Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arto Satonen: "Vaalivoitto ei takaa SDP:n hallituspaikkaa vaan kokoomus aikoo tehdä vallankaappauksen"

Kommentit (283)

Vierailija
201/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska palstavasemmistolaisten luetunymmärtäminen on lapsen tasolla, setä kertoo teille mitä Arto tarkoittaa. Eli sitä, että hallituksen muodostamiseen tarvitaan enemmistö eduskunnassa ja SDP:n voi olla vaikeaa saada sellainen aikaan hallitusneuvotteluissa nykyisellä linjallaan.

Ei ole. Lue kokoomuksen puoluevaltuuston kokouksessa eilen esiteltyjä visioita, ja mieti sen jälkeen lähteekö kepu punamultaan toiseksi suurimmaksi puolueeksi lukuisilla ministeriöillä, vai jääkö kahdeksaksi vuodeksi oppositioon katselemaan sinipunaa.

On. Kepu lähtee sen matkaan joka tarjoaa parhaat lahjukset kuten tiedät. Sinipunaa on mahdoton muodostaa Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään. Sitä ei vain tule tapahtumaan missään olosuhteissa joten joko Lindtman tulee realiteetteihin tai sitetn hän epäonnistuu hallituksen muodostuksessa jolloin tehtävä siirtyy Petteri Orpolle.

—Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään—


Ja mistäköhän pirusta sä tämän olet keksinyt? Missään ei ole sanottu mitään tällasta. Kyllä, kokoomuksen ja demarien talouslinjat vaikuttaa olevan hyvin erilaiset, mutta on ne ennenkin olleet samassa hallituksessa. Toivottavasti eivät ole enää, keskusta olisi saatava demarihallitukseen, ja uskon näin myös tapahtuvan.

Vierailija
202/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätisäkin uhoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyhallitus on niin nähty ja punnittu. Paitsi talous on sössitty, myös kansallinen yhteishenki siinä samalla. Kaik on mänt.

Nykyinen yhteiskunnallinen kahtiajako on vaarallista. Haluavatko ne, jotka hyötyvät tästä hallituspolitiikasta, oikeasti jatkossa asua vartioiduilla asuinalueilla kaltereiden takana? Nälkiintyneet ihmiset voivat muuttua epätoivoisiksi. 

Daa.

Vierailija
204/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska palstavasemmistolaisten luetunymmärtäminen on lapsen tasolla, setä kertoo teille mitä Arto tarkoittaa. Eli sitä, että hallituksen muodostamiseen tarvitaan enemmistö eduskunnassa ja SDP:n voi olla vaikeaa saada sellainen aikaan hallitusneuvotteluissa nykyisellä linjallaan.

Ei ole. Lue kokoomuksen puoluevaltuuston kokouksessa eilen esiteltyjä visioita, ja mieti sen jälkeen lähteekö kepu punamultaan toiseksi suurimmaksi puolueeksi lukuisilla ministeriöillä, vai jääkö kahdeksaksi vuodeksi oppositioon katselemaan sinipunaa.

On. Kepu lähtee sen matkaan joka tarjoaa parhaat lahjukset kuten tiedät. Sinipunaa on mahdoton muodostaa Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään. Sitä ei vain tule tapahtumaan missään olosuhteissa joten joko Lindtman tulee realiteetteihin tai sitetn hän epäonnistuu hallituksen muodostuksessa jolloin tehtävä siirtyy Petteri Orpolle.

—Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään—


Ja mistäköhän pirusta sä tämän olet keksinyt? Missään ei ole sanottu mitään tällasta. Kyllä, kokoomuksen ja demarien talouslinjat vaikuttaa olevan hyvin erilaiset, mutta on ne ennenkin olleet samassa hallituksessa. Toivottavasti eivät ole enää, keskusta olisi saatava demarihallitukseen, ja uskon näin myös tapahtuvan.

Jos Krista Kiurun naamaa näkyy, niin Kepun ovi sulkeutuu välittömästi. Muutenkaan kepun ei kannata ottaa takkiin vasemmiston talutusnuorassa. Se kun syö kaiken heidän kannatuksensa. 

Vierailija
205/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satosella ei kyllä fyysinen kunto ja turnajaiskestävyys kestä mitään January 6th tyylistä Arkadianmäen valtausta. Eihän noilla ole omaa shamaaniakaan. 

Vierailija
206/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Kyllä on.

Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.

Nassepropagandan ensimmäinen oppi: kun asiaa tarpeeksi toistaa, se muuttuu totuudeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska palstavasemmistolaisten luetunymmärtäminen on lapsen tasolla, setä kertoo teille mitä Arto tarkoittaa. Eli sitä, että hallituksen muodostamiseen tarvitaan enemmistö eduskunnassa ja SDP:n voi olla vaikeaa saada sellainen aikaan hallitusneuvotteluissa nykyisellä linjallaan.

Ei ole. Lue kokoomuksen puoluevaltuuston kokouksessa eilen esiteltyjä visioita, ja mieti sen jälkeen lähteekö kepu punamultaan toiseksi suurimmaksi puolueeksi lukuisilla ministeriöillä, vai jääkö kahdeksaksi vuodeksi oppositioon katselemaan sinipunaa.

On. Kepu lähtee sen matkaan joka tarjoaa parhaat lahjukset kuten tiedät. Sinipunaa on mahdoton muodostaa Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään. Sitä ei vain tule tapahtumaan missään olosuhteissa joten joko Lindtman tulee realiteetteihin tai sitetn hän epäonnistuu hallituksen muodostuksessa jolloin tehtävä siirtyy Petteri Orpolle.

—Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään—


Ja mistäköhän pirusta sä tämän olet keksinyt? Missään ei ole sanottu mitään tällasta. Kyllä, kokoomuksen ja demarien talouslinjat vaikuttaa olevan hyvin erilaiset, mutta on ne ennenkin olleet samassa hallituksessa. Toivottavasti eivät ole enää, keskusta olisi saatava demarihallitukseen, ja uskon näin myös tapahtuvan.

Jos Krista Kiurun naamaa näkyy, niin Kepun ovi sulkeutuu välittömästi. Muutenkaan kepun ei kannata ottaa takkiin vasemmiston talutusnuorassa. Se kun syö kaiken heidän kannatuksensa. 

No niin söi perskeko-hallituskin.

Vierailija
208/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Kyllä on.

Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.

Nassepropagandan ensimmäinen oppi: kun asiaa tarpeeksi toistaa, se muuttuu totuudeksi. 

Göbbelsin ja Hitlerin opit käytössä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyhallitus on niin nähty ja punnittu. Paitsi talous on sössitty, myös kansallinen yhteishenki siinä samalla. Kaik on mänt.

Nykyinen yhteiskunnallinen kahtiajako on vaarallista. Haluavatko ne, jotka hyötyvät tästä hallituspolitiikasta, oikeasti jatkossa asua vartioiduilla asuinalueilla kaltereiden takana? Nälkiintyneet ihmiset voivat muuttua epätoivoisiksi. 

Kyllä. Kunhan rikastumme.

Vierailija
210/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei demareista ole hallitusjohtoon. Jotta Lindtman saisi oikeistopuolueen tuekseen, joka on pakko saada, pitäisi pelata demareiden oikeaa siiveä. Mutta Krista Kiurut ja Mäkyset puukottavat sitten selkään sen minkä kykenevät ja kaatavat koko puolueen. Vasemmistosiiven mukaan, jos mennään, kukaan oikeistopuolueista ei suostu mukaan. 

Suomessa ei ole oikeistopuolueita.

”Jos kerrot tarpeeksi suuren valheen ja toistat sitä, ihmiset uskovat sen lopulta. ”
- Goebbels 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätisäkin uhoa.

Haluan nähdä Satosen, Orpon ja Rydmanin ilman paitoja sotamaaleissa tekemässä rynnäkköä ja vallankaappausta eduskuntaan. Keneltä loppuu stamina ensin?

Vierailija
212/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ne mystiset fasistipuolueet eduskunnassamme?


Voisiko joku kertoa havainnoistaan sellaisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Kyllä on.

Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.

Kyllä on, höpönassu.

Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa

Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita

Meinaat, että perskokkareet on valehdelleet senkin? 

Viime vaalien jälkeen Halla-aho juhli ääneen sitä, miten oikeisto voitti, ja nyt äkkiä Suomessa ei ole oikeistoa 😄

Trollien koulutus on jäänyt kesken.

Vierailija
214/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Kyllä on.

Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.

Kyllä on, höpönassu.

Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa

Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita

Meinaat, että perskokkareet on valehdelleet senkin? 

Viime vaalien jälkeen Halla-aho juhli ääneen sitä, miten oikeisto voitti, ja nyt äkkiä Suomessa ei ole oikeistoa 😄

Trollien koulutus on jäänyt kesken.

Halla-aho yhdessä mammojen kanssa ei näytä ymmärtävän, mitä oikeisto ja vasemmisto edes tarkoittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei demareista ole hallitusjohtoon. Jotta Lindtman saisi oikeistopuolueen tuekseen, joka on pakko saada, pitäisi pelata demareiden oikeaa siiveä. Mutta Krista Kiurut ja Mäkyset puukottavat sitten selkään sen minkä kykenevät ja kaatavat koko puolueen. Vasemmistosiiven mukaan, jos mennään, kukaan oikeistopuolueista ei suostu mukaan. 

Suomessa ei ole oikeistopuolueita.

”Jos kerrot tarpeeksi suuren valheen ja toistat sitä, ihmiset uskovat sen lopulta. ”
- Goebbels 

Sitähän ne vassarit tekevät.

Suomessa ei ole oikeistoa -jankkaaja näköjään uskoo, että aikaa myöten valhe muuttuu totuudeksi. Eiköhän noi konstit jo tunnisteta. 

Vierailija
216/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuthan olivat alunperin kepua vasemmistolaisempi keskustapuolue, jonka jäsenistö oli työväkeä. Nyt jäsenet ovat sinimustia vieroksujia.

Vierailija
217/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Kyllä on.

Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.

Kyllä on, höpönassu.

Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa

Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita

Meinaat, että perskokkareet on valehdelleet senkin? 

Viime vaalien jälkeen Halla-aho juhli ääneen sitä, miten oikeisto voitti, ja nyt äkkiä Suomessa ei ole oikeistoa 😄

Trollien koulutus on jäänyt kesken.

Halla-ahokin on ollut hiljaa kun on nähnyt mihin suohon persut joutuivat kokoomuksen beesaajana.

Vierailija
218/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuthan olivat alunperin kepua vasemmistolaisempi keskustapuolue, jonka jäsenistö oli työväkeä. Nyt jäsenet ovat sinimustia vieroksujia.

Siinä vaiheessahan Soini heitettiin pihalle, kun Halla-ahon räyhääjät valtasi puolueen.

En sitä sano, että Soini olisi parempi, mutta se ei sentään ole rasse.

Vierailija
219/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei demareista ole hallitusjohtoon. Jotta Lindtman saisi oikeistopuolueen tuekseen, joka on pakko saada, pitäisi pelata demareiden oikeaa siiveä. Mutta Krista Kiurut ja Mäkyset puukottavat sitten selkään sen minkä kykenevät ja kaatavat koko puolueen. Vasemmistosiiven mukaan, jos mennään, kukaan oikeistopuolueista ei suostu mukaan. 

Suomessa ei ole oikeistopuolueita.

”Jos kerrot tarpeeksi suuren valheen ja toistat sitä, ihmiset uskovat sen lopulta. ”
- Goebbels 

Sitähän ne vassarit tekevät.

Tunnistaudutko vassariksi vai oletko mieluummin äärioikeistolainen? 

Vierailija
220/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kaikki puolueet ovat pohjimmiltaan marxisti-leninistisiä.

Oletko aina ollut yhtä typerä, vai onko vaatinut treeniä? M52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi