Ikisinkku ihmettelee: Miksi pariskunnat nukkuvat oletusarvoisesti samassa sängyssä? Itse haluaisin nukkua omassa rauhassa, vaikka
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihanaa nukkua oman miehen vieressä. Nukun paremmin kun yksin. Parasta on hitaat aamut, kun ei ole kiire mihinkään.
Ja me ollaan oltu 21 v yhdessä
Olisihan se mukavaa nukkua vierekkäin, mutta eihän siitä nukkumisesta mitään tule, kun toinen ääntelee kuin villisika nukkuessaan.
Nämä hengitystievaikeudet kulkevat käsi kädessä elopainon kanssa. Jopa lihaksikas mies saattaa röhistä. Mutta hoikka on hiljainen.
Ei kulje. Olen nainen ja kuorsaan. Ei ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää nukkua yhtään toisen ihmisen vieressä, enkä varsinkaan kainalossa tai lusikassa. Nukun huonosti muutenkin.
Tämä on oikeasti kiinni miehen energiasta. Jotkut miehet stressaavat, toiset kuorsaavat ja röhisevät kuin sairaat siat, mutta olen nukkunut myös sellaisen vieressä, joka ei vaikuttanut uneeni negatiivisesti. En tiedä paransikokaan sitä, mutta kuitenkin.
Ongelma miehen vieressä nukkumisessa vaan on se seksuaalikäytös. R aiskaaminen ja omistelu. Turvallisinta naiselle asua yksin ja erittäin tarkasti harkita, ketä päästää asuntoonsa. Melkeinpä fiksumpaa mennä miehen asuntoon käymään jos on ihan pakko jostain syystä
Nuorempana olin sillä tavalla vieraanvarainen, että toivotin ihmisiä tervetulleeksi kotiini. Nykyään on mielestäni outoa, jos joku edes yrittäisi tulla, enkä näe syytä kutsua itsekään. Jos tulisi, tämän pitäisi tulla kotiin sillä energialla, millä minäkin siellä olen, eli tuoda esim. Ruokaa ja juomaa. Jos tulee vaan loisimaan niin painukoot muualle.
Jos nainen tarjoaa ruokaa sitä on aina liian vähän miehelle. Sitten mies jää nälkäiseksi kun ei kehtaa sanoa ettei ruokaa ollut tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä nukkuminen sopii alun kuhertelukauteen. Kypsät aikuiset valitsee oman vuoteen ja oman huoneen.
Kuninkaalliset ja aatelisto ja muu yläluokka nukkuu omissa sängyissään, omissa vuoteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua nukkua kenenkään kanssa. En pysty enkä halua. Mies (miehet) hikoilee, kuorsaa, piereksii ja piehtaroi niin että koko sänky heiluu, joten kiitos ei. Piehtaroikoon muualla. Kokemusta on useasta miehestä ja kaikilla tämä sama häiritsevyys.
Tämä onkin yksi syy siihen että elän sinkkuna. Ei ole löytynyt miestä, joka suostuisi nukkumaan muualla. Tarvitsen muutenkin paljon omaa aikaa, tilaa ja rauhaa, joten näin on paras.
Huom, en kerjää keltään munaa tai ruikuta miesten pinnallisuudesta. Tämä on mun valinta ja viihdyn näin. Jos joku haluaa kanssani nukkua, ei kuorsaa, hikoile eikä piereksi tai piehtaroi. Herätä mut kerrankin keskellä yötä niin se on lähtö. Viimeisimmän häädin koska hän yöllä herätessään alkoi sorkkia mua ja herätti.
Hyvä niin kaikille. Käytätkö jotain anustappia kun nukut ja juotko nestettä riittävästi?
Kas, "miehelle" iski tunteisiin. Tiesitkö, että tunnekeskus on äärioikeistolaisilla poikkeuksellisen iso ja lähes ainut aivojen osa, joka toimii?
Ei mennyt tunteisiin. Ihmettelin vain tuota luonnottomuutta. En avaa linkkiäsi koska vaikutat hyvin oudolta.
Tuo linkki osoittaa palveluun https://www.ncbi.nlm.nih.gov eli USA:n National Library of Medicine -palveluun, se on maailman varmin ja luotetuin tietolähde ja niin hyvin turvattu haittakilkkeiltä kuin voi mikään saitti olla.
Pharman puppuvalheita ja propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää nukkua yhtään toisen ihmisen vieressä, enkä varsinkaan kainalossa tai lusikassa. Nukun huonosti muutenkin.
Tämä on oikeasti kiinni miehen energiasta. Jotkut miehet stressaavat, toiset kuorsaavat ja röhisevät kuin sairaat siat, mutta olen nukkunut myös sellaisen vieressä, joka ei vaikuttanut uneeni negatiivisesti. En tiedä paransikokaan sitä, mutta kuitenkin.
Ongelma miehen vieressä nukkumisessa vaan on se seksuaalikäytös. R aiskaaminen ja omistelu. Turvallisinta naiselle asua yksin ja erittäin tarkasti harkita, ketä päästää asuntoonsa. Melkeinpä fiksumpaa mennä miehen asuntoon käymään jos on ihan pakko jostain syystä
Nuorempana olin sillä tavalla vieraanvarainen, että toivotin ihmisiä tervetulleeksi kotiini. Nykyään on mielestäni outoa, jos joku edes yrittäisi tulla, enkä näe syytä kutsua itsekään. Jos tulisi, tämän pitäisi tulla kotiin sillä energialla, millä minäkin siellä olen, eli tuoda esim. Ruokaa ja juomaa. Jos tulee vaan loisimaan niin painukoot muualle.
Jos nainen tarjoaa ruokaa sitä on aina liian vähän miehelle. Sitten mies jää nälkäiseksi kun ei kehtaa sanoa ettei ruokaa ollut tarpeeksi.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa aikuisen miehen ruuansaanti, hän ei ole vauvani. Aikuinen mies hankkii itse ruokansa eikä leiki naisen vauvaa.
Mä olen viimeiset 25 vuotta nukkunut vaimoni treenattuja pakaroita vasten lusikassa kourien hänen pulska tisulejaan. Ihan parasta. En saa unta jos emme nuku yhdessä. M43
Vauvatkin nukkuvat tosi huonosti jos heidät erotetaan äidistään. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi aikuiset naiset suostuvat ottamaan näitä oksettavia aikuisvauvoja, jotka vauvailun lisäksi r aiskaavat heitä. Noh, kaikilla naisilla ei äly leikkaa. Se että kierrätää verta aktiivisesti pakarassa viittaisi matalampaan älykkyyteen, se on kuitenkin aina pois aivoista.
Vierailija kirjoitti:
Ihannetilanne: kypsä aikuinen suhde, jossa hyvä henkinen yhteys. Silloin voidaan pitää omat asunnot ja nukkua vain välillä yhdessä, kun sitä suhdetta ei tarvitse yrittää pitää kasassa jollain paidanhelmastakiinni-meiningillä.
Nyt unohdit kokonaan tapailumiehesi jotka maksavat kulusi ja palvelevat aina kun tarvitset palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannetilanne: kypsä aikuinen suhde, jossa hyvä henkinen yhteys. Silloin voidaan pitää omat asunnot ja nukkua vain välillä yhdessä, kun sitä suhdetta ei tarvitse yrittää pitää kasassa jollain paidanhelmastakiinni-meiningillä.
Nyt unohdit kokonaan tapailumiehesi jotka maksavat kulusi ja palvelevat aina kun tarvitset palvelua.
Ja siitä hyvästä minäkin vastaan tapailumiehen viesteihin ja puheluihin silloin kun hän sattuu minua tarvitsemaan. Jos tämä ei miellytä niin tietty voidaan mennä kalenterilinjallekin, mutta turha itkeä kun nainen pelaa samaa peliä mitä mies. Korjaa omat tapasi ensin jos odotat että naiset kohtelevat sinua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nukkuvat paremmin naisen lähellä kun pääsevät energiavampiroimaan tätä. Naiset nukkuvat esim. Koiran, tutkittu juttu.
Joidenkin miesten vieressä on ok nukkua, toiset alkavat r aiskaamaan. Suurin ongelma on kuitenkin ollut se, jos on päällä joku konflikti ja pitää jakaa samaa tilaa. Tämän vuoksi en koskaan miehen kanssa haluaisikaan muuttaa yhteen.
Sopuisin mies on ollut sellainen, joka asuu äitinsä kanssa. Mutta silti erittäin aggressiivinen esim. Siitä, että pitää asua sen äidin kanssa. Äiti ei myöskään anna miehen r aiskata itseään, mikä ei luo kitkaa heidän väkilleen. En muutaman kymmenen vuoden kokemukseni perusteella haluaisi asua oman ikäiseni miehen kanssa, enkä tosiaan näe siinä mitään järkeä.
Eläimetkään luonnosa eivät nuku koiraiden kanssa, vaan päin vastoin. Linnut ehkä ainoa laji, jotka tekevät tätä, mutta he eivät ole nisäkkäitä.
Onko se nyt niin vaikeaa levittää hetkeksi jalat tai nostaa pylly pystyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin vain kuninkaallisilla ja muilla varakkailla oli mahdollisuus nukkua erillisissä sängyissä, se oli luksusta johon tavallisella kansalla ei ollut varaa vaan piti nukkua lattialla olkipatjalla koko perhe samassa kasassa.
En ymmärrä itsekään miksi jotkut pitävät kynsin hampain kiinni tuosta köyhyyden perinteestä, vaikka toinen kuorsaa tai muuten haittaa omaa unta.
Itsekin nuorena nukuin sujuvasti miehen kanssa 120cm sängyssä, mutta nyt on ihanaa kun on oma sänky ja oma rauha nukkua kun heräilen herkästi ja nukkumisessa muutakin ongelmaa - myös miehellä. Eli molempien terveys kiittää!Eipä siitä kai kukaan muu pidä kuin mies joka haluaa r aiskata. No naiset nukkuvat ihan mielellään myös lastensa ja lemmikkiensä kanssa.
Juutalaisessa perinteessä on muuten yksityissängyt ja miehelle kiellettyä mennä naisen sänkyyn kuukautisten ympärillä. Samoin aasiassa nukutaan usein eri sängyissä. Länsimaalainen ateismi on tehnyt naisista aika lailla s eksiorjia.
Afrikkalainen nainen jos on kovin runsaasti kostuva kuivaa alapäätään pyyhkeellä ennen yhdyntää kitkan ja miehen nautinnon lisäämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä nukkuminen sopii alun kuhertelukauteen. Kypsät aikuiset valitsee oman vuoteen ja oman huoneen.
Kuninkaalliset ja aatelisto ja muu yläluokka nukkuu omissa sängyissään, omissa vuoteissaan.
Nukkui. Nykyään hekin saavat valita itse kumppaninsa, eli voi olla ihan aitoakin rakkautta ja intohimoa, jolloin voivat valita omasta tahdosta myös yhdessä nukkumisen.
Ja on historiassakin ollut joitain harvinaisia poikkeuksia, jotka ovat aidosti rakastaneet toisiaan ja nukkuneet yhdessä.
Ap nukkuisi varmaan parhaiten naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap nukkuisi varmaan parhaiten naisen kanssa.
Tai, vieläkin paremmin koiran kanssa.
Mutta niinhän sä nukutkin. Ittekses.
Koska on vain yksi makuuhuone ja siellä tilaa sängylle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen viimeiset 25 vuotta nukkunut vaimoni treenattuja pakaroita vasten lusikassa kourien hänen pulska tisulejaan. Ihan parasta. En saa unta jos emme nuku yhdessä. M43
Vauvatkin nukkuvat tosi huonosti jos heidät erotetaan äidistään. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi aikuiset naiset suostuvat ottamaan näitä oksettavia aikuisvauvoja, jotka vauvailun lisäksi r aiskaavat heitä. Noh, kaikilla naisilla ei äly leikkaa. Se että kierrätää verta aktiivisesti pakarassa viittaisi matalampaan älykkyyteen, se on kuitenkin aina pois aivoista.
Moni nainen erottaa vauvan nukkumaan omaan sänkyynsä, ja monet jopa ihan omaan huoneeseensa.
Vauvan kanssa nukkuminen on länsimaissa useille joku erikoisuus nimeltä PERHEPETI.
Molemmat kuorsataan ja käydään öisin vessassa. Omaan käyntitarpeeseen herää ja toisen vessassa käyntiin herää. Rauhallisempaa on nukkua erikseen. Tilasin on enemmän. Inhottaa kun mies tökkii lumisilla polvillaan klommoja jalkoihin. Kuluminen takia jalkani ovat arat.
Vierailija kirjoitti:
Koska on vain yksi makuuhuone ja siellä tilaa sängylle.
Joillain näin, joillain ei.
Monilla on useampi huone, ja silti nukkuvat samassa sängyssä yhteisessä makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihanaa nukkua oman miehen vieressä. Nukun paremmin kun yksin. Parasta on hitaat aamut, kun ei ole kiire mihinkään.
Molemmat työttömiä, darra-aamut.
Toinen työkyvyttömyyseläkkeellä ja toinen tekee pääasiassa iltavuoroa. Alkottomana on hyvä olla, suosittelen sullekin niin ei kiukuta.
Tuo linkki osoittaa palveluun https://www.ncbi.nlm.nih.gov eli USA:n National Library of Medicine -palveluun, se on maailman varmin ja luotetuin tietolähde ja niin hyvin turvattu haittakilkkeiltä kuin voi mikään saitti olla.