Taas mukava tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011957923.html
Tuossa artikkelissa on haastateltu 33-vuotiasta lapsetonta naista, joka on ollut 11 vuotta sinkkuna. Hän toivoisi löytävänsä miehen, jonka kanssa saada lapsia. Hän kertoo deittaileensa paljon, mutta ei ole löytynyt kuin lyhyitä tapailusuhteita.
Mä en ymmärrä tätä, kun miehet valittavat, kun "tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä...
Kommentit (539)
Jotenkin tästä tuli mieleen yksi tositarina jota ette usko mutta kerron kuitenkin. Vuosia sitten huolettomana sinkkumiehenä haeskelin vähän erikoisemmilta palstoilta erikoisempaa seuraa aikuisten leikkeihin. No ihan kiva tuntui löytyvänkin, juteltiin niitä näitä ja tuntui synkkaavan, siinä vähän leikiteltiin ja leikin lomassa hän lähetti kuvan jaloistaan.
Hyvä ettei öklö tullut suuhun kun 35n naisen varpaat näytti joltain 70n ukon jaloilta. No, netistähän ei tiedä jos vaikka olikin mutta tekstit veti kyllä hyvin jos feikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.
Jos normaalim kokoinen nainen herättää sussa tollaisia tunteita, niim olisi kiva tietää minkä kokoinen hobitti sä itse olet?
Normaalikokoista ei ole nähnytkään, arvon puusilmä. XXL otetaan vaaterekistä vähintään ja sekin tekee tiukkaa.
Tuo vauvakuume on kyllä paha kun tämmöiset naiset alkaa aina ensitreffeillä puhumaan lapsista ja yhteisestä vauvasta joka taas miehen näkökulmasta näyttää, huom. NÄYTTÄÄ siltä että nainen ei edes etsi puoliso vaan etsii ainoastaan lapselle siittäjää ja lapsen elämän maksajaa joka taas vaikuttaa miehistä sitlä että heti kun se lapsi tulee aluille niin mies unohtuu täysin ja parisuhde unohtuu täysin ja nainen keskittyy pelkästään lapseen ja todennäköisesti vielä jättää miehen kun sai mieheltä sen mitä halusi ettei tarvi olla enää miehen kanssa tekemisissä kun yhteiskunta varmistaa että mieheltä tulee väkisin hyötyjä seuraavat 18 vuotta.
En tarkoita että nämä naiset sitä tarkoittaisi ja haluaisi tätämutta sillä se miehen silmin näyttää oli tarkoitus mikä tahansa
Aino ei välttämättä edes tietäisi olevansa 8 kuulla raskaana jostain yhden illan standistaan...
Tuollaiset tavis naiset ei halua tavis miestä ja siksi tuo on sinkku. Tuollaisille naisille kelpaa vain rikas urheilija mies.
"– Haluaisin kokea rakkauden omaan lapseen – sen rakkauden, mistä ystäväni puhuvat kun katsovat omia lapsiaan. Haaveilen niinkin yksinkertaisista asioista kuin vaunulenkeistä vauvan kanssa. Olisi hienoa nähdä oman lapsen kasvu ja kehitys."
💔
Älkää nyt helvetti esittäkö etteikö tuo nainen olisi hyvin lihava. Jos naisella olisi vartaloa mitä esitellä sitä esitellään näissä jutuissa, aina. Nyt ei ole vaan se peitellään visusti.
Onpas söpö nainen. Kivat pisamat ja hymy. m49
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset tavis naiset ei halua tavis miestä ja siksi tuo on sinkku. Tuollaisille naisille kelpaa vain rikas urheilija mies.
Ja rikkaalla urheilijalla on vara valita joku muukin kuin itseään painavampi tavismuhku.
Mistäs AP tietää, että tuo jutun Aino on mukava? Jospa onkin veemäinen, ja siksi miehet karttaa ja/tai lopettaa suhteen heti alkuunsa?
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan myös nämä tavalliset miehet haluaa jonkun missin näköisen huippukuntoisen naisen out of league eli eivät ymmärrä omaa tasoaan vaan tavallisen näköinen tavallinen mies haluaa missivartaloisen ja missikasvoisen naisen sen sijaan, että ymmärtäisi, että tavalliselle miehelle tavallinen nainen. Ja myös se, että moni mies haluaa jännä naisen, eli just sellaisen kauniin naisen, joka sitten vaikka pettää heitä, aiheuttaa taloudellisia vahinkoja yms.
Minulla sama kokemus. Olen usein saanut pakit tavallisilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vauvakuume on kyllä paha kun tämmöiset naiset alkaa aina ensitreffeillä puhumaan lapsista ja yhteisestä vauvasta joka taas miehen näkökulmasta näyttää, huom. NÄYTTÄÄ siltä että nainen ei edes etsi puoliso vaan etsii ainoastaan lapselle siittäjää ja lapsen elämän maksajaa joka taas vaikuttaa miehistä sitlä että heti kun se lapsi tulee aluille niin mies unohtuu täysin ja parisuhde unohtuu täysin ja nainen keskittyy pelkästään lapseen ja todennäköisesti vielä jättää miehen kun sai mieheltä sen mitä halusi ettei tarvi olla enää miehen kanssa tekemisissä kun yhteiskunta varmistaa että mieheltä tulee väkisin hyötyjä seuraavat 18 vuotta.
En tarkoita että nämä naiset sitä tarkoittaisi ja haluaisi tätämutta sillä se miehen silmin näyttää oli tarkoitus mikä tahansa
Eihän tuo nyt keskivertokuviosta eroa muuten kuin sillä että nainen on rehellinen.
Tässä sen näkee kun naiset epätoivoisesti yrittää normalisoida reilun ylipainon ja kuvittelee että tämmöinen reilusti ylipainoinen on tavallinen
Mä svaippaisin Ainon vasemmalle jo siitä yksinkertaisesta syystä ettei hän selvästikään pystyisi kanssani kymmenien kilometrien erämaavaellukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.
Jos normaalim kokoinen nainen herättää sussa tollaisia tunteita, niim olisi kiva tietää minkä kokoinen hobitti sä itse olet?
Normaalikokoista ei ole nähnytkään, arvon puusilmä. XXL otetaan vaaterekistä vähintään ja sekin tekee tiukkaa.
Niin minkä kokoimen hobitti sä itse olet? Oletko sä se 165cm narukäsi, joka täällä aina haukkuu naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan myös nämä tavalliset miehet haluaa jonkun missin näköisen huippukuntoisen naisen out of league eli eivät ymmärrä omaa tasoaan vaan tavallisen näköinen tavallinen mies haluaa missivartaloisen ja missikasvoisen naisen sen sijaan, että ymmärtäisi, että tavalliselle miehelle tavallinen nainen. Ja myös se, että moni mies haluaa jännä naisen, eli just sellaisen kauniin naisen, joka sitten vaikka pettää heitä, aiheuttaa taloudellisia vahinkoja yms.
Minulla sama kokemus. Olen usein saanut pakit tavallisilta miehiltä.
Oletko varma että ne pakit ovat tulleet ulkonäön takia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko artikkelin kohtaa jossa kirjoitettiin "Aino ei ole löytänyt kumppania jonka kanssa haluaisi perustaa perheen"? Eli tyypillinen nirsous taas kyseessä.
Kyllä se lähikapakasta jonkun yhdenillan panon kerkee kännissä hankkia niin ei tartte sun kaltasia beetoja katsella.
Eli tässä tuli vastaus aloituksen ongelmaan, ja vielä naisen suusta😂😂
Vierailija kirjoitti:
Missivartalo ei ole vaatimuksena mutta käytännössä pitää olla sopusuhtainen että herättää myönteistä huomiota. Suurin osa on liian lihavia jos suoraan sanotaan. Pulskan tylleröisen pitää ensin tulla muuta kautta tutuksi että pääsee hurmaamaan mukavuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä svaippaisin Ainon vasemmalle jo siitä yksinkertaisesta syystä ettei hän selvästikään pystyisi kanssani kymmenien kilometrien erämaavaellukselle.
No eipä sinne kukaan muukaan ole sun kanssa halukas lähtemään, joten ihan sama.
Ainon kannattaisi lukea tämä ketju, niin jo karisisi haaveet romantiikasta saati rakkaudesta, ja voisi alkaa vain järjestää elämäänsä sitä itsellistä äitiyttä varten.