Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Anton Ekman taas täällä ulisemassa. Onko kiva maksella niitä kymmenien tuhansien velkoja, kun rahat menneet pelaamiseen ja ryyppämiseen.
Hqkkaa päätäs seinää tai mä hakkaan sun päätäs seinää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton Ekman taas täällä ulisemassa. Onko kiva maksella niitä kymmenien tuhansien velkoja, kun rahat menneet pelaamiseen ja ryyppämiseen.
Hqkkaa päätäs seinää tai mä hakkaan sun päätäs seinää
Ja taas uhkailet naista väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton Ekman taas täällä ulisemassa. Onko kiva maksella niitä kymmenien tuhansien velkoja, kun rahat menneet pelaamiseen ja ryyppämiseen.
Hqkkaa päätäs seinää tai mä hakkaan sun päätäs seinää
Ja taas uhkailet naista väkivallalla.
Mua ei kiinnosta enää koskaa naiset. Hyvästi nirppanokat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton Ekman taas täällä ulisemassa. Onko kiva maksella niitä kymmenien tuhansien velkoja, kun rahat menneet pelaamiseen ja ryyppämiseen.
Hqkkaa päätäs seinää tai mä hakkaan sun päätäs seinää
Ja taas uhkailet naista väkivallalla.
Mua ei kiinnosta enää koskaa naiset. Hyvästi nirppanokat
Hyvä. Emme jää kaipaamaan tuollaista hullua ja sairasta juoppoa.
Koska suomalaiset naiset ovat niin nirsoja. Ei kelpaa 50 tonnia velat. Kaljamaha. Kaljuuntunut ja juo alkoholia. Antaa olla ikuisesti
Ja samalla suomalaiset lihavat ovat oksettavan näkösiä yöks naiset ei meikkaa ja laittautu
Allu ei vaan ymmärrä. Ketjutolkulla samaa ulinaa, päivästä toiseen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6497136/mista-tavallinen-pitka-mies-voi…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6497264/miten-jotkut-miehet-saa-nii-hel…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6498130/ma-tulen-jo-ihan-hulluksi-mua-r…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6500501/ihmettelen-kun-ihmisilla-varaa-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton Ekman taas täällä ulisemassa. Onko kiva maksella niitä kymmenien tuhansien velkoja, kun rahat menneet pelaamiseen ja ryyppämiseen.
Hqkkaa päätäs seinää tai mä hakkaan sun päätäs seinää
Ja taas uhkailet naista väkivallalla.
Mua ei kiinnosta enää koskaa naiset. Hyvästi nirppanokat
Hyvä. Emme jää kaipaamaan tuollaista hullua ja sairasta juoppoa.
Tuu tänne sanomaa nii hakkaan sun päätäs seinää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton Ekman taas täällä ulisemassa. Onko kiva maksella niitä kymmenien tuhansien velkoja, kun rahat menneet pelaamiseen ja ryyppämiseen.
Hqkkaa päätäs seinää tai mä hakkaan sun päätäs seinää
Ja taas uhkailet naista väkivallalla.
Mua ei kiinnosta enää koskaa naiset. Hyvästi nirppanokat
Hyvä. Emme jää kaipaamaan tuollaista hullua ja sairasta juoppoa.
Jep nytki juon ja juon joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Ei mun yks yli 40 v mieskaverikaa saa naisia
Se haluu salaa sut ja sä haluut sitä. Boylove Allu Boylove!
Anton Ekman taas täällä ulisemassa. Onko kiva maksella niitä kymmenien tuhansien velkoja, kun rahat menneet pelaamiseen ja ryyppämiseen.