Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7466)

Vierailija
1261/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ne koirat tietää onko talossa ollut jauhelihaa vai ruumis 

Vierailija
1262/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap itse ollut mukana seurueessa kun näin tarkasti tietää asiat?

En. Kun täältä yksiöläävastäni auon läsipäätäni muka tietävänä. 🐖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä ne koirat tietää onko talossa ollut jauhelihaa vai ruumis 

🐖 sait taas tällä typeruudellä jatkettua ketjuasi.    Nolo.

Vierailija
1264/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI:n mukaan tekijä on siis tuttavapiirissä. 

Vierailija
1265/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisa olisi nyt 43 ? 

Vierailija
1266/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epstein tuhosi kuolleita tyttöjä hapolla 

Niinkö se Elsabtin poika Andrev  kertoi niitä kuulumisia Epsteinin luota.   🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1267/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raisa olisi nyt 43 ? 

Sinähän osaat  lasketaan. Bravoooo

Vierailija
1268/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todennäköisin selitys on väkivaltainen teko, mahdollisesti liittyen kuljetukseen (taksi/auto) tai tuttavuussuhteeseen"

 

Tämähän se varmaan ois.

 

Kaveriporukan autoon nousu tutkintaan. Eikä pidä antaa hämätä, vaikka Raisan kännykkä jäisikin osoittamaan keskustan mastoihin. Itse tyttö on voinut jo matkata jonnekin aivan muualle. Tätä Raisan ja kännykän eroamista todistaisi se, ettei Raisasta ole varmoja havaintoja enää keskustasta ja koko tyttö katosi kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1269/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista jengiä yleensä juhli Tampereen seurahuoneella 

Entä Casablancassa ? 

Vierailija
1270/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raisa olisi nyt 43 ? 

Raisa oli syntynyt maaliskuussa 1983 eli olisi nyt 43-vuotias.

Ja tämä kaveriporukka koostuu mitä todennäköisimmin noin 43-49-vuotiaista tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1271/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI:n mukaan tekijä on siis tuttavapiirissä. 

Siis onko tekoäly jo kykenevä ratkaisemaan murhia? Sehän helpottaa kummasti poliisien työtä.

Vierailija
1272/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epstein tuhosi kuolleita tyttöjä hapolla 

Niinkö se Elsabtin poika Andrev  kertoi niitä kuulumisia Epsteinin luota.   🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Joko tuon Anrevin  ja kaveirettensa  5v tyttölapsen kidutusjuttu säköiskuilla sidottuna palasin huonees on käsitelty Entä muut lastensalakuljetukset, maan petos jutut  🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1273/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI:n mukaan tekijä on siis tuttavapiirissä. 

Siis onko tekoäly jo kykenevä ratkaisemaan murhia? Sehän helpottaa kummasti poliisien työtä.

Oletko järissäsi kuntommosta paskaa kirjoitat?

Vierailija
1274/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epstein tuhosi kuolleita tyttöjä hapolla 

Niinkö se Elsabtin poika Andrev  kertoi niitä kuulumisia Epsteinin luota.   🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Joko tuon Anrevin  ja kaveirettensa  5v tyttölapsen kidutusjuttu säköiskuilla sidottuna palasin huonees on käsitelty Entä muut lastensalakuljetukset, maan petos jutut  🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Tässä non tuoreempi juttu moukille pohdittavaksi ja spekuloitavaksi.  Niitten suku siitä kiittäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1275/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Todennäköisin selitys on väkivaltainen teko, mahdollisesti liittyen kuljetukseen (taksi/auto) tai tuttavuussuhteeseen"

 

Tämähän se varmaan ois.

 

Kaveriporukan autoon nousu tutkintaan. Eikä pidä antaa hämätä, vaikka Raisan kännykkä jäisikin osoittamaan keskustan mastoihin. Itse tyttö on voinut jo matkata jonnekin aivan muualle. Tätä Raisan ja kännykän eroamista todistaisi se, ettei Raisasta ole varmoja havaintoja enää keskustasta ja koko tyttö katosi kokonaan.

Ja siis vielä lisäyksenä tuohon, että Raisan viimeinen puhelu oli klo 22:18. Tämän jälkeen Raisa ei enää kännykkäänsä käyttänyt. Eli joko tyttö ja kännykkä ovat olleet eri paikoissa tai Raisa tilanteessa, ettei pääse vastaamaan puhelimeen. Hänellehän soitti se "hylkääjäkaveri" kahdesti ja autonkorjaajakundikin. Toki, jos Raisa nousi kaveriporukan autoon, tuon "hylkääjäkaverin" puhelinsoitto Raisalle on voinut olla pelkkää hämäystä, alibin hakemista. Tai sitten Raisa on ollut porukassa mukana ja Raisan kännykkä on pudonnut löysän bleiserin taskusta auton jalkatilaan, ulos tai kotibileisiin, mökille, pihamaalle, missä ikinä nyt ovatkaan olleet ja soittamalla kännykkään ovat yrittäneet paikantaa puhelinta, eli missä se siis täällä pirisee.

Vierailija
1276/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi veivata vanhaa juttua?

Koska syyllinen saattaa olla vielä elossa.

Tosin jos tekijä oli Virpi Pe.r.s.e, niin se on nyt erittäin kuumassa paikassa lapioimassa hiiltä.

Mietin vielä yöllä, mikä olisi ollut Virpin motiivi. Ne entisten poikkisten tapot oli vielä jotenkin ehkä ymmärrettävissä dopinghouruisen päässä tapahtuneeksi väkivaltaiseksi vinksahdukseksi ja jonain uuden poikkiksen mustasukkaisuutena ja/tai Virpin kostona. Mutta siis näyttikö Raisa jotenkin niin lihaisalta, että Virpin teki mieli tehdä siitä paisti vai mitä ihmettä olisi motiivina? Onko poliisi epäillyt tyttöreppupään omistajaksi ketään muuta tyttöä kuin Raisaa?

Vierailija
1277/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Raisan kanssa ollut kaveri, autoporukka, kundikaveri, autonkorjaajakaveri ja Pirkkalan kotibileporukka ovat olleet hiljaa kaikki nämä vuodet? Ei siis mitään sanottavaa ja ihmeteltävää, kun kaveri katoaa kuin savuna ilmaan? Vieläpä Suomen miltei eniten julkisuutta saanut katoamistapaus Pia Ristikankareen lisäksi.

Vierailija
1278/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi veivata vanhaa juttua?

Koska syyllinen saattaa olla vielä elossa.

Tosin jos tekijä oli Virpi Pe.r.s.e, niin se on nyt erittäin kuumassa paikassa lapioimassa hiiltä.

Haista ihan reilusti 💩💩💩💩💩💩💩

Poliisin kannattaisi lukea tätä ketjua. Paskaa haistatellaan auki olevan murhatapauksen spekuloinnista. 

Vierailija
1279/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Todennäköisin selitys on väkivaltainen teko, mahdollisesti liittyen kuljetukseen (taksi/auto) tai tuttavuussuhteeseen"

 

Tämähän se varmaan ois.

 

Kaveriporukan autoon nousu tutkintaan. Eikä pidä antaa hämätä, vaikka Raisan kännykkä jäisikin osoittamaan keskustan mastoihin. Itse tyttö on voinut jo matkata jonnekin aivan muualle. Tätä Raisan ja kännykän eroamista todistaisi se, ettei Raisasta ole varmoja havaintoja enää keskustasta ja koko tyttö katosi kokonaan.

Ja siis vielä lisäyksenä tuohon, että Raisan viimeinen puhelu oli klo 22:18. Tämän jälkeen Raisa ei enää kännykkäänsä käyttänyt. Eli joko tyttö ja kännykkä ovat olleet eri paikoissa tai Raisa tilanteessa, ettei pääse vastaamaan puhelimeen. Hänellehän soitti se "hylkääjäkaveri" kahdesti ja autonkorjaajakundikin. Toki, jos Raisa nousi kaveriporukan autoon, tuon "hylkääjäkaverin" puhelinsoitto Raisalle on voinut olla pelkkää hämäystä, alibin hakemista. Tai sitten Raisa on ollut porukassa mukana ja Raisan kännykkä on pudonnut löysän bleiserin taskusta auton jalkatilaan, ulos tai kotibileisiin, mökille, pihamaalle, missä ikinä nyt ovatkaan olleet ja soittamalla kännykkään ovat yrittäneet paikantaa puhelinta, eli missä se siis täällä pirisee.

Toki, jos kännykkä on varastettu tai pudonnut jo Tampereelle ja Raisa on jo muualla, on toki silloinkin hänen kännykkäänsä voitu yrittää paikantaa soittamalla siihen. Jos vaikka ollaan jossain Huittisissa päin koko porukka ja ihmetellään, missäs Raisan kännykkä on. Soitetaan siihen, katsotaan, missä se soi.

 Mutta todellisuudessa puhelin soi jossain Tampereen keskustassa päin, jos faktaa on se, että kännykkä linkittyi vikan kerran Tampereen tukimastoon klo 23:53.

Mikään ei tosin poista sitäkään vaihtoehtoa, että koko poppoo onkin ollut keskustassa jossain ja Raisan puhelin on suljettu silloin ja ollaan lähdetty Raisa sekä suljettu puhelin mukana johonkin.

Vierailija
1280/7466 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aina vaarana se, että mielikuvitus lähtee laukalle. Poliisin ainakin kuvittelisi tutkineen noiden nuorten liikkumiset, puhelintiedot yms. heti tuoreeltaan. Ja kaikkia taktisia tietojaanhaan ei poliisi välttämättä ole tähän mennessä kertonut ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan