Taas mukava tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011957923.html
Tuossa artikkelissa on haastateltu 33-vuotiasta lapsetonta naista, joka on ollut 11 vuotta sinkkuna. Hän toivoisi löytävänsä miehen, jonka kanssa saada lapsia. Hän kertoo deittaileensa paljon, mutta ei ole löytynyt kuin lyhyitä tapailusuhteita.
Mä en ymmärrä tätä, kun miehet valittavat, kun "tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä...
Kommentit (539)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainon kaltaisten naisten pitäisi mennä johonkin "näin isket miehen" kurssille, jossa opettajana toimisivat sellaiset naiset, jotka osaavat iskeä miehiä.
Niin, toisin kuin tässä ketjussa jotkut katkerot väittävät, Ainon ulkonäkö on ihan riittävä kumppanin saamiseksi. Se että hän ei kumppanin saamisessa onnistu, johtuu siis jostain muusta. Aino ei vaan jostain syystä osaa.
Ei välttämättä olisi ollenkaan pahitteeksi Ainolle mennä jonkun sellaisen naisen valmennettavaksi, joka oikeasti tietää miten herättää miesten kiinnostus, miten lähestyä miehiä jne. Onhan miehillekin niitä naisten iskemis kursseja.
Kursseista taitavat hyötyä lähinnä niiden pitäjät. Jutun Ainokin varmaan hyötyisi eniten siitä, että joko alkaisi jälleen deittailla, hakeutuisi hedelmöityshoitoihin tai tekisi jopa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ainolla ei vain ole niitä ominaisuuksia mitä samanikäiset miehet hakevat. Nyt pitää sitten kehittää itseään ja edes koittaa osallistua siihen deittailuun. Ei sieltä mikään prinssi uljas ole kotiovelta tulossa hakemaan.
Niin, oma aktiivisuus on tärkeää pariutumisasioissa. Kotoa ei tule kukaan hakemaan, kuten se vanha latteus kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei oikeasti halua lapsia kun se tulee eteen se kysymys. Sanovat vain että näyttää paremmalta ennen kun ovat sen kyaymyksen edessä.
Kyllähän monetkin haluavat ja oikein suostuttelevat naisen, että hankitaan lapsia. Tämä usein silloin, kun miehen kavereillakin on, ja hänkin haluaa päästä mukaan iskänaureskeluihin. Kuitenkin se miehen käsitys ja toive isyydestä on se, että hän saa otettua hauskan kuvan pikkujäbän kanssa kavereille näytettäväksi, ja muutenpa se lapsi onkin sitten täysin äidin huolena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei oikeasti halua lapsia kun se tulee eteen se kysymys. Sanovat vain että näyttää paremmalta ennen kun ovat sen kyaymyksen edessä.
Kyllähän monetkin haluavat ja oikein suostuttelevat naisen, että hankitaan lapsia. Tämä usein silloin, kun miehen kavereillakin on, ja hänkin haluaa päästä mukaan iskänaureskeluihin. Kuitenkin se miehen käsitys ja toive isyydestä on se, että hän saa otettua hauskan kuvan pikkujäbän kanssa kavereille näytettäväksi, ja muutenpa se lapsi onkin sitten täysin äidin huolena.
Älä projisoi omia käsityksiäsi lapsista miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sairaita ihmisiä (miehiä?) kommentoimassa tässä ketjussa. Miten teistä tuli noin pahoja? m49
Ihan samanlaista sisältöähän tämä on kuin palstan kaikissa sinkkuja koskevissa ketjuissa. Ei tässä ole mitään kummempaa mitä ei olla nähty palstalla jo tuhat kertaa. Ainut vain on, että sinkuttaan valittavien miesten ketjuissa ei ole kaltaisiasi lumihiutaleita kauhistelemassa ja haukkomassa henkeä.
Huuto laihduttaa kuuluisi Uranukseen asti jos vastaava juttu olisi 33v Pentistä 175/105.
Jutun naisen mittasuhteet eivät ole tuonne päinkään. Ennemminkin Pentti 175/80.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sairaita ihmisiä (miehiä?) kommentoimassa tässä ketjussa. Miten teistä tuli noin pahoja? m49
Ihan samanlaista sisältöähän tämä on kuin palstan kaikissa sinkkuja koskevissa ketjuissa. Ei tässä ole mitään kummempaa mitä ei olla nähty palstalla jo tuhat kertaa. Ainut vain on, että sinkuttaan valittavien miesten ketjuissa ei ole kaltaisiasi lumihiutaleita kauhistelemassa ja haukkomassa henkeä.
Huuto laihduttaa kuuluisi Uranukseen asti jos vastaava juttu olisi 33v Pentistä 175/105.
Jutun naisen mittasuhteet eivät ole tuonne päinkään. Ennemminkin Pentti 175/80.
Valehteleeko siis kaikki miehet vai naiset tässä asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua asettua aloilleen, vaan ovet pidetään auki joka suuntaan ja ajatellaan että "ehkä niitä lapsia sitten 4-5kymppisenä." Uskokaa pois että ne lapset on paljon helpompi tehdä nuorena, niin 4-5kymppisenä voi nauttia omasta ajasta kun lapset muuttaa omilleen.
Ne miehet kenellä on paljon naisvaihtoehtoja eli ne 20% miehistä mitä kaikki naiset tavoittelee ei halua asettua aloilleen. 80% miehistä haluaisi perheen ja parisuhteen mutta ne ei kelpaa naisille kun ne ei täytä niitä naisten vaatimuksia jotka on niin some aikakautena nousee aivan älyttömän korkealle. Ja kuten tästäkin ketjusta voi lukea naisten itse sanomana että naisten kuuluu vaatia vain parasta eikä naisen kuulu tyytyä tavalliseen mieheen
>Ja kuten tästäkin ketjusta voi lukea naisten itse sanomana että naisten kuuluu vaatia vain parasta eikä naisen kuulu tyytyä tavalliseen mieheen.
Kyllä valtaosa naisista on suhteessa tavallistakin tavallisemman miehen kanssa. Mutta kyllä sen ihmisen pitää omaan silmään olla viehättävä ja erityinen. Se on se yhteensopivuus ja kemia, joka sitten sanoo klik, ja muuttaa toisen poikkeukselliseksi, vaikka kukaan muu ympärillä ei sitä erityisyyttä näkisi.
Aino on samanlainen luuseri kuten vastaavat iltapäivälehtien miehet. Ylipainoinen eikä edes tee mitään pariutumiseen eteen. Kohti vaan sitä itsellistä äitiyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on todella ylipainoinen eli en todellakaan harkitsisi häntä sekuntiakaan.
Miksei hän laihduta?
Siis mä en pysty käsittämään tätä, että mieluummin mennään lehteen itkemään sinkkuuttaan kun voisi vaan vähentää syömistä ja juomista.
Jokainen nainen, joka on laihduttanut kertoo, että miehet haluavat sen jälkeen sitoutua vakavasti paljon useammin.
Tuo nainen ei TODELLAKAAN ole "todella ylipainoinen". Kannattaisi palata takaisin tähän oikeaan maailmaan sieltä filtteri,feikki-kuivunutorava-instaeukkojen maailmasta. Järkyttävää miten tavismiesten käsitys "normaalista" on muuttunut. Kaikki NATURELLIT naiselliset muodot tekevät naisen muka ylipainoiseksi. Kaiken pitäisi olla vain ohutta nahkaa jonka alla kireät tekolisäkkeet pullottavat luiden päällä.
Todellakin on todella ylipainoinen. Teillä valailla ei vain ole maailmassanne kuin kaksi kategoriaa. Muut "normaalipainoiset" valaat sekä luuviulumallit mitkä kadehditte. Ette edes noteera siinä välissä olevaa suurinta osaa ihmisistä, niitä normaalipainoisia.
Höpö. Mun oma BMI on 17, mutta näen mä silti, että jutun nainen ei ole mikään todella lihava.
Vierailija kirjoitti:
Taas loputon ketju, jossa ihmetellään, ettei nainen löydä miestä. Eihän hän edes etsi. Ei jaksa arjessa tutustua uusiin ihmisiin, eikä ole deittiappeissa
Tuossa artikkelissa luki, että on kyllä aiemmin deittaillut ahkerasti, mutta juuri tällä hetkellä on ilmeisesti deittiuupumuksen takia tuolla aktiivisesta deittailusta. Sekin väsyttää,kun on kolmevuorotyö.
Ei ulkonäkö merkkaa deittaillessa mitään. Minä en naisena ainakaan halua miestä, joka laittaa painoarvoa naisen ulkonäölle. Minä haluan henkisesti kypsän miehen , joka viihtyy mun seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"– Haluaisin kokea rakkauden omaan lapseen – sen rakkauden, mistä ystäväni puhuvat kun katsovat omia lapsiaan. Haaveilen niinkin yksinkertaisista asioista kuin vaunulenkeistä vauvan kanssa. Olisi hienoa nähdä oman lapsen kasvu ja kehitys."
💔
No niin Aino, nyt kohti itsellistä tai kumppanuusvanhemmuutta. Itse valitsisin näistä kumppanuusvanhemmuuden, jos asia olisi ajankohtainen. Olisi joku, jonka kanssa jakaa vanhemmuuden kokemuksia ja vastuuta. Deittailu sitten erikseen.
Ajatuksen tasolla tuo kumppanuusvanhemmuus on hyvä idea, mutta toimiiko nuo ikinä käytännössä? Onko täällä porukalla kertoa jotain tosielämän tapauksia joissa kumppanuusvanhemmuusjärjestely on oikeasti toiminut kaikkien osapuolten kannalta hyvin?
Mulla on kaverinainen, joka odottaa nyt toista lasta kumppanuusvanhemman kanssa. Ensimmäinen lapsi on kolmevuotias ja mukavasti kuulostaa sujuneen. Toki tunsivat toisensa pidemmältä aikaa ennen ensimmäisen lapsen hankkimista, eli tiesivät tulevansa juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäkö merkkaa deittaillessa mitään. Minä en naisena ainakaan halua miestä, joka laittaa painoarvoa naisen ulkonäölle. Minä haluan henkisesti kypsän miehen , joka viihtyy mun seurassa.
Jos olet aivan kirjaimellisesti tosissasi tuossa, eli haluat miehen jolle ei ole MITÄÄN VÄLIÄ miltä nainen näyttää, niin onnea matkaan. Et tule ikinä löytämään tuollaista miestä (etkä kyllä naistakaan, jolle miehen ulkonäkö olisi täysin yhdentekevä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainon kaltaisten naisten pitäisi mennä johonkin "näin isket miehen" kurssille, jossa opettajana toimisivat sellaiset naiset, jotka osaavat iskeä miehiä.
Niin, toisin kuin tässä ketjussa jotkut katkerot väittävät, Ainon ulkonäkö on ihan riittävä kumppanin saamiseksi. Se että hän ei kumppanin saamisessa onnistu, johtuu siis jostain muusta. Aino ei vaan jostain syystä osaa.
Ei välttämättä olisi ollenkaan pahitteeksi Ainolle mennä jonkun sellaisen naisen valmennettavaksi, joka oikeasti tietää miten herättää miesten kiinnostus, miten lähestyä miehiä jne. Onhan miehillekin niitä naisten iskemis kursseja.
Kursseista taitavat hyötyä lähinnä niiden pitäjät. Jutun Ainokin varmaan hyötyisi eniten siitä, että joko alkaisi jälleen deittailla, hakeutuisi hedelmöityshoitoihin tai tekisi jopa molemmat.
Pick up kurssit on toki ihan kusetusta, se on ihan totta.
Mutta on olemassa naisia jotka ovat tosi taitavia iskemään miehiä. Ja sitten on olemassa Ainon kaltaisia naisia, joille se on todella vaikeaa. Kyllä ne taitavat naiset varmasti osaisivat opettaa jo vinkata näitä, kenellä asian kanssa on haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick up kurssit on toki ihan kusetusta, se on ihan totta.
Mutta on olemassa naisia jotka ovat tosi taitavia iskemään miehiä. Ja sitten on olemassa Ainon kaltaisia naisia, joille se on todella vaikeaa. Kyllä ne taitavat naiset varmasti osaisivat opettaa jo vinkata näitä, kenellä asian kanssa on haasteita.
Ei niillä iskemistaidoilla mitään vielä tee, jos ei vain osu kohdalle sellaista, jonka kanssa aidosti klikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.
Mitä tarkoitat?
Sitä että hän on LIHAVA
Entä sitten luuseri? Hän kelpaisi mulle.
Mutta sinä et kelpaa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekassa kuvassa kasvoihin saatu ihan ok naapurintyttö look rajaamalla sekä hiuksilla ja kädellä sopivasti peittäen.
Tokassa ja kolmannessa näkyy sitten totuus. Kun xxxl-vartalo yhdistetään Masa Niemen kasvoihin ei se välttämättä ole kuuminta hottia deittimarkkioilla.
Miksi perheenäidiksi haluavan tulisi olla kuuminta hottia deittimarkkinoilla? Eikö riitä että kelpaa yhdelle tavikselle joka haluaa vakavasti sitoutua perhe-elämään? Naiselle lisääntyminen on suurempi riski ja vastuu kuin miehelle. Mies voi lähteä halutessaan vaikka suoraan siittämisen jälkeen menemään eikä nainen voi käytännössä kontrolloida tätä mitenkään. Isää valitessa on parempi olla tarkka seula. Miehet kyllä valittavat isättömistä perheistä mutta ovat myös kovin kepein perustein itse hylkäämässä jälkikasvunsa.
Taas hienoa logiikkaa miten miehille täytyisi kelvata kuka vaan, naisilla on oikeus olla ronkeli.
Näin se meillä nisäkkäillä menee. Kun naaras vaarantaa henkensä tiineydessä ja synnytyksessä, ja on muutenkin lajin lisääntymisen pullonkaula, naaraiden täytyy olla ronkeleita.
Esimerkkinä hirvilehmä (kyllä, olen palstan virallinen hirvilehmähullu): jos alueella ei ole tarpeeksi sonneja, se ei anna kenenkään astua. Sen täytyy saada vertailla, katsos. Ei riitä, että mahtisonni on itsensä henkihieveriin otellut muiden kanssa, astua ei saa ellei se lehmä ole nähnyt muita sonneja myös.
Eläinmaailmassa uroot näkevät oikeasti hirveästi vaivaa päästäkseen pukille. Jostain syystä ihmismiesten on kovin vaikea ymmärtää, että eläimiä tässä kaikki ollaan ja heidän pitäisi tehdä samoin.
Meillä naisilla on suorastaan biologinen velvollisuus ronklata. Miten käy lajin tulevaisuuden, jos ei isäaines ole hyvää?
Puolet avioliitosta päättyy eroon ja niistäkin valtaosa naisten toimesta joten tiedä sitten siitä valikoinnista ja ronkeloinnista😂
Taisi tulla nyt psykoosit väärään ketjuun?