Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten negatiivinen käsitys miehistä

Vierailija
11.05.2026 |

Vain 35 prosenttia alle 25-vuotiaista brittiläisistä naisista suhtautuu myönteisesti miehiin uuden kyselyn mukaan. 

Tulokset osoittavat, että vain 11 prosentilla nuorista naisista on erittäin myönteinen näkemys, kun taas alle 30-vuotiailla naisilla on kolme kertaa todennäköisemmin negatiivinen näkemys miehistä kuin yli 30-vuotiailla. 

Merlin Strategy:n New Statesmanille tekemän kyselyn mukaan nuoret naiset "eivät välitä" nuorista miehistä uskoen tunteiden olevan molemminpuolisia ja vedoten liialliseen seksuaaliseen motivaatioon ja poliittisista kysymyksistä välittämisen puutteeseen, 18-30-vuotiaat naiset todettiin Yhdistyneen kuningaskunnan ylivoimaisesti hyökkäävimmäksi väestöryhmiksi.

Lähde: https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-men-femosphere-ne…

Kommentit (219)

Vierailija
101/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos naiset sanovat, että miehet eivät ole muuttuneet, mutta naisten asenne on muuttunut niin tällöinhän naiset ovat radikalisoituneet eivätkä miehet?

Radikaalia laittaa oma turvallisuus eikä miesten mukavuus etusijalle, kun siihen on vihdoin tilaisuus? Radikaalia on vaatia toista luopumaan turvallisuudestaan, jotta sinulla on kivaa.

Vierailija
102/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä samat naiset itkevät 35 vuotiaina, kun haluavat lapsia eivätkä löydä miestä mistään. 

Moni mies on tässä vaiheessa ratkaissut tilanteen aasialaisella tai itä-eurooppalaisella puolisolla. 

En ole koskaan tavannut naista jota harmittaisi missään vaiheessa elämää ettei ole jonkun miehen hakattavana tai ra is kattavana, vain jotta saisivat perheen. Hyvät miehet on harvassa, jokainen nainen ymmärtää tämän jo nuorena. He myös ymmärtävät että elämä on hyvää ilman miestäkin. Voi kun miehetkin osaisi olla itsekseen. Vaikka miten olisi ostovaimo niin kyllä nekin lopulta lähtee kun mies kohtelee huonosti. Hehän ovat ihmisiä, eivät mitään nyrkkeilysäkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä samat naiset itkevät 35 vuotiaina, kun haluavat lapsia eivätkä löydä miestä mistään. 

Moni mies on tässä vaiheessa ratkaissut tilanteen aasialaisella tai itä-eurooppalaisella puolisolla. 

En ole koskaan tavannut naista jota harmittaisi missään vaiheessa elämää ettei ole jonkun miehen hakattavana tai ra is kattavana, vain jotta saisivat perheen. Hyvät miehet on harvassa, jokainen nainen ymmärtää tämän jo nuorena. He myös ymmärtävät että elämä on hyvää ilman miestäkin. Voi kun miehetkin osaisi olla itsekseen. Vaikka miten olisi ostovaimo niin kyllä nekin lopulta lähtee kun mies kohtelee huonosti. Hehän ovat ihmisiä, eivät mitään nyrkkeilysäkkejä.

Mainitaan lapset ja perhe. Sinulla tulee ensimmäisenä mieleen r a i s k a u s ja h a k k a a m i n e n.

Taidat puhua ihan omista mieltymyksistäsi, kun tuota jauhat

Vierailija
104/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä samat naiset itkevät 35 vuotiaina, kun haluavat lapsia eivätkä löydä miestä mistään. 

Moni mies on tässä vaiheessa ratkaissut tilanteen aasialaisella tai itä-eurooppalaisella puolisolla. 

Siinähän itkevät. Pääasia että itse välttyy tuollaiselta hullulta.

Vierailija
105/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"

Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.

Miehet (ja myös naiset) ovat edelleenkin yksilöitä eikä mikään kollektiivi. Niitä hiljaisia hyväksyjiä voisit nähdä todellisissa ahdistelutilanteissa jos olisit sellaisessa itse paikalla. Ei tavallisilla miehillä ole tarvetta eikä olisi järkevääkään lähteä pyytelemään miehinä anteeksi toisten rikollisten miesten toimintaa tilanteissa, joissa itse eivät olleet mukana.

Ahdistelijoita on edelleenkin varsin pieni osa kaikista miehistä. Kaikkien tai edes suurimman osan miehistä leimaaminen ahdistelijoiksi tai ahdistelun mahdollistajiksi on tarkoituksellista vastakkainasettelua ja riidan haastamista.

Tuomitseminen on eri asia kuin sukupuolensa anteeksipyytäminen. Voit ihan täysin rinnoin sanoa, että tällainen ei ole hyväksyttävää, ilman että pyydät olemassa oloasi anteeksi.

"sukupuolensa anteeksipyytäminen" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitä miehiltä jatkuvasti vaaditaan

Vierailija
106/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä samat naiset itkevät 35 vuotiaina, kun haluavat lapsia eivätkä löydä miestä mistään. 

Moni mies on tässä vaiheessa ratkaissut tilanteen aasialaisella tai itä-eurooppalaisella puolisolla. 

En ole koskaan tavannut naista jota harmittaisi missään vaiheessa elämää ettei ole jonkun miehen hakattavana tai ra is kattavana, vain jotta saisivat perheen. Hyvät miehet on harvassa, jokainen nainen ymmärtää tämän jo nuorena. He myös ymmärtävät että elämä on hyvää ilman miestäkin. Voi kun miehetkin osaisi olla itsekseen. Vaikka miten olisi ostovaimo niin kyllä nekin lopulta lähtee kun mies kohtelee huonosti. Hehän ovat ihmisiä, eivät mitään nyrkkeilysäkkejä.

Mainitaan lapset ja perhe. Sinulla tulee ensimmäisenä mieleen r a i s k a u s ja h a k k a a m i n e n.

Taidat puhua ihan omista mieltymyksistäsi, kun tuota jauhat

Ruiskaaminen ja hakkaaminen oli kylläkin implikoitu tuon miehen väninässä. Naiset eivät pidä miehistä kovin paljoa juuri noiden syiden takia. Ja siihen tämä mies toteaa että nainen tulee katumaan lapsettomuudessa jos ei ota miestä siitä huolimatta, ja mies hakee globaalista etelästä naisen joka muka sietää sellaista kohtelua. Totuus on se että naiset ovat ihmisiä, ja naiset ovat naisia kaikkialla, ja vihaavat miehiä jotka vihaavat naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"

Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.

Miehet (ja myös naiset) ovat edelleenkin yksilöitä eikä mikään kollektiivi. Niitä hiljaisia hyväksyjiä voisit nähdä todellisissa ahdistelutilanteissa jos olisit sellaisessa itse paikalla. Ei tavallisilla miehillä ole tarvetta eikä olisi järkevääkään lähteä pyytelemään miehinä anteeksi toisten rikollisten miesten toimintaa tilanteissa, joissa itse eivät olleet mukana.

Ahdistelijoita on edelleenkin varsin pieni osa kaikista miehistä. Kaikkien tai edes suurimman osan miehistä leimaaminen ahdistelijoiksi tai ahdistelun mahdollistajiksi on tarkoituksellista vastakkainasettelua ja riidan haastamista.

Tuomitseminen on eri asia kuin sukupuolensa anteeksipyytäminen. Voit ihan täysin rinnoin sanoa, että tällainen ei ole hyväksyttävää, ilman että pyydät olemassa oloasi anteeksi.

"sukupuolensa anteeksipyytäminen" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitä miehiltä jatkuvasti vaaditaan

Ei vaadita, vaan samaa väkivallattomuutta ja muiden ihmisten huomiointia kuin naisilta.

108/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"

Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.

Miehet (ja myös naiset) ovat edelleenkin yksilöitä eikä mikään kollektiivi. Niitä hiljaisia hyväksyjiä voisit nähdä todellisissa ahdistelutilanteissa jos olisit sellaisessa itse paikalla. Ei tavallisilla miehillä ole tarvetta eikä olisi järkevääkään lähteä pyytelemään miehinä anteeksi toisten rikollisten miesten toimintaa tilanteissa, joissa itse eivät olleet mukana.

Ahdistelijoita on edelleenkin varsin pieni osa kaikista miehistä. Kaikkien tai edes suurimman osan miehistä leimaaminen ahdistelijoiksi tai ahdistelun mahdollistajiksi on tarkoituksellista vastakkainasettelua ja riidan haastamista.

Tuomitseminen on eri asia kuin sukupuolensa anteeksipyytäminen. Voit ihan täysin rinnoin sanoa, että tällainen ei ole hyväksyttävää, ilman että pyydät olemassa oloasi anteeksi.

"sukupuolensa anteeksipyytäminen" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitä miehiltä jatkuvasti vaaditaan

Samaa oman taustansa anteeksipyytelyä vaaditaan palstalla naisilta, työttömiltä, sekšuaalivähemmistöön kuuluvilta, rikkailta, köyhiltä, tuen varassa eläviltä,... Kun vaatimus kohdistuu etniseen alkuperään on kyseessä rašismi.

Samaan taustaan kuuluvien mutta väärin toimineiden tekojen yleistäminen koskemaan kaikkia kyseiseen ryhmään kuuluvia on palstalla yleisin tapa tuottaa vastakkainasettelua ja päästä haastamaan riitaa. Älkää lähtekö tuohon leikkiin mukaan vaikka teitä siihen houkuteltaisiinkin.

M60+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos naiset sanovat, että miehet eivät ole muuttuneet, mutta naisten asenne on muuttunut niin tällöinhän naiset ovat radikalisoituneet eivätkä miehet?

Radikaalia laittaa oma turvallisuus eikä miesten mukavuus etusijalle, kun siihen on vihdoin tilaisuus? Radikaalia on vaatia toista luopumaan turvallisuudestaan, jotta sinulla on kivaa.

Katso mitä "radikalisoituminen" tarkoittaa. Vai eivätkö esim. suffragetit olleet aikansa radikaaleja?

Vierailija
110/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan systemaattisesta naisvihasta, joka yhteiskunnassamme edelleen voimakkaasti vallitsee, ja siitä miten moni mies sen myötä kohtelee naisia. Naiset ovat kyllästyneet tähän, ja nykyisin se voidaan ja uskalletaan näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä samat naiset itkevät 35 vuotiaina, kun haluavat lapsia eivätkä löydä miestä mistään. 

Moni mies on tässä vaiheessa ratkaissut tilanteen aasialaisella tai itä-eurooppalaisella puolisolla. 

En ole koskaan tavannut naista jota harmittaisi missään vaiheessa elämää ettei ole jonkun miehen hakattavana tai ra is kattavana, vain jotta saisivat perheen. Hyvät miehet on harvassa, jokainen nainen ymmärtää tämän jo nuorena. He myös ymmärtävät että elämä on hyvää ilman miestäkin. Voi kun miehetkin osaisi olla itsekseen. Vaikka miten olisi ostovaimo niin kyllä nekin lopulta lähtee kun mies kohtelee huonosti. Hehän ovat ihmisiä, eivät mitään nyrkkeilysäkkejä.

Sinulla on kovin erikoinen kuva parisuhteessa, jos ensimmäisenä tulee rikollisuus mieleen. 

Vierailija
112/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuisikohan systemaattisesta naisvihasta, joka yhteiskunnassamme edelleen voimakkaasti vallitsee, ja siitä miten moni mies sen myötä kohtelee naisia. Naiset ovat kyllästyneet tähän, ja nykyisin se voidaan ja uskalletaan näyttää.

Miten tämä suuri naisviha sinusta näkyy yhteiskunnassa ja vaikuttaa tavallisen kansalaisen arkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"

Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.

Miehet (ja myös naiset) ovat edelleenkin yksilöitä eikä mikään kollektiivi. Niitä hiljaisia hyväksyjiä voisit nähdä todellisissa ahdistelutilanteissa jos olisit sellaisessa itse paikalla. Ei tavallisilla miehillä ole tarvetta eikä olisi järkevääkään lähteä pyytelemään miehinä anteeksi toisten rikollisten miesten toimintaa tilanteissa, joissa itse eivät olleet mukana.

Ahdistelijoita on edelleenkin varsin pieni osa kaikista miehistä. Kaikkien tai edes suurimman osan miehistä leimaaminen ahdistelijoiksi tai ahdistelun mahdollistajiksi on tarkoituksellista vastakkainasettelua ja riidan haastamista.

Tuomitseminen on eri asia kuin sukupuolensa anteeksipyytäminen. Voit ihan täysin rinnoin sanoa, että tällainen ei ole hyväksyttävää, ilman että pyydät olemassa oloasi anteeksi.

"sukupuolensa anteeksipyytäminen" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitä miehiltä jatkuvasti vaaditaan

Ei vaadita, vaan samaa väkivallattomuutta ja muiden ihmisten huomiointia kuin naisilta.

Milloin naiset lopettaa miesten lyömisen, kyllä se läpsiminenkin on lyömistä vaikka sinä naisena sitä haluat vähätellä ja henkisen väkivallan mikä kohdistetaan miehiin? Milloin naiset alkavat toimia väkivallattomiasti vaikka jo nyt valehtelevat ette ei ole väkivaltaisia 

 

-eri

Vierailija
114/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisikohan systemaattisesta naisvihasta, joka yhteiskunnassamme edelleen voimakkaasti vallitsee, ja siitä miten moni mies sen myötä kohtelee naisia. Naiset ovat kyllästyneet tähän, ja nykyisin se voidaan ja uskalletaan näyttää.

Miten tämä suuri naisviha sinusta näkyy yhteiskunnassa ja vaikuttaa tavallisen kansalaisen arkeen?

Se näkyy sillä että kaikki asiat ei vieläkään mene naisten ehdoilla naisia varten. Ja se vaikuttaa jokaisen naisen elämään siten että nainen joutuu olemaan väkivaltainen miestä kohtaan (joko ihan fyysisesti tai henkisesti) että saa miehen tekemään niin kuin nainen haluaa. Elämme naisten aikakautta ja nykyään kaiken pitää aina mennä naisten ehdoilla naisia varten ja miehen kuuluu mahdollistaa ja toteuttaa kaikki naisen edut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisikohan systemaattisesta naisvihasta, joka yhteiskunnassamme edelleen voimakkaasti vallitsee, ja siitä miten moni mies sen myötä kohtelee naisia. Naiset ovat kyllästyneet tähän, ja nykyisin se voidaan ja uskalletaan näyttää.

Miten tämä suuri naisviha sinusta näkyy yhteiskunnassa ja vaikuttaa tavallisen kansalaisen arkeen?

Se näkyy sillä että kaikki asiat ei vieläkään mene naisten ehdoilla naisia varten. Ja se vaikuttaa jokaisen naisen elämään siten että nainen joutuu olemaan väkivaltainen miestä kohtaan (joko ihan fyysisesti tai henkisesti) että saa miehen tekemään niin kuin nainen haluaa. Elämme naisten aikakautta ja nykyään kaiken pitää aina mennä naisten ehdoilla naisia varten ja miehen kuuluu mahdollistaa ja toteuttaa kaikki naisen edut

Eli hitot tasa-arvosta?

Vierailija
116/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
117/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisikohan systemaattisesta naisvihasta, joka yhteiskunnassamme edelleen voimakkaasti vallitsee, ja siitä miten moni mies sen myötä kohtelee naisia. Naiset ovat kyllästyneet tähän, ja nykyisin se voidaan ja uskalletaan näyttää.

Miten tämä suuri naisviha sinusta näkyy yhteiskunnassa ja vaikuttaa tavallisen kansalaisen arkeen?

- Naiset joutuvat pelkäämään turvallisuutensa puolesta miesten vuoksi (miehet yleensä fyysisesti vahvempia ja käyttävät tätä hyväkseen)

- Seksuaalinen häirintä, ulkonäön kommentointi jne. on tavallista. Jos nainen suhtautuu tähän kielteisesti, hän saa kommentoivilta miehiltä haukut päälleen, on "huumorintajuton" tai joutuu jopa kohtaamaan väkivaltaa

- Työelämässä naisten osaamista epäillään helpommin kuin miesten, vaikka koulutus ja kokemus olisi samat
- Naisvaltaisia aloja ei arvosteta yhtä paljon kuin miesvaltaisia, palkkaus on niillä matalampi

- Palavereissa naisia keskeytetään useammin (näen tätä jatkuvasti töissä, meillä eräs miestyöntekijä puhuu jatkuvasti jopa meidän naispuolisen JOHTAJAN päälle), ja miesten sanomat asiat otetaan usein vakavammin
- Lasten hankkiminen ja äitiys vaikuttaa usein uraan negatiivisesti

- Miesten itsevarmuus ja assertiivisuus ovat hyviä ominaisuuksia, naisilla sellaista pidetään ylimielisyytenä
- Johtavissa asemissa olevia naisia arvioidaan usein ulkonäön tai äänen kautta, miehissä tällaiseen ei kiinnitetä huomiota

- Naisten kipua vähätellään miehiä useammin, eikä naisten sairauksia ole tutkittu yhtä perusteellisesti kuin miesten
- Lääketieteellinen tutkimus on perustunut mieskehoon oletusmallina

- Parisuhteissa kotityöt jäävät edelleen pääasiassa naisten harteille, vaikka naiset yleisesti tekevät ihan yhtä pitkiä työpäiviä kuin miehet

- Naisia arvioidaan jatkuvasti iän, käyttäytymisen ja ulkonäön kautta

- Miesten ikääntymistä on pidetty arvovaltaisena, naisten ikääntymistä ongelmana

- Kun puhutaan teknisistä asioista tai esim. autoista, puhe suunnataan usein automaattisesti läsnäolevalle miehelle naisen sijaan 

 

Siinä muutama esimerkki. Kaipaatko lisää?

Vierailija
118/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"

Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.

Miehet (ja myös naiset) ovat edelleenkin yksilöitä eikä mikään kollektiivi. Niitä hiljaisia hyväksyjiä voisit nähdä todellisissa ahdistelutilanteissa jos olisit sellaisessa itse paikalla. Ei tavallisilla miehillä ole tarvetta eikä olisi järkevääkään lähteä pyytelemään miehinä anteeksi toisten rikollisten miesten toimintaa tilanteissa, joissa itse eivät olleet mukana.

Ahdistelijoita on edelleenkin varsin pieni osa kaikista miehistä. Kaikkien tai edes suurimman osan miehistä leimaaminen ahdistelijoiksi tai ahdistelun mahdollistajiksi on tarkoituksellista vastakkainasettelua ja riidan haastamista.

Tuomitseminen on eri asia kuin sukupuolensa anteeksipyytäminen. Voit ihan täysin rinnoin sanoa, että tällainen ei ole hyväksyttävää, ilman että pyydät olemassa oloasi anteeksi.

"sukupuolensa anteeksipyytäminen" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitä miehiltä jatkuvasti vaaditaan

Ei vaadita, vaan samaa väkivallattomuutta ja muiden ihmisten huomiointia kuin naisilta.

Milloin naiset lopettaa miesten lyömisen, kyllä se läpsiminenkin on lyömistä vaikka sinä naisena sitä haluat vähätellä ja henkisen väkivallan mikä kohdistetaan miehiin? Milloin naiset alkavat toimia väkivallattomiasti vaikka jo nyt valehtelevat ette ei ole väkivaltaisia 

 

-eri

Yleistät "milloin naiset" kun oikeasti kyseessä olisi "miksi jotkut naiset". Eli haastat riitaa.

Vierailija
119/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom brittien. Ei suomalaisista puhuta mitään koko uutisessa. Silti jankutetaan täällä. Miksi Suomessa ei näy mitenkään naisten negatiivinen käsitys miehistä? Mies

Vierailija
120/219 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan rimaa ole liian matalalle asetettu, jos etsitään ihmisiä joilla on erittäin myönteinen näkemys miljoonien ihmisten ryhmän suhteen.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä