Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka varma olet, ettei miehesi lähettele kyseenalaisia viestejä toiselle naiselle?

Vierailija
10.05.2026 |

Tätähän on nähty. Matkapuhelimen kanssa mennään vessaan, tai naisen yhteystiedot tallennetaan jonkun keksityn miehen nimellä...

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma. Meillä ei ole salaisuuksia. Luemme toistemme viestit ja postit. Olemme yksikkö joka elää yhdessä pitäen kiinni yhteisestä hyvästä. Mikä on minun on sinun ja mikä on sinun on minun. Ei ole sinun ja minun vaan meidän.

Toinen nainen onkin siellä miehesi työpaikalla.Helppoa kuin mikä pitää salassa.

Vierailija
42/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se sen luurinsa tuo päivitettäväksi ja siivottavaksi mulle, on aika käsi kaikkien appien kanssa. Hyvin pitää pokka ja piilottelee jos jotain viestejä jossain on....

Hänellä on toinen puhelin. Tuo sinulle vain turvallisen puhelimen.

Ja maksaa sihen prepaidit käteisellä.... eipä taida. Kuljetaan työmatkakin kimppakyydillä, hänen pitäisi siis osata ennakoida mun pomon mielenliikkeet saadakseen "omaa aikaa".

Mihin käteistä tarvitaan? Seuraatko miestäsi 24/7/365. Miesparka...

No näen hänen käyttötilinsä ja visalaskunsa. Ei mun tarvi seurata, tuo vaan on sellanen kotihiiri että väkisin pitää välillä viedä tuulettumaan, ei itekseen mene oikeen minnekään. Työpaikan pikkujouluistakin pyytää hakemaan kaupungista. Kun sitä omaa aikaa ottaa, niin menee metsäänsä... siellä ei paljoa prepaideja latailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät petä. Jotkut pettää. Jos ei kykene luottamaan siihen että se itse valitsemansa kumppani ei jätä pettämättä niin silloin lienee parempi hakeutua terapiaan tai elää yksin.

Vierailija
44/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma. Meillä ei ole salaisuuksia. Luemme toistemme viestit ja postit. Olemme yksikkö joka elää yhdessä pitäen kiinni yhteisestä hyvästä. Mikä on minun on sinun ja mikä on sinun on minun. Ei ole sinun ja minun vaan meidän.

Ei ole. Hän tekee etätöitä ja samoin minä. 

Vierailija
45/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se sen luurinsa tuo päivitettäväksi ja siivottavaksi mulle, on aika käsi kaikkien appien kanssa. Hyvin pitää pokka ja piilottelee jos jotain viestejä jossain on....

Tai poistaa aina heti kaikki viestit. 

Vierailija
46/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maksaa sihen prepaidit käteisellä.... eipä taida. Kuljetaan työmatkakin kimppakyydillä, hänen pitäisi siis osata ennakoida mun pomon mielenliikkeet saadakseen "omaa aikaa".

Mihin käteistä tarvitaan? Seuraatko miestäsi 24/7/365. Miesparka...

No näen hänen käyttötilinsä ja visalaskunsa. Ei mun tarvi seurata, tuo vaan on sellanen kotihiiri että väkisin pitää välillä viedä tuulettumaan, ei itekseen mene oikeen minnekään. Työpaikan pikkujouluistakin pyytää hakemaan kaupungista. Kun sitä omaa aikaa ottaa, niin menee metsäänsä... siellä ei paljoa prepaideja latailla.

Juu. Siellä käyskentelee sitten salarakkaan kanssa. Tai pikkujouluissa meneekin hotellihuoneeseen ja sopivan ajan jälkeen kutsuu sinut hakemaan muka juhlapaikalta. Onhan se tietysti juhlapaikka kun on peuhannut salarakkaan kanssa.

Vierailija
47/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se meidän Pertti. Siellä se vasn istuu päivät pitkät autotallissaan räpläämässä laitteitaan. 

Vierailija
48/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu vessassa pelaamassa tai puhuu puhelimessa, sieltä tulee ja kehuu kuinka on voittoputki candyssa menossa 

49/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se uskalla 😎

Vierailija
50/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisilla pellonreunassa ei ole kavereita,mutta kaupunkilaisilla on kavereita molemmista sukupuolista.

Vierailija
51/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko lailla varma. Ei hän viestittele muidenkaan kanssa, niin miksi vieraiden naisten. Ei lue viestejä  säännöllisesti. Olen näiden yhteisten 24 vuoden aikana oppinut, että jos on asiaa, kannattaa soittaa. Sekin on joskus epävarmaa, koska hän on hajamielinen. Puhelin unohtuu äänettömälle tai lataukseen pitkiksi ajoiksi. Muutama viikko sitten unohti puhelimensa työpaikalle perjantaina ja väitti koko viikonlopun, että ei hän sitä tarvitse, ehtii ottaa mukaansa maanantaina. Kun ollaan kesämökillä, puhelin on milloin missäkin hyllyn tai taas reunalla päiväkausia.

Vierailija
52/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varma sillä ei ole miestä, on vain rauha.

Vierailija
53/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai semmoisesta ikinä täysin takuuseen voi mennä. Omallakin miehellä yksi existä ihan varteenotettava ehdokas.

Ai kuinka exä on varteenotettava ehdokas?

Vierailija
54/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei enää suostu viestimään hänen kanssaan. On maine mennyt.

Mutta sinua ei haittaa?

Vierailija
55/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kirjesalaisuus ja se koskee puhelinta ja sähköpostiakin. 

Ei päde suomalaisen naisen kanssa. En tiedä mikä ihmeen vimma naisilla on tämä toisten viestien lukeminen. 

Kun olin lapsi (noin 10-13v) jopa mun oma äiti avasi kirjekaverini lähettämät kirjeet, koska "hän on sinun äiti ja täytyy tietää millä asioilla liikut". Ja sisko kun sai tietää että mulla on tyttöpuolinen kirjekaveri, niin hyvä etteivät äitin kanssa kilpaa juosseet postilaatikolle kun posti auto kävi.

Äiti ei häpeillyt yhtään, toi kirjeet avattuna, sisko yritti olla juonikkaampi, ei avannut kirjeitä vaan ikkuna lasia vasten yritti läpivalaisten lukea viestit ja sitten kiusasi niillä asioilla minua.

Jos mies tekisi näin naiselle tai tytölle, se olisi naisvihaa. Vähän on eri standardit.

Vierailija
56/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinua ei haittaa?

Eri. Ensin valitetaan kun mies viestittelee. Sitten kun saadaan mies joka ei enää voi viestitellä, niin alkaa valitus siitäkin. Vain naistenlogiikka...

Vierailija
57/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko lailla varma. Ei hän viestittele muidenkaan kanssa, niin miksi vieraiden naisten. Ei lue viestejä  säännöllisesti. Olen näiden yhteisten 24 vuoden aikana oppinut, että jos on asiaa, kannattaa soittaa. Sekin on joskus epävarmaa, koska hän on hajamielinen. Puhelin unohtuu äänettömälle tai lataukseen pitkiksi ajoiksi. Muutama viikko sitten unohti puhelimensa työpaikalle perjantaina ja väitti koko viikonlopun, että ei hän sitä tarvitse, ehtii ottaa mukaansa maanantaina. Kun ollaan kesämökillä, puhelin on milloin missäkin hyllyn tai taas reunalla päiväkausia.

Alkoi huvittamaan sinun kommentti. Oikeassa elämässä täällä olisi moni joka repisi hiuksensa tuollaisen kanssa. Miehellä hajosi puhelin töissä, kuinka moni täälläkin olisi jo eron viritellyt kun ei vastaa ?

Vierailija
58/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinua ei haittaa?

Eri. Ensin valitetaan kun mies viestittelee. Sitten kun saadaan mies joka ei enää voi viestitellä, niin alkaa valitus siitäkin. Vain naistenlogiikka...

Se on sitä suomipoikalogiikkaa.

Vierailija
59/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Hän tekee etätöitä ja samoin minä. 

No sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään pelättävää😆

Vierailija
60/84 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miettisin hänen tekemisiään? En ole hänestä vastuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme