Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten negatiivinen käsitys miehistä

Vierailija
11.05.2026 |

Vain 35 prosenttia alle 25-vuotiaista brittiläisistä naisista suhtautuu myönteisesti miehiin uuden kyselyn mukaan. 

Tulokset osoittavat, että vain 11 prosentilla nuorista naisista on erittäin myönteinen näkemys, kun taas alle 30-vuotiailla naisilla on kolme kertaa todennäköisemmin negatiivinen näkemys miehistä kuin yli 30-vuotiailla. 

Merlin Strategy:n New Statesmanille tekemän kyselyn mukaan nuoret naiset "eivät välitä" nuorista miehistä uskoen tunteiden olevan molemminpuolisia ja vedoten liialliseen seksuaaliseen motivaatioon ja poliittisista kysymyksistä välittämisen puutteeseen, 18-30-vuotiaat naiset todettiin Yhdistyneen kuningaskunnan ylivoimaisesti hyökkäävimmäksi väestöryhmiksi.

Lähde: https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-men-femosphere-ne…

Kommentit (219)

Vierailija
61/219 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hyökkäävin väestönosa?

 

Kummallista, miten miehet korostuvat rikosuutisissa ja vankilat täyttyvät miehistä.

 

Kaikkialla. Aina.  😁

Vierailija
62/219 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hyökkäävin väestönosa?

 

Kummallista, miten miehet korostuvat rikosuutisissa ja vankilat täyttyvät miehistä.

 

Kaikkialla. Aina.  😁

Eihän vankiloissa missään ole ikinä ollut yhtään naista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyn datat ovat osoitteessa https://www.merlinstrategy.com/recent-polling kohdassa 16/04/2026 Polling for the New Statesman, Data Tables. Suora linkki dataan: https://www.merlinstrategy.com/s/NSTables.xlsx

Vierailija
64/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa naisten vihata miehiä, ei ole meiltä pois.

Huolenditaan vain siitä, ettei vahingoiteta naisia, mutta ei myöskään tueta mitenkään.

Viha aiheuttaa toimintaa.

Vierailija
65/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hyökkäävin väestönosa?

 

Kummallista, miten miehet korostuvat rikosuutisissa ja vankilat täyttyvät miehistä.

 

Kaikkialla. Aina.  😁

Naisten vankilat täynnä miehiä? Tämä oli uusi tieto. 

Vierailija
66/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.

 

Sinä kerrot suoraan, että iso osa miehistä on pedofiileja. Taidat olla itsekin sellainen.

Pitäisköhän sun panostaa YLEISSIVISTYKSEEN sen verran, että selvität mitä pedofilia on ennen kuin alat ketään sellaiseksi nimittelemään? -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla positiivinen tai negatiivinen näkemys koko sukupuolesta? Ei mulla ainakaan ole mitään erityistä mielipidettä ihmisistä josta en tiedä mitään.

Vierailija
68/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla positiivinen tai negatiivinen näkemys koko sukupuolesta? Ei mulla ainakaan ole mitään erityistä mielipidettä ihmisistä josta en tiedä mitään.

Ääriainekset ovat sellaisia. Näkyy tässäkin ketjussa, jos osaa objektiivisesti lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
69/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Just 35 per cent of British women under the age of 25 hold a positive view of men, according to a new poll.

The findings show only 11 per cent of young women hold a very positive view, while women under 30 are three times as likely to hold a negative view of men compared to the over-30s.

According to the poll carried out by Merlin Strategy for the New Statesman, young women “don’t care for” young men, believing the feelings are mutual, and citing an over-focus on sexual motivation and a lack of care about political issues, with women aged between 18 and 30 found to be the most progressive demographic in the UK by far.

The research found that young women are 26 percentage points less likely to feel positively about capitalism compared to young men.

They were also found to be much less likely to believe the economy works in their favour and far more pessimistic about their own and others’ futures. Even though young men are more likely to be unemployed, it is young women who are 21 points less likely to believe they will earn more than their parents.

And more privileged women were found to be the most pessimistic of all, with women in middle-class professions less likely to believe they are valued by society or that they will succeed in life when they work hard than their working-class counterparts.

Under-25s were also found to be twice as likely not to want children as young men, and said they feared the prospect of being pressured into having babies by a Reform UK government.

Just 35 per cent of women under 25 hold a positive view of men, according to a poll by the New Statesman
Just 35 per cent of women under 25 hold a positive view of men, according to a poll by the New Statesman (Getty/iStock)
When asked how she felt about the boys she knew, a girl called Ruby told the New Statesman: “I don’t care for them. They’re not bad people, but they refuse to call out their friends who make other girls uncomfortable. They’ll laugh at jokes that are sexist, racist, homophobic; they don’t care about political issues… I don’t think they like women a lot... I feel like a lot of it is quite sexually motivated with men.” She said men would only discuss subjects such as toxic misogyny if they fancied her."

