Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään

Vierailija
09.05.2026 |

Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.

Kommentit (548)

Vierailija
321/548 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunhan piti lähteä risteilylle. Mitä sinä enää täällä rutiset, laiva lähtee kohta!

Tule sanomaan naaman eteen jos uskallat:)

Mitä enemmän näitä vastauksia lueskelen niin ehkä tosiaan on hyvä ettemme tutustuneet enempää. Kaikkea hyvää. T. se erilainen nainen

Vierailija
322/548 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen nainen, minkä ikäinen olet ja missäpäin? Kuulostat minun mielestäni mukavalta ja perspektiiviseltä ihmiseltä. Ja kai me kaikki olemme, omalla tavallamme, ainakin jollain lailla erilaisia? M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/548 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskee rimaa niin alkaa löytymään

Olen laskenut pullukkaan

Minun ei pitäisi välittää, mutta tuo kommentti sattui. Terkuin se pullukka nainen joka tuossa yritti sinun kanssasi jutella ja saada jonkinlaista yhteyttä, kun molemmat näkojään ollaan vähän erilaisia. No se siitä- en halua olla kenenkään laskettu taso.

No mitä ihmettä sanoin rumasti muttakun minustakin puhuttiin rumasti. Mua ei kiinnosta hoikka nainen edelleen

Klassikko. Tämä äijä mokaa jopa potentiaalisen ystävyyssuhteen naisen kanssa. Eihän tuollaista olekkaan.

Vierailija
324/548 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, Allu osaa olla ärsyttävä ja ilkeä; mutta tämä palsta on luultavasti hänen ainoa "outlet", mitä tulee hänen sosiaaliseen elämäänsä, ruikutukseen ja kaikenlaisiin fantasioihin. Enimmäkseen säälin häntä. Harmi sinänsä että säälillä ei pllua saa.

Vierailija
325/548 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi ollut parisuhteessa? Kuinka se päättyi?

Vierailija
326/548 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taas tuntuu olevan enemmän kysyntää nyt reilu nelikymppisenä kuin 20 vuotta sitten, vaikka mielestäni minussa ei ole mikään asia paremmin. Tuntuu, että nelikymppisille naisille on kova juttu jos mies ei ole päihdeongelmainen ja käy töissä. Nuorempana nämä asiat tuntui olevan huomattavasti enemmän toissijaisia, vaikka sinänsä plussaa olisivatkin olleet.

Ei minua enää vaan parisuhde kiinnosta. Ei se tarjoa enää minulle tänä päivänä sitä ja tue niitä arkisia unelmia joista aikoinaan haaveilin. Nyt olen ennemmin itsenäinen ja vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
327/548 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut vielä koko ketjua, joten en tiedä onko joku mahdollisesti tästä jo maininnut, mutta tuli tuosta ketjun alkupään "jätin naisen kun ei meikannut ja ollut naisellinen" -jutusta mieleen:

Kuukausi-pari sittenhän Allu kertoi tapailleensa hetken sellaista pyöreämpää naista ja nukkuneensa tämän kanssa jopa samassa sängyssä - mutta ei sitten halunnutkaan jatkaa juttua kun huomasi tuon yökyläilyn aikana naisen olleen "liian lihava". :D Sitten kun tämä nainen ehtikin ghostata Allun, niin Allua harmitti kun "olisi hän kuitenkin voinut harrastaa seksiä". :D

Toki tuokin nainen on voinut olla vain jälleen yksi kännissä keksitty mielikuvitusdeitti (koska usein Allu ei enää edes muista näitä kertomiaan naisia jo viikonkin päästä).

Vierailija
328/548 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä taas tuntuu olevan enemmän kysyntää nyt reilu nelikymppisenä kuin 20 vuotta sitten, vaikka mielestäni minussa ei ole mikään asia paremmin. Tuntuu, että nelikymppisille naisille on kova juttu jos mies ei ole päihdeongelmainen ja käy töissä. Nuorempana nämä asiat tuntui olevan huomattavasti enemmän toissijaisia, vaikka sinänsä plussaa olisivatkin olleet.

Ei minua enää vaan parisuhde kiinnosta. Ei se tarjoa enää minulle tänä päivänä sitä ja tue niitä arkisia unelmia joista aikoinaan haaveilin. Nyt olen ennemmin itsenäinen ja vapaa.

Millaisia ovat ne arkiset unelmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
329/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut vielä koko ketjua, joten en tiedä onko joku mahdollisesti tästä jo maininnut, mutta tuli tuosta ketjun alkupään "jätin naisen kun ei meikannut ja ollut naisellinen" -jutusta mieleen:

Kuukausi-pari sittenhän Allu kertoi tapailleensa hetken sellaista pyöreämpää naista ja nukkuneensa tämän kanssa jopa samassa sängyssä - mutta ei sitten halunnutkaan jatkaa juttua kun huomasi tuon yökyläilyn aikana naisen olleen "liian lihava". :D Sitten kun tämä nainen ehtikin ghostata Allun, niin Allua harmitti kun "olisi hän kuitenkin voinut harrastaa seksiä". :D

Toki tuokin nainen on voinut olla vain jälleen yksi kännissä keksitty mielikuvitusdeitti (koska usein Allu ei enää edes muista näitä kertomiaan naisia jo viikonkin päästä).

Tämä ketju:

 

https://www.vauva.fi/keskustelu/6449282/ei-vain-ees-pitka-kivan-nakoine…

Vierailija
330/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 60v mieskin kelpaa mm mun tuttavalle (n56) jolle tuntuu kelpaavan kuka tahansa jolla omakotitalo maalla, vene, mökki ym joista hän pääsee hyötymään itse kerrostaloasukkaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
331/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu lienee joutunut laivan putkaan johtuen pyllyjen kourimisesta, kun ei ole tänään vielä aloittanut ulinaansa.

Vierailija
332/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunhan piti lähteä risteilylle. Mitä sinä enää täällä rutiset, laiva lähtee kohta!

Tule sanomaan naaman eteen jos uskallat:)

Eli ei riittäneet hynät edes halpaan risteilyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
333/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte minä tykkään kouria pyllyä

Vierailija
334/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha sekopää porukkaa täälä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
335/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä taas tuntuu olevan enemmän kysyntää nyt reilu nelikymppisenä kuin 20 vuotta sitten, vaikka mielestäni minussa ei ole mikään asia paremmin. Tuntuu, että nelikymppisille naisille on kova juttu jos mies ei ole päihdeongelmainen ja käy töissä. Nuorempana nämä asiat tuntui olevan huomattavasti enemmän toissijaisia, vaikka sinänsä plussaa olisivatkin olleet.

Ei minua enää vaan parisuhde kiinnosta. Ei se tarjoa enää minulle tänä päivänä sitä ja tue niitä arkisia unelmia joista aikoinaan haaveilin. Nyt olen ennemmin itsenäinen ja vapaa.

Millaisia ovat ne arkiset unelmat?

No ihan vain sitä, että olisi saanut oman perheen, jota piti nuorena ehkä jopa itsestään selvyytenä kun "kaikilla muillakin on". Ja ajatteli, että ne joilla sitä ei ole, niin on joko oma valinta, tai niin pahoja henkilökohtaisia umpisolmuja elämässä ettei sen takia ole onnistunut.

Vierailija
336/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään

Katsele ikäisiäsi leftover-naisia, yksinhuoltajia ja sellaisia. Saattaa flaksi paranua.

En halua naista jolla lapsia

Nelikymppinen vapaa nainen, jolla ei ole lapsia eikä niitä halua. Siinä on aika pieni joukko, niin eipä ihme ettei löydy. Keski-ikäiset ovat varattuja tai toisella kierroksella = useimmiten lapsia.

Ja nuorempia ei luonnollisesti nelikymppinen kiinnosta.

Vierailija
337/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilainen nainen, minkä ikäinen olet ja missäpäin? Kuulostat minun mielestäni mukavalta ja perspektiiviseltä ihmiseltä. Ja kai me kaikki olemme, omalla tavallamme, ainakin jollain lailla erilaisia? M44

Oho, en huomannut tuota kommenttia, enkä tiedä oletko vielä linjoilla. 36v olen ja pääkaupunkiseudulla. Kiitos kivoista sanoistasi. Koitan olla "erilaisuudestani" huolimatta rauhallinen ja mukava ihminen. Ihmissuhdetta etsin, mutta mielummin tutustuisin hitaasti ja ilman mitään painostusta mihinkään suuntaan. Onkohan muuten miehillä samantapaisia tunteita?

Vierailija
338/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilainen nainen, minkä ikäinen olet ja missäpäin? Kuulostat minun mielestäni mukavalta ja perspektiiviseltä ihmiseltä. Ja kai me kaikki olemme, omalla tavallamme, ainakin jollain lailla erilaisia? M44

Oho, en huomannut tuota kommenttia, enkä tiedä oletko vielä linjoilla. 36v olen ja pääkaupunkiseudulla. Kiitos kivoista sanoistasi. Koitan olla "erilaisuudestani" huolimatta rauhallinen ja mukava ihminen. Ihmissuhdetta etsin, mutta mielummin tutustuisin hitaasti ja ilman mitään painostusta mihinkään suuntaan. Onkohan muuten miehillä samantapaisia tunteita?

Olen eri, mutta näin miehenä voin sanoa että paljon mielummin minäkin tutustuisin hitaasti. Joskus tuntuu että sitä fyysistä läheisyyttä eli seksiä odotetaan jo muutamien treffien jälkeen. Ei me kaikki miehet olla vain sen haaravälin perässä. Tuntuu että tämä moderni deittikulttuuri keskittyy paljon enemmän ulkonäon ja performanssin tapaisiin asioihin kuin ennen. M33

Vierailija
339/548 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilainen nainen, minkä ikäinen olet ja missäpäin? Kuulostat minun mielestäni mukavalta ja perspektiiviseltä ihmiseltä. Ja kai me kaikki olemme, omalla tavallamme, ainakin jollain lailla erilaisia? M44

Oho, en huomannut tuota kommenttia, enkä tiedä oletko vielä linjoilla. 36v olen ja pääkaupunkiseudulla. Kiitos kivoista sanoistasi. Koitan olla "erilaisuudestani" huolimatta rauhallinen ja mukava ihminen. Ihmissuhdetta etsin, mutta mielummin tutustuisin hitaasti ja ilman mitään painostusta mihinkään suuntaan. Onkohan muuten miehillä samantapaisia tunteita?

Olen eri, mutta näin miehenä voin sanoa että paljon mielummin minäkin tutustuisin hitaasti. Joskus tuntuu että sitä fyysistä läheisyyttä eli seksiä odotetaan jo muutamien treffien jälkeen. Ei me kaikki miehet olla vain sen haaravälin perässä. Tuntuu että tämä moderni deittikulttuuri keskittyy paljon enemmän ulkonäon ja performanssin tapaisiin asioihin kuin ennen. M33

mitä ihmettä kyllä minä haluan kouria pyllyä

Vierailija
340/548 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut taaskaan naista. Antaa olla