Arto Satonen: "Vaalivoitto ei takaa SDP:n hallituspaikkaa vaan kokoomus aikoo tehdä vallankaappauksen"
Oikeisto ei kunnioita demokratiaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9f7b6848-0b29-47ec-a4f9-d3a0a4ba7…
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa faktojen valossa olla Satosen elämässä viimeinen oikeistohallitus. Sen verran on leukaa kertynyt.
Suomessa tosin ei ole oikeistohallitusta.
Tosin Suomessa on oikeistohallitus ja sen osaamattomuus todettu moneen kertaan.
Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.
Kyllä on. On ollut ennenkin ja on ikävä kyllä myös nyt.
Väärin. Suomessa ei ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.
Kyllä on.
Väärin. Suomessa ei ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan, eikä tule olemaankaan.
Ei ensi vaalien jälkeen oikeistohallitusta enää tule, siitä olemme samaa mieltä. Perskokkareet on valtansa käyttäneet.
Suomessa ei ole koskaan edes ollut oikeistohallitusta.
Nykyhallitus on jo lähellä äärioikeistolaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa faktojen valossa olla Satosen elämässä viimeinen oikeistohallitus. Sen verran on leukaa kertynyt.
Suomessa tosin ei ole oikeistohallitusta.
Tosin Suomessa on oikeistohallitus ja sen osaamattomuus todettu moneen kertaan.
Petteri Orpon johtama hallitus (aloittanut 20.6.2023) on kokoomuksen, perussuomalaisten, RKP:n ja kristillisdemokraattien muodostama oikeistohallitus.
Orpon hallitusta on kuvailtu yhdeksi sotien jälkeisen ajan oikeistolaisimmista hallituskokoonpanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satatuhatta-Satonen taas vauhdissa. Eiköhän tuo kampaviinerin mussuttaja ole jo tarpeeksi näyttänyt mitä osaa.
Eikös hänellä ole herraties mikä tutkinto mistä?
Ihan sama onko ja mistä, ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole.
Nykyhallitus on niin nähty ja punnittu. Paitsi talous on sössitty, myös kansallinen yhteishenki siinä samalla. Kaik on mänt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska palstavasemmistolaisten luetunymmärtäminen on lapsen tasolla, setä kertoo teille mitä Arto tarkoittaa. Eli sitä, että hallituksen muodostamiseen tarvitaan enemmistö eduskunnassa ja SDP:n voi olla vaikeaa saada sellainen aikaan hallitusneuvotteluissa nykyisellä linjallaan.
Ei ole. Lue kokoomuksen puoluevaltuuston kokouksessa eilen esiteltyjä visioita, ja mieti sen jälkeen lähteekö kepu punamultaan toiseksi suurimmaksi puolueeksi lukuisilla ministeriöillä, vai jääkö kahdeksaksi vuodeksi oppositioon katselemaan sinipunaa.
On. Kepu lähtee sen matkaan joka tarjoaa parhaat lahjukset kuten tiedät. Sinipunaa on mahdoton muodostaa Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään. Sitä ei vain tule tapahtumaan missään olosuhteissa joten joko Lindtman tulee realiteetteihin tai sitetn hän epäonnistuu hallituksen muodostuksessa jolloin tehtävä siirtyy Petteri Orpolle.
Kepu ei lähde petturi Orvon hallitukseen. Ei lähtenyt vuonna 2023 jättäessään Orvolle tyhjän paperin.
Jos seuraavien vaalien jälkeen jotenkin tulisi oikeistohallitus, se veisi ihmisiltä lopunkin uskon niin politiikkaan kuin koko Suomeen. Anarkia on lähellä, jos vaalitulosta ei kunnioiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa faktojen valossa olla Satosen elämässä viimeinen oikeistohallitus. Sen verran on leukaa kertynyt.
Suomessa tosin ei ole oikeistohallitusta.
Tosin Suomessa on oikeistohallitus ja sen osaamattomuus todettu moneen kertaan.
Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.
Kyllä on. On ollut ennenkin ja on ikävä kyllä myös nyt.
Väärin. Suomessa ei ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.
Kyllä on.
Väärin. Suomessa ei ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan, eikä tule olemaankaan.
Ei ensi vaalien jälkeen oikeistohallitusta enää tule, siitä olemme samaa mieltä. Perskokkareet on valtansa käyttäneet.
Suomessa ei ole koskaan edes ollut oikeistohallitusta.
Nykyhallitus on jo lähellä äärioikeistolaista.
Väärin. Ei millään tasolla ole.
He eivät ole lähellä edes oikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos seuraavien vaalien jälkeen jotenkin tulisi oikeistohallitus, se veisi ihmisiltä lopunkin uskon niin politiikkaan kuin koko Suomeen. Anarkia on lähellä, jos vaalitulosta ei kunnioiteta.
Kommentistasi huokuu väkivalta.
Veroja on vaan pakko korottaa oli kuinka petteri tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa faktojen valossa olla Satosen elämässä viimeinen oikeistohallitus. Sen verran on leukaa kertynyt.
Suomessa tosin ei ole oikeistohallitusta.
Tosin Suomessa on oikeistohallitus ja sen osaamattomuus todettu moneen kertaan.
Petteri Orpon johtama hallitus (aloittanut 20.6.2023) on kokoomuksen, perussuomalaisten, RKP:n ja kristillisdemokraattien muodostama oikeistohallitus.
Orpon hallitusta on kuvailtu yhdeksi sotien jälkeisen ajan oikeistolaisimmista hallituskokoonpanoista.
Väärin. Heillä ei ole mitään tekemistä oikeistolaisuuden kanssa.
Nykyinen hallitus on korkeintaan Keskusta-Oikeistolainen.
Jatkaa samaa linjaa kuin mitä Orpo puhui syksyllä. Hän aikoo jatkaa pääministerinä eikä aio sallia tulevan seuraavaa hallitusta poimimaan hedelmiään, eli työnsä tuloksia, kun on laittanut Suomen kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos seuraavien vaalien jälkeen jotenkin tulisi oikeistohallitus, se veisi ihmisiltä lopunkin uskon niin politiikkaan kuin koko Suomeen. Anarkia on lähellä, jos vaalitulosta ei kunnioiteta.
Ei ole mahdollista, sillä Suomessa ei ole oikeistoa, saatika oikeistopuolueita.
Vierailija kirjoitti:
Veroja on vaan pakko korottaa oli kuinka petteri tahansa.
Arvonlisäverovelvollisuuden alaraja nollaan ja YEL maksujen korotus olisi hyvä uudistus
Erittäin suurella todennäköisyydellä satonen saa sydärin tai aivoveritulpan ennen seuraavia vaaleja. Tuskin istuu seuraavassa hallituksessa vaikka onnistuisi vaalikampanjassaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyhallitus on niin nähty ja punnittu. Paitsi talous on sössitty, myös kansallinen yhteishenki siinä samalla. Kaik on mänt.
Nykyinen yhteiskunnallinen kahtiajako on vaarallista. Haluavatko ne, jotka hyötyvät tästä hallituspolitiikasta, oikeasti jatkossa asua vartioiduilla asuinalueilla kaltereiden takana? Nälkiintyneet ihmiset voivat muuttua epätoivoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seuraavien vaalien jälkeen jotenkin tulisi oikeistohallitus, se veisi ihmisiltä lopunkin uskon niin politiikkaan kuin koko Suomeen. Anarkia on lähellä, jos vaalitulosta ei kunnioiteta.
Ei ole mahdollista, sillä Suomessa ei ole oikeistoa, saatika oikeistopuolueita.
Lakkaa nyt jo tuo spämmäys.
Ei demareista ole hallitusjohtoon. Jotta Lindtman saisi oikeistopuolueen tuekseen, joka on pakko saada, pitäisi pelata demareiden oikeaa siiveä. Mutta Krista Kiurut ja Mäkyset puukottavat sitten selkään sen minkä kykenevät ja kaatavat koko puolueen. Vasemmistosiiven mukaan, jos mennään, kukaan oikeistopuolueista ei suostu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että Satonen väläytteli Marin kakkosen olevan todennäköisin hallituskokoonpano vaikka tietää hyvin, ettei keskusta tuohon toistamiseen mukaan lähde.
Halusi vaan peloitella äänestäjiä sillä mikä katastrofi on edessä jos vihervassut saavat liikaa kannatusta :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veroja on vaan pakko korottaa oli kuinka petteri tahansa.
Arvonlisäverovelvollisuuden alaraja nollaan ja YEL maksujen korotus olisi hyvä uudistus
Tuon rälssin edut leikkuriin. Oikean työn kunnioitus takaisin.
Suomessa ei ole koskaan edes ollut oikeistohallitusta.