Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä itkijöitä tulee? 41v miehelle tinderi on kuin karkkikauppa. Kokoajan tulee osumia ja naisia on aivan älyttömästi tarjolla.
Ei oikein tule osumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Se mikä mättää on alhainen älykkyytesi. Olet lähellä kehitysvammaisen tasoa älyllisesti ja henkisesti, mutta sitähän sinä et suostu ikinä uskomaan. Joten jankkaat ikuisesti samaa ulinaasi.
En kyllä ole. Koska olen seurustellut ja saanut paljon naisia. Harmi ettette koskaan sitä tajua. Ei ole multa pois:)
Kyllä olet.
"Laaja-alaiset oppimisvaikeudet tarkoittavat oppimisen ja toimintakyvyn vaikeuksia, jotka kattavat useita elämänalueita ja vaikeuttavat koulunkäyntiä sekä arjen hallintaa. Ne liittyvät usein keskimääräistä alempaan älykkyystasoon (ÄO 70–85, borderline intellectual functioning), ja niistä kärsii noin 10–14 % väestöstä. Oireet ovat yksilöllisiä, mutta voivat ilmetä hitaana taitojen oppimisena, muistiongelmina ja sosiaalisten tilanteiden haasteina. "
Olet hyvin lähellä kehitysvammaista, normaalille naiselle ero on huomaamaton. Nainen haluaa älykkään miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Se mikä mättää on alhainen älykkyytesi. Olet lähellä kehitysvammaisen tasoa älyllisesti ja henkisesti, mutta sitähän sinä et suostu ikinä uskomaan. Joten jankkaat ikuisesti samaa ulinaasi.
En kyllä ole. Koska olen seurustellut ja saanut paljon naisia. Harmi ettette koskaan sitä tajua. Ei ole multa pois:)
Kyllä olet.
"Laaja-alaiset oppimisvaikeudet tarkoittavat oppimisen ja toimintakyvyn vaikeuksia, jotka kattavat useita elämänalueita ja vaikeuttavat koulunkäyntiä sekä arjen hallintaa. Ne liittyvät usein keskimääräistä alempaan älykkyystasoon (ÄO 70–85, borderline intellectual functioning), ja niistä kärsii noin 10–14 % väestöstä. Oireet ovat yksilöllisiä, mutta voivat ilmetä hitaana taitojen oppimisena, muistiongelmina ja sosiaalisten tilanteiden haasteina. "
Olet hyvin lähellä kehitysvammaista, normaalille naiselle ero on huomaamaton. Nainen haluaa älykkään miehen.
Tuu sanoo naama eteen luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Se mikä mättää on alhainen älykkyytesi. Olet lähellä kehitysvammaisen tasoa älyllisesti ja henkisesti, mutta sitähän sinä et suostu ikinä uskomaan. Joten jankkaat ikuisesti samaa ulinaasi.
En kyllä ole. Koska olen seurustellut ja saanut paljon naisia. Harmi ettette koskaan sitä tajua. Ei ole multa pois:)
Kyllä olet. Itse olet täällä kertonut ÄO:si, joka on vain vähän kehitysvammaisen tasoa ylempänä.
Normaalit naiset eivät sellaista halua, paitsi ehkä joku yksi miljoonasta, joten etsi seuraa kaltaistesi heikkolahjaisten joukosta.
En ole. Olen tehnyt äö testin joka on normaalin tasolla
Kuka tahansa joka lukee tekstejäsi, voi havaita ettet ole älyltäsi normaali.
Luultavasti sijoitut johonkin välille 70-79, eli selvästi alle keskitason. Jos olet tehnyt jonkun nettitestin, se todennäköisesti on arvioinut älykkyytesi hieman yläkanttiin, kuten ne yleensä tekevät.
Eli et ole kehitysvammainen, mutta lähellä sitä. Alle 70 olisi kehitysvammainen. Mutta normaali et kuitenkaan ole.
Joten normaaliälyiset naiset eivät pidä sinua älyllisesti vertaisenaan, ja heistä sinun ei kannata seuraa etsiä.
Eikös Allun äo ollut 71?
Ainakin sillä on todettu laaja-alainen oppimishäiriö. Se sijoittaa hänet noille paikkeille.
Joo oli miten oli. Naista ei vaan saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Se mikä mättää on alhainen älykkyytesi. Olet lähellä kehitysvammaisen tasoa älyllisesti ja henkisesti, mutta sitähän sinä et suostu ikinä uskomaan. Joten jankkaat ikuisesti samaa ulinaasi.
En kyllä ole. Koska olen seurustellut ja saanut paljon naisia. Harmi ettette koskaan sitä tajua. Ei ole multa pois:)
Kyllä olet.
"Laaja-alaiset oppimisvaikeudet tarkoittavat oppimisen ja toimintakyvyn vaikeuksia, jotka kattavat useita elämänalueita ja vaikeuttavat koulunkäyntiä sekä arjen hallintaa. Ne liittyvät usein keskimääräistä alempaan älykkyystasoon (ÄO 70–85, borderline intellectual functioning), ja niistä kärsii noin 10–14 % väestöstä. Oireet ovat yksilöllisiä, mutta voivat ilmetä hitaana taitojen oppimisena, muistiongelmina ja sosiaalisten tilanteiden haasteina. "
Olet hyvin lähellä kehitysvammaista, normaalille naiselle ero on huomaamaton. Nainen haluaa älykkään miehen.
Tuu sanoo naama eteen luuseri?
Siinähän haluaa ei nappaa. Naisista on vain harmia.
Tää niin nähty joo. Ei saa juoda alkoholia. Ei saa olla kaljamahaa
Vierailija kirjoitti:
Tää niin nähty joo. Ei saa juoda alkoholia. Ei saa olla kaljamahaa
Keski-ikäinen ylivelkaantunut kaljamahainen känniääliö ei ole kovin haluttua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää niin nähty joo. Ei saa juoda alkoholia. Ei saa olla kaljamahaa
Keski-ikäinen ylivelkaantunut kaljamahainen känniääliö ei ole kovin haluttua seuraa.
Juu ja lihava ruma nainen crokseissa ei kiitos
Taasko tämä sama maraton-valittaja?
Vierailija kirjoitti:
Tää niin nähty joo. Ei saa juoda alkoholia. Ei saa olla kaljamahaa
Saa olla juoppo. Saa olla kaljamaha. Ja älyllisesti saa olla lähellä kehitysvammaista. Mutta sitten täytyy etsiä myös tasoistaan seuraa, eikä valittaa ikuisesti, kuinka "naiset ovat nirsoja".
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti keski-ikäiset sinkut miehet jäävät taka-alalle jos eivät tee mitään ulkonäkönsä tai kuntonsa eteen. Maha on paisunut, ei käytetä dödöä tai hajuvettä, olemus on epäsiisti ja sänki rehottaa.
Ja se luonne vaikuttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä sama maraton-valittaja?
Allu tekee ketjuja päivittäin. Joskus useitakin päivässä.
EMmä tajua miks tänne ees kirjotan, ku ei tässä vain ole järkeä, heido.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää niin nähty joo. Ei saa juoda alkoholia. Ei saa olla kaljamahaa
Saa olla juoppo. Saa olla kaljamaha. Ja älyllisesti saa olla lähellä kehitysvammaista. Mutta sitten täytyy etsiä myös tasoistaan seuraa, eikä valittaa ikuisesti, kuinka "naiset ovat nirsoja".
No mieluiten nyt olen vaan yksin ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää niin nähty joo. Ei saa juoda alkoholia. Ei saa olla kaljamahaa
Saa olla juoppo. Saa olla kaljamaha. Ja älyllisesti saa olla lähellä kehitysvammaista. Mutta sitten täytyy etsiä myös tasoistaan seuraa, eikä valittaa ikuisesti, kuinka "naiset ovat nirsoja".
Ei kiinnosta, minä haluan kouria pyllyä
Pyllyn kouriminen on vaa mun juttu miksette sitä tajua
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn kouriminen on vaa mun juttu miksette sitä tajua
Tajutaan kyllä. Naiset vain eivät sellaisesta pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn kouriminen on vaa mun juttu miksette sitä tajua
Tajutaan kyllä. Naiset vain eivät sellaisesta pidä.
Naiset on niin nirsoja
Mistä näitä itkijöitä tulee? 41v miehelle tinderi on kuin karkkikauppa. Kokoajan tulee osumia ja naisia on aivan älyttömästi tarjolla.