkäävää vaan edistyksellistä.

Vierailija
134/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikissa länsimaissa naiset avoimesti vihaa ja halveksii miehiä. Jotenkin ironista vaan tuo naisten jatkuva itku että miksi miehet vihaa naisia. 

Ihan tiedoksi naisille että se sukupuoliviha ei ole yksin naisten oikeus ja kun naiset ei sitä suostu lopettamaan niin miehet saa ihan samalla tavalla vihata naisia. Viha kun ansaitsee vain vihaa takaisin eikä vihalla ansaitse arvostusta ja kunnioitusta niin kuin naiset luulee

Miehet raisk aa ja ahdistelee ja alistaa naisia, jonka takia naiset alkaa varoa ja pelätä miehiä, osa jopa vihata. Tämä on ihan pätevä syy.

Sinä alat kostovihata kaikkia naisia ihan vain koska he eivät halua seuraasi. SE on naurettavaa.

Naisten vankiloissa on paljon naisia, jotka ovat tehneet pahaa naisille. Et silti vissiin vihaa ja pelkää naisia?

Miehet tekee suurimman osan rikoksista. 

Heh, miehiä on tuomittu niin paljon, etteivät he mahdu omiin vankiloihiinsa ja heitä sijoitetaaan naisvankiloihin. 

En vihaa miehiä enkä naisia. Mutta tottakai pelkään enemmän korppikotkaa kuin varpusta.

Huono analogia. Varpunen on aina vaaraton. Oikea analogia olisi, että sulla on edessä kaksi karkkikulhoa. Yhdessä 10 % karkeista on tappavan myrkyllisiä, toisessa 1 %. Kummasta syöt? Tolkun ihminen ei söisi kummastakaan, koska pelkäisi, että syö myrkkykarkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom brittien. Ei suomalaisista puhuta mitään koko uutisessa. Silti jankutetaan täällä. Miksi Suomessa ei näy mitenkään naisten negatiivinen käsitys miehistä? Mies

No näkyyhän se. Nuoremmissa sukupolvissa on pariutumisongelmia, koska sukupuolten välinen kuilu on kasvanut liian suureksi. Naiset syyttävät miehiä vaikka mistä ja kuvittelevat pystyvänsä rakentamaan elinvoimaisen yhteiskunnan ilman (valkoisia hetero)miehiä.

Vähän väliä mediassa on naisia, jotka valittavat deittailut hankaluutta ja itkevät missä se minulle luvattu huippumies on kun olen nyt ahkeroinut uran ja opiskelujen parissa.

Kirjoitit "Naiset syyttävät miehiä vaikka mistä" mutta tarkoitit varmaan että "jotkut naiset syyttävät miehiä vaikka mistä". Muuten olisit yleistämässä perusteetta.

Vain nainen saa yleistää perusteetta?

Vierailija
136/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom brittien. Ei suomalaisista puhuta mitään koko uutisessa. Silti jankutetaan täällä. Miksi Suomessa ei näy mitenkään naisten negatiivinen käsitys miehistä? Mies

No näkyyhän se. Nuoremmissa sukupolvissa on pariutumisongelmia, koska sukupuolten välinen kuilu on kasvanut liian suureksi. Naiset syyttävät miehiä vaikka mistä ja kuvittelevat pystyvänsä rakentamaan elinvoimaisen yhteiskunnan ilman (valkoisia hetero)miehiä.

Vähän väliä mediassa on naisia, jotka valittavat deittailut hankaluutta ja itkevät missä se minulle luvattu huippumies on kun olen nyt ahkeroinut uran ja opiskelujen parissa.

Kirjoitit "Naiset syyttävät miehiä vaikka mistä" mutta tarkoitit varmaan että "jotkut naiset syyttävät miehiä vaikka mistä". Muuten olisit yleistämässä perusteetta.

Vain nainen saa yleistää perusteetta?

Jos täällä yleistät perusteetta niin olet sukupuolestasi riippumatta trollaamassa ja haastamassa riitaa.

Vierailija
137/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikissa länsimaissa naiset avoimesti vihaa ja halveksii miehiä. Jotenkin ironista vaan tuo naisten jatkuva itku että miksi miehet vihaa naisia. 

Ihan tiedoksi naisille että se sukupuoliviha ei ole yksin naisten oikeus ja kun naiset ei sitä suostu lopettamaan niin miehet saa ihan samalla tavalla vihata naisia. Viha kun ansaitsee vain vihaa takaisin eikä vihalla ansaitse arvostusta ja kunnioitusta niin kuin naiset luulee

Miehet raisk aa ja ahdistelee ja alistaa naisia, jonka takia naiset alkaa varoa ja pelätä miehiä, osa jopa vihata. Tämä on ihan pätevä syy.

Sinä alat kostovihata kaikkia naisia ihan vain koska he eivät halua seuraasi. SE on naurettavaa.

Naisten vankiloissa on paljon naisia, jotka ovat tehneet pahaa naisille. Et silti vissiin vihaa ja pelkää naisia?

Miehet tekee suurimman osan rikoksista. 

Heh, miehiä on tuomittu niin paljon, etteivät he mahdu omiin vankiloihiinsa ja heitä sijoitetaaan naisvankiloihin. 

En vihaa miehiä enkä naisia. Mutta tottakai pelkään enemmän korppikotkaa kuin varpusta.

Huono analogia. Varpunen on aina vaaraton. Oikea analogia olisi, että sulla on edessä kaksi karkkikulhoa. Yhdessä 10 % karkeista on tappavan myrkyllisiä, toisessa 1 %. Kummasta syöt? Tolkun ihminen ei söisi kummastakaan, koska pelkäisi, että syö myrkkykarkin. 

Varpunen on saalistaja joka syö hyönteisiä. Se ei ole vaaraton itseään pienemmille. Mutta korppikotka on vaarallisempi.

Ja karkkianalogiasi ontuu. Ei ole kyse mistään ylimääräisestä syömisestä, kukaan ei tarvi karkkia. On kyse siitä, uskaltaako ihminen kulkea ulkona kauppaan ja töihin vai ei, eli elää elämäänsä.

Vierailija
138/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tuon aloituksen uutisen pitävän hyvin kutinsa. Suurin osa miehistä ei ole kovin poliittisia. Mielenosoitukset ovat pääosin hyvin naisvaltaisia. Miehillä on enemmän leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä asenne. Me emme oikein usko voivamme yhdessä muuttaa maailmaa vaihtamalla kahvin kauralatten ja makkaraan vihanneskimaraan, volkkarin bussikorttiin yms. Me vain elämme elämäämme ilman kansalaisaktivismia. Oikein tai väärin, ei oikeastaan kiinnosta yhtään.

Vierailija
139/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikissa länsimaissa naiset avoimesti vihaa ja halveksii miehiä. Jotenkin ironista vaan tuo naisten jatkuva itku että miksi miehet vihaa naisia. 

Ihan tiedoksi naisille että se sukupuoliviha ei ole yksin naisten oikeus ja kun naiset ei sitä suostu lopettamaan niin miehet saa ihan samalla tavalla vihata naisia. Viha kun ansaitsee vain vihaa takaisin eikä vihalla ansaitse arvostusta ja kunnioitusta niin kuin naiset luulee

Miehet raisk aa ja ahdistelee ja alistaa naisia, jonka takia naiset alkaa varoa ja pelätä miehiä, osa jopa vihata. Tämä on ihan pätevä syy.

Sinä alat kostovihata kaikkia naisia ihan vain koska he eivät halua seuraasi. SE on naurettavaa.

Naisten vankiloissa on paljon naisia, jotka ovat tehneet pahaa naisille. Et silti vissiin vihaa ja pelkää naisia?

Miehet tekee suurimman osan rikoksista. 

Heh, miehiä on tuomittu niin paljon, etteivät he mahdu omiin vankiloihiinsa ja heitä sijoitetaaan naisvankiloihin. 

En vihaa miehiä enkä naisia. Mutta tottakai pelkään enemmän korppikotkaa kuin varpusta.

Huono analogia. Varpunen on aina vaaraton. Oikea analogia olisi, että sulla on edessä kaksi karkkikulhoa. Yhdessä 10 % karkeista on tappavan myrkyllisiä, toisessa 1 %. Kummasta syöt? Tolkun ihminen ei söisi kummastakaan, koska pelkäisi, että syö myrkkykarkin. 

Katsotaan suuruusluokkia.

Suomessa kuolee parisuhdeväkivallan seurauksena keskimäärin 15 naista vuodessa.

Suomalaisista naisista (karkeasti 2.5 mijoonaa) on parisuhteissa luokkaa kaksi kolmasosaa eli luokkaa 1.5 miljoonaa. Prosentuaalisesti katsottuna parisuhdeväkivaltaan kuolemisen vuosittainen todennäköisyys parisuhteessa olevalle naiselle on noin 0.001%.

Liikenneonnettomuuksissa naisia kuolee vuodessa luokkaa sata. 

Vuodessa rintasyöpään sairastuu 5000 naista eli todennäköisyys sairastumiseen 0.2%. 

Parisuhteiden kartteleminen ei keskimäärin lisää naisen todennäköisyyttä olla kuolematta ennenaikaisesti millään tavalla merkittävästi. Vertailusi esimerkissä 1% ja 10% eivät ole mitenkään tähän asiaan liittyviä.

Vierailija
140/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Some statistics are particularly alarming: 26% of men aged 18 to 24 believe that women often fabricate or exaggerate claims of sexual abuse. Seventeen percent consider domestic violence a private matter that should be handled within the family, and more than 50% believe it is acceptable for a man to control his wife’s finances. "

 

 

Tämä toisesta tutkimuksesta. Ja tällaisiin ei sais suhtautua negatiivisesti? Heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi