Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7445)

Vierailija
1141/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkalasta pääsee suoraan Valtatie 12:lle ja sitä kun posottaa 75 km, päätyy Huittisiin.

Vierailija
1142/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipe Santapukki liitettiin tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkuminen alkoholi porukoissa on riskitekijä. Siksi näitä katoamisia tulee jatkuvalla syötöllä.

Vittuako tänne itsestäänselvyyksiä latelet.  Taidat hullu halut taas piiitkän ketjun kun eåse on sun ainut elämäntarkoitus. Eikö hävetä??? 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖

Ja mikä sun ongelma on?

Vierailija
1144/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipe Santapukki liitettiin tähän?

Ainoastaan museoauton osalta, joka oli nähty Hämeentiellä. 

Vierailija
1145/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raisan puhelin ei päässyt keskustaa pidemmälle, se joko katosi, hajosi tai sammutettiin. Ihmiset jotka nappasivat Raisan, mahdollisesti vaiensivat hänen puhelimensa.

Raisa ja Raisan puhelin on voinut tosin päästä niihin Pirkkalan kotibileisiin, jonne oli menossa.

Kännykkä on voinut hyvinkin pingata Pirkkalan kotibileistä Tampereen keskustan tukimastoon klo 23.53. Ja tuo onkin viimeinen pingaus. Ainakin mikäli nyt on uskomista tuohon yhteen viestiin, jossa tämä tuotiin ilmi.

Mitä kotibileissä tapahtui? Keitä siellä oli? Miksi Raisa ei kommunikoinut poikakaverinsa kanssa puhelimitse enää klo 22:18 puhelun jälkeen?

Tämä! Jos ei olisi ollut kotibileissä olisi hengailut keskustassa ja olisi silminnäkijöitä silloin. Nyt ei mitään. Kukaan ei ole nähnyt häntä, mihinkään tallenteeseen ei osunut. Tuskin olisi vähissä vaatteissa hiippaillut sivukatuja. Olisi mennyt baariin tai kotiin.

Vierailija
1146/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkkalasta pääsee suoraan Valtatie 12:lle ja sitä kun posottaa 75 km, päätyy Huittisiin.

Pitääkö oikein posottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1147/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipe Santapukki liitettiin tähän?

Ainoastaan museoauton osalta, joka oli nähty Hämeentiellä. 

Kuka autoa ajoi silloin ja oliko edes ajallisesti sopiva?

Vierailija
1148/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v voi olla rohkea tutuissa tilanteissa mutta neuvoton kun on hätätilanne 


Ei voi pyytää apua keneltäkään kun pitää salailla että on luvatta baarissa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1149/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisa halusi autokyydin Hämeenkadulta Pirkkalaan, sillä matka sinne on 15 km. Sitä matkaa ei kukaan kävele. Pirkkala on matkan varrella, jos tarkoitus on jatkaa Huittisiin...

Katsokaapa kartasta.

 

Jospa koko porukka meni Pirkkalan kotibileisiin, jossa oli vaikkapa vain 3-4 nuorta. Sieltä osa jatkoi Huittisiin. Raisalle sitten kävi miten kävi.

Vierailija
1150/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi vajacci 🐖 tuli taas paikalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1151/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole varmaan Raisan siskokaan tajunnut miettiä sitä vaihtoehtoa, että Raisa sai kyydin kaveriporukalta bileisiin. Sillähän suoraan selittyisi se, miten 16-vuotias tyttö katoaa kuin tuhka tuuleen keskustasta. Sen auton vierestä, jonka kyytiin häntä ei otettu.

Vierailija
1152/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Pirkkala niin ihan vieressä Hämeentietä olekaan, sinne on noin 15 km automatka.

Kiitos. Taas yhdellä viestillä ketju jatkui  🐖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1153/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se (Y) tämä oli tekijä.  Heitti veivin Afrikassa.

Vierailija
1154/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eivät sopineet tapaavansa. Se autonsa korjaaja oli potentiaalinen kyyditsemään. Sekin siis vanhempi kuin Raisa kun oli ajokortti "

 

Sopivathan se sen verran, että Raisa sanoi tulevansa Pirkkalan kotibileisiin, jos saa autokyydin. Puhelusta puolen tunnin kuluttua hän meni sitä autokyytiä kysymään, jonka jälkeen katosi.

 

Tämä autonkorjaajakaveri ei vastannut Raisan puhelinsoittoon, eikä Raisa vastannut hänen puhelinsoittoonsa. Nämä puhelut tapahtuivat ennen keskiyötä ja vähän sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1155/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipe Santapukki liitettiin tähän?

Kiitos tyhjästä viestistä. Taas saatiin ketjua pidemmäksi 🐖

Vierailija
1156/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tekniikka vuonna 1999: Tuohon aikaan matkapuhelinverkko perustui yksinomaan 2G-teknologiaan (GSM), ja tukiasemien peittoalueet olivat erityisesti kaupunkiympäristössä laajoja. Yhden tukiaseman alue saattoi kattaa suuren osan Tampereen keskustaa, eikä sijaintia voitu määrittää nykyisen kaltaisella GPS-tarkkuudella."

 

Eli onko Pirkkalan kotibileissä ollut kännykkä voinut linkittyä Tampereen keskustan mastoon? Viimeinen pingaus oli jonkun mukaan 23:53. Tällöin Raisa olisi ollut vajaan tunnin ajan siellä Pirkkalan kotibileissä, mikäli nousi 22:50 siihen kaveriporukan autokyytiin, joka kyyditsi hänet Pirkkalan kotibileisiin. Kartan mukaan sinne ei ole pitkä matka, autolla ehkä 5 min?

Mitäs jos Raisa oli siellä Pirkkalan kotibileissä? Keitä siellä oli? Tuliko autoporukka sinne sisään myös? Kundikaveri siellä ainakin oli. Mitäs sitten tapahtui? Miksi lähdettiin Huittisiin päin ja tämä tieto pimitettiin?

Sekä tuo autokyydillinen että se kotibilejengi tietäisi  10-20 henkilöä niin mikään salaisuus ei pysy 


Tämmöinen salailu onnistuu jos homma on. Vain 1-2 henkilön tiedossa 

Kotibilejengi ei välttämättä tarkoita 10-20 ihmistä. Kotibileissä voi olla vaikkapa vain 3 ihmistä. 

Viiden hengen autoporukka osaa myös pysyä hiljaa, jos niin tahtovat.

Etenkin jos kaikki osallistuivat surmaamiseen.

Tai vahingon peittelyyn. Nuoret peittelevät pienempiäkin asioita.

Ei salaisuus pysy noin suurella jengillä  

Vierailija
1157/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi tälle Raisan hylkääjäkamulle elämässä ? Siskosta tuli juristi 

Vierailija
1158/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Raisa eikä kundikaveri olleet enää yhteydessä toisiinsa koko illan aikana sen klo 22:18 tapahtuneen puhelun jälkeen, jossa Raisa sanoi tulevansa kundikaverinsa luo kotibileisiin, jos saa autokyydin? Kumpikaan ei soittele toisilleen koko yönä. Silloinhan ei soitella, jos ollaan vierekkäin samassa tilassa. Eli pääsikö Raisa niihin kotibileisiin?

Olisiko ollut vain yksi pano muiden joukossa. Joku kommentoi, ettei ollut vakituisesti ko. miehen kanssa, vaan miehellä muitakin, kuten tällä R:llä itselläänkin. Ja eikö siskokin jotakin todennut, ettei mitään poikaystävää tai ainakaan vakavaa meininkiä ollut.

Mutta silti juostiin korkeissa koroissa ja vähissä vaatteissa sen seksin perässä...

Jo se minarissa lokakuun kylmillä liikkuminen on varmasti pistänyt silmään. Pikkujoulukausi eri asia, mutta ei yleensä pillupaljaana kuljeta enää tuossa vaiheessa, paitsi "ammattinaiset."

Höpö höpö nyt taas. 1999 oli muotia lyhyet hameet. Raisan vaatteet olivat just sitä, mitä monella muullakin. Eikä se hame nyt niin lyhyt edes ollut. 

Vierailija
1159/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kännykkä on voinut hyvinkin pingata Pirkkalan kotibileistä Tampereen keskustan tukimastoon klo 23.53. "

Pirkkalassa on tukimastoja, siksi tuo ei ole aivan todennäköistä. Hän on voinut olla autossa matkalla kohti Pirkkalaa, ennen kuin alue ja tukimasto on vaihtunut.

Vierailija
1160/7445 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pirkkalan kotibileissä tapahtui jotain, lyhin matka lähteä ajamaan äkkiä poispäin on tuo valtatie 12, joka johtaa suoraan Huittisiin. Metsää, peltoa, ryteikköä, järviä koko matka täysi. Pirkkalasta pääsee suoraan valtatie 12:sta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme