Arto Satonen: "Vaalivoitto ei takaa SDP:n hallituspaikkaa vaan kokoomus aikoo tehdä vallankaappauksen"
Oikeisto ei kunnioita demokratiaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9f7b6848-0b29-47ec-a4f9-d3a0a4ba7…
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyhallitus on niin nähty ja punnittu. Paitsi talous on sössitty, myös kansallinen yhteishenki siinä samalla. Kaik on mänt.
Nykyinen yhteiskunnallinen kahtiajako on vaarallista. Haluavatko ne, jotka hyötyvät tästä hallituspolitiikasta, oikeasti jatkossa asua vartioiduilla asuinalueilla kaltereiden takana? Nälkiintyneet ihmiset voivat muuttua epätoivoisiksi.
Daa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska palstavasemmistolaisten luetunymmärtäminen on lapsen tasolla, setä kertoo teille mitä Arto tarkoittaa. Eli sitä, että hallituksen muodostamiseen tarvitaan enemmistö eduskunnassa ja SDP:n voi olla vaikeaa saada sellainen aikaan hallitusneuvotteluissa nykyisellä linjallaan.
Ei ole. Lue kokoomuksen puoluevaltuuston kokouksessa eilen esiteltyjä visioita, ja mieti sen jälkeen lähteekö kepu punamultaan toiseksi suurimmaksi puolueeksi lukuisilla ministeriöillä, vai jääkö kahdeksaksi vuodeksi oppositioon katselemaan sinipunaa.
On. Kepu lähtee sen matkaan joka tarjoaa parhaat lahjukset kuten tiedät. Sinipunaa on mahdoton muodostaa Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään. Sitä ei vain tule tapahtumaan missään olosuhteissa joten joko Lindtman tulee realiteetteihin tai sitetn hän epäonnistuu hallituksen muodostuksessa jolloin tehtävä siirtyy Petteri Orpolle.
—Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään—
Ja mistäköhän pirusta sä tämän olet keksinyt? Missään ei ole sanottu mitään tällasta. Kyllä, kokoomuksen ja demarien talouslinjat vaikuttaa olevan hyvin erilaiset, mutta on ne ennenkin olleet samassa hallituksessa. Toivottavasti eivät ole enää, keskusta olisi saatava demarihallitukseen, ja uskon näin myös tapahtuvan.
Jos Krista Kiurun naamaa näkyy, niin Kepun ovi sulkeutuu välittömästi. Muutenkaan kepun ei kannata ottaa takkiin vasemmiston talutusnuorassa. Se kun syö kaiken heidän kannatuksensa.
Satosella ei kyllä fyysinen kunto ja turnajaiskestävyys kestä mitään January 6th tyylistä Arkadianmäen valtausta. Eihän noilla ole omaa shamaaniakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.
Suomessa ei ole oikeistoa.
Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin.
OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.
Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.
Kyllä on.
Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.
Nassepropagandan ensimmäinen oppi: kun asiaa tarpeeksi toistaa, se muuttuu totuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska palstavasemmistolaisten luetunymmärtäminen on lapsen tasolla, setä kertoo teille mitä Arto tarkoittaa. Eli sitä, että hallituksen muodostamiseen tarvitaan enemmistö eduskunnassa ja SDP:n voi olla vaikeaa saada sellainen aikaan hallitusneuvotteluissa nykyisellä linjallaan.
Ei ole. Lue kokoomuksen puoluevaltuuston kokouksessa eilen esiteltyjä visioita, ja mieti sen jälkeen lähteekö kepu punamultaan toiseksi suurimmaksi puolueeksi lukuisilla ministeriöillä, vai jääkö kahdeksaksi vuodeksi oppositioon katselemaan sinipunaa.
On. Kepu lähtee sen matkaan joka tarjoaa parhaat lahjukset kuten tiedät. Sinipunaa on mahdoton muodostaa Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään. Sitä ei vain tule tapahtumaan missään olosuhteissa joten joko Lindtman tulee realiteetteihin tai sitetn hän epäonnistuu hallituksen muodostuksessa jolloin tehtävä siirtyy Petteri Orpolle.
—Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään—
Ja mistäköhän pirusta sä tämän olet keksinyt? Missään ei ole sanottu mitään tällasta. Kyllä, kokoomuksen ja demarien talouslinjat vaikuttaa olevan hyvin erilaiset, mutta on ne ennenkin olleet samassa hallituksessa. Toivottavasti eivät ole enää, keskusta olisi saatava demarihallitukseen, ja uskon näin myös tapahtuvan.Jos Krista Kiurun naamaa näkyy, niin Kepun ovi sulkeutuu välittömästi. Muutenkaan kepun ei kannata ottaa takkiin vasemmiston talutusnuorassa. Se kun syö kaiken heidän kannatuksensa.
No niin söi perskeko-hallituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.
Suomessa ei ole oikeistoa.
Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin.
OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.
Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.
Kyllä on.
Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.
Nassepropagandan ensimmäinen oppi: kun asiaa tarpeeksi toistaa, se muuttuu totuudeksi.
Göbbelsin ja Hitlerin opit käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyhallitus on niin nähty ja punnittu. Paitsi talous on sössitty, myös kansallinen yhteishenki siinä samalla. Kaik on mänt.
Nykyinen yhteiskunnallinen kahtiajako on vaarallista. Haluavatko ne, jotka hyötyvät tästä hallituspolitiikasta, oikeasti jatkossa asua vartioiduilla asuinalueilla kaltereiden takana? Nälkiintyneet ihmiset voivat muuttua epätoivoisiksi.
Kyllä. Kunhan rikastumme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei demareista ole hallitusjohtoon. Jotta Lindtman saisi oikeistopuolueen tuekseen, joka on pakko saada, pitäisi pelata demareiden oikeaa siiveä. Mutta Krista Kiurut ja Mäkyset puukottavat sitten selkään sen minkä kykenevät ja kaatavat koko puolueen. Vasemmistosiiven mukaan, jos mennään, kukaan oikeistopuolueista ei suostu mukaan.
Suomessa ei ole oikeistopuolueita.
”Jos kerrot tarpeeksi suuren valheen ja toistat sitä, ihmiset uskovat sen lopulta. ”
- Goebbels
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkin uhoa.
Haluan nähdä Satosen, Orpon ja Rydmanin ilman paitoja sotamaaleissa tekemässä rynnäkköä ja vallankaappausta eduskuntaan. Keneltä loppuu stamina ensin?
Missä on ne mystiset fasistipuolueet eduskunnassamme?
Voisiko joku kertoa havainnoistaan sellaisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.
Suomessa ei ole oikeistoa.
Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin.
OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.
Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.
Kyllä on.
Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.
Kyllä on, höpönassu.
Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa
Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita
Meinaat, että perskokkareet on valehdelleet senkin?
Viime vaalien jälkeen Halla-aho juhli ääneen sitä, miten oikeisto voitti, ja nyt äkkiä Suomessa ei ole oikeistoa 😄
Trollien koulutus on jäänyt kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.
Suomessa ei ole oikeistoa.
Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin.
OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.
Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.
Kyllä on.
Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.
Kyllä on, höpönassu.
Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa
Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita
Meinaat, että perskokkareet on valehdelleet senkin?
Viime vaalien jälkeen Halla-aho juhli ääneen sitä, miten oikeisto voitti, ja nyt äkkiä Suomessa ei ole oikeistoa 😄
Trollien koulutus on jäänyt kesken.
Halla-aho yhdessä mammojen kanssa ei näytä ymmärtävän, mitä oikeisto ja vasemmisto edes tarkoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei demareista ole hallitusjohtoon. Jotta Lindtman saisi oikeistopuolueen tuekseen, joka on pakko saada, pitäisi pelata demareiden oikeaa siiveä. Mutta Krista Kiurut ja Mäkyset puukottavat sitten selkään sen minkä kykenevät ja kaatavat koko puolueen. Vasemmistosiiven mukaan, jos mennään, kukaan oikeistopuolueista ei suostu mukaan.
Suomessa ei ole oikeistopuolueita.
”Jos kerrot tarpeeksi suuren valheen ja toistat sitä, ihmiset uskovat sen lopulta. ”
- GoebbelsSitähän ne vassarit tekevät.
Suomessa ei ole oikeistoa -jankkaaja näköjään uskoo, että aikaa myöten valhe muuttuu totuudeksi. Eiköhän noi konstit jo tunnisteta.
Persuthan olivat alunperin kepua vasemmistolaisempi keskustapuolue, jonka jäsenistö oli työväkeä. Nyt jäsenet ovat sinimustia vieroksujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.
Suomessa ei ole oikeistoa.
Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin.
OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.
Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.
Kyllä on.
Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.
Kyllä on, höpönassu.
Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa
Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita
Meinaat, että perskokkareet on valehdelleet senkin?
Viime vaalien jälkeen Halla-aho juhli ääneen sitä, miten oikeisto voitti, ja nyt äkkiä Suomessa ei ole oikeistoa 😄
Trollien koulutus on jäänyt kesken.
Halla-ahokin on ollut hiljaa kun on nähnyt mihin suohon persut joutuivat kokoomuksen beesaajana.
Vierailija kirjoitti:
Persuthan olivat alunperin kepua vasemmistolaisempi keskustapuolue, jonka jäsenistö oli työväkeä. Nyt jäsenet ovat sinimustia vieroksujia.
Siinä vaiheessahan Soini heitettiin pihalle, kun Halla-ahon räyhääjät valtasi puolueen.
En sitä sano, että Soini olisi parempi, mutta se ei sentään ole rasse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei demareista ole hallitusjohtoon. Jotta Lindtman saisi oikeistopuolueen tuekseen, joka on pakko saada, pitäisi pelata demareiden oikeaa siiveä. Mutta Krista Kiurut ja Mäkyset puukottavat sitten selkään sen minkä kykenevät ja kaatavat koko puolueen. Vasemmistosiiven mukaan, jos mennään, kukaan oikeistopuolueista ei suostu mukaan.
Suomessa ei ole oikeistopuolueita.
”Jos kerrot tarpeeksi suuren valheen ja toistat sitä, ihmiset uskovat sen lopulta. ”
- GoebbelsSitähän ne vassarit tekevät.
Tunnistaudutko vassariksi vai oletko mieluummin äärioikeistolainen?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kaikki puolueet ovat pohjimmiltaan marxisti-leninistisiä.
Oletko aina ollut yhtä typerä, vai onko vaatinut treeniä? M52
—Antti Lindtmanin veronkorotuslinjalle jossa ei leikata euroakaan mistään—
Ja mistäköhän pirusta sä tämän olet keksinyt? Missään ei ole sanottu mitään tällasta. Kyllä, kokoomuksen ja demarien talouslinjat vaikuttaa olevan hyvin erilaiset, mutta on ne ennenkin olleet samassa hallituksessa. Toivottavasti eivät ole enää, keskusta olisi saatava demarihallitukseen, ja uskon näin myös tapahtuvan.