Kuinka varma olet, ettei miehesi lähettele kyseenalaisia viestejä toiselle naiselle?
Tätähän on nähty. Matkapuhelimen kanssa mennään vessaan, tai naisen yhteystiedot tallennetaan jonkun keksityn miehen nimellä...
Kommentit (84)
Aika moni seurusteleva ja naimisissa oleva mies viestittelee kanssani tuhmia juttuja sekä puhelinseksiä. Esim perheen ollessa kotona vessasta rnkkailupuhelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan varma. Tykkäilee ainakin upeiden naisten kuvista somessa ahkerasti. Kyllä se minussa triggeröi jonkinlaisen riittämättömyyden tunteen, mutta mulla onkin huono itsetunto. Olisi kyllä tosi kiva jos voisi suhtautua asiaan noin rennosti kuin kaikki tuntuvat tässä ketjussa suhtautuvan. Että siinäpä sitten tykkää, siinäpä sitten viestii, ei ole mun ongelma. En osaa. Auttakaa.
Äh, tällä palstalla kaikki ovat aina kysyttäessä niin hyviä itsetunnoltaan eikä mikään asia voi ikinä hetkauttaa.
Tosiasiassa melkein jokaista se haittaisi suuresti, jos oma mies viestittelisi muille.
Ja tuo sinun miehesi on dorka. Mitä helvettiä hän muita naisia tykkäilee, jos on sinun kanssasi? Älä suostu tuollaiseen!
Niin no ei siitä ole kauaakaan kun yritin sanoa miehelleni että minusta tuntuu pahalta kun näen hänen tykkäilevän niiden upeiden naisten kuvista, mutta hän vain suuttui, ei siedä mustasukkaisuutta yhtään. Yritän nyt sitten kehittää itseäni niin että tuo tykkäily ei triggeröisi minussa mitään. Ensimmäisenä toimenpiteenä lopetin mieheni seuraamisen somessa itse. Nyt en ainakaan näe niitä tykkäyksiä.
Seuraavana toimenpiteenä jätät miehesi ja etsit jonkun kivan, joka haluaa sinulla vain hyvää eikä toimi noin epäkunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni seurusteleva ja naimisissa oleva mies viestittelee kanssani tuhmia juttuja sekä puhelinseksiä. Esim perheen ollessa kotona vessasta rnkkailupuhelun.
Hyi helv. Saatko tosta jotain rahaa vai miksi teet tuollaista?
Minulla on sama asenne, eikä kyllä pienintäkään syytä epäillä mitään ikävää nykyisen kanssa. Luottamukseen ja vapaaehtoisuuteenhan parisuhde perustuu rakkauden lisäksi. Mun exä oli sellainen pelimies, mikä pyöritti koko ajan muita naisia. Tämä alkoi paljastua kun oltiin jo muutettu yhteen eli turhan myöhään. Päätin, että tässä en kauaa ole. En jaksanut draamailla hänen kanssaan, vaan lopetin suhteen kun olin itse siihen kaikinpuolin valmis käytännön asioiden puolesta. Exä kerjäsi takaisin silmät suurina, kehui vuolaasti minua ja pahoitteli huomionhakuista käytöstään, jota meinasi alkaa käsitellä terapiassakin. Tuumasin, että ottakoot seuraavaksi jonkun niistä pyörittämistään naisista.