Kuinka varma olet, ettei miehesi lähettele kyseenalaisia viestejä toiselle naiselle?
Tätähän on nähty. Matkapuhelimen kanssa mennään vessaan, tai naisen yhteystiedot tallennetaan jonkun keksityn miehen nimellä...
Kommentit (84)
Kukaan nainen ei enää suostu viestimään hänen kanssaan. On maine mennyt.
Lähettelee tuhansille naisille, tänne vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se sen luurinsa tuo päivitettäväksi ja siivottavaksi mulle, on aika käsi kaikkien appien kanssa. Hyvin pitää pokka ja piilottelee jos jotain viestejä jossain on....
Hänellä on toinen puhelin. Tuo sinulle vain turvallisen puhelimen.
Ja maksaa sihen prepaidit käteisellä.... eipä taida. Kuljetaan työmatkakin kimppakyydillä, hänen pitäisi siis osata ennakoida mun pomon mielenliikkeet saadakseen "omaa aikaa".
Olen 100% varma. Mies ei ikinä piilottele puhelintaan, voin katsoa sitä koska tahansa, mies ei useinkaan itse tiedä missä hänen puhelimensa on. Mies ei osaa maksaa laskuja tililtään, vaan minä hoidan ne, joten olen 100% varma, että hänellä ei ole toista puhelinta johonkin vessaviestinvaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se sen luurinsa tuo päivitettäväksi ja siivottavaksi mulle, on aika käsi kaikkien appien kanssa. Hyvin pitää pokka ja piilottelee jos jotain viestejä jossain on....
Ja maksaa sihen prepaidit käteisellä.... eipä taida. Kuljetaan työmatkakin kimppakyydillä, hänen pitäisi siis osata ennakoida mun pomon mielenliikkeet saadakseen "omaa aikaa".
Mihin käteistä tarvitaan? Seuraatko miestäsi 24/7/365. Miesparka...
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma. Mies ei ikinä piilottele puhelintaan, voin katsoa sitä koska tahansa, mies ei useinkaan itse tiedä missä hänen puhelimensa on. Mies ei osaa maksaa laskuja tililtään, vaan minä hoidan ne, joten olen 100% varma, että hänellä ei ole toista puhelinta johonkin vessaviestinvaihtoon.
Narsistinen sika joka esittää avutonta vaikka oikeasti on ihan muuta. Tai mistä tiedät ettei salarakas hoida hänen toisen puhelimen laskuaan?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kirjesalaisuus ja se koskee puhelinta ja sähköpostiakin.
Ei päde suomalaisen naisen kanssa. En tiedä mikä ihmeen vimma naisilla on tämä toisten viestien lukeminen.
Kun olin lapsi (noin 10-13v) jopa mun oma äiti avasi kirjekaverini lähettämät kirjeet, koska "hän on sinun äiti ja täytyy tietää millä asioilla liikut". Ja sisko kun sai tietää että mulla on tyttöpuolinen kirjekaveri, niin hyvä etteivät äitin kanssa kilpaa juosseet postilaatikolle kun posti auto kävi.
Äiti ei häpeillyt yhtään, toi kirjeet avattuna, sisko yritti olla juonikkaampi, ei avannut kirjeitä vaan ikkuna lasia vasten yritti läpivalaisten lukea viestit ja sitten kiusasi niillä asioilla minua.
No lähes täysin varma olen. Ja vaikka lähettelisikin niin mitä sitten, hän on aikuinen ihminen ja vapaasta tahdostaan minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Klassinen tapaus siitä että näkee vieraan joka päivä esim töissä. Silloin ei tarvetta näpytellä viestejä.
Olen varma. Meillä ei ole salaisuuksia. Luemme toistemme viestit ja postit. Olemme yksikkö joka elää yhdessä pitäen kiinni yhteisestä hyvästä. Mikä on minun on sinun ja mikä on sinun on minun. Ei ole sinun ja minun vaan meidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittelee ja viestittelee yhden naisen kanssa ja kolmen muun kanssa soittelee. Ovat kavereitaan. En lue viestejä, puhelut yleensä kuulen.
Vai kavereita 😂
Eri. Mikä siinä on ihmeellistä? Eivät kaikki ole yhtä sairaalloisia kuin sinun kaltaisesti. Minullakin on kavereina miehiä sekä naisia. Samoin miehelläni. Samoin ystäväpiirilläni.
Sama täällä. Ei mitään erikoista normaalille ihmiselle.
Ei mitään ihmeellistä normaalille ihmiselle? Noh meitä epänormaaleja onkin sitten tosi paljon.
Mistä syystä siitä pitäisi olla varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittelee ja viestittelee yhden naisen kanssa ja kolmen muun kanssa soittelee. Ovat kavereitaan. En lue viestejä, puhelut yleensä kuulen.
Vai kavereita 😂
Eri. Mikä siinä on ihmeellistä? Eivät kaikki ole yhtä sairaalloisia kuin sinun kaltaisesti. Minullakin on kavereina miehiä sekä naisia. Samoin miehelläni. Samoin ystäväpiirilläni.
Sama täällä. Ei mitään erikoista normaalille ihmiselle.
Ei mitään ihmeellistä normaalille ihmiselle? Noh meitä epänormaaleja onkin sitten tosi paljon.
Vain palstalla. Oikeassa elämässä ihmiset ymmärtävät että ystäviä voi olla eri sukupuolista eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Netin keskustelupalstoilla väitetään muuta, mutta se johtuu kävijöiden homogeenisuudesta. Yliedustus ihmisistä joilla ei ole juurikaan kavereita tai sosiaalista elämää. Siksi heillä on aikaa netille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maksaa sihen prepaidit käteisellä.... eipä taida. Kuljetaan työmatkakin useimmiten kimppakyydillä, hänen pitäisi siis osata ennakoida mun pomon mielenliikkeet saadakseen "omaa aikaa".
Siinäpä lähetelkööt. Kuka jaksaa sellaista jatkuvaa toisen epäilyä. Jutellaan sitten asiasta jos jää siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maksaa sihen prepaidit käteisellä.... eipä taida. Kuljetaan työmatkakin useimmiten kimppakyydillä, hänen pitäisi siis osata ennakoida mun pomon mielenliikkeet saadakseen "omaa aikaa".
Kuten joku kirjoitti. Mies on vahdittavana 7/24/365. Ei ole oikeaa elämää tuollainen. Kummallekaan
Mikäli laittaisi niin saisi varmasti korvilleen siltä naiselta. On aika herkkä. Eli ei tarvitse murehtia.