Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn kouriminen on vaa mun juttu miksette sitä tajua
Tajutaan kyllä. Naiset vain eivät sellaisesta pidä.
Naiset on niin nirsoja
Ei se ole nirsoutta ettei halua itselleen tehtävän inhottavia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn kouriminen on vaa mun juttu miksette sitä tajua
Tajutaan kyllä. Naiset vain eivät sellaisesta pidä.
Naiset on niin nirsoja
Ei se ole nirsoutta ettei halua itselleen tehtävän inhottavia asioita.
Ei se ole inhottavaa tykkään kyllä kouria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn kouriminen on vaa mun juttu miksette sitä tajua
Tajutaan kyllä. Naiset vain eivät sellaisesta pidä.
Naiset on niin nirsoja
Ei se ole nirsoutta ettei halua itselleen tehtävän inhottavia asioita.
Ei se ole inhottavaa tykkään kyllä kouria
Naiselle kouriminen on inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn kouriminen on vaa mun juttu miksette sitä tajua
Tajutaan kyllä. Naiset vain eivät sellaisesta pidä.
Naiset on niin nirsoja
Ei se ole nirsoutta ettei halua itselleen tehtävän inhottavia asioita.
Ei se ole inhottavaa tykkään kyllä kouria
Naiselle kouriminen on inhottavaa.
Ai jaa ei sais juoda. Ei saa olla kaljamaha. Ei saa kouria mitä ihmettä en ymmärrä naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn kouriminen on vaa mun juttu miksette sitä tajua
Tajutaan kyllä. Naiset vain eivät sellaisesta pidä.
Naiset on niin nirsoja
Ei se ole nirsoutta ettei halua itselleen tehtävän inhottavia asioita.
Ei se ole inhottavaa tykkään kyllä kouria
Naiselle kouriminen on inhottavaa.
Ai jaa ei sais juoda. Ei saa olla kaljamaha. Ei saa kouria mitä ihmettä en ymmärrä naisia
Niin. Pitää olla mukava, kunnollinen, empaattinen ja huumorintajuinen.
Kouriminen on huonoa käytöstä ja tuntuukin pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn kouriminen on vaa mun juttu miksette sitä tajua
Tajutaan kyllä. Naiset vain eivät sellaisesta pidä.
Naiset on niin nirsoja
Ei se ole nirsoutta ettei halua itselleen tehtävän inhottavia asioita.
Ei se ole inhottavaa tykkään kyllä kouria
Naiselle kouriminen on inhottavaa.
Ai jaa ei sais juoda. Ei saa olla kaljamaha. Ei saa kouria mitä ihmettä en ymmärrä naisia
Niin. Pitää olla mukava, kunnollinen, empaattinen ja huumorintajuinen.
Kouriminen on huonoa käytöstä ja tuntuukin pahalta.
Ei kiinnosta, minä haluan juoda ja kouria pyllyä aah
Kouriminen tuntuu hyvältä en hitto ymmärrä
Taidan olla ikuisesti yksin naiset ovat super vaativia.
Vierailija kirjoitti:
Kouriminen tuntuu hyvältä en hitto ymmärrä
Ei tunnu. Silittely ja hyväily tuntuu hyvältä. Kouriminen on inhottavaa ja voi jopa sattua.
Värähtelyiden pitää sopia yhteen. Ja ihmistyyppien, vaikka on erilainen. Arvomaailmat. Mies ei saa olla diktaattori toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouriminen tuntuu hyvältä en hitto ymmärrä
Ei tunnu. Silittely ja hyväily tuntuu hyvältä. Kouriminen on inhottavaa ja voi jopa sattua.
No okei sitte meen baariin silittelee ja hyväileen. Eka kaupasta kaljaa
Pitää olla komea adonis ja rahaa ja lihaksia että saa lihavan naisen ees
Niin pelleilyä tää elämä ja naisjutut
Moni mies jää yksin ikää tulee ja naiset haluaa komean sali adoniksen
Olen saanut lukuisilta lihavilta naisilta pakkeja vaikka en ole edes lihava. Elämä on tällästä
Parempi käydä töissä ja elää yksin yksinäistä elämää
Se, että ap ei kelpaa, ei liity mitenkään muihin miehiin.
Ihmettelen kyl miten toiset miehet kelpaa.
Kourin Allun hyllypyllyä aaaaah
-Tero Terska 68v