Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö naisesta ulospäin, että tätä on pantu?

Vierailija
27.05.2024 |

Työpaikalla miesporukkaa maanataiaamuisin arvailee naisista, kuka on saanut viikonloppuna. Punertaako posket?Hehkuuko iho? Miten kävelee`jne.?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paneminen vielä mitään yksinään merkitse. Mutta jos on pantu ja saanut seksissä orgasmit, niin näkyy hyväntuulisuutena. Mutta jos vain joku pannut ja jättänyt tyydyttämättä, voipi olla yhä hapan. 

Vierailija
2/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hento nainen ja mieheni on iso 150 kiloinen järkäle. Yöllä hän saattaa panna pitkään kahteen eri otteeseen. Aamulla reiteni ovat puutuneet. Pelkään, että kävelen hajareisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin ma aamuna enää huomaa jos on lauantaina saanut.

Vierailija
4/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näe. Näköjään ap tai kukaan muukaan "miesporukasta" ei ole ollut yhdenkään naisen kanssa. 

Vierailija
5/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kasvoistani näkee, olen itse huomannut muutoksen/eron, mutta ihan ulkopuolinen, joka ei osaa katsoa oikein, ei sitä varmasti pongaa. ekä aio tässäkään kertoa miten näkyy. Osaltaan siksi, etät kiva pitää oma salaisuus, osaltaan siksi, ett ei se kuitenkaan päde kaikkiin naisiin

Vierailija
6/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen hehkuu. Ja on onnellisen ja tyytyväisen oloinen, jos on saanut kunnolla munaa viikonloppuna. 

Vierailija
7/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on joskus kaverit aamulla kommentoineet, että näkee, että olen saanut. Ja ihan oikeassa olivat.

Vierailija
8/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa, jos mies tai nainen on lauennut, heillä on sellainen rentoutunut yleisolo, jonka tunnistaa.

Vierailija
9/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen työyhteisö teillä oikein on? Ja miten samaan duunipaikkaan onkin päätynyt niin monta peräkamarin poikaa?

Vierailija
10/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ovat työkaverit monesti aamulla kysyneet, että tekikö hyvää, kun sait mieheltäsi. Tosiassa mies on viikonloppuna pannut minua useamman kerran. Olen nauttinut, kun pilluani on hierottu ja spermalasteja on laskettu sisääni. Sperman saaminen sisäänsä huoltaa elimiä ja tuntuu kuin tulisi konaisvaltaisesti hoidetuksi. Tuntuu kuin pysyisi nuorekkaampana, kun saa usein munaa.

Vierailija
11/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkee jos on hyvin pantu. Näkee myös sen jos on huonosti pantu.

Vierailija
12/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin silloin, jos on eturessu näkyvästi täynnä.

Vierailija
13/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ovat työkaverit monesti aamulla kysyneet, että tekikö hyvää, kun sait mieheltäsi. Tosiassa mies on viikonloppuna pannut minua useamman kerran. Olen nauttinut, kun pilluani on hierottu ja spermalasteja on laskettu sisääni. Sperman saaminen sisäänsä huoltaa elimiä ja tuntuu kuin tulisi konaisvaltaisesti hoidetuksi. Tuntuu kuin pysyisi nuorekkaampana, kun saa usein munaa.

Kuulostaa uskottavammalta, kun jätät ton pillu-sanan pois, koska ei sulla miehenä ole sellaista. 

Vierailija
14/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aloitukset menevät entistä typerämmiksi. Ei minusta ainakaan huomaa, jos minua on pantu perjantai-iltana. Järki käteen nyt. Hellekö käristänyt poikien aivot.0

Vierailija
15/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa, jos mies tai nainen on lauennut, heillä on sellainen rentoutunut yleisolo, jonka tunnistaa.

Eikä tunnista. Ja hehkuu. Älkää nyt viitsikö. Viikonloppuna on voinut tapahtua vaikka mitä muuta seksin lisäksi, lapsi ollut vatsataudissa, hevonen potkaissut

Oletteko edes aikuisia?

Vierailija
16/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jos oikeasti alkaisi duunipaikan naisilta kyselemään viikonlopun panohommista vaikka aamukahvin lomassa, niin tasa-arvovaltuutettu, luottamusmies ja ammattiliiton juristi olisivat paikalla ennen kuin saisi lauseen loppuun, ja peräkamarin poijjat lentäisi niskaperse -otteella ikkunasta. Sen jälkeen firman tj selittelisi hiki valuen, kuinka juuri on päätetty perustaa naisasianvaltuutetun virka ja rakennetaan turvallisia kahvitiloja.

Vierailija
17/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö sitten arvailujen jälkeen yhdessä vessaan runkkaamaan?

Vierailija
18/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa elävät ovat tyytyväisempiä kuin yksinelävät. Olen joskus ajatellut, että yksinelävien kireys johtuu siitä, kun heillä on puute seksistä. 

Vierailija
19/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on varmaa, jos naisen vatsa on alkanut paisua jatkuvasti.

Vierailija
20/44 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa elävät ovat tyytyväisempiä kuin yksinelävät. Olen joskus ajatellut, että yksinelävien kireys johtuu siitä, kun heillä on puute seksistä. 

Näinhän se on, yksinelävistä kyllä näkee,  että nyt on saatu, jos on pitkä aika edellisestä kerrasta.