130 euroa meni ruokakauppaan rahaa
Aivan järkyttävän iso summa. Tuolla nyt sitten mennään perjantaihin. Ei ollut yhtään alkoholia eikä tupakkaa.
Kommentit (15)
Kallista on, näinhän se menee. Itsellä meni 80€ ruokakauppaan ja sillä sai ruokaa 4 päiväksi.
Oliko makeisia tai herkkuja jäätelöä, välipaloja tms.? Ne maksavat, ei itse ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Cittari?
S-market.
Kuinka monta ruokailijaa? Limukoita, tuoremehua, vichyä, muuta turhaa makeutettua vettä? Suomessa on hyvää hanavettä janoon, ilman makeutusaineita.
Vierailija kirjoitti:
Oliko makeisia tai herkkuja jäätelöä, välipaloja tms.? Ne maksavat, ei itse ruoka.
2 pientä jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta ruokailijaa? Limukoita, tuoremehua, vichyä, muuta turhaa makeutettua vettä? Suomessa on hyvää hanavettä janoon, ilman makeutusaineita.
Kolme. Mehua ja vichyä oli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostit?
Ihan perus ruokaa. Varmaan hintaa nosti mansikat, tuoreet vadelmat, mustikat,vihannekset ja tuore smoothiet. Sitten kanafileitä, naudanjauhelihaa. Perusruokia teen.
Hyödynsitkökaikki mahdolliset alennukset? Ostan vain tarjouslihoja, leikkeleitä. Pysyy ruokavalio monipuolisena. Ja välillä puuropäiviä.
K-alennukset joskus parempia kuin ässän hinnat.
Eli noin 8 euroa /ruokailija/pvä. Itse tehtynä peruskotiruoka tuolla hinnalla, isot pakkaukset. No problem. Syötte hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hyödynsitkökaikki mahdolliset alennukset? Ostan vain tarjouslihoja, leikkeleitä. Pysyy ruokavalio monipuolisena. Ja välillä puuropäiviä.
K-alennukset joskus parempia kuin ässän hinnat.
Eli noin 8 euroa /ruokailija/pvä. Itse tehtynä peruskotiruoka tuolla hinnalla, isot pakkaukset. No problem. Syötte hyvin.
S-bonukset otin. Ei ollut mitään punalaputettuja tuotteita.
Kauppaan saa menemään ihan niin paljon kuin haluaa.
Itse päätän etukäteen paljonko käytän. Alan valitsemaan tärkeimmistä tyyliin neljälle päivälle lämmin ruoka, levite ja salaattitarpeet (jos ei muuhun rahat riitä niin kaalia ja porkkanaa).
Lillukassa yleensä hämmästyn miten monta kassillista sieltä saakaan hyvää terveellistä ruokaa aika pienellä rahalla.
Cittari?