Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Marja Kihlström teki rikosilmoituksen lapsensa takia

Vierailija
08.05.2026 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011993319.html

Hieno esimerkki taas siitä, kun on julkisuuden henkilö pääset kuin koira veräjästä. Mitään vastuuta ei tarvitse ottaa jälkikasvun käytöksestä. Is ei ole tässä kuullut edes toista asianomistajaa yllätys yllätys. Eikä myöskään mainitse sitä että asianomistaja on yrittänyt ottaa Kihlströmiin yhteyttä useita kertoja tuloksetta selvittääkseen asiat. Nyt on sitten damage controllit päällä ja heidän perhe kärsii vaikka oma lapsi piinaa muita. 

Kommentit (406)

Vierailija
301/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää mieheltä.

No Marja Kihlström on mies syntyjään. En ymmärrä, miten se voi olla seksiaaliterapeutti, terapian tarpeessa se on itse. 

Häh? Missä niin sanotaan? Sukupuolen vaihtaminen (jota hän ei ole tehnyt) ei kyllä aiheuta terapiatarvetta.

Vierailija
302/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tosiaan Leenan mukaan videomatskua saatavilla ja kestäny pitkään tämä kiusaaminen joka nyt kärjistyny tähän pisteeseen. On kuulemma koululla järjestetty, tai paremminkin yritetty järjestää, tapaamisia tähän liittyen joihin Marja ei oo viittiny saapua. Samoten kun ei vastaa viesteihin eikä puheluihin kuulemma mitään kautta. 
Hyvä siinä yrittää hoitaa asiaa ns. kuten kuuluu, kun toinen ei ota mitään vastuuta eikä näytä kiinnostavan oman lapsen tekemiset.  
Tää nyt on vähän kyseenalainen tapa hoitaa asia, mutta kerta mitenkään muuten Marjan huomiota asialle ei ole saanut niin en ihmettele yhtään, että tähän on päädytty. 
Mä en usko hetkeäkään, että kukaan keksii tämmöstä vaan yks kaks, etenkään kun tämmösistä ulostuloista ei koskaan seuraa sille kertojalle mitään hyvää. 
Ja Leena itekin tarinoissaan sano, että ottaa kyllä vastuun jos tästä ulostulosta seuraamuksia tulee mutta tää nyt oli viimenen keino mitä hän enää keksi jotta sais apua ja tän loppumaan. 

Entäs lapsen isä? Hänelle kuuluu asia ihan yhtälailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei ole missään vaiheessa sanonut kaiken olevan puppua. Valetta on se, että Leena väittää lapsensa tulleen pahoinpidellyksi, vaikka se on ollut Leenan oma lapsi joka tämän riidan on aloittanut Marjan lapsen kanssa. 

Tämä on vuosia jatkunut tilanne ja se on kohdistunut myös muihin lapsiin. Ei kyseessä ole mikään yksittäinen riita.

Vierailija
304/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos koulun valvontakamerat ja rehtori valehtelee niit sit varmaan Leena on oikeassa.

Et ole nähnyt nauhoitetta etkä "rehtorin viestiä".

Vierailija
305/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan periaatteessa vähän kyseenalaista levitellä tämän pahoinpitelijä-epäillyn lapsen tietoja, etenkin jos 10-vuotias lapsi, eikä rikosoikeudellisesti vastuussa. Mutta toisaalta, en lähtisi kivittämään Leenaa. Jos mulla olisi lapsia ja oma lapsi samassa asemassa, voisin itsekin ehkä toimia samoin.

No jep. Ihan oikein nostaa tuosta kunnianloukkaussyyte. Ihmisten pitäisi nyt osata erottaa nämä kaksi asiat toisistaan. 1. Väitetty pahoinpitely ja 2. Väitetty kunnianloukkaus

Vierailija
306/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Marja itse ollut nuorena väkivaltainen?

Se voisi selittää sen oudon, lasittuneen ja samalla jotenkin tuskaisen katseen ja kaulaa myöten itsensä tatuoimisen.

Vierailija
307/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää mitä tässä on oikeasti käynyt. Vaikuttaa todella epämääräiseltä jutulta. Jos oma lapsi olisi pahoinpidellyt luokkakaverin, en kyllä lähtisi tekemään asiasta vastaavaa kommentointia ja väittämään valheellisiksi kuten Marja. Että joku ei nyt oikein täsmää näissä suytöksissäkään.

Vaikka pahoinpitely olisi tapahtunutkin, ei se poissulje mahdollista kunnianloukkausta. Et sä voi someesi postailla mitä vain vaikka kuinka olisi tapahtunut mitä. 

Vierailija
308/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä paistaa läpi, että M. Kihlström haluuaa julkisuutta, kuten hän on julkisuutta kerjännyt jo monta vuotta, viimeksi kuika jäikään johonkin saarelle Hirmuzinsalmen vuoksi. Tää nainen on ihan feikki, joka ei ehdi lapsistaan pitää huomta niin oirehtivat muita huoraksi kutsumalla. Aina on joku julkisuusdilemma päällä, kun omaa pesää ei ehdi oikeasti hoitaa. Julkisuustyrkky

Onko lapset siis yksin hänen eikä miehensä?

Vierailija
309/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Marja ei ole reagoinut lukuisiin erilaisiin yhteydenottopyyntöihin, kun yritetty selvittää jo vuosia hänen lasten osallisuutta kiusaamiseen? 

Mutta sitten, kun kiusattujen äiti reagoi ymmärrettävästi vahvasti, kun vuosiin ei ole saanut kiusaamisesta ja väkivallasta kärsiville lapsilleen apua ja julkaisee vastuuta ottamattoman vanhemman nimen someen - sitten kyllä reagoidaan ja tehdään rikosilmoitus kunnianloukkauksesta! Uskomatonta. 

Ei se kunnianloukkaus miksikään muutu vaikka mikä hätähuuto olisi. Aikuiset ihmiset, oikeesti. 

Vierailija
310/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää mitä tässä on oikeasti käynyt. Vaikuttaa todella epämääräiseltä jutulta. Jos oma lapsi olisi pahoinpidellyt luokkakaverin, en kyllä lähtisi tekemään asiasta vastaavaa kommentointia ja väittämään valheellisiksi kuten Marja. Että joku ei nyt oikein täsmää näissä suytöksissäkään.

Vaikka pahoinpitely olisi tapahtunutkin, ei se poissulje mahdollista kunnianloukkausta. Et sä voi someesi postailla mitä vain vaikka kuinka olisi tapahtunut mitä. 

Tämä! 

Vierailija
311/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä tasolla totean, että lasten ja nuorten konfliktit ovat useimmiten monimutkaisia. Suuri osa kiusaajista on itse ollut kiusattuja ja toisinpäin. Lapsia ei pidä demonisoida, varsinkaan aikuisten toimesta. Ja kaikki tällainen selvittely tulisi pitää somen ja julkisuuden ulkopuolella. Voimia asianosaisille.

Vierailija
312/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla totean, että lasten ja nuorten konfliktit ovat useimmiten monimutkaisia. Suuri osa kiusaajista on itse ollut kiusattuja ja toisinpäin. Lapsia ei pidä demonisoida, varsinkaan aikuisten toimesta. Ja kaikki tällainen selvittely tulisi pitää somen ja julkisuuden ulkopuolella. Voimia asianosaisille.

Mutta tuollainen väkivaltaisuus ei ole ollenkaan normaalia.

Tässä ketjussa joku kertoi, että hänen lapsensa on tullut koulussa pahoinpidellyksi, ja pahoinpitelijän äiti oli tuomittu väkivaltarikollinen. Tässä tapauksessa nyt kaulaansa myöten tatuoitujen töölöläisäitien tyttäret, kuka teki mitä ei ole varmuudella tiedossa. Mutta kaulaansa myöten tatuoitua, seksillä itsensä julkisuuteen tuoneen äidin tytärtä syytetään.

Itse olen kuullut Helsingissä yhdestä väkivaltaa harjoittavasta teinitytöstä, ja tuon tytön isä on kytköksissä rikollisjengeihin. Isä itsekin sellainen järkyttävän kokoinen, kalju köntti. Tytön äidistä ei tietoa.

Vierailija
313/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkauksesta tulee tuomio, jos levittää valheellista tietoa tietoisesti. Kihlströmin vastuulla on osoittaa, että Lumilampi on esittänyt valheellista tietoa ja tietoisesti. En tiedä miten alaikäisten osuus tässä vaikuttaa asiaan.

Vierailija
314/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voisi selittää sen oudon, lasittuneen ja samalla jotenkin tuskaisen katseen ja kaulaa myöten itsensä tatuoimisen.

Tosi outoa, miksi täällä koko ajan haukutaan toisen osapuolen ulkonäköä. Ei kai sen pitäisi mitenkään aiheeseen liittyä.

Vierailija
315/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa, miksi täällä koko ajan haukutaan toisen osapuolen ulkonäköä. Ei kai sen pitäisi mitenkään aiheeseen liittyä.

En minä ole haukkunut ulkonäköä! Ei tuon viestin pointti ollut ollenkaan mikään ulkonäön haukkuminen, vaan katse + tatuoinnit yhdistettynä tähän keissiin, kertovatko jotain?

Vierailija
316/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnianloukkauksesta tulee tuomio, jos levittää valheellista tietoa tietoisesti. Kihlströmin vastuulla on osoittaa, että Lumilampi on esittänyt valheellista tietoa ja tietoisesti. En tiedä miten alaikäisten osuus tässä vaikuttaa asiaan.

Ei sen tarvitse olla valheellista tietoa, silloin vain nimike muuttuu yksityiselämää loukkaavaksi tiedoksi. Ja tottakai kunnianloukkauksesta tässä kohtaa juttu nostetaan, kun sanotaan asiaa myös valheeksi.  Eli vaikka pahoinpitelyjuttu päättyisikin siihen, että Leena puhui totta, se ei poista hänen tekemäänsä rikosoikeudelliselta kannalta miksikään. 

Vierailija
317/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo minkälainen porukka täällä maalittaa.

Kannattaa miettiä haluaako kuulua tuohon porukkaan, vai pitäisikö antaa viranomaisten hoitaa nämä tutkimushommat.

Vierailija
318/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnianloukkauksen tarvitse olla valhe. Ja sitten on myös rikosnimike yksityisyyttä loukkaava tiedon levittäminen, mitä alaikäisen asioiden julkinen puinti mahdollisesti on.

Vierailija
319/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole haukkunut ulkonäköä! Ei tuon viestin pointti ollut ollenkaan mikään ulkonäön haukkuminen, vaan katse + tatuoinnit yhdistettynä tähän keissiin, kertovatko jotain?

Olet kyllä sekaisin.

Vierailija
320/406 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä sekaisin.

Olet yksinkertainen, jos luulet tuollaista viestiä haukkumiseksi etkä ymmärrä syy-seuraussuhteita ja laajempia kokonaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme