Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimiehen oli sitten pakko arvostella kun otin perjantain vapaaksi

Vierailija
17.05.2023 |

Meni ihan fiilikset 4 päivän vapaasta jaksosta. Kyseessä saldotunnit joista ollaan tiimissä sovittu että voi pitää vapaana eikä perjantaiksi mitään kiireellistä tai erityistä, iso osa muistakin poissa töistä.

Mutta heti piti alkaa muistuttamaan että pitää sitten tarpeen mukaan tehdä ylitöitä jatkossa ja nyt varmaan yrittää keksiä ylimääräistä työtä minulle ensi viikoksi.

Olen muutenkin burnoutin partaalla ja tuntuu siltä että tämäkin 4 päivän vapaa meni nyt hukkaan henkisen palautumisen osalta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä jaktan, en pysty 2 päivässä normiviikonloppuina palautumaan, olisi ollut harvinainen pitempi vapaa palautumiseen mutta ihan pakko oli tämäkin pilata.

Uusi työ kyllä etsinnässä mutta täällä päin harvoin sopivia paikkoja avoinna.

ap

Vierailija
2/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku narsisti-esimies jonka pakko päästä muistuttamaan kuka määrää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten varmaan menet perjantaina töihin, kun et kerran palaudu kuitenkaan. TAI sitten lopetat ruikutuksen, menet Alkoon ja tyhjennät pääsi työajatuksista.

Vierailija
4/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten varmaan menet perjantaina töihin, kun et kerran palaudu kuitenkaan. TAI sitten lopetat ruikutuksen, menet Alkoon ja tyhjennät pääsi työajatuksista.

En jaksa esimiehen kanssa vängätä yhtään ylimääräistä joten pidän nyt vapaan kuten sovittu vaikka fiilikset meni.

ap

Vierailija
5/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasii noi pikkupomot on, pakko käydä piikittelemässä kun vois mielummin toivottaa hyviä vapaapäiviä, näin minä ainakin kannustaisin, että olet ansainnut vapaasi..

Vierailija
6/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
7/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ja lepää. Meillä esimies itse ehdotti, että pitäkää liukumaan pois perjantaina, jos niin haluatte.

Vierailija
8/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on typerä esimies. Onneksi oon viime vuosina säästynyt tuommoisilta. Meillä käy kaikki, siis ihan melkein mitä vapaita vaan keksiikin ja kaikki käy. Aina voi korvata tunnit, kaikki sovittavissa. Lomat saa silloin kun haluaa.  Tykkään työstäni ja laitan esimiehelle aina parhaat pisteet kvartaaligallupeissa niin saa ansaitsemansa bonukset hän. Tietää, että tärkeintä työn tehokkuuden kannalta on työhönsä tyytyväinen työntekijä.

Vierailija
9/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta loppuu arkipyhävapaat, jouluaattona ja joulupäivänä töihin jos viikolla ovat. Kansallinen kokoomus hoitaa, paikallinen sopiminen.

Vierailija
10/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta loppuu arkipyhävapaat, jouluaattona ja joulupäivänä töihin jos viikolla ovat. Kansallinen kokoomus hoitaa, paikallinen sopiminen.

Ei tule onnistumaan

- Varma Tieto Vantaalta

Vierailija
11/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo puhu. Sitä nyt ei vaan kaikki lumihiutaleet ymmärrä kun ollaan NIIN masentuneita ja burnoutissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän