Kuinka varma olet, ettei miehesi lähettele kyseenalaisia viestejä toiselle naiselle?
Tätähän on nähty. Matkapuhelimen kanssa mennään vessaan, tai naisen yhteystiedot tallennetaan jonkun keksityn miehen nimellä...
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma. Meillä ei ole salaisuuksia. Luemme toistemme viestit ja postit. Olemme yksikkö joka elää yhdessä pitäen kiinni yhteisestä hyvästä. Mikä on minun on sinun ja mikä on sinun on minun. Ei ole sinun ja minun vaan meidän.
Toinen nainen onkin siellä miehesi työpaikalla.Helppoa kuin mikä pitää salassa.
Ei ole. Hän tekee etätöitä ja samoin minä.
Oletko tutkinut jo miehesi tietokoneen?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kirjesalaisuus ja se koskee puhelinta ja sähköpostiakin.
T. Pettäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se sen luurinsa tuo päivitettäväksi ja siivottavaksi mulle, on aika käsi kaikkien appien kanssa. Hyvin pitää pokka ja piilottelee jos jotain viestejä jossain on....
Hänellä on toinen puhelin. Tuo sinulle vain turvallisen puhelimen.
Ja maksaa sihen prepaidit käteisellä.... eipä taida. Kuljetaan työmatkakin kimppakyydillä, hänen pitäisi siis osata ennakoida mun pomon mielenliikkeet saadakseen "omaa aikaa".
Mihin käteistä tarvitaan? Seuraatko miestäsi 24/7/365. Miesparka...
No näen hänen käyttötilinsä ja visalaskunsa. Ei mun tarvi seurata, tuo vaan on sellanen kotihiiri että väkisin pitää välillä viedä tuulettumaan, ei itekseen mene oikeen minnekään. Työpaikan pikkujouluistakin pyytää hakemaan kaupungista. Kun sitä omaa aikaa ottaa, niin menee metsäänsä... siellä ei paljoa prepaideja latailla.
Homojen dildometsään siis
Vierailija kirjoitti:
Olen varma. Meillä ei ole salaisuuksia. Luemme toistemme viestit ja postit. Olemme yksikkö joka elää yhdessä pitäen kiinni yhteisestä hyvästä. Mikä on minun on sinun ja mikä on sinun on minun. Ei ole sinun ja minun vaan meidän.
Tämä. Mulla alkaa aina seisomaan kun avaan vaimon nimissä tulleen apteekki lehden, poistan sieltä kaikki liukkarina käytettävät rasvamainokset ja vaimo on pöksyt märkänä kun raivokkaasti selaa IKH lehteä ja leikkaa sieltä kaikki naisten kuvat pois etten vain vänkkää aggregaattia mainostavalle pimulle joka keikistelee mulle siinä raksavaatteissa.
Meillä ei ole salaisuuksia eikä tarvetta pettää. T. Heikki ja Kaija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen onkin siellä miehesi työpaikalla.Helppoa kuin mikä pitää salassa.
Ei ole. Hän tekee etätöitä ja samoin minä.
No sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään pelättävää😆
Ei olekaan. Me olemme onnellinen yksikkö. Ottakaa oppia meistä onnellisista.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan yhdeksään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
N34
Aivan varma. Olemme kunnollisia rehellisiä ihmisiä eikä meillä kummallakaan ole tarvetta tehdä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko lailla varma. Ei hän viestittele muidenkaan kanssa, niin miksi vieraiden naisten. Ei lue viestejä säännöllisesti. Olen näiden yhteisten 24 vuoden aikana oppinut, että jos on asiaa, kannattaa soittaa. Sekin on joskus epävarmaa, koska hän on hajamielinen. Puhelin unohtuu äänettömälle tai lataukseen pitkiksi ajoiksi. Muutama viikko sitten unohti puhelimensa työpaikalle perjantaina ja väitti koko viikonlopun, että ei hän sitä tarvitse, ehtii ottaa mukaansa maanantaina. Kun ollaan kesämökillä, puhelin on milloin missäkin hyllyn tai taas reunalla päiväkausia.
Alkoi huvittamaan sinun kommentti. Oikeassa elämässä täällä olisi moni joka repisi hiuksensa tuollaisen kanssa. Miehellä hajosi puhelin töissä, kuinka moni täälläkin olisi jo eron viritellyt kun ei vastaa ?
Totta! Minun ystäväni sanoi, että hän ei päivääkään jaksaisi ihmisen kanssa, joka ei vastaa viestiin ja joskus ei edes puheluun, kun se puhelin on äänettömällä. Se on jännä miten tottuu toisen tekoihin ja myös niihin vikoihin. Itsehän olen toisella tavalla hajamielinen. Kun lähden kauppaan ja on 3 ostettavaa tuotetta, sieltä tulee kotiin korkeintaan 2 ja lisäksi ylimääräistä. Kun lähden ostoksille ja sanon, että luultavimmin tulen kolmeen mennessä, usein kello on vähintään neljä. Tavallaan me täydennämme toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan yhdeksään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
N34
Miksi et ole antanut kenellekään yhdeksään vuoteen? Vaikutat katkeralta ja pahoinvoivalta.
Kyselytutkimuksen mukaan jopa 40-50 % pettäneistä ei jää kiinni kumppanilleen. Monet pettäjät onnistuvat salaamaan syrjähyppynsä pitkään tai jopa pysyvästi.
Eli 60% miehistä on on jäänyt kiinni pettämisestä kumppanilleen ja 40% ei.
Oman kokemukseni mukaan(naisena) 1/3 miehestä käräytin kun oli perhetuttu, en kehdannut enään vaimon edessä”esittää” ja 2/3 miehestä ketkä pettivät minun kanssa en käräyttänyt vaimolle.
Ihanaa spermaviemäreiden miesvihaa. No, onneksi teille ei ole (ei tule koskaan olemaan) miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyselytutkimuksen mukaan jopa 40-50 % pettäneistä ei jää kiinni kumppanilleen. Monet pettäjät onnistuvat salaamaan syrjähyppynsä pitkään tai jopa pysyvästi.
Eli 60% miehistä on on jäänyt kiinni pettämisestä kumppanilleen ja 40% ei.
Oman kokemukseni mukaan(naisena) 1/3 miehestä käräytin kun oli perhetuttu, en kehdannut enään vaimon edessä”esittää” ja 2/3 miehestä ketkä pettivät minun kanssa en käräyttänyt vaimolle.
Kerro tarkemmin. Miten siinä käräytyksessä kävi? Ja miksi et käräyttänyt kahta muuta?
En usko että ainakaan viestejä laittelee kun ei kärsivällisyys riitä muitakaan viestejä lukemaan saati kirjoittamaan. Jos sitten vessasta muille naisille soittelee niin ajatus lähinnä naurattaa.
Vaimoille tiedoksi, että niillä teidän miehillä on myös työpuhelimet, joilla saatetaan soitella ja viestitellä muille naisille. Muka jotain yhteistyökumppaneita tai asiakkaita ovat.
En ole ollenkaan varma. Tykkäilee ainakin upeiden naisten kuvista somessa ahkerasti. Kyllä se minussa triggeröi jonkinlaisen riittämättömyyden tunteen, mutta mulla onkin huono itsetunto. Olisi kyllä tosi kiva jos voisi suhtautua asiaan noin rennosti kuin kaikki tuntuvat tässä ketjussa suhtautuvan. Että siinäpä sitten tykkää, siinäpä sitten viestii, ei ole mun ongelma. En osaa. Auttakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoille tiedoksi, että niillä teidän miehillä on myös työpuhelimet, joilla saatetaan soitella ja viestitellä muille naisille. Muka jotain yhteistyökumppaneita tai asiakkaita ovat.
Niin? Saattaa olla että mies elää kaksoiselämää työmatkoillaan. Miehen näkökulmasta saattaa olla että minä elän kaksoiselämää hänen työmatkojensa aikana. Silti me molemmat ollaan tehty valinta että luotetaan toisiimme ja siihen että ollaan toisemme valittu. Kaikenlainen spekulointi ja epäluulo ei muuta asiaa mitenkään mutta suhteen sillä kyllä saa pilattua. Täyttä ajanhukkaa, siis.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan varma. Tykkäilee ainakin upeiden naisten kuvista somessa ahkerasti. Kyllä se minussa triggeröi jonkinlaisen riittämättömyyden tunteen, mutta mulla onkin huono itsetunto. Olisi kyllä tosi kiva jos voisi suhtautua asiaan noin rennosti kuin kaikki tuntuvat tässä ketjussa suhtautuvan. Että siinäpä sitten tykkää, siinäpä sitten viestii, ei ole mun ongelma. En osaa. Auttakaa.
Äh, tällä palstalla kaikki ovat aina kysyttäessä niin hyviä itsetunnoltaan eikä mikään asia voi ikinä hetkauttaa.
Tosiasiassa melkein jokaista se haittaisi suuresti, jos oma mies viestittelisi muille.
Ja tuo sinun miehesi on dorka. Mitä helvettiä hän muita naisia tykkäilee, jos on sinun kanssasi? Älä suostu tuollaiseen!
En usko että viestittelee, ei ole tarvetta salailla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, tällä palstalla kaikki ovat aina kysyttäessä niin hyviä itsetunnoltaan eikä mikään asia voi ikinä hetkauttaa.
Tosiasiassa melkein jokaista se haittaisi suuresti, jos oma mies viestittelisi muille.
Ja tuo sinun miehesi on dorka. Mitä helvettiä hän muita naisia tykkäilee, jos on sinun kanssasi? Älä suostu tuollaiseen!
Niin no ei siitä ole kauaakaan kun yritin sanoa miehelleni että minusta tuntuu pahalta kun näen hänen tykkäilevän niiden upeiden naisten kuvista, mutta hän vain suuttui, ei siedä mustasukkaisuutta yhtään. Yritän nyt sitten kehittää itseäni niin että tuo tykkäily ei triggeröisi minussa mitään. Ensimmäisenä toimenpiteenä lopetin mieheni seuraamisen somessa itse. Nyt en ainakaan näe niitä tykkäyksiä.
Ap joku vainoharhainen joka kuvittelee, että vainoharhaisuus on normaalia ja yleistä.