Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Marja Kihlström teki rikosilmoituksen lapsensa takia

Vierailija
08.05.2026 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011993319.html

 

Hieno esimerkki taas siitä, kun on julkisuuden henkilö pääset kuin koira veräjästä. Mitään vastuuta ei tarvitse ottaa jälkikasvun käytöksestä. Is ei ole tässä kuullut edes toista asianomistajaa yllätys yllätys. Eikä myöskään mainitse sitä että asianomistaja on yrittänyt ottaa Kihlströmiin yhteyttä useita kertoja tuloksetta selvittääkseen asiat. Nyt on sitten damage controllit päällä ja heidän perhe kärsii vaikka oma lapsi piinaa muita. 

Kommentit (426)

Vierailija
421/426 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa Leena on mätämuna sillai oikeesti! Esittää somessa aivan muuta mitä on. Keissistä en tiedä enempää, mutta ikävä molemmille lapsille, että somessa asiaa ruoditaan. Leenaan en luottaisi pätkääkään.

Millainen aikuinen ihminen tulee tälläisen keskusteluun dissamaan kiusatun lapsen äitiä jonka tahtotila ihan ilmiselvästi on vain että hänen lapset saisi käydä rauhassa koulua ilman pelkoa kiusaamisesta tai väkivallan käytöstä? Ootko jotenkin vajaa älyinen.. kiusaaja taidat olla itsekin! 

Vierailija
422/426 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa Leena on mätämuna sillai oikeesti! Esittää somessa aivan muuta mitä on. Keissistä en tiedä enempää, mutta ikävä molemmille lapsille, että somessa asiaa ruoditaan. Leenaan en luottaisi pätkääkään.

Mätämuna? Herranjestas. Ymmärtänet varmaan itsekin että kiusatun lapsen selvästi hädässä olevan äidin nettipalstalla mätämunaksi haukkuminen ei kerro mitään hänestä vaan vain ja ainoastaan sinusta ihmisenä. Häpeäisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/426 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mistä te tiedätte puhuuko tämä "Leena" totta?

Miksi ihmeessä kukaan keksisi päästään tällaista. Tiedän Leenan tuttujen kautta, hän on ihan täysjärkinen ihminen, joka vaan haluaa oikeutta lapselleen. 

Miksi ihmeessä hän alkaa netissä meuhkata, eikä hoida asioita virallista tietä, jos kerran todisteet on.

Täysjärkinen voi olla, mutta eihän tuo missään nimessä fiksun ihmisen toimintaa ole.

Somessa möykkääminen kertoo tietystä arvostelukyvyn puutteesta, mikä taas herättää epäilyksen onko asia edes todenperäinen.

Oikea keino selvittää asia on hoitaa se viranomaisten kanssa, eikä mesota somessa.

Tosi outoa, jos lapselta irtoaa hiuksia tukkoina vielä tunteja sen jälkeen, kun "tilanne" ohi.

Mutta hyvä juttu, että nyt hoidetaan viranomaisteitä, niin ehkä selviää, mikä on homman nimi.

Mitä outoa siinä on? Ne ovat jääneet sinne hiusten sekaan ja sitten kun vaikka harjaa hiukset niin irtotukkoja lähtee.

Vierailija
424/426 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää itsekin kusipäältä tämä puhu muru. Hyi helvetti mikä sekopääperhe! 

Vierailija
425/426 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

: O Toi tyyppi on joku terapeutti?? No kyllähän kukkuupäitä kaikkialle mahtuu...

Vierailija
426/426 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi