Taas mukava tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011957923.html
Tuossa artikkelissa on haastateltu 33-vuotiasta lapsetonta naista, joka on ollut 11 vuotta sinkkuna. Hän toivoisi löytävänsä miehen, jonka kanssa saada lapsia. Hän kertoo deittaileensa paljon, mutta ei ole löytynyt kuin lyhyitä tapailusuhteita.
Mä en ymmärrä tätä, kun miehet valittavat, kun "tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä...
Kommentit (539)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä svaippaisin Ainon vasemmalle jo siitä yksinkertaisesta syystä ettei hän selvästikään pystyisi kanssani kymmenien kilometrien erämaavaellukselle.
No eipä sinne kukaan muukaan ole sun kanssa halukas lähtemään, joten ihan sama.
Itseasiassa oli, ja monet mukavat reissut on jo tehtykin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt helvetti esittäkö etteikö tuo nainen olisi hyvin lihava. Jos naisella olisi vartaloa mitä esitellä sitä esitellään näissä jutuissa, aina. Nyt ei ole vaan se peitellään visusti.
Mene töihin. Ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä svaippaisin Ainon vasemmalle jo siitä yksinkertaisesta syystä ettei hän selvästikään pystyisi kanssani kymmenien kilometrien erämaavaellukselle.
No eipä sinne kukaan muukaan ole sun kanssa halukas lähtemään, joten ihan sama.
Itseasiassa oli, ja monet mukavat reissut on jo tehtykin.
Ja jostain syystä kukaan ei ole halunut sun kanssa lähteä sinne toistamiseen...
Vastakkaisen sukupuolen hurmaaminen on taito, jota kaikilla ei valitettavasti ole. En minäkään kykene kumppania itselleni saamaan, vaikka olen ihan tosissani yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.
Jos normaalim kokoinen nainen herättää sussa tollaisia tunteita, niim olisi kiva tietää minkä kokoinen hobitti sä itse olet?
Normaalikokoista ei ole nähnytkään, arvon puusilmä. XXL otetaan vaaterekistä vähintään ja sekin tekee tiukkaa.
Niin minkä kokoimen hobitti sä itse olet? Oletko sä se 165cm narukäsi, joka täällä aina haukkuu naisia?
185/85 kiitos kysymästä. Aino selvästikin painaa minua enemmän.
LMAO, oot kukkakeppi😅😅 Ainot laittais sut kerralla nippuun😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vastakkaisen sukupuolen hurmaaminen on taito, jota kaikilla ei valitettavasti ole. En minäkään kykene kumppania itselleni saamaan, vaikka olen ihan tosissani yrittänyt.
Komppaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on todella ylipainoinen eli en todellakaan harkitsisi häntä sekuntiakaan.
Miksei hän laihduta?
Siis mä en pysty käsittämään tätä, että mieluummin mennään lehteen itkemään sinkkuuttaan kun voisi vaan vähentää syömistä ja juomista.
Jokainen nainen, joka on laihduttanut kertoo, että miehet haluavat sen jälkeen sitoutua vakavasti paljon useammin.
Hohhoijaa. Olen läskimpi, enkä tuonkaan ikäisenä ollut häntä hoikempi, ja aina on tultu hakemaan suhteeseen. Kaksi pitkää suhdetta, joista toinen jatkuu edelleen, ja sinkkuna ollessa oli jono ovella.
En suosittele kenellekään kilokyttääjää kumppaniksi. Hirveitä luonteita muutenkin.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos normaalim kokoinen nainen herättää sussa tollaisia tunteita, niim olisi kiva tietää minkä kokoinen hobitti sä itse olet?
Normaalin?
Ei hänelle hobitti tietenkään sovi vaan se kuuluisa karhumainen mies ja se nyt on ihan luonnollista tuossa koossa.
Minulta meni lapsentekovuodet ohitse, kun miestä ei vaan löytynyt. Olen nyt siis 46v nainen ja viimeiset 20 vuotta olen yrittänyt kumppania löytää.
En ole muuta pyytänyt kuin savutonta, liikunnallista, työssä käyvää miestä, jonka kanssa voisi jakaa kodin, harrastaa tavallista arkiliikuntaa yhdessä ja mahdollisesti sitten tehdä niitä lapsiakin. Vaan ei - tarjokkaina on ollut vain joko pahasti päihderiippuvaisia laitapuolenkulkijoita tai sitten niin iäkkäitä, ettei olla edes samoissa maailmoissa enää.
Eli juna meni jo lapsiperheen suhteen. Edelleen haluaisin miehen, jonka kanssa voisin elää yhteistä arkea ja elää vanhoiksi rinnakkain, mutta tarjokkaita ei tämänikäiselle naiselle ole enää lainkaan.
Tuo imeinen kiire toteuttaa ydinperheunelmaa luultavasti karkottaa miehet erittäin tehokkaasti. Ei seurusteluvaiheessa vielä sellaisia mietitä, vaan koetetaan tutustua.
Kelpuuttaakohan kunnollista ja kilttiä miestä?
Ongelma juuri se, että tuon kokoinen/näköinen on tavallinen suomalainen nainen. Joku kysyi mitä väliä ulkonäöllä on, sitten taas jos juttu olisi miehestä niin täällä ruodittaisiin ekana sen ulkonäköä ja painoa ihan satavarmasti ja käskettäisiin alentamaan rimaa 😂
Ekassa kuvassa kasvoihin saatu ihan ok naapurintyttö look rajaamalla sekä hiuksilla ja kädellä sopivasti peittäen.
Tokassa ja kolmannessa näkyy sitten totuus. Kun xxxl-vartalo yhdistetään Masa Niemen kasvoihin ei se välttämättä ole kuuminta hottia deittimarkkioilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulta meni lapsentekovuodet ohitse, kun miestä ei vaan löytynyt. Olen nyt siis 46v nainen ja viimeiset 20 vuotta olen yrittänyt kumppania löytää.
En ole muuta pyytänyt kuin savutonta, liikunnallista, työssä käyvää miestä, jonka kanssa voisi jakaa kodin, harrastaa tavallista arkiliikuntaa yhdessä ja mahdollisesti sitten tehdä niitä lapsiakin. Vaan ei - tarjokkaina on ollut vain joko pahasti päihderiippuvaisia laitapuolenkulkijoita tai sitten niin iäkkäitä, ettei olla edes samoissa maailmoissa enää.
Eli juna meni jo lapsiperheen suhteen. Edelleen haluaisin miehen, jonka kanssa voisin elää yhteistä arkea ja elää vanhoiksi rinnakkain, mutta tarjokkaita ei tämänikäiselle naiselle ole enää lainkaan.
"mutta tarjokkaita ei tämänikäiselle naiselle ole enää lainkaan"
Kyllä kauniille 46-vuotiaalle naiselle löytyisi ottajia vaikka kuinka paljon.
Ei tossa jutussa kyllä sanottu, että ei kelpaa kellekään, että se tapailujen jääminen lyhyiksi olisi miehen päätöksestä kiinni. Moni mies antaisi toisen perskannikkansa saadakseen tollaisen naisen, tai ylipäätään naisen.
Vierailija kirjoitti:
Aika monen kokoiset ihmiset tekevät pitkiä vaelluksia, somesta löytyy. Ketjuun taisi löytää alppieroaja. Ihan vapaasti omalla tyylillä vain, kunhan et kuolemantuottamukseen syyllisty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalikokoista ei ole nähnytkään, arvon puusilmä. XXL otetaan vaaterekistä vähintään ja sekin tekee tiukkaa.
Niin minkä kokoimen hobitti sä itse olet? Oletko sä se 165cm narukäsi, joka täällä aina haukkuu naisia?
LMAO, oot kukkakeppi😅😅 Ainot laittais sut kerralla nippuun😂😂
Voi olla. Siksi en Ainoa valkkaiskaan. Itseäni painavampi nainen on automaattinen dealbreaker.
Vierailija kirjoitti:
Luitko artikkelin kohtaa jossa kirjoitettiin "Aino ei ole löytänyt kumppania jonka kanssa haluaisi perustaa perheen"? Eli tyypillinen nirsous taas kyseessä.
Ei. Vastuullisuus. On naisen elämän vakavin päätös, kenet kelpuuttaa lastensa isäksi. Koska se on se päätös, joka tulee vaikuttamaan niiden lastenkin tulevaisuuteen kaikkein eniten.
Älykkyys periytyy, sosioekonominen asema periytyy, monet luonteenpiirteet periytyy, ja ydinperheiden lapset pärjäävät valitettavasti tutkitusti paremmin kuin eroperheiden lapset. Täytyy siis miettiä sekin hyvin tarkkaan, että se mies todellakin on ja pysyy ja kantaa vastuunsa.
Muutenkin hyvä isä on sekä tyttö- että poikalapsille niin suuri ja tärkeä asia, että nainen ei yksinkertaisesti VOI olla liian nirso valitessaan isää lapsilleen.
Itselleen jos vaan valitsee kumppania, voi vielä jostain tinkiäkin, mutta lasten isän kohdalla? Ei koskaan mistään.
Suurin ongelma parisuhteissa näyttää minusta olevan nimenomaan se, että ihmiset eivät nirsoile riittävästi. Otetaan vaan joku kun ei osata yksinkään olla ja sitten ihmetellään miksi kaikki on paskaa.
N47, 20 vuotta onnellisesti naimisissa and counting. Ja tasan nirsoilin miestä valkatessa.
Suomesta löytyy takuulla tuhansia sinkkumiehiä jotka kelpuuttaisivat kyseisen naisen puolisoksi ja lastensa äidiksi jos ei ole täysin luonnevikainen tai muuten vastenmielinen persoona. Itsekin pystyisin luettelemaan heti omasta tuttavapiiristä useamman. Kyllä näissä tarinoissa on aina se toinen kertomaton puoli jota ei ikinä haastatteluissa mainita tai juttuihin kirjoiteta.