Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kkade Sofia Berlofiille?

Vierailija
07.05.2026 |

sillä on jenkki Jeff ja voi suhailla ympäri maailmaa Jeffillä lapsikin vamlmiina.

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat polkee tasajalkaa kun Sofia menestyy Dubaissa ja toteuttaa unelmiaan. Melko säälittävää.

Peilaat näitä kommentteja omiin ajatuksiisi. Se voi olla säälittävää. 

Vierailija
182/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan hän nyt näyttävä nainen.

Ei ole. Olen nähnyt hänet ratikassa stadissa ja sellaisen aikuispissiksen näköinen. Tukka tiukalla ponnarilla, paljon meikkiä ja täyteaineet kasvoissa, tiukat trikoot ja musta nahkarotsi. Lyhyt, eivätkä sääret ole todellakaan pitkät kuten käsitellyissä kuvissa.

Nätimpiä naisia näkee paljon.

Sofia on julkisuudessa, koska moni media nyt haluaa hehkuttaa naisia, jotka tienaavat rahansa myymällä itseään. Tällaista aikaa elämme.

Tätä minäkin mietin. O tempora, o mores. Nykyään esitellään OF ja maailman vanhin ammatti ihan normaalina asiana. Ne ei voi olla vaikuttamatta tekijänsä psyykeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen. Kaunis ja rikas. Itse en ole kumpaakaan. Netto-omaisuuteni on 5000 e ja olen 37-vuotias. Tehnyt pskaduunia koko elämäni ja nyt jäin työttömäksi. Ei naurata.

Vierailija
184/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta iloinen hänen puolestaan. En haluaisi olla julkkis enkä ökyrikaskaan, ihan tavallinen elämä sopii paremmin minulle. 

Niin no, eipä tuo Sofia taida mikään ökyrikas olla, Jeffinsä on. Jeff ei anna rahojaan Sofialle, korkeintaan parin tonnin laukun joskus ja maksaa ravintolassa ruoat ja jos hyvin käy, niin kotonakin.

En ole kateellinen. Toivottavasti suhde kestää. Sofian ura on ollut olla hyvännäköinen, en tiedä kuinka paljon hän on onnistunut tahkoamaan sillä rahaa. Hyvännäköisyys yleensä ihmisissä vähenee iän myötä, toivottavasti hän onnistuu pitämään ulkonäköön perustuvan uran kypsänä naisenakin, jotkuthan tähän kykenee. Eniten harmittaa Sofian puolesta lapsiasia. Jos hän niitä haluaa, pitäisi kovaa vauhtia olla niitä jo tekemässä. Kaikki niitä ei tosiaan saa enää nelikymppisenä. Yleensä ulkonäköpulmat tosin kasvavat lasten saannin myötä, harvalla on sitten enää bikinifitnesskroppaa.

Vierailija
185/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää kaikki Sofiat vähän " pimpeli pom", kuten tää yks vöheriäinen. 

Vierailija
186/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marbellassa erään klubin uima-altaan baaritiskillä kuultua: he bought it as a birthday present to his girlfriend. Puhuttiin vieressä sijaitsevasta valtavasta linnasta. Jos on totta, että Belorffin miesystävä on niin superrikas, niin jotain vastaavaa rakkauden osoitusta olisin odottanut.

Eikä niitä iänikuisia käsilaukkuja joita kaikille maksullisille ostetaan.

Vierailija
187/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marbellassa erään klubin uima-altaan baaritiskillä kuultua: he bought it as a birthday present to his girlfriend. Puhuttiin vieressä sijaitsevasta valtavasta linnasta. Jos on totta, että Belorffin miesystävä on niin superrikas, niin jotain vastaavaa rakkauden osoitusta olisin odottanut.

Lortin miljonääri on muistaakseni oikeudessa varattomaksi todettu kun yritti temppuilla irti elatusmaksuista ja elää vanhempiensa rahoilla. Ei Jeff omista sitä rilliketjua. Rikkana rokassa taitaa olla joku kokkelituomiokin.

Vierailija
188/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lortin miljonääri on muistaakseni oikeudessa varattomaksi todettu kun yritti temppuilla irti elatusmaksuista ja elää vanhempiensa rahoilla. Ei Jeff omista sitä rilliketjua. Rikkana rokassa taitaa olla joku kokkelituomiokin.

Astuiko siis sofia jo toisen kerran miinaan?

Vierailija
189/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Sofialle kateellinen, mutta en jaksaisi itse käydä töissä palkalla, josta viedään iso siivu veroja ja hintojen nousun takia rahaa jää vieläkin vähemmän käteen. Tätä rumbaa on jo kestänyt yli 30 vuotta eikä helpotusta näy. Ei minua haittaisi lennellä 1. luokassa, ostaa asioita katsomatta hintaa ja käyttää aikaani itsestäni huolehtimiseen. Kuljen halvimmissa räteissä enkä edes tiedä miltä kalliin vaatteen kangas tuntuu. Kukapa ei tuollaista luksus elämää haluaisi? Ei vaan taida sellaista sheikkiä löytyä, joka tämän röllin ottaisi omakseen.

Minä en pitäisi siiitä, että elämän sisältö tulee ulkoisista asioista. Enkä edes halua että mies ostaa mulle mitään, ruusujakin inhoan en osaa arvostaa sellaista. Ferrareilla en tee ingentingen, ei ole ajokorttia. Luis vuittonin laukkuja on jo lähes kaikilla. Sitä paitsi ne on rumia. Maisemat asunnostani on komeammat kuin pilvenpiirtäjissä, sitä paitse se on kaikki omaa.

Jos jotain tarvitsen ostan itse. Säästän ja ostan.

Vierailija
190/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kade henkilölle jonka omaisuus mahtuu matkalaukkuun? Ei ammattia, ei omaa puolisoa, ei lapsia - ei mitään, edes kotia, pelkkä kuori.

Vierailija
191/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mietin kuinka hän pärjää, kun ikää tulee lisää tai sairastuu niin ettei näytä enää riittävän nätiltä.

Vierailija
192/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Nautin enemmän itse omalla työllä tienatuista rahoista kuin lahjaksi saaduista. Enkä koe että olisin mistään jäänyt paitsi. Enkä haluaisi olla juorulehtien vakioaihe vuodesta toiseen. 

Vierailija
193/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole. Minulla on oma työ ja omat rahat joilla voin ostaa käsilaukkuja tai olla ostamatta. En ole riippuvainen miehestä jolla on edellisistä suhteistaan KOLME pientä lasta ja ruma avioerosotku meneillään.

Vierailija
194/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin erilainen ihminen, ettei minulla ole vähäisintäkään kosketuspintaa hänen elämäänsä. Minulla on perhe, vietämme aikaa luonnossa mökillä, harrastan eräilyn lisäksi käsitöitä, entisöintiä yms. Jo pelkkä lomamatka Dubaihin olisi täysin pois suljettu, saati asuminen siellä. Laukkuni ovat pääasiassa kankaisia. 

Vierailija
195/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.  Minulla on oikeasti pitkät sääret.  Ja tiukat mustat trikoot  paljastaa myös naisen jaloista tosi paljon ,  ne paljastaa niiden lyhyyden..

Vierailija
196/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, päinvastoin. Ikinä en haluaisi elää hänen laillaan.

Vierailija
197/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, päinvastoin. Ikinä en haluaisi elää hänen laillaan.

Sofian katse on tyhjä, silmistä on kadonnut ilo. Tuollainen katse on masentuneella, ahdistuneella ihmisellä. Huomaa että hän ei voi psyykkisesti hyvin.

Vierailija
198/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen nainen lähtisi Dubaihin, mutta ulkomuoto ei riitä.

Suurin osa varmasti ei. Suomalaiset naiset  on keskimäärin fiksuja ja tietävät kyllä mikä tuo onnellisen elämän. Esimerkiksi tällainen tavallinen suomalainen mies ja lapset. Tai voihan se mies olla muualtakin mutta jalat maassa ja perhe tärkeimpänä.

Vierailija
199/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tyhjät, surulliset silmät mäkin aina kuvista huomaan!  Hymy ei ylety katseeseen ja silmät on sielun peili!  Rahat mulle toki kelpaisi, mikäli niitä hänellä on...

Vierailija
200/206 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokelloinen  mies ei taida olla rikas, kun Seiskan sivuilla tuota Sofia paran tuotosta mainostetaan.