Taas mukava tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011957923.html
Tuossa artikkelissa on haastateltu 33-vuotiasta lapsetonta naista, joka on ollut 11 vuotta sinkkuna. Hän toivoisi löytävänsä miehen, jonka kanssa saada lapsia. Hän kertoo deittaileensa paljon, mutta ei ole löytynyt kuin lyhyitä tapailusuhteita.
Mä en ymmärrä tätä, kun miehet valittavat, kun "tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä...
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaunis nainen. Outoa ettei ole löytänyt miestä.
Ei ole jees jees nainen ja kotiorja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.
Hyvä että edes sinä olet kelvannut parisuhteeseen yhtä täydellisenä kuin olet.
Minun bmi on 24,8. Joo hoikempikin voisi olla mutta kelpasin silti. Aino on 35+
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut 8 vuotta sinkkuna, koska en vaan ole miesten mielestä riittävän kiinnostava. En tiedä mistä se oikeasti johtuu.
Mutta on tosiaan ihan hölynpölyä, ettei tavallinen mies kelpaisi vaan asia on juuri toisinpäin. Tavallinen nainen ei kelpaa, koska miehet haaveilevat igbabeista.
Ei pidä paikkaansa. Sä kelpaisit mulle vaikka heti.
Tuo nainen on juuri sellainen, joka tyypillisetsi tykkää deittisovelluksissa vain normaalipainoisista tai treenatuista miehistä ja ne miehet miettii vaan, että taas yksi pullukka, joka täytyy vetää vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaunis nainen. Outoa ettei ole löytänyt miestä.
Luulet että ulkonäkö on oleellisin tai ainoa asia kun katsellaan kumppania pidempään kumppaniin tai perheen perustamiseen?
Hengellisiä henkisiä arvoja ei ole miehellä.
Mies ei sitoudu. Mies ei halua avioliittoon.
Mies haluaa pillureiän. Iha sama kuka ketä. Jos ois helppo reikä vierellä iha jees.
Mä voin kyllä kuvitella hyvin miesten tunteen jos deittiprofiilissa on toi eka kuva, sitten herrasmiehenä jättää sen tarkemmin utelematta ja uskoo vain Ainon kuvauksen että on ihan viehättävä nainen, ja sitten menee toiverikkaana treffeille ja tulee toi kolmas kuva siellä vastaan.
Nimim. been there done that ja kieltäydyin jatkoista
Vierailija kirjoitti:
Luitko artikkelin kohtaa jossa kirjoitettiin "Aino ei ole löytänyt kumppania jonka kanssa haluaisi perustaa perheen"? Eli tyypillinen nirsous taas kyseessä.
Kyllä se lähikapakasta jonkun yhdenillan panon kerkee kännissä hankkia niin ei tartte sun kaltasia beetoja katsella.
Tämä on tyypillinen tapaus. 20 - 30 ikävuodet halusi elää ja kokea eikö halunnut perustaa perhettä ja nyt kun ikää on yli kolmekymmentä nii itsekin sanoo että kaikki aika menee töissä ja ystävien sekä lähipiirin kanssa ettei parisuhteelle jää oikeastaan aikaa ja tuo vauva kuume loistaa kilometrin päähän että todellisuudessa se ei edes etsi puolisoa vaan etsin lapselle isää ja sen näkee jo kauas joka taas tarkoittaa sitä että aika harva mies ryhtyy heti suhteen alussa tekemään lapsia. Kun aikaa ei ole parisuhteelle niin sen tietää että kaikki mahdolliset parisuhteelle kariutuu siihen ajan puutteeseen eikä se parisuhde kerkiä syventyä siihen asti että siihen tulisi mukaan lapsi. Ja voi vaikka vannoa että tämä nainen ei priorisoi parisuhdetta eikä tälle naislle kelpaa tavallinen työläismies jotka perheitä haluaa
Kun BMI ja ikä korreloi joka vuosi niin minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on jo nyt sairaanloisen ylipainoinen. Moni deitti mies on varmaan ajatellut, että siitä seuraa ajan oloon ongelmia. Oviaukkoja pitää suurentaa, partaikkoon asennettava henkilöhissi...
Onko sulla kaikki hyvin?
Ei se miesten vika ole. Miehet eivät ole naisille mitään velkaa, varsinkaan lasta ja ylläpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän vain luulee liikaa itsestään niin kuin lähes aina näissä tapauksissa, eli mikään ei riitä. Hän ei tule löytämäån ketään, ja jos sattuu jotenkin löytämään niin sillä kumppanilla tulee ankea elämä koska vaatimuksia ja draamaa riittää koska "hän ansaitsisi parempaa" ja on joutunut tyytymään. Eli tilanne on hyvä näin kaikille.
Eli jos nainen ei löydä miestä, niin se on naisen oma vika, mutta jos mies ei löydä naista, niin sekin on naisten vika.
Näin se nyt vaan valitettavasti menee.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut 8 vuotta sinkkuna, koska en vaan ole miesten mielestä riittävän kiinnostava. En tiedä mistä se oikeasti johtuu.
Mutta on tosiaan ihan hölynpölyä, ettei tavallinen mies kelpaisi vaan asia on juuri toisinpäin. Tavallinen nainen ei kelpaa, koska miehet haaveilevat igbabeista.
Millainen nainen on sinun mielestä tavallinen nainen? Ja millainen mies on sinusta tavallinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Mä voin kyllä kuvitella hyvin miesten tunteen jos deittiprofiilissa on toi eka kuva, sitten herrasmiehenä jättää sen tarkemmin utelematta ja uskoo vain Ainon kuvauksen että on ihan viehättävä nainen, ja sitten menee toiverikkaana treffeille ja tulee toi kolmas kuva siellä vastaan.
Nimim. been there done that ja kieltäydyin jatkoista
Kyllähän tosta ekastakin kuvasta jo tarkempisilmäinen päättelisi jotain kun naisen käsivarsi on heti ranteen takaa paksumpi kuin monen miehen ranne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko artikkelin kohtaa jossa kirjoitettiin "Aino ei ole löytänyt kumppania jonka kanssa haluaisi perustaa perheen"? Eli tyypillinen nirsous taas kyseessä.
Kyllä se lähikapakasta jonkun yhdenillan panon kerkee kännissä hankkia niin ei tartte sun kaltasia beetoja katsella.
Tasoteoriaa taas.
Kivan näköinen lyyli ja näemmä rohkeakin. Vaikea sanoa miksi ei natsaa kun ei tiedä mitä hakee. En saa sellaista kuvaa, että olisi ikävä luonne tai huonoa seuraakaan.
Lycka till
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.
Jos normaalim kokoinen nainen herättää sussa tollaisia tunteita, niim olisi kiva tietää minkä kokoinen hobitti sä itse olet?
Ei ole rakettitiedettä. Hän on lihava.
Ihanaa kun sinullakin on varaa valita.