Naisten negatiivinen käsitys miehistä
Vain 35 prosenttia alle 25-vuotiaista brittiläisistä naisista suhtautuu myönteisesti miehiin uuden kyselyn mukaan.
Tulokset osoittavat, että vain 11 prosentilla nuorista naisista on erittäin myönteinen näkemys, kun taas alle 30-vuotiailla naisilla on kolme kertaa todennäköisemmin negatiivinen näkemys miehistä kuin yli 30-vuotiailla.
Merlin Strategy:n New Statesmanille tekemän kyselyn mukaan nuoret naiset "eivät välitä" nuorista miehistä uskoen tunteiden olevan molemminpuolisia ja vedoten liialliseen seksuaaliseen motivaatioon ja poliittisista kysymyksistä välittämisen puutteeseen, 18-30-vuotiaat naiset todettiin Yhdistyneen kuningaskunnan ylivoimaisesti hyökkäävimmäksi väestöryhmiksi.
Lähde: https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-men-femosphere-ne…
Kommentit (219)
Antaa naisten vihata miehiä, ei ole meiltä pois.
Huolenditaan vain siitä, ettei vahingoiteta naisia, mutta ei myöskään tueta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Antaa naisten vihata miehiä, ei ole meiltä pois.
Huolenditaan vain siitä, ettei vahingoiteta naisia, mutta ei myöskään tueta mitenkään.
Haet töitä, ja rekrytoija on nainen. Et saa työpaikkaa sukupuolesi vuoksi. Onko tämä sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa naisten vihata miehiä, ei ole meiltä pois.
Huolenditaan vain siitä, ettei vahingoiteta naisia, mutta ei myöskään tueta mitenkään.
Haet töitä, ja rekrytoija on nainen. Et saa työpaikkaa sukupuolesi vuoksi. Onko tämä sinulta pois?
Olet tuomiolla, tuomari on nainen, saat tunnepohjaisen linnareissun.
Miksi tänne luodaan ketjuja aiheesta Britannia? Täysin eri maailma kuin meillä Suomessa, joten miksi jankutatte täällä siitä? Voisi puhua kuten Suomessa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa naisten vihata miehiä, ei ole meiltä pois.
Huolenditaan vain siitä, ettei vahingoiteta naisia, mutta ei myöskään tueta mitenkään.
Haet töitä, ja rekrytoija on nainen. Et saa työpaikkaa sukupuolesi vuoksi. Onko tämä sinulta pois?
Naisiltahan tuollainen on pois. Naisten sairaus alkaa näkyä monella tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut omahyväisiä ja itsekkäitä. He väittää parisuhteen olevan kahleet ja lapsen olevan taakka. He haluavat kaiken ajan itselleen mutta silti he huijaavat tarpeitaan hankkimalla lemmikkejä ja harrastamalla irtosuhteita.
Miehet on rehellisiä itselleen he tunnustaa että tarvitsevat naisen elämäänsä. Miehet kokee tyydytystä kun nainen on onnellinen. Jos nainen kokee olevansa onnellinen ilman miestä, mies jatkaa sellaisen naisen etsintää jonka tarpeet hän saa tyydytettyä.
Miksi niin moni nainen haluaa täällä että mies seurustelisi samanikäisen kanssa?
Totuus on että +30 naisissa on paljon yksinhuoltaja äitejä jotka toivoo että saisivat miestä. Kuitenkin miehet haluaa nuoren naisen koska miehille nuoruus on tärkein kriteeri kun taas naisille on taloudellinen turva.
Kun naiset hankkii itse taloudellisen turvan he eivät halua miestä kunnes tajuaa että pelkät irtopanot ei tuo seuraa ja kumppanuutta tai saati lapselle tervettä kehitystä eli isähahmoa.
Tässä vaiheessa he tajuavat että heille jää se kuuluisa pekkakortti käteen. Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.
Ennen naiset hankki taloudellisen turvan menemällä naimisiin. Kyseessä ei ollut riippuvuus suhde mitä feministi koittaa väittää sillä avioliittolaki sekä suomen laki muutenkin takaa ettei kukaan voi olla taloudellisenväkivallan uhri.
Nyt naiset menee töihin luoden uuden riippuvuus suhteen työnantajaan väittäen että he ovat vahvoja. Tosiasiassa kukaan ei ole vahva eikä kukaan halua olla vahva. Työnteko oli miehille pakollinen paha. Naiset luulee sen olevan jonkinlainen etuoikeus vaikka kotiäityis oli etuoikeus.
Luopumalla avioliitto käsitteestä naiset ovat huomanneet kuluttavansa parhaat vuotensa työssä ja lopulta jäävät yksin. Tätä heidän egonsa ei riitä tunnustamaan.
Miehet voi tehdä 20 vuotta töitä kasvattaa varallisuutta ja siten olla haluttu naisten keskuudessa.
Nainen joka tekee 20 vuotta töitä ja kasvattaa varallisuutta ei vetoa millään tavoin miehiin. Naiset valehtelee itselleen että tämä on parasta heille vaikka eivät voi tunnustaa jääneensä paitsi parisuhteesta, lapsista ja kaikesta mikä täyttää heidän alkukantaiset tarpeet.
He kiistävät ja syyttävät miehiä ja tyydyttävät katkerina hoitoviettinssä kissoihin ja koiriin.
”Nautinto, jota on pakko saada lisää
Moni nainen hylkää deittailun ja parisuhteet samalla, kun tietynlainen erotiikka kasvattaa suosiotaan. Villitys kertoo paljon siitä, millaista seksuaalista nautintoa erityisesti 20–40-vuotiaat naiset todella kaipaavat.”
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011736311.html
Avioliitosta tuli vähemmistön elämäntapa
Väestöliiton asiantuntijat ovat huolissaan siitä, että naisilla ei tunnu olevan todellista vapautta tehdä lapsia jo silloin, kun siihen on hedelmällisyyden kannalta paras aika. Samalla hetkellä pitäisi tehdä uraa.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201804102200851996
Lapsi on taakka ja altistaa naisen esimerkiksi erittäin vakavilla seksuaaliväkivallanteoille pharman ja miehen toimesta. Sen lisäksi häntä kytätään jatkuvasti ja äitiysväkivaltaan osallistuvat viranomaisten lisäksi yleensä myös vanhemmat naiset ja mahdollisesti miehen sukulaiset.
Kannattaisko sinunkin ennemmin kuunnella mitä naiset sanovat kuin yrittää ra iskata heitä ja huutaa heidän päälle että SINÄ TYKKÄÄT TÄSTÄ! Helvetti on pitkä ja kylmä r aiskarille. Kylmä, kylmä. Danten infernossa on helvetin eri tasot ja todellakin syvin helvetti on kylmä, ei lämmin.
Kuuntelen äitiäsi joka kertoo kuinka isäsi laimi löi sinua ja sinun tulisi hakea terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Feministien myyräntöitä. Nuorille naisille opetetaan suomessa ja varmasti briteissäkin jo varhain peruskoulussa olemaan huomioimatta miehiä, olemaan katsomatta miehiin päin, olemaan kylmiä miehiä kohtaan. Heitä kehotetaan ensi opiskelemaan kunnes ovat rumapainoiseksi märehtineitä yksinäisiä ylijäämännaisia (30+) vauvakuumeessaan.
Miksi puhut suomalaisista kun uutinen ja aihe liittyy täysin britteihin? Eihän meillä Suomessa tuolla tavalla ole
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut omahyväisiä ja itsekkäitä. He väittää parisuhteen olevan kahleet ja lapsen olevan taakka.
Kumpi vanhemmistasi huolehti lapsista ja kotitöistä, kun sinä ja sisaruksesi olitte pieniä? Mitä velvollisuuksia teillä oli teininä? Kumpi vanhemmista opetti ne asiat teille ja valvoi, että te suoritatte ne?
Ai miten asiat oli ennen? no paremmin.
alkaa metoo ja feminismi vihdoin tuottaa tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ollut riippuvuus suhde mitä feministi koittaa väittää sillä avioliittolaki sekä suomen laki muutenkin takaa ettei kukaan voi olla taloudellisenväkivallan uhri.
Minä uskon tuon vain siinä tapauksessa, että miehen palkka tai tuet maksetaan naisen pankkitilille eikä mies saa itse sitä muuttaa. Suomen lain mukaan väkivaltakin on kiellettyä, mutta kummasti sitä on paljon. Taloudellinen väkivalta on ihan todellisuutta.
Sinä uskot mihin haluat. jokaisessa kodissa toimitaan miten PARISUHTEESSA ASIAT SOVITAAN!
Vierailija kirjoitti:
Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.
Sinä kerrot suoraan, että iso osa miehistä on pedofiileja. Taidat olla itsekin sellainen.
pedofiili ei ole kiinnostunut murrosikäisitä. Tiesitkö että väärien syytteiden levittelystä tulee myös seurauksia?
Btw. et kieltänyt faktaa että neitsyyden menettämiselle keski-ikä naisilla on suomessa 14 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten seksuaalistrategia perustuu osittain vihjailulle siitä, että mies on aina uhka ja miehen hyväksyminen hyväntekeväisyyttä. Kaikista komeimmat ja pisimmät miehet saavat osakseen toisenkinlaista palautetta, mutta nämä ovat poikkeuksia. Jos mies saadaan siis uskomaan, että hänestä on lähinnä haittaa tai että hänen sukupuolensa on iso hidaste seurustelulle, niin tuolloin naisseuran hintakin tavallaan nousee ylöspäin ja mies voi tuntea seuran olevan erityisen arvokasta ja korvaamatonta. Naiset voivat siis säännöstellä myös asenteita eivätkä pelkästään alastomuutta ja kosketuksia. Mies ei voi säännöstellä oikein mitään, vaan mieheltä vaaditaan tottelevaisuutta ja näkymättömyyttä, eikä noista saa mitään lisäpisteitä.
Joitakin vuosia sitten istuin hieman nuoremman serkkutyttöni kanssa kahvilassa ja erehdyin hymyilemään hänelle ehkä sekunnin pitempään juttujen välissä. Hänelle tuli vakava ilme naamalle ja hän nojautui taaksepäin istuimellaan. Jokainen voi kuvitella, että miltä tuo minusta tuntui tai kuinka monta vastaavaa tapausta minulla on jo tähän ikään mennessä takana tai miltä tuo minusta tuntui.
Uusimpien tutkimusten mukaan vain alle 10% naisista on ns. androfiilejä eli pitävät miehistä todella paljon, ja naiset pitävät toistensa kasvoista vielä enemmän kuin miehet pitävät naisten kasvoista. Aika vaikea näillä korteilla on voittaa, koska naiset eivät lähtökohtaisesti halua mitään tavallisilta miehiltä, ja sitten taas naiset saattavat vihata näitä komeimpia ja pisimpiä pornotähtiäkin, koska heillä on valinnanvaraa kuten naisilla ja naiset kuitenkin haluavat, että pornotähdet olisivat yhtä hallittavia kuin tavalliset miehet. Tämä johtaa skenaarioihin, joissa nainen voi tuntea yhtaikaa himoa ja vihaa pornojättiläistä kohtaan. Esimerkiksi minulla oli edellisessä kotikaupungissani vieraana tällainen ns. chad-leski, joka kuulemma yritti hakata entisen poikaystävän, mutta ei onnistunut, koska mies oli harrastanut taistelulajeja ja osasi torjua lyönnit. Hakkaamisen lisäksi nainen harrasti edelleen "alasti nukkumista" tämän miehen vieressä, vaikka hänellä oli jo uusi tyttöystävä.
Ulkonäön inhoamiseen liittyvät harhaiset päätelmät motiiveista. Esimerkiksi kun Trump soitti Amerikan jääkiekkojoukkueelle, joka oli juuri voittanut olympiakultaa, joku pelaaja nauroi iloisesti Trumpin sanoessa, että myös naiset pitää kutsua valkoiseen taloon. Feministit vetivät tästä hubbabubba-kilarit ja päättivät, että tuo nauru oli loukkaus ja he kuvittelivat, että mieskiekkoilijoiden olisi pitänyt antaa joku elokuvamaailman läksytysluento Trumpille.
Naiset voivat olla todella herkkiä havaitsemaan kuviteltua vallankäyttöä, mutta sitten taas jos mies seuran löytämisen toivossa lähtee harrastamaan jotain kilpailullista liikuntalajia, naiset kyllä rakastavat mahdollisuuksia päästä jotenkin voittamaan mies jossain hippaleikissä, eivätkä he osaa peittää mielihyväänsä, vaan se näkyy kyllä naamasta. Seurauksena on siis se, että mies vajoaa vielä syvemmälle matalaan statukseen ja vieraantuu vielä lisää.
Mitä teillä on siis annettavaa? Ystävyyttäkö? 100% miehistä jotka ovat olleet minulle mukavia, ovat yrittäneet siittää minut tai parittaa kaverilleen, jos olen ollut heidän siitoslistansa ulkopuolella (esim. lähisukulainen).
Nainen voi olla toisinaan vittumainen, välinpitämätön, jne. mutta ei yritä ainakaan yleensä r aiskata minua. Pari lepakkoa on tosin sitäkin yrittänyt, mutta noin keskimäärin 99% naisista kenen kanssa olen ollut tekemisissä ei.
En myöskään tajua tuota statusulinaa. Ei miehellä ole mitään takuustatusta vaan status määrittyy suoritusten perusteella. Jos mies häviää naiselle ja nainen nousee häntä korkeampaan statukseen, sitten se on just niin. Asiassa ei ole mitään ulistavaa eikä varsinkaan mitään uhriutta.
Moi siitoshullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa naisten vihata miehiä, ei ole meiltä pois.
Huolenditaan vain siitä, ettei vahingoiteta naisia, mutta ei myöskään tueta mitenkään.
Haet töitä, ja rekrytoija on nainen. Et saa työpaikkaa sukupuolesi vuoksi. Onko tämä sinulta pois?
Naisiltahan tuollainen on pois. Naisten sairaus alkaa näkyä monella tavalla
HR-kalkkunoita ei ole 10 vuoden päästä kun AI vie niiden työt.
Vierailija kirjoitti:
Feministien myyräntöitä. Nuorille naisille opetetaan suomessa ja varmasti briteissäkin jo varhain peruskoulussa olemaan huomioimatta miehiä, olemaan katsomatta miehiin päin, olemaan kylmiä miehiä kohtaan. Heitä kehotetaan ensi opiskelemaan kunnes ovat rumapainoiseksi märehtineitä yksinäisiä ylijäämännaisia (30+) vauvakuumeessaan.
Niin, onko Suomesta vastaavaa tutkimusta? Omat kokemukseni viittaavat siihen meillä tilanne on paljon pahempi kuin UK:ssa.
Puhutaan briteistä Suomessa ketju
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan briteistä Suomessa ketju
Keskustelun aiheena on tutkimus joka on suoritettu yhdessä johtavista länsimaista, jossa vallalla on samat sosiaalitaistelijat kuin suomessakin woke ja feministit.
Vierailija kirjoitti:
Antaa naisten vihata miehiä, ei ole meiltä pois.
Huolenditaan vain siitä, ettei vahingoiteta naisia, mutta ei myöskään tueta mitenkään.
Viha aiheuttaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut omahyväisiä ja itsekkäitä. He väittää parisuhteen olevan kahleet ja lapsen olevan taakka. He haluavat kaiken ajan itselleen mutta silti he huijaavat tarpeitaan hankkimalla lemmikkejä ja harrastamalla irtosuhteita.
Miehet on rehellisiä itselleen he tunnustaa että tarvitsevat naisen elämäänsä. Miehet kokee tyydytystä kun nainen on onnellinen. Jos nainen kokee olevansa onnellinen ilman miestä, mies jatkaa sellaisen naisen etsintää jonka tarpeet hän saa tyydytettyä.
Miksi niin moni nainen haluaa täällä että mies seurustelisi samanikäisen kanssa?
Totuus on että +30 naisissa on paljon yksinhuoltaja äitejä jotka toivoo että saisivat miestä. Kuitenkin miehet haluaa nuoren naisen koska miehille nuoruus on tärkein kriteeri kun taas naisille on taloudellinen turva.
Kun naiset hankkii itse taloudellisen turvan he eivät halua miestä kunnes tajuaa että pelkät irtopanot ei tuo seuraa ja kumppanuutta tai saati lapselle tervettä kehitystä eli isähahmoa.
Tässä vaiheessa he tajuavat että heille jää se kuuluisa pekkakortti käteen. Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.
Ennen naiset hankki taloudellisen turvan menemällä naimisiin. Kyseessä ei ollut riippuvuus suhde mitä feministi koittaa väittää sillä avioliittolaki sekä suomen laki muutenkin takaa ettei kukaan voi olla taloudellisenväkivallan uhri.
Nyt naiset menee töihin luoden uuden riippuvuus suhteen työnantajaan väittäen että he ovat vahvoja. Tosiasiassa kukaan ei ole vahva eikä kukaan halua olla vahva. Työnteko oli miehille pakollinen paha. Naiset luulee sen olevan jonkinlainen etuoikeus vaikka kotiäityis oli etuoikeus.
Luopumalla avioliitto käsitteestä naiset ovat huomanneet kuluttavansa parhaat vuotensa työssä ja lopulta jäävät yksin. Tätä heidän egonsa ei riitä tunnustamaan.
Miehet voi tehdä 20 vuotta töitä kasvattaa varallisuutta ja siten olla haluttu naisten keskuudessa.
Nainen joka tekee 20 vuotta töitä ja kasvattaa varallisuutta ei vetoa millään tavoin miehiin. Naiset valehtelee itselleen että tämä on parasta heille vaikka eivät voi tunnustaa jääneensä paitsi parisuhteesta, lapsista ja kaikesta mikä täyttää heidän alkukantaiset tarpeet.
He kiistävät ja syyttävät miehiä ja tyydyttävät katkerina hoitoviettinssä kissoihin ja koiriin.
”Nautinto, jota on pakko saada lisää
Moni nainen hylkää deittailun ja parisuhteet samalla, kun tietynlainen erotiikka kasvattaa suosiotaan. Villitys kertoo paljon siitä, millaista seksuaalista nautintoa erityisesti 20–40-vuotiaat naiset todella kaipaavat.”
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011736311.html
Avioliitosta tuli vähemmistön elämäntapa
Väestöliiton asiantuntijat ovat huolissaan siitä, että naisilla ei tunnu olevan todellista vapautta tehdä lapsia jo silloin, kun siihen on hedelmällisyyden kannalta paras aika. Samalla hetkellä pitäisi tehdä uraa.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201804102200851996
Jos mies pitää kotivanhemmuutta etuoikeutena, niin miksi ei sitten jää koti-isäksi ja anna vaimon luoda uraa.
Pitääkö nuorten naisten puuttua toisten naisten sikailuihin? No ei tietenkään, eikä kenenkään toisten tekemisiin. Individualismi on nykypäivää, jokainen saa tehdä ja sanoa mitä haluaa.