 

Oliko tuo nyt suuri yllätys? Vastakkainasettelu alkaa masilmanlaajuisesti tuottaa tulosta ja nuorten miesten(kin) oikeasti pitäisi puuttua tilanteeseen nähdessään kavereidensa sikailevan.

Kokemuksesta voin sanoa ettei kannata ja ei siitä ole mitään iloa. 

On siitä paljonkin iloa sille joka pääsee ahdistavasta tilanteesta. Ja tiedät toimineesi oikein. Tilanteeseen puuttujalle tietenkin voi aina koitua harmia mutta en ainakaan minä voi kävellä tuollaisesta ohi reagoimatta. Jos esimerkiksi yökerho niin aika nopsaan saa portsarin paikalle.

Puuttuminen tilanteeseen ei tietenkään tarkoita että alkaisi itse uhoamaan kenellekään.

Puuttujalta yleensä odotetaan sitä uhoamista

-sivusta

Itse olen mm. esiintynyt minulle tuntemattoman naisen paikalle saapuneena poikaystävänä. Ei siinä tilanteessa tarvinnut uhota. Riitti että humalainen mies tajusi ettei kyseinen nainen ollut yksin ja että ahdistelun jatkaminen todennäköisesti johtaisi ikävyyksiin.

Jos taas oman kaveriporukkansa jäsenen asiattomaan käytökseen ei uhoamatta pysty puuttumaan eivätkä muut mukana olevat auta niin on juuri oikea aika pysyvästi vaihtaa kaveriporukkaa. Et halua leimaantua ääliöiden sikailun vuoksi itsekin ääliöksi. 

M60+

Vierailija
70/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää vihaksi kun niillä on järjestään pieni pippeli :( Kunnon kullia saa vain mustien maissa. Tulee kalliiksikin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vihamieliseen käytökseen syinä ovat woke, cancel, seta ja feministiliikkeiden ääretön propaganda ja miesviha.

 

Nämä ääriliikkeethän ovat osa NWO kontrollia, aivopesua ja vaikuttamista.

 

Siten siis heikennetään heteroita, perheitä ja lopulta koko yhteiskuntaa -riitaa lietsomalla eri sakkien välille.

 

Samaan vaikuttamiseen kuuluu myös ympäristöaktivismi, blm ja uskontojen väliset riidat.

Eli hajoita ja hallitse taktiikka by eliitti.

Ensimäinen kappale totta, mutta tuo jatkuva eliitistä jauhaminen antaa hyvin kuluneen foliopää -ja magattileiman.

Vierailija
72/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"

Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa naisten vihata miehiä, ei ole meiltä pois.

Huolenditaan vain siitä, ettei vahingoiteta naisia, mutta ei myöskään tueta mitenkään.

Haet töitä, ja rekrytoija on nainen. Et saa työpaikkaa sukupuolesi vuoksi. Onko tämä sinulta pois?

Sukupuolen perusteella syrjiminen on laissa kielletty. Jos rekrytoija siihen syyllistyy, voi tulla juridisia seuraamuksia.

Vierailija
74/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Just 35 per cent of British women under the age of 25 hold a positive view of men, according to a new poll.

The findings show only 11 per cent of young women hold a very positive view, while women under 30 are three times as likely to hold a negative view of men compared to the over-30s.

According to the poll carried out by Merlin Strategy for the New Statesman, young women “don’t care for” young men, believing the feelings are mutual, and citing an over-focus on sexual motivation and a lack of care about political issues, with women aged between 18 and 30 found to be the most progressive demographic in the UK by far.

The research found that young women are 26 percentage points less likely to feel positively about capitalism compared to young men.

They were also found to be much less likely to believe the economy works in their favour and far more pessimistic about their own and others’ futures. Even though young men are more likely to be unemployed, it is young women who are 21 points less likely to believe they will earn more than their parents.

And more privileged women were found to be the most pessimistic of all, with women in middle-class professions less likely to believe they are valued by society or that they will succeed in life when they work hard than their working-class counterparts.

Under-25s were also found to be twice as likely not to want children as young men, and said they feared the prospect of being pressured into having babies by a Reform UK government.

Just 35 per cent of women under 25 hold a positive view of men, according to a poll by the New Statesman
Just 35 per cent of women under 25 hold a positive view of men, according to a poll by the New Statesman (Getty/iStock)
When asked how she felt about the boys she knew, a girl called Ruby told the New Statesman: “I don’t care for them. They’re not bad people, but they refuse to call out their friends who make other girls uncomfortable. They’ll laugh at jokes that are sexist, racist, homophobic; they don’t care about political issues… I don’t think they like women a lot... I feel like a lot of it is quite sexually motivated with men.” She said men would only discuss subjects such as toxic misogyny if they fancied her."

 

Oliko tuo nyt suuri yllätys? Vastakkainasettelu alkaa masilmanlaajuisesti tuottaa tulosta ja nuorten miesten(kin) oikeasti pitäisi puuttua tilanteeseen nähdessään kavereidensa sikailevan.

Kokemuksesta voin sanoa ettei kannata ja ei siitä ole mitään iloa. 

On siitä paljonkin iloa sille joka pääsee ahdistavasta tilanteesta. Ja tiedät toimineesi oikein. Tilanteeseen puuttujalle tietenkin voi aina koitua harmia mutta en ainakaan minä voi kävellä tuollaisesta ohi reagoimatta. Jos esimerkiksi yökerho niin aika nopsaan saa portsarin paikalle.

Puuttuminen tilanteeseen ei tietenkään tarkoita että alkaisi itse uhoamaan kenellekään.

Yleensä ainahan puuttuja on nainen, joka on ahdistelijamiestä selvästi heikompi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa naisten vihata miehiä, ei ole meiltä pois.

Huolenditaan vain siitä, ettei vahingoiteta naisia, mutta ei myöskään tueta mitenkään.

Haet töitä, ja rekrytoija on nainen. Et saa työpaikkaa sukupuolesi vuoksi. Onko tämä sinulta pois?

Olet tuomiolla, tuomari on nainen, saat tunnepohjaisen linnareissun.

Olet naispuolinen uhri, tuomari on mies. Vapauttaako hän miespuolisen syytetyn sukupuolensa takia? Ei tietenkään, eikä niin käy Suomessa toisinaan päin. Jossain Pakistanissa voi olla toisin.

Vierailija
76/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkaa metoo ja feminismi vihdoin tuottaa tulosta.

Miehet vain ovat jääneet jälkeen. Joka sukupolvella pitäisi olla edeltäjäänsä enemmän tietoa ja ymmärrystä, nykyään tuntuu ainakin tällaisten nettikeskustelujen perusteella olevan vähemmän. 

77/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"

Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.

Miehet (ja myös naiset) ovat edelleenkin yksilöitä eikä mikään kollektiivi. Niitä hiljaisia hyväksyjiä voisit nähdä todellisissa ahdistelutilanteissa jos olisit sellaisessa itse paikalla. Ei tavallisilla miehillä ole tarvetta eikä olisi järkevääkään lähteä pyytelemään miehinä anteeksi toisten rikollisten miesten toimintaa tilanteissa, joissa itse eivät olleet mukana.

Ahdistelijoita on edelleenkin varsin pieni osa kaikista miehistä. Kaikkien tai edes suurimman osan miehistä leimaaminen ahdistelijoiksi tai ahdistelun mahdollistajiksi on tarkoituksellista vastakkainasettelua ja riidan haastamista.

M60+

Vierailija
78/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus osoittaa, että 99 % seeproista on negatiivinen käsitys leijonista.

Vierailija
79/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi mätä muna pilaa kaikkien maineen"

Tämä on jokseenkin totta, mutta se mikä itselläni antaa negatiivisen kuvan on se, että niin suuri osa miehistä ei lähde tuomitsemaan näitä mätä munia. Hiljaisuus on hyväksyntää.

Miehet (ja myös naiset) ovat edelleenkin yksilöitä eikä mikään kollektiivi. Niitä hiljaisia hyväksyjiä voisit nähdä todellisissa ahdistelutilanteissa jos olisit sellaisessa itse paikalla. Ei tavallisilla miehillä ole tarvetta eikä olisi järkevääkään lähteä pyytelemään miehinä anteeksi toisten rikollisten miesten toimintaa tilanteissa, joissa itse eivät olleet mukana.

Ahdistelijoita on edelleenkin varsin pieni osa kaikista miehistä. Kaikkien tai edes suurimman osan miehistä leimaaminen ahdistelijoiksi tai ahdistelun mahdollistajiksi on tarkoituksellista vastakkainasettelua ja riidan haastamista.

Tuomitseminen on eri asia kuin sukupuolensa anteeksipyytäminen. Voit ihan täysin rinnoin sanoa, että tällainen ei ole hyväksyttävää, ilman että pyydät olemassa oloasi anteeksi.

Vierailija
80/219 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kimppuun ap siis nuoret naiset ja tytöt ovat englannissa fyysisesti hyökänneet, kun ovat mielestäsi hyökkäävimpiä, vaikka tilastot kertovat väkivallan olevan valtaosin miesten tekemää?

Alkuperäisessä tekstissä oli sana 'progressive' eikä hyökkäävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän