Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Looksmaxxing - tehoaako miesten ulkonäön "miehistäminen" oikeasti naisiin?

Vierailija
08.05.2026 |

Ilmiö tarkoittaa sitä, että nuoret (ja kai vähän vanhemmatkin) tekevät kaikenlaisia konsteja tullaakseen hyvännäköiseksi = jykevämpi leuka jne. Ilmiö on alkanut incel-kulttuurissa. Äärimmäinen esimerkki on leuan lyöminen vasaralla (en tajua, miten se parantaa ulkonäköä, mutta sellaista kuulemme jotkut tekevät). Nämä miehet luulevat, että "jos et saavuta tietynlaista viehättävyyden tasoa, kukaan nainen ei halua puhua sinulle tai olla kanssasi koskaan". Uskon, että jotkut miehet uskovat näin, mutta tehoaako ulkonäön parantelu naisiin? Minua ei viehätä kovin miehekkäät miehet - enemmänkin nörttityypit edellyttäen, että on myös mukava ja kiltti ja tykkää luonnosta ja kirjallisuudesta.

On ihan järkevää harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisesti, mutta steroidien käyttäminen ja kauneusleikkaukset tuntuvat liioittelulta - varsinkin jos on vielä nuori. 

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroidit voi kasvattaa leukaperiä, kts. esim teemu selänne,saku koivu, ennen ja jälkeen NHL...

Vierailija
162/165 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ulkonäöstä on välitetty.

Looksmaxxingista uutisoidaan valikoivasti siten, että sekoitetaan järkevät jutut marginaalisiin tapohin kuten leuan vasaroiminen ja tekopyhästi kauhistellaan asioita, joiden syyt aikuisen pitäisi normaalilla järjellä ymmärtää. Annetaan ymmärtää, että miehet ovat idiootteja, kun jäljittelevät niitä miehiä, joista naiset ovat jo valmiiksi kiinnostuneet.

Naiset, jotka eivät pidä miehistä muutenkaan eivät välitä ulkonäöstä. Naiset, jotka pitävät miehistä haluavat erittäin pitkän peniksen, pitkän miehen, tuuhean tukan, matalan rasvaprosentin, valkoihoisuuden, pienet nännit, ei tursakepartaa, ei mielellään silmälaseja jne. 

Parisuhteet ovat usein seksittömiä ja naisilla on niissä kaikki valta. Miehen "valta" koostuu yhteisestä asuntolainasta tai lapsista eikä siitä, että mies pihtaa kiveksiään. 

Ymmärrätkö kuinka rajoittava tuollainen ajattelutapa on? Näet vain sen mihin uskot. 

Itse olen ollut kiinnostunut sekä ihanteiden mukaisesta miehestä että hänen täydestä vastakohdastaan, aivan yhtä lailla. Ihanteiden mukaisesta miehestä olin kiinnostunut hyvän käytöksen ja persoonan takia, muu oli bonusta. Vastakohtamies oli ehtinyt mennä naimisiin vain kaksi viikkoa ennen tapaamistamme. 

Puhe on halpaa. Tutkimukset ja lukuisat anonyymit internet-kertomukset kertovat selvää kieltä.

Naiset rakastuvat parissa päivässä isomunaiseen jättiläiseen, kun taas jättiläisen kalju kaveri menettää neitsyytensä 39 vuotiaana. 

Nainen voi pitää perusmiestä hyödyllisenä, mutta haluttavuus on eri asia. Monesti naiset tässä kohtaa suuttuvat ja yrittävät sheimata miehen seksuaalisuutta. "Ajattele elukka muutakin kuin pillua!" Eli tuo on naisten reaktio siihen, että mieskin haluaa olla haluttava eikä vain hyödyllinen työjuhta. Mieskin haluaa tyydyttävän sukupuolielämän ja siihen kuuluu muutakin kuin se, että saa kadulla puristaa muikkelia rystyset valkoisena ja kehua töissä, miten minulla on muija. 

Yhden lapsen kasvattaminen "aikuiseksi" vaatii 20 vuotta työtä. Yhdyntä voi kestää 10sek.

Se että olette aivopesseey itsenne johonkin sairaaseen seksimeemiin missä miesten elämä on yhtä jatkuvaa parittelua ei kuulu naisille tippaakaan. Järjestäkää keskenänne nämä parittelusimulaatiot.

Moi taas siitoshullu. Tässä joku feministi muuten väitti useampaan otteeseen, että et ole oikeasti nainen, vaan incel, joka haluaa mustamaalata naisia. Haluatko itse vastata väittämään?

Ja vastaus 404

Ullatuus

Sori en päivystä täällä incel-palstalla ja nimityksen käyttö paljastaa minun puhuvan retardille, jolloin hyöty sijoitetusta ajasta on minimaalinen. Olen kohdullinen ja aivollinen, luojan kiitos. Enkä ollenkaan siitos, tai hullu, vaan nimenomaan anti-siitos ja rational-maxx. Hehe. Te miehet olette niitä siitoshulluja

Itse asiassa päivystät. En tiedä, onko jopa jaettu trollitili vai pelkkä surullinen ihmiskohtalo. Oletko siis miespuolinen trolli vai et?

Rationaalisuus on mielipiteistäsi kaukana, olet täällä yllyttänyt kaikennäköisiin rikoksiin henkirikoksista lähtien, ja puhut ihmisistä kuin jostain karjataloudesta. Pidätkö myös synnytystä tai isän läsnäoloa perheessä pahana asiana.

Niin sakeaa settiä pikkupoikien tappamisesta ja silpomisesta, että jos olet oikea feministi, olet kyllä todella pahasti häiriintynyt. Vielä häiritsevämpää on se, että palstamammat yläpeukuttavat viestejäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden alusta vetänyt vuoropäivinä salitreeniä ja juoksua. Vähintään kerran viikossa joku nainen jää tuijottamaan. Ennen ei niin käynyt koskaan.

Vierailija
164/165 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt loukkaamatta kys. vähemmistön edustajia niin onhan tuo looksmaxxing-ilmiö aika homoa. Joukko miehiä, pakkomielteisiä ulkonäöstään, arvostelevat toistensa ulkonäköä ja kukkoilevat (mogging) toisilleen ja elävät huomiosta kuin mitkäkin teinitytöt.

t. umpimielinen (hetero)juntti

Vierailija
165/165 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/21d1ae18-450f-4f76-b1…

"Arveluttava trendi leviää somessa – Lääkäri: Älä tee sitä

Sosiaalisessa mediassa opastetaan kasvattamaan kiveksiä kyseenalaisella keinolla.

Eilen klo 17:10

Sosiaalisessa mediassa leviää kyseenalainen trendi, joka on saanut asiantuntijat huolestumaan ainakin maailmalla: ballmaxxing.

Ballmaxxingin, jonka voisi vapaasti suomentaa vaikkapa pallien maksimoimiseksi, harjoittajat ruiskuttavat kiveksiinsä suolaliuosta tai jopa kirurgista liukastetta turvottaakseen ne muhkeamman näköisiksi.

Healthlinen mukaan jotkut trendiin hurahtaneet ovat paisuttaneet kiveksensä jopa greipin kokoisiksi. Vaikutus ei toki ole pysyvä. Forbes kertoo, että turvotus laskee päivässä tai parissa.

Temppuun turvaudutaan eri syistä. Jotkut miehet katsovat muhkeamman alakerran tekevän heistä maskuliinisempia ja itsevarmempia, toiset taas uskovat naisten arvostavan kookkaita kiveksiä. Ballmaxxingin on myös sanottu lisäävän miehen omaa seksuaalista nautintoa."

Olen yllättynyt ettei ne vasaroi kiveksiään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi