Taas mukava tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011957923.html
Tuossa artikkelissa on haastateltu 33-vuotiasta lapsetonta naista, joka on ollut 11 vuotta sinkkuna. Hän toivoisi löytävänsä miehen, jonka kanssa saada lapsia. Hän kertoo deittaileensa paljon, mutta ei ole löytynyt kuin lyhyitä tapailusuhteita.
Mä en ymmärrä tätä, kun miehet valittavat, kun "tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä...
Kommentit (539)
Mukava ja tavallinen. Tietty vain yhden henkilön mielipide. Ja se pitäisi ottaa totuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä..."
Ei ole kyse löytämisestä. Naisen on oltava sellainen että hän on miehen mielestä miellyttävä, haluttava, seksikäs. Sellainen nainen jonka mies kehtaa ylpeänä esitellä kavereille ja suvulle.
Ihan tavalliset naiset siihen ennen kelpasivat.
Tämä tapaus ei ole tavallinen, vaan paksu sekä vanha joka miehen lisäksi pitäisi heti panna paksuksi. Luultavasti täyteen tatuoitu myös, pulleata naamaa lukuun ottamatta, koska iho peitossa kuin vääräuskoisella. Syksylaskijanmonojen tyyppiset jalkineet, onko kuudes varvas (vaivaisenluu) jo suurikokoisin kaikista.
Vai vanhakin vielä... Mene nyt roskiin inkkeli.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.
No ei hän nyt mitenkään valtaisan kokoinen ole vaan sellainen mitä on se 13 tusinassa tätä nykyä eikä se vaikuta olevan este parisuhteelle. Eikä siis pidäkään olla. Tosin miehet ajattelee kuten ajattelee enkä naisena voi sitä päättää, mutta moni isompikin nainen parisuhteessa kuitenkin elää.
Sen sijaan siihen kiinnitin itse huomiota, että hän näyttää toisaalta ikäänsä jopa huomattavastikin nuoremmalta ja toisaalta sitten vanhemmalta eli siinä voisi olla jotain selitystä sille, ettei sopivia ja kiinnostuneita kumppaneita tunnu osuvan kohdalle. Tietenkään ei tarvita kuin se yksi mies, mutta ehkä äkkiseltään ei oikein miehet(kään) hahmota sitä minkä ikäinen hän on. Samalla tietenkin lakkaa olemasta potentiaalinen vaihtoehto monille oman ikäisille miehille, kun osa pitää paljon nuorempana ja osa sitten paljon vanhempana. Muutenhan sillä ei väliä olisi, mutta tuossa perheenperustamisiässä ja -vaiheessa se on aika merkityksellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Myöhässä alkaa jo olemaan perheen osalta. Hän joko nopeasti heittäytyy johonkin suhteeseen ja saa lapsen tai jää lapsettomaksi. Enää ei kannata arpoa ja liikaa nirsoilla jos meinaa olla joskus äiti.
On myös se vaihtoehto, että voi tehdä lapsen yksin. Olisin itse tehnyt näin, jos kumppani ei olisi halunnut lasta. Tilanteeni oli se, että kolmekymppisenä olin parisuhteessa, jossa mies ei halunnut lasta, itse halusin. Jos mies ei olisi muuttanut mieltään, olisin hakeutunut hyvin pian yksin hedelmöityshoitoihin. Emme olleet naimisissa, joten ei olisi tarvinnut käydä läpi avioeroprosessia joka olisi hidastanut hoitoihin pääsyä. Onneksi mies muutti mielensä ja kaksi lasta saatiin.
Oma neuvoni on se, että naisten kannattaa asettaa joku takaraja, mihin asti voi etsiä kumppania. Etsiessä säästää varmuuden vuoksi rahaa, ja sitten kun se takaraja tulee, niin jos kumppania ei ole löytynyt, hakeudutaan hedelmöistyshoitojonoon. Niillä säästetyillä rahoilla pystyy maksamaan pitemmät ja hankalammatkin hoidot. Suosittelen myös, että jos vielä 30-vuotiaana on sinkku, varautuu menemään hoitoihin viimeistään 32-33-vuotiaana. Ei kannata loputtomiin odotella ja etsiä miestä, jonka löytymiseen voi mennä liian kauan aikaa.
Miehen voi etsiä sitten myöhemmin. Aina on toki mahdollista, että miestä ei sitten enää pikkulapsen äitinä löydä, mutta elämä ei siihen kaadu. Jos pitää valita, saako parisuhteen vai lapsen, niin EHDOTTOMASTI on lapsi parempi vaihtoehto. Paljon merkityksellisempi ja tärkeämpi ihmissuhde, ja todennäköisemmin loppuelämän kestävä. Ja aika moni silti löytää suhteen, vaikka lapsia olisikin.
Mitä täällä jauhetaan ulkonäöstä? Ei ylipaino mikään este parisuhteelle ole. Jatkuvasti pariutuu ja on parisuhteissa valtavasti ylipainoisia naisia. Voi se hidasta suhteen löytymiseen olla, mutta ei mikään este.
Välillä näitä keskusteluja lukiessa voi saada käsityksen, että kukaan nainen ei ikinä löydä parisuhdetta, jos ei ole ulkonäöllisesti täysin virheetön ja täydellinen. Vaikka eihän se niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Taas loputon ketju, jossa ihmetellään, ettei nainen löydä miestä. Eihän hän edes etsi. Ei jaksa arjessa tutustua uusiin ihmisiin, eikä ole deittiappeissa
No harva jaksaa etsiä vuodesta toiseen ja varsinkaan mistään sovelluksista. Sehän se ongelma onkin, että tuossa iässä on sitä aktiivista etsintäaikaa sekä ei-niin-aktiivista osuu kohdalle etsimättäkin -aikaa on jo vähintään se vuosikymmen, ehkä jo 15 vuottakin takana eikä sitä vaan loputtomiin jaksa. Lisäksi tuossa kolmenkympin korvilla alkaa ne kaverit olla pariutuneita ja perheellistyvät kovaa vauhtia eli enää ei ole niitä luontevia tilaisuuksia tavatakaan sopivaa miestä kuten ennen. Ei enää käydä baareissa eikä muutenkaan hengata kavereiden kesken. Se tulee tosi yllärinä ja äkkiä kun "kaikki" muut onkin parisuhteessa ja on yksinään se ainoa sinkku eikä aikaa sen sopivan löytämiselle enää oikein ole, mutta silti vaan pitäisi jaksaa vaikka se valikoimakin on jo hyvin suppea. Ne oman ikäluokan miehet kun on pariutuneet jo myös.
Toivottavasti jutun nainen kuitenkin tapaa sopivan miehen. Itse olin samassa tilanteessa ja lopulta oli pakko hyväksyä se, että jäin lapsettomaksi ikisinkuksi vaikka nelikymppiseksi asti sitä toivoa jaksoi elätellä että vielä sen yhden lapsen ehtisi ehkä saada kunhan vaan sopiva mies kohdalle osuisi joka jakaisi saman haaveen perheestä ja elämänkumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin kyllä kuvitella hyvin miesten tunteen jos deittiprofiilissa on toi eka kuva, sitten herrasmiehenä jättää sen tarkemmin utelematta ja uskoo vain Ainon kuvauksen että on ihan viehättävä nainen, ja sitten menee toiverikkaana treffeille ja tulee toi kolmas kuva siellä vastaan.
Nimim. been there done that ja kieltäydyin jatkoista
Kyllähän tosta ekastakin kuvasta jo tarkempisilmäinen päättelisi jotain kun naisen käsivarsi on heti ranteen takaa paksumpi kuin monen miehen ranne...
No en nyt tiedä 😂
Ylipainoa itsellä 4 kiloa.
Todellakin saan peukun ja etusormen ranteen ympärille.
Käsivarteni ovat hoikat.
Mutta paino minulla pakkautuukin reisiin, pehvaan, vähän mahaa. Ja kainaloissa hitusen enemmän rasvaa sitten.
Elon kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä svaippaisin Ainon vasemmalle jo siitä yksinkertaisesta syystä ettei hän selvästikään pystyisi kanssani kymmenien kilometrien erämaavaellukselle.
Aika monen kokoiset ihmiset tekevät pitkiä vaelluksia, somesta löytyy. Ketjuun taisi löytää alppieroaja. Ihan vapaasti omalla tyylillä vain, kunhan et kuolemantuottamukseen syyllisty.
No huh huh. Av mammat on lukenut uuden hassun termin netistä ja heti pitää tulla hokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhässä alkaa jo olemaan perheen osalta. Hän joko nopeasti heittäytyy johonkin suhteeseen ja saa lapsen tai jää lapsettomaksi. Enää ei kannata arpoa ja liikaa nirsoilla jos meinaa olla joskus äiti.
On myös se vaihtoehto, että voi tehdä lapsen yksin. Olisin itse tehnyt näin, jos kumppani ei olisi halunnut lasta. Tilanteeni oli se, että kolmekymppisenä olin parisuhteessa, jossa mies ei halunnut lasta, itse halusin. Jos mies ei olisi muuttanut mieltään, olisin hakeutunut hyvin pian yksin hedelmöityshoitoihin. Emme olleet naimisissa, joten ei olisi tarvinnut käydä läpi avioeroprosessia joka olisi hidastanut hoitoihin pääsyä. Onneksi mies muutti mielensä ja kaksi lasta saatiin.
Oma neuvoni on se, että naisten kannattaa asettaa joku takaraja, mihin asti voi etsiä kumppania. Etsiessä säästää varmuuden vuoksi rahaa, ja sitten kun se takaraja tulee, niin jos kumppania ei ole löytynyt, hakeudutaan hedelmöistyshoitojonoon. Niillä säästetyillä rahoilla pystyy maksamaan pitemmät ja hankalammatkin hoidot. Suosittelen myös, että jos vielä 30-vuotiaana on sinkku, varautuu menemään hoitoihin viimeistään 32-33-vuotiaana. Ei kannata loputtomiin odotella ja etsiä miestä, jonka löytymiseen voi mennä liian kauan aikaa.
Miehen voi etsiä sitten myöhemmin. Aina on toki mahdollista, että miestä ei sitten enää pikkulapsen äitinä löydä, mutta elämä ei siihen kaadu. Jos pitää valita, saako parisuhteen vai lapsen, niin EHDOTTOMASTI on lapsi parempi vaihtoehto. Paljon merkityksellisempi ja tärkeämpi ihmissuhde, ja todennäköisemmin loppuelämän kestävä. Ja aika moni silti löytää suhteen, vaikka lapsia olisikin.
Jepjep!
Eli lapsi, jotta saa ihmissuhteen, jota ei voi katkaista.
Kannattaisiko kuitenkin harkita ennenkuin luo maailmaan ihmisen, jonka elämän todennäköisesti pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hänenlaista naista kohti on yhdeksän miestä jotka ei kelpaa edes parisuhteeseen saati perheen perustamiseen. Onko nämä jotain epätoivoisia selittely uutisia että "Kyllä naisillakin on vaikeaa parisuhdeasioissa nonnonnooo"
80% aikuisiän ikäluokkien edustajista on parisuhteissa. Nuorista vähemmän, mistä voi päätellä, että he vakiintuvat sitten hiukan vanhempina.
https://www.sttk.fi/2024/11/11/suomi-asuu-edelleen-yksin-jos-taloudelli…
Tuolta voit lukea hieman todellisia lukuja ettei tarvi keksiä hatusta lukuja jotka ei pidä paikkaansa ja väittää niitä todeksi
Neljännes yksinasuvia tarkoittaa, että 75 % asuu jonkun kanssa. Tämä olisi aika lähellä 80 %.
Muutta, mutta...., yksi tai jonkun kanssa asumisesta ei voi päätellä patmrisuhdetta. Esim. Yh:t asuu lastensa kanssa ja yksinasuvalla voi olla parisuhde.
Päälle toki tulee lesket, joita myös vanhenevassa yhteiskunnassa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas loputon ketju, jossa ihmetellään, ettei nainen löydä miestä. Eihän hän edes etsi. Ei jaksa arjessa tutustua uusiin ihmisiin, eikä ole deittiappeissa
No harva jaksaa etsiä vuodesta toiseen ja varsinkaan mistään sovelluksista. Sehän se ongelma onkin, että tuossa iässä on sitä aktiivista etsintäaikaa sekä ei-niin-aktiivista osuu kohdalle etsimättäkin -aikaa on jo vähintään se vuosikymmen, ehkä jo 15 vuottakin takana eikä sitä vaan loputtomiin jaksa. Lisäksi tuossa kolmenkympin korvilla alkaa ne kaverit olla pariutuneita ja perheellistyvät kovaa vauhtia eli enää ei ole niitä luontevia tilaisuuksia tavatakaan sopivaa miestä kuten ennen. Ei enää käydä baareissa eikä muutenkaan hengata kavereiden kesken. Se tulee tosi yllärinä ja äkkiä kun "kaikki" muut onkin parisuhteessa ja on yksinään se ainoa sinkku eikä aikaa sen sopivan löytämiselle enää oikein ole, mutta silti vaan pitäisi jaksaa vaikka se valikoimakin on jo hyvin suppea. Ne oman ikäluokan miehet kun on pariutuneet jo myös.
Toivottavasti jutun nainen kuitenkin tapaa sopivan miehen. Itse olin samassa tilanteessa ja lopulta oli pakko hyväksyä se, että jäin lapsettomaksi ikisinkuksi vaikka nelikymppiseksi asti sitä toivoa jaksoi elätellä että vielä sen yhden lapsen ehtisi ehkä saada kunhan vaan sopiva mies kohdalle osuisi joka jakaisi saman haaveen perheestä ja elämänkumppanista.
Hirveen pitkä jaarittelu, ettei mitään voi tehdä. No eihän siinä sitten mitään. Kun ei voi, niin voi voi.
Aino on vain samanlaista geenijätette kuten palstan kuuluisat inkkelit. Se pitää vain hyväksyä ja rakentaa se mukava elämä yksin.
Mistä sitä ulkonäöstä tietää minkälainen ihmisprse tämäkin nainen voi olla? Harva kuitenkaan iltapäivälehdissä itseään esittelee mitenkään raatorehellisesti, enkä oikein usko niiden useiden tapailusuhteiden kaikkien ulkonäköön kaatuneen, joku toki on siihenkin voinut kaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko artikkelin kohtaa jossa kirjoitettiin "Aino ei ole löytänyt kumppania jonka kanssa haluaisi perustaa perheen"? Eli tyypillinen nirsous taas kyseessä.
Minä sain käsityksen, että miehet eivät ole halunneet jatkaa suhdetta Ainon kanssa .
Esimerkiksi minä seki moni muukin palstan mies olisi heti valmis perustamaan hänen kanssaan perheen, joten en ole aivan samaa mieltä väitteesi kanssa.
Siis täh? Tapaamatta ihmistä, tuntematta häntä, aikuinen ihminen sanoo noin. Ilmeisesti perustaisit perheen suunnilleen kenen tahansa naisen kanssa, jolla on pillu ja tissit?
No oikeasti et todellakaan. “Ei kemiaa” tms.
Ei ennen edes puhuttu kelpaamisesta, ainakaan suht nuorten kesken. Ei ollu somea eikä muutakaan virtuaalimaailmaa. Kaikki tutustui ihmisiin. Kaikenlaisia ihmisiä tuli vastaan. Ihmisiä tavattiin fyysisesti. Ei ollu " katalogeja" josta valikoida ja harhautua. Hengailtiin moninkertaiset tuntimäärät nykyiseen verrattuna. Joidenkin kanssa synkkas enemmän toisten kanssa vähemmän. Niin niitä suhteita synty. Nykyään voi tehdä lähes kaiken tapaamista oikeasti. Opiskella, harrastaa, käydä ostoksilla, harrastaa liikuntaa, hoitaa pankki ym. asioita jne. Nyt ollaan kotona ja mietitään mitä MÄ haluaisin. Tsiisus, ihminen ei edes tiedä miettimällä mitä se haluaa tai etenkään mitä Tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele jos nuoret naiset nykyään pitävät niitä laatikko-mallisia vaatteita.
Outoa on myöskin että miehet heti leimaavat ylipainoiseksi jos on löysät vaatteet. Miksi aina pitäisi pukeutua makkarankuoriin?
Ei ole aina pakko pukeutua makkarankuoriin. Mutta jos haluaa miestä niin kannattaa välillä pukeutua makkarankuoriin.
Laatikkohamekissaleidilook ei ole kuuminta hottia.
Tästä olen periaatteessa samaa mieltä. Tosin tämän jutun päähenkilö ei kertomansa mukaan ole tehnyt hetkeen mitään deittailun eteen. Sitä en lainkaan ihmettele, että valitsi lehtikuviin peittävät asut.
NTottakai, kun nainen on ankarasti miehenkipeä, ja saa miljoonan taalan tilaisuuden mainostaa itseään, niin silloin kannattaa pukeutua mahdollisimman etovasti.
Eihän ole aivan pakko pukeutua kokovartalokondomiin, vaikka välttäisikin kerrostettua soputelttaa. Jos sinua etoo se, että minulla on hyvin erottuva vyötärö, niin antaa etoa :)
Plus-kokoa?
Pörrää paljon ystäviensä kanssa?
Hoitaja vuorotyössä?
Jos parisuhdetta hakeva mies voi iskeä hoikemman naisen jonka työ mahdollistaa enemmän yhteistä parisuhdeaikaa niin tässä se suurempi pulma kuin että tarpeeksi naamakomea ja supliikki mies ei tulekkaan joka nurkalla iskemään Ainoa. Hoitajan kanssa parisuhde on vaativampi vuorotyön seurauksien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut 8 vuotta sinkkuna, koska en vaan ole miesten mielestä riittävän kiinnostava. En tiedä mistä se oikeasti johtuu.
Mutta on tosiaan ihan hölynpölyä, ettei tavallinen mies kelpaisi vaan asia on juuri toisinpäin. Tavallinen nainen ei kelpaa, koska miehet haaveilevat igbabeista.
Ongelma on siinä, että nämä igbebet on myös ofbebet ja lähtee rahasta kenen tahansa matkaan.
Sinussa ei ole vikaa. Vika on nykymaailmassa, kun ihmisen voi valita kuvastosta ja tilata hyvillämielin kotiovelle. Surullista ja säälittävää.
Nämä bebet myös tunnistaa kadulla. Ovat tälläytyneinä jonku ikälopun kainalossa niin coolina.
Se mitä nämä voimantuvat tylleröt ei ymmärrä, että kunnioitusta ja arvostusta ei saa itseään myymällä. Vaan molemminpuolinen sukupuolien välinen kunnioitus ja arvostus loppuu lopulta kokonaan. Ja näin meistä kaikista naisista tuli vain myynnissä olevia ämm iä. Kiitti siskot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin kyllä kuvitella hyvin miesten tunteen jos deittiprofiilissa on toi eka kuva, sitten herrasmiehenä jättää sen tarkemmin utelematta ja uskoo vain Ainon kuvauksen että on ihan viehättävä nainen, ja sitten menee toiverikkaana treffeille ja tulee toi kolmas kuva siellä vastaan.
Nimim. been there done that ja kieltäydyin jatkoista
Kyllähän tosta ekastakin kuvasta jo tarkempisilmäinen päättelisi jotain kun naisen käsivarsi on heti ranteen takaa paksumpi kuin monen miehen ranne...
No en nyt tiedä 😂
Ylipainoa itsellä 4 kiloa.
Todellakin saan peukun ja etusormen ranteen ympärille.
Käsivarteni ovat hoikat.
Mutta paino minulla pakkautuukin reisiin, pehvaan, vähän mahaa. Ja kainaloissa hitusen enemmän rasvaa sitten.
Nyt kun miettii,
Jos oikeasti laittaisin pelkistä käsivarsista kuvan, ihmiset varmaan luulisi hoikaksi.
Ja sitten sieltä tuleekin vastaan AMAZON 👹
Tämä. Mäkin saan peukun ja etusormen yhteen ranteen ympärille, ja olen kapeakasvoinen. Painan yli 100 kg.
Ihmiset ovat huvin erilaisia rakenteeltaan. Aikoinaan mun vyötärö oli kapeampi kuin mua yli 20kg kevyemmällä kaverilla.
Nuo laatikkomalliset mekot on muotia. Kaikki näyttää niissä, no - laatikoilta. Miehet ei tajua painosta ja vaatteista mitään.
Kaikista pahinta on naiset jotka ovat mukana tossa arvostelussa...