Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten negatiivinen käsitys miehistä

Vierailija
11.05.2026 |

Vain 35 prosenttia alle 25-vuotiaista brittiläisistä naisista suhtautuu myönteisesti miehiin uuden kyselyn mukaan. 

Tulokset osoittavat, että vain 11 prosentilla nuorista naisista on erittäin myönteinen näkemys, kun taas alle 30-vuotiailla naisilla on kolme kertaa todennäköisemmin negatiivinen näkemys miehistä kuin yli 30-vuotiailla. 

Merlin Strategy:n New Statesmanille tekemän kyselyn mukaan nuoret naiset "eivät välitä" nuorista miehistä uskoen tunteiden olevan molemminpuolisia ja vedoten liialliseen seksuaaliseen motivaatioon ja poliittisista kysymyksistä välittämisen puutteeseen, 18-30-vuotiaat naiset todettiin Yhdistyneen kuningaskunnan ylivoimaisesti hyökkäävimmäksi väestöryhmiksi.

Lähde: https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-men-femosphere-ne…

Kommentit (219)

Vierailija
181/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole negatiivinen käsitys miehistä, päin vastoin ajattelin miehistä liian positiivisesti ja jouduin pettymään...negatiivinen kokemus on oikeampi sanamuoto. 

Tervetuloa miesten maailmaan. Meidät kasvatetaan pitämään naisia parempina ja fiksumpina. Yleensä naisten toimesta. Kun totuus selviää (ja se selviää aina), menettää kaiken kunnioituksen naisia kohtaan. Tietenkin nainen voisi katsoa peiliin ja miettiä omaa toimintaansa, mutta se on aivan liikaa vaadittu. Kun eivät vaan osaa. Ilmeisesti sekin pitäisi tehdä heidän puolesta.

Vierailija
182/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten negatiivinen tai välinpitämätön asenne tulee yllätyksenä? Miehet ovat potentiaalinen uhka - näkeehän sen vankilassa, sodassa ja normaalissa elämässä. Joten miksi ei saisi olla negatiivista mielipidettä kyseisestä ryhmästä? Se ei kuitenkaan estä naisia käyttäytymästä normaalisti miehiä kohtaan. 

Junan alle jäämisestä tulee pahaa jälkeä. Onko juna siis paha?

 

90% urotöistä on miesten tekemiä. 

 

Rikollisuus taitaa liittyä enemmän kulttuuriin ja etnisyyteen kuin sukupuoleen. 

Esimerkiksi seksuaalirikollisia yhdistää yli 95 prosenttisesti sukupuoli. Eikö silloin kannata olla varautunut kyseistä sukupuolta kohtaan? 

Urotöistä puheen, muistatko Suomessa juttua, jossa palomiehet ottivat valokuvia ja arvostelivat esimerkiksi auto-onnettomuuksien alusvaatteita onkin rauhoittava ajatus. 

99% vauvoista tapetaan naisten toimesta. Enkä puhu mistään aborteista.

Yhteiskunnan kannattaisi ottaa vauvat pois naisilta heti synnytyksen jälkeen. Napanuora poikki, ei edes näytetä äidille vaan suoraan kasvatuslaitokseen.

Hieno idea. Miehetkö niistä vauvoista huolehtisivat ja ottaisivat vastuuta sitten, kun narratiivi on se, etteivät miehet pysty ottamaan vastuuta edes itsestään (miehen tekemä rikos on naisen käytöksen/pukeutumisen/minkä ikinä syy). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten negatiivinen tai välinpitämätön asenne tulee yllätyksenä? Miehet ovat potentiaalinen uhka - näkeehän sen vankilassa, sodassa ja normaalissa elämässä. Joten miksi ei saisi olla negatiivista mielipidettä kyseisestä ryhmästä? Se ei kuitenkaan estä naisia käyttäytymästä normaalisti miehiä kohtaan. 

Junan alle jäämisestä tulee pahaa jälkeä. Onko juna siis paha?

 

90% urotöistä on miesten tekemiä. 

 

Rikollisuus taitaa liittyä enemmän kulttuuriin ja etnisyyteen kuin sukupuoleen. 

Esimerkiksi seksuaalirikollisia yhdistää yli 95 prosenttisesti sukupuoli. Eikö silloin kannata olla varautunut kyseistä sukupuolta kohtaan? 

Urotöistä puheen, muistatko Suomessa juttua, jossa palomiehet ottivat valokuvia ja arvostelivat esimerkiksi auto-onnettomuuksien alusvaatteita onkin rauhoittava ajatus. 

99% vauvoista tapetaan naisten toimesta. Enkä puhu mistään aborteista.

Yhteiskunnan kannattaisi ottaa vauvat pois naisilta heti synnytyksen jälkeen. Napanuora poikki, ei edes näytetä äidille vaan suoraan kasvatuslaitokseen.

Hieno idea. Miehetkö niistä vauvoista huolehtisivat ja ottaisivat vastuuta sitten, kun narratiivi on se, etteivät miehet pysty ottamaan vastuuta edes itsestään (miehen tekemä rikos on naisen käytöksen/pukeutumisen/minkä ikinä syy). 

Se narratiivi jonka sinä haluat uskoa. Saat uskoa mitä ikinä haluat. Ketään ei kiinnosta.

184/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suurin osa miehistä on ihania ja mukavia, niin millä todennäköisyydellä vain ne inhottavat ovat joka paikassa? Myös AV mukaanluettuna. Eipä täällä näy sellaisia, jotka ajattelevat myös naisten hyvinvointia. Ei niitä näe tosielämässäkään.

Kyllä täällä(kin) näkee järkevien ja naisten hyvinvointia haluavien miesten puheenvuoroja. Suoraan trollaukseen ja riidanhaastamimiseen millään anonyymipalstalla ei vaan yleensä kannata vastailla yhtään mitään, minkä järkevä mieskin ymmärtää. Sen perusteella sitten voi joillekin lukijoille tulla harhakuva siitä että möykkääjät saavat vapaasti haukkua naisia (tai miehiä) keidenkään miesten (tai naisten) siihen puuttumatta.

Oma reaktioni näkemiini asiattomuuksiin on joko viestin ohittaminen vastaamatta tai sen ilmoittaminen asiattomaksi. Huomionkipeille ei kannata palstalla antaa lisää näkyvyyttä sillä se lisää heidän aktiivisuuttaan.

Jos itse mielestäsi kohtaat elävässä elämässä vain inhottavia miehiä niin mieti oletko jostakin syystä johtuen jatkuvasti tekemisissä vääränlaisen porukan kanssa. Kun isolla osalla naisista kokemus on varsin toisenlainen ei tuo inhottavuus naisia kohtaan ole jokaiseen mieheen sisäänrakennettu ominaisuus.

En tietenkään kiistä ääliöiden olemassaoloa mutta väitän että heidän osuutensa miehistä(kään) ei ole kovin suuri. Arvelen että suurempi osa huonosti käyttäytyneistä on todennäköisesti vihjeettömiä (clueless), mikä sitten näyttäytyy hetkittäin typeränä kommentointina heidän ottaessaan roolimallikseen porukkansa ääliön tai manosfäärin alfaääliöitä. Porrnosta kopioidut toimintatavat ovat sitten oma surullinen lukunsa.

M60+

Vierailija
185/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun on koko ikänsä kuullut katkerien feministien haukkuvan miehiä, niin alkaahan siihen uskoa.

Aika harvoin kannattaisi uskoa äänekkäimmän vähemmistön väitteitä sellaisenaan. Näin erityisesti tässä maailmantilanteessa nykyään, kun tiedetään ja on myös havaittu ulkoapäin (pääasiassa Venäjä mutta muutkin) tarkoituksellisesti yritettävän vahvistaa Suomessa vastakkainasettelua ja riitelyä.

Miettikää hetki kenen etua ajatte kun haastatte riitaa palstalla. Teille vihasivustoilla väitetyn "vihollisenne" vastustaja ei suinkaan ole pyyteetön ystävänne, kuten unkarilaisetkin lopulta huomasivat.

Älä edistä Venäjän vaikutusvaltaa Suomessa. Toki kommenttisi perusteella ajanvietetrollaat mutta ohje pätee silti. 

Vierailija
186/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suurin osa miehistä on ihania ja mukavia, niin millä todennäköisyydellä vain ne inhottavat ovat joka paikassa? Myös AV mukaanluettuna. Eipä täällä näy sellaisia, jotka ajattelevat myös naisten hyvinvointia. Ei niitä näe tosielämässäkään.

Kyllä täällä(kin) näkee järkevien ja naisten hyvinvointia haluavien miesten puheenvuoroja. Suoraan trollaukseen ja riidanhaastamimiseen millään anonyymipalstalla ei vaan yleensä kannata vastailla yhtään mitään, minkä järkevä mieskin ymmärtää. Sen perusteella sitten voi joillekin lukijoille tulla harhakuva siitä että möykkääjät saavat vapaasti haukkua naisia (tai miehiä) keidenkään miesten (tai naisten) siihen puuttumatta.

Oma reaktioni näkemiini asiattomuuksiin on joko viestin ohittaminen vastaamatta tai sen ilmoittaminen asiattomaksi. Huomionkipeille ei kannata palstalla antaa lisää näkyvyyttä sillä se lisää heidän aktiivisuuttaan.

Jos itse mielestäsi kohtaat elävässä elämässä vain inhottavia miehiä niin mieti oletko jostakin syystä johtuen jatkuvasti tekemisissä vääränlaisen porukan kanssa. Kun isolla osalla naisista kokemus on varsin toisenlainen ei tuo inhottavuus naisia kohtaan ole jokaiseen mieheen sisäänrakennettu ominaisuus.

En tietenkään kiistä ääliöiden olemassaoloa mutta väitän että heidän osuutensa miehistä(kään) ei ole kovin suuri. Arvelen että suurempi osa huonosti käyttäytyneistä on todennäköisesti vihjeettömiä (clueless), mikä sitten näyttäytyy hetkittäin typeränä kommentointina heidän ottaessaan roolimallikseen porukkansa ääliön tai manosfäärin alfaääliöitä. Porrnosta kopioidut toimintatavat ovat sitten oma surullinen lukunsa.

Mitä toimintatapoja pornossa on joita et suvaitse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun on koko ikänsä kuullut katkerien feministien haukkuvan miehiä, niin alkaahan siihen uskoa.

Aika harvoin kannattaisi uskoa äänekkäimmän vähemmistön väitteitä sellaisenaan. Näin erityisesti tässä maailmantilanteessa nykyään, kun tiedetään ja on myös havaittu ulkoapäin (pääasiassa Venäjä mutta muutkin) tarkoituksellisesti yritettävän vahvistaa Suomessa vastakkainasettelua ja riitelyä.

Miettikää hetki kenen etua ajatte kun haastatte riitaa palstalla. Teille vihasivustoilla väitetyn "vihollisenne" vastustaja ei suinkaan ole pyyteetön ystävänne, kuten unkarilaisetkin lopulta huomasivat.

Älä edistä Venäjän vaikutusvaltaa Suomessa. Toki kommenttisi perusteella ajanvietetrollaat mutta ohje pätee silti. 

"Aika harvoin kannattaisi uskoa äänekkäimmän vähemmistön väitteitä sellaisenaan".

 

Niin eli naistenkaan ei kannata uskoa jonkun naisvihaajavähemmistön puheita?

Vierailija
188/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.

 

Sinä kerrot suoraan, että iso osa miehistä on pedofiileja. Taidat olla itsekin sellainen.

pedofiili ei ole kiinnostunut murrosikäisitä. Tiesitkö että väärien syytteiden levittelystä tulee myös seurauksia?
Btw. et kieltänyt faktaa että neitsyyden menettämiselle keski-ikä naisilla on suomessa 14 vuotta.

Puhuyko nyt keski-ikäisistä naisista vai mistä? 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Noin 54,5 % suomalaisista kertoo menettäneensä neitsyytensä 14–19-vuotiaana."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis valitettavasti se negatiivinen käsitys tulee ihan oikeasta elämästä ja itse koetuista asioista. Ensimmäisen kerran kun mun mieheni raivostui mulle asiasta, jota en todellakaan tarkoittanut hyökkäyksenä häntä kohtaan ja katsoi mua todella aggressiivisesti tekemättä mitään, mä olen nähnyt hänet todella eri tavalla. Hän myönsi mulle jälkikäteen, että hän meinasi alkaa huutamaan minulle, mutta päätti pysyä vaiti. Se hiljaisuus ja katse oli silti aggressiota vaikka mitään fyysistä ei tapahtunut. Että näin. Sori nyt vaan jos mun käsitys miehistä on muuttunut.

Voi reppana kun katse ja hiljaisuus murensi sinut 😅😅😅

Se on pelottavaa, jos turvalliseksi luulema yhtäkkiä osoittaa ihan toisia merkkejä. Silmistä sen mielentilan näkee, hulluudenkin. 

Vierailija
190/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis valitettavasti se negatiivinen käsitys tulee ihan oikeasta elämästä ja itse koetuista asioista. Ensimmäisen kerran kun mun mieheni raivostui mulle asiasta, jota en todellakaan tarkoittanut hyökkäyksenä häntä kohtaan ja katsoi mua todella aggressiivisesti tekemättä mitään, mä olen nähnyt hänet todella eri tavalla. Hän myönsi mulle jälkikäteen, että hän meinasi alkaa huutamaan minulle, mutta päätti pysyä vaiti. Se hiljaisuus ja katse oli silti aggressiota vaikka mitään fyysistä ei tapahtunut. Että näin. Sori nyt vaan jos mun käsitys miehistä on muuttunut.

Voi reppana kun katse ja hiljaisuus murensi sinut 😅😅😅

Nykynainen on tehty ruskeasta sokerista. Hajoaa jo katseesta.

Sinun kannattaa siis pysyä meistä kaukana, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tänään MGTOW? Joko Ap?

Vierailija
192/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"

Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.

Miehet (ja myös naiset) ovat edelleenkin yksilöitä eikä mikään kollektiivi. Niitä hiljaisia hyväksyjiä voisit nähdä todellisissa ahdistelutilanteissa jos olisit sellaisessa itse paikalla. Ei tavallisilla miehillä ole tarvetta eikä olisi järkevääkään lähteä pyytelemään miehinä anteeksi toisten rikollisten miesten toimintaa tilanteissa, joissa itse eivät olleet mukana.

Ahdistelijoita on edelleenkin varsin pieni osa kaikista miehistä. Kaikkien tai edes suurimman osan miehistä leimaaminen ahdistelijoiksi tai ahdistelun mahdollistajiksi on tarkoituksellista vastakkainasettelua ja riidan haastamista.

Kerro miten me yhteiskuntana saadaan muutettua Suomi vähemmän vaaralliseksi naisille, kun miehet ei halua sanoa, että naisen pahoinpitely on väärin? Miten tämä muuttuu, kun miehet sanoo, ettei kaikki miehet, en minä ainakaan. Naapuri saattaa, mutta minä en siihen sano mitään, kun minä en sitä tee. Naapuri saa jatkaa.

Se muuttuu väkisinkin sillä että naiset kohdistaa sen vihan oikeisiin syyllisiin eikä kaikkiin miehiin niin kuin nykyään. 

Se että sinä Koet vääryyttä yhdeltä mieheltä oikeuttaa sinut vihamaan sitä yhtä miestä ei kaikkia miehiä. Et voi syyttää syyttömiä vain koska "susta tuntuu siltä että kaikki miehet on pahoja koska se yksi käyttäytyi törkeästi ja huonosti"

Jos se olisikin vain yksi mies...

Mies on naiselle suurin väkivallanuhka maailmassa. Tilanne muuttuu, jos laskette väkivaltaisuutenne naisten tasolle. Ei pitäisi olla vaikeaa "vahvoille ja rationaalisille" miehille, mutta silti teistä kukaan ei tunnu näkevän sitä ratkaisuna ongelmaan, vaan teistä naisten tulisi muuttaa reaktiotaan miesten väkivaltaongelmaan.

Mitä sä naisena tekisit, jos sinun pitäisi laskea naisten huaraaminen miesten tasolle. Kerro miten konkreettisesti estäisit muita naisia saavuttamasta taloudellista hyötyä seksuaalisella ylivallallaan. Jos et pysty tuota estämään, niin olet vastuussa naisten huaraamisesta ja sinuun kohdistuva naisviha on oikeutettua. Kuulostaako reilulla?!

Öö, miksi nainen ei saisi tehdä pimpallaan mitä haluaa? Kaikilla on yksi sukuelin, kenelläkään ei ole siinä mitään ylivaltaa. Kyse on ainoastaan siitä miten fiksusti on korttinsa pelannut ja millaisen kysynnän omalleen luonut. Itse olette mädättäneet aivonne IHMISKAUPPA-R AISKAUS-PORNOLLA ja nyt sitten kärsitte kun joudutte maksamaan kammottavan addiktionne hintaa. Aina voi lopettaa pornon, ryhtyä selibaattiin ja jättää naiset rauhaan. En usko että naiset valittaisivat tästä tippaakaan.

Eli vastaus on se, että sä et pysty estämään muita tekemästä mitä he tekevät. Unohdan aina kuinka tyhmiä tämän palstan naiset ovat. 

Sun kysymys on kerta kaikkiaan mahdoton. Miksi naisten pitäisi mitenkään vaikuttaa toisten naisten seksielämään, niin kauan, kuin eivät pahoinpitele alapäällään ketään.

 

Eri

 

Ps. Et ole kovin hyvä  miesten edustaja, siis positiivisessa mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tänään MGTOW? Joko Ap?

En minä. Minä tarvitsen teitä mammoja. Olen teistä riippuvainen, enkä voi pysyä poissa palstalta.

 

Ap

Vierailija
194/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap holhoukseen ja käyttörahaa 15 egeä viikossa.

https://dvv.fi/nain-haet-itsellesi-edunvalvojaa

 

Tässä linkki, ap. Hommaa itselles ensin edunvalvoja ja sitten lääkäriaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun on koko ikänsä kuullut katkerien feministien haukkuvan miehiä, niin alkaahan siihen uskoa.

Miksi kuuntelet katkeria feministejä? Kun toisenlaisiakin on.

Vierailija
196/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ap on itse, pitäisikö miesten parantaa käytöstään naisia kohtaan vai naisten vain hyväksyä miesten käytöstä?

Vierailija
197/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten negatiivinen tai välinpitämätön asenne tulee yllätyksenä? Miehet ovat potentiaalinen uhka - näkeehän sen vankilassa, sodassa ja normaalissa elämässä. Joten miksi ei saisi olla negatiivista mielipidettä kyseisestä ryhmästä? Se ei kuitenkaan estä naisia käyttäytymästä normaalisti miehiä kohtaan. 

Junan alle jäämisestä tulee pahaa jälkeä. Onko juna siis paha?

 

90% urotöistä on miesten tekemiä. 

 

Rikollisuus taitaa liittyä enemmän kulttuuriin ja etnisyyteen kuin sukupuoleen. 

Esimerkiksi seksuaalirikollisia yhdistää yli 95 prosenttisesti sukupuoli. Eikö silloin kannata olla varautunut kyseistä sukupuolta kohtaan? 

Urotöistä puheen, muistatko Suomessa juttua, jossa palomiehet ottivat valokuvia ja arvostelivat esimerkiksi auto-onnettomuuksien alusvaatteita onkin rauhoittava ajatus. 

99% vauvoista tapetaan naisten toimesta. Enkä puhu mistään aborteista.

Yhteiskunnan kannattaisi ottaa vauvat pois naisilta heti synnytyksen jälkeen. Napanuora poikki, ei edes näytetä äidille vaan suoraan kasvatuslaitokseen.

Hieno idea. Miehetkö niistä vauvoista huolehtisivat ja ottaisivat vastuuta sitten, kun narratiivi on se, etteivät miehet pysty ottamaan vastuuta edes itsestään (miehen tekemä rikos on naisen käytöksen/pukeutumisen/minkä ikinä syy). 

Alaikäisiä surmaa puolet miehet ja puolet naiset. Vähän vaihetelee eri aikoina.

198/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt ilmiöön, jossa nuoret maiset pelkäävät miehiä. 
Esim. Kun se yksi nuori tyttö tapettiin, surmapaikalle vietiin tappajaa ihailevia viestejä ja netissä häntä ihailtiin. Olin ihan että voiko tänä edes olla totta.

Silloin ekan kerran kiinnitin huomiota tähän manosphere -ilmiöön. Netissä yllätetään nuoria miehiä väkivaltaan naisia kohtaan. 
Kehityssuunta on aivan sairas. En ihmettele, jos nuoret naiset eivät halua miesten kanssa seurustella. 

Yhä useammat nuoret miehet eivät enää usko demokratiaan eikä ihmisoikeuksiin. Tästähän tehtiin joku aika sitten se iso kyselytutkimuskin, jonka mukaan tosi iso osa nuorista miehistä oli sitä mieltä, että väkivalta naisia kohtaan on ok. Mun nuoruudesta on kyllä asenteet todella muuttuneet huonompaan suuntaan. Tuntuu että nuoret miehet ovat todella sekaisin nykyään!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
199/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa tuli tavattua monia ilmeisesti huonoja mieskokemuksia omaavia naisia jotka suorilta tuomitsivat minut ja sain niistä itse huonoja naiskokemuksia. Vissiin sitten kurjuuden kierre vaan lisää kurjuutta.

Vierailija
200/219 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suurin osa miehistä on ihania ja mukavia, niin millä todennäköisyydellä vain ne inhottavat ovat joka paikassa? Myös AV mukaanluettuna. Eipä täällä näy sellaisia, jotka ajattelevat myös naisten hyvinvointia. Ei niitä näe tosielämässäkään.

Vedät puoleesi vain ne r a i s k a a j a t

Ei tarvitse, tulevat ihan vetämättäkin. Olen naisena ollut useissa tilanteissa, joissa olen kokenut seksuaaliväkivallan uhkaa ihan arkipäivän tilanteissa ja keskellä päivää ihan, että olen liikkunut jossain. 

 

Tuolta asialta oltaisiin vältytty vain jos a) en liikkuisi missään tai b) miehille asetettaisiin rajoituksia, että missä ja miten saavat liikkua ja milloin.

 

Mutta, sinähän et miehenä tätä ole koskaan kokenut ja empatiakyvyttömänä et kykene ajattelemaan , että mitä naiset joutuvat kokemaan päivittäin.

 

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme