Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mukava tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille

Vierailija
07.05.2026 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011957923.html

 

Tuossa artikkelissa on haastateltu 33-vuotiasta lapsetonta naista, joka on ollut 11 vuotta sinkkuna. Hän toivoisi löytävänsä miehen, jonka kanssa saada lapsia. Hän kertoo deittaileensa paljon, mutta ei ole löytynyt kuin lyhyitä tapailusuhteita.

 

Mä en ymmärrä tätä, kun miehet valittavat, kun "tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä...

Kommentit (575)

Vierailija
561/575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko artikkelin kohtaa jossa kirjoitettiin "Aino ei ole löytänyt kumppania jonka kanssa haluaisi perustaa perheen"? Eli tyypillinen nirsous taas kyseessä.

Minä sain käsityksen, että miehet eivät ole halunneet jatkaa suhdetta Ainon kanssa .

Tietenkin sait, koska artikkeli on kirjoitettu täysin Ainon subjektiivisesta näkökulmasta, jossa maailma potkii naista vaikka nainen tekee kaiken oikein. Tämä on se naistenlehtien ylläpitämä valheellinen maailmankuva ja näyttää selvästi uppoavan lukijakuntaansa. Voihan toki olla, että Aino kertoo totuuden ja asiat ovat juuri niin kuin hän ne toimittajalle kertoo, mutta lähes kaikissa tarinoissa on muitakin kuin se yksi puoli, ja se kannattaisi lukijoiden ymmärtää. 

Vierailija
562/575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohan hän ihan  nätti ja ei missään nimessä painon takia pitäisi jäädä ilman parisuhdetta.  

Kenties hänellä on niin kovat kriteerit miehelle ettei sellaisia yksinkertaisesti löydy.

Voi olla. Emme voi tietää, mistä hänen sinkkuutensa oikeasti johtuu.  Ulkonäöstä se ei ole kiinni.

Oikeassa olet! Jos kyseessä olisi mies niin ulkonäöstä nimenomaan olisi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on hyviä ja huonoja puolia ja selkeästi ylipaino on kyseiselle naiselle miinusta. Minulle jäi vain epäselväksi mikä kyseisessä naisessa olisi se luonteenpiirre, jolla hän erottuisi positiivisesti muista naisista? Toki palstalla on vallalla mielipide, että kaikki naiset ovat luonteeltaan täydellisiä omina itsenään ja sellaisina kun he sattuvat kulloinkin olemaan, mutta jos kaikki ovat luonteeltaan täydellisiä, niin luonteen puolesta on hankalampi erottua niistä kauniimmista naisista. Jos taas oletetaan, että kaikki naiset eivät nyt olekaan täydellisiä (mikä tällä palstalla on lähes pyhäinhäväistys), niin mikä Ainon luonteessa tekee hänestä jollekin miehelle paremman vaihtoehdon kuin kauniimpi yksilö? Onko hän miettinyt miten käyttäytymällä ja asennoitumalla hän olisi miehelle mieluisa vaihtoehto, vai onko hän niin monen naisen tavoin todennut, että hänen tulee kelvata juuri sellaisena kun hän on, ja mitään kehitystä ei ole vuosien saatossa tapahtunut.

 

Minusta ulkonäkö ei ole Ainon tapauksessa selittävä tekijä, koska hän on kuitenkin päässyt tapailusuhteisiin. 

Mielestäni ilmiselvä selittävä tekijä on vauvakuume ja kiire perheen perustamiseen. Ketjun alkupuolella joku kirjoitti miehen näkökulmasta todella hyvin sen, miltä moinen voi tuntua. Olen itse velanainen ja saan erittäin hyvin kiinni siitä, miksi perheytymispaine haittaa parisuhteen muodostamista. 

Itse en ainakaan haluaisi jäädä tuhlaamaan vauvakuumeisen aikaa, jos olisin yhtään epävarma siitä, haluanko lasta, jos tässä asetun hetkeksi Ainon deittikumppanin asemaan. 

N47

Vierailija
564/575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.

Jumalauta mikä kusipää sinä olet, häpeän puolestasi, koska itsehän et sitå osaa.

Ihan normaalikokoisen näköinen ja oloinen nainen ja aivan ihana tuo lähikasvokuva jutun alussa, todella hauskan ja kivan näköinen.

Jos normaalikokoinen on +15 kiloa ylipainoinen niin sovitaan sitten niin. Näin se kehopositiivisuus vääristää.

Iso mekko ja vielä isompi juuri lantiolle päättyvä farkkutakki tuovat volyymia, mutta eivät kiloja. Jos et erota väljiä vaatteita isosta kehosta, niin eipä varmaan kukaan voi sinua auttaa. Kaikki eivät käytä pyllytrikoita (ja niitäkin saa käyttää täysin vapaasti!).

Vierailija
565/575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainolla on ollut paljon tapailu- eli seksisuhteita. Niihin hän on saanut aika komeita miehiä, koska monet komeat miehet tykkäävät pelailla monenlaisten naisten kanssa.

Parisuhde ja varsinkin lasten hankkiminen on eri peli, koska siinä sitoudutaan. Yksi mies ja yksi nainen. Ei yksi mies ja kymmenen naista, kuten tapailupelissä.

Ainon tapailumies voi olla neljä kertaa viikossa salilla käyvä kansainvälinen investointipankkiiri. Ainon puoliso on pleikkaria pelaileva, pullea ja kielitaidoton AMK-insinööri.

Tämän kun Aino sisäistää, niin kaikki menee hyvin. Yhteiskunnassa on kuitenkin reilusti enemmän nuoria miehiä kuin naisia, niin tilastot ovat hänen puolellaan.

Vierailija
566/575 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.

Mitä tarkoitat?

Varmaan sitä, että -20 kiloa voisi auttaa asiaa 

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
567/575 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohan hän ihan  nätti ja ei missään nimessä painon takia pitäisi jäädä ilman parisuhdetta.  

gsus - en ikinä voisi kiinnostua noin isosta naisesta

Vierailija
568/575 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
569/575 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.

Mitä tarkoitat?

Sitä että hän on LIHAVA

Mitä väliä ulkonäöllä on?

Ei mitään, tärkeintä olisi että käyttäisi miehen mieliksi tiukkoja nahkalegginsejä

Vierailija
570/575 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
571/575 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
572/575 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.

Jumalauta mikä kusipää sinä olet, häpeän puolestasi, koska itsehän et sitå osaa.

Ihan normaalikokoisen näköinen ja oloinen nainen ja aivan ihana tuo lähikasvokuva jutun alussa, todella hauskan ja kivan näköinen.

Jos normaalikokoinen on +15 kiloa ylipainoinen niin sovitaan sitten niin. Näin se kehopositiivisuus vääristää.

Iso mekko ja vielä isompi juuri lantiolle päättyvä farkkutakki tuovat volyymia, mutta eivät kiloja. Jos et erota väljiä vaatteita isosta kehosta, niin eipä varmaan kukaan voi sinua auttaa. Kaikki eivät käytä pyllytrikoita (ja niitäkin saa käyttää täysin vapaasti!).

Kyllähän nuo mainitsemasi pyllytrikpot on mauttomia! Jos haluaa persettään ja etukolmioteen julkisesti esitellä, niin eikö samantien voisi kuljeskella housuitta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
573/575 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti 10 vuotta löytää parisuhde. Oli useita tapailujuttuja tänä aikana. Osa loppui miesten aloitteesta, osa minun. Eli olisin siis parisuhteeseen päässyt parin tyypin kanssa, mutta en sitten kuitenkaan halunnut. Sitten löytyi se tyyppi kenen kanssa oikeasti natsasi. Kyllä sen 10 vuoden aikana mietin, että miksi ei muodostunut parisuhdetta sellaisen kanssa kenet olisin silloin halunnut. No onneksi ei muodostunut kun löytyi sitten se kenen kanssa minun kuuluukin olla. Ei tarvinnut tyytyä yhtään.

Vierailija
574/575 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
575/575 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa taas koko ketjua käydä läpi, mutta miksi tavallisen naisen pitäisi kelvata monille miehille? Onko hän mieshaaremia perustamassa, vai mitä polyamoria hömppää taas?

Onko nykyään niin, että naisetkin haluavat lauman miehiä, vai riittäisikö se yksi hyvä mies?