Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kkade Sofia Berlofiille?

Vierailija
07.05.2026 |

sillä on jenkki Jeff ja voi suhailla ympäri maailmaa Jeffillä lapsikin vamlmiina.

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikka helpottaisihan se elämää kun olisi rahaa käytettävissä, niin olen luonnostani niin laiska, etten jaksaisi pakkoa olla noin super fitissä kunnossa koko elämän. Enkä myöskään halua pukeutua paljastavasti ja laittaa kuvia someen, mikä ilmeisesti kuuluu työnkuvaan.

Vierailija
122/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vanhempi koulutettu mutta kait aika heikkopalkkainen nainen puki ajatukseni sanoiksi eli olisi ehkä kannattanut nuorena keskittyä pokaamaan rikas mies, kun luomua ulkonäköpääomaakin oli jonkin verran. Ei se raataminen 40 vuotta valtion virastossa niin hohdokasta elämää suonut. Näin voi todeta jälkeenpäin eli nuoret naiset hyödyntäkää nuoruus ja ulkonäkö täysillä. 

Se olin minä. Ja vaikka palkka on erittäin kohtuullinen ja puolisolla vielä enemmän, en pääse ikinä Sofian miehen elintasoon. Suosittelen parikymppisiä naisia miettimään miehen tulevaa tulotasoa pitkällä tähtäimellä. Vaikka se inceleitä itkettääkin, sille on syynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan nyt jokusen vuoden päästä kuinka enään löytyy hänelle sugardaddyjä.Tuskin ketään.

enään...😫

Yyy minulle mt läskille ei löyde ketään.  En ole vuosiin päässyt ulos yksiöläävästäni.  🐖

Vierailija
124/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi elää arabimaassa jonkun paksun k*rvaranteen kanssa.

Mutta Sofian kropan voisin kyllä ottaa (mulla oli nuorena samanlainen luomusti), en naamaa.

Vierailija
125/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokalvoilleni on jäänyt vuosien takaa iltapäivälehden  kuva, jossa Sofia ja muutama muu nuori nainen kiipeävät loistohotellin portaita töihin. Viihdyttämään maksusta rikkaita julkkismiehiä. Sofialla tyhjä katse. Ruumiinkieli kertoi nöyryytyksestä.

Dubaissa arabit maksavat jopa satojatuhansia se ksistä eurooppalaisten naisten kanssa. Helppoa rahaa jos moraali antaa myöten ja suostuu äärimmäisiin nöyryytyksiin. Siitä voi lukea vaikka googlaamalla. Monet idiootit myyvät halvalla itsensä ja katuvat loppuelämänsä.

Vierailija
126/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole. Häpeäisin jos minulla olisi tuollainen tytär.

Jep. Oma tytär Sohvia nuorempi. Hänellä perhe, 2 lasta, mies josta tykkää aidosti, työ josta hän itse tykkää, ja paljon paljon kauniimpi kuin Sohvi muovilisäkkeineen. 

Vierailija
127/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hauskaa, että Arto Nyberg itkee Eeva -lehden kannessa miten hän ei kelpaa enää televisioon ja samaan aikaan Sofia porskuttaa Dubaissa ja uutta TV-ohjelmaa puukkaa eetteriin.

Idioland

Vierailija
128/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen nainen lähtisi Dubaihin, mutta ulkomuoto ei riitä.

Kuka hullu vaihtaisi raikkaan ja kauniin Suomen pölyiseen, saasteiseen ja kuuman hikiseen itäiseen maahan, joka täynnä muslimeja!

Ja jossa on sotaa.

Vierailija
129/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin tummaverikön

13 vuotta sitten 

kadun toisella puolella

Helsingin ytimessä.

Hän vaikutti minua reilusti 

lyhyemmältä.. Silloin vielä 

kaunis heleällä tavalla;

ilman täyteaineiden 

kasaantumista/vuosien

lamautuspistosten

pysäyttämää lymfakiertoa.

Naiset menettävät raikkautensa

alkaessaan livenä näyttää 

Madame Tussauds-vahakabinetin

hahmoilta. 

Montaa vuotta ei âmpulleja 

voi ämpätä yksi toisen perään.

Tapahtuu aineen leviämistä ja 

migraatiota.

Kasvoihin alkaa vaivihkaa

pesiytyä tietty pöhöttynyt

olemus.

Myöhemmin 2020-luvulla

kiinnitin huomiota ilmiselviin

irtotyynyihin/takamustoppauksiin

keltamedian klipeissä. Nehän ovat

BBL-ilmiön kyljessä trendanneita

booster-alusvaatteita, joiden

funktiona on luoda jyrkempi tarakka

naisen sivuprofiiliin. Minusta

S.B. näytti käyttävän näitä 

efektihousuja kaikissa kuvauksissa.

Seiskan rando_salaotoksissa sama.

Hän on vielä verraten nuori, alle 40.

Kyllä hän aivan takuulla näyttävä 

nainen on vielä vuosia eteenpäin.

Pikkurahasta ei liene pula, jos

rinnat tai peffan haluaa jälleen 

uudