Kuinka varma olet, ettei miehesi lähettele kyseenalaisia viestejä toiselle naiselle?
Tätähän on nähty. Matkapuhelimen kanssa mennään vessaan, tai naisen yhteystiedot tallennetaan jonkun keksityn miehen nimellä...
Kommentit (84)
Soittelee ja viestittelee yhden naisen kanssa ja kolmen muun kanssa soittelee. Ovat kavereitaan. En lue viestejä, puhelut yleensä kuulen.
Suomessa on kirjesalaisuus ja se koskee puhelinta ja sähköpostiakin.
Todellakin lähettelee. Silloinhan on huonon miehen valinnut jos ei muille kelpaa. N33
Vierailija kirjoitti:
Soittelee ja viestittelee yhden naisen kanssa ja kolmen muun kanssa soittelee. Ovat kavereitaan. En lue viestejä, puhelut yleensä kuulen.
Vai kavereita 😂
Vierailija kirjoitti:
Aika varma. Koska se on kuollut.
Oletko varma ettei ottanut puhelintaan mukaan arkkuun? Tai vielä pahempaa. Käy haamuna kyttäämässä kavereitasi kun he ovat suihkussa! NARSISTINEN PETTÄJÄSIKA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kavereita 😂
Eri. Mikä siinä on ihmeellistä? Eivät kaikki ole yhtä sairaalloisia kuin sinun kaltaisesti. Minullakin on kavereina miehiä sekä naisia. Samoin miehelläni. Samoin ystäväpiirilläni.
Luotan ettei tee, ja oma on häpeänsä jos sellaista tekee. En ota stressiä.
Siitä, ettei hän ole sen luonteinen. Että esim osaisi pitää salaisuuksia, kun on hajamielinen.. ei lähtis ottamaan riskiä, kun itse paljastaisi suhteensa samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kavereita 😂
Eri. Mikä siinä on ihmeellistä? Eivät kaikki ole yhtä sairaalloisia kuin sinun kaltaisesti. Minullakin on kavereina miehiä sekä naisia. Samoin miehelläni. Samoin ystäväpiirilläni.
Kiitos, se on juurikin noin.
Mikä on kyseenalaista? Mieheni lähettelee puolin ja toisin kaksimielisiä viestejä parille naiselle, mutta koska se ei haittaa heitä eikä minua, niin mitä sitten.
Mulle ei ole yksikään mies tehnyt tuollaista. Mutta muutama nainen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kavereita 😂
Sama täällä. Ei mitään erikoista normaalille ihmiselle.
Ei kai semmoisesta ikinä täysin takuuseen voi mennä. Omallakin miehellä yksi existä ihan varteenotettava ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kyseenalaista? Mieheni lähettelee puolin ja toisin kaksimielisiä viestejä parille naiselle, mutta koska se ei haittaa heitä eikä minua, niin mitä sitten.
Sama täällä. Myös minä viestittelen kaksimielisiä. Miksikö? Koska se on hauskaa ja kaikilla siihen osallistuvilla on samanlainen huumorintaju.
Lähettelee varmasti tälläkin hetkellä, koska en ole vielä tavannut miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kirjesalaisuus ja se koskee puhelinta ja sähköpostiakin.
Ei taida koskea vaimoani, käy tarkastamassa puhelimeni, viestit.
Aina se sen luurinsa tuo päivitettäväksi ja siivottavaksi mulle, on aika käsi kaikkien appien kanssa. Hyvin pitää pokka ja piilottelee jos jotain viestejä jossain on....
Vierailija kirjoitti:
Aina se sen luurinsa tuo päivitettäväksi ja siivottavaksi mulle, on aika käsi kaikkien appien kanssa. Hyvin pitää pokka ja piilottelee jos jotain viestejä jossain on....
Hänellä on toinen puhelin. Tuo sinulle vain turvallisen puhelimen.
Tiedän, että lähettelee. Nimenkin tiedän. En vain tiedä montako muuta on mutta ei sillä niin ole merkitystä :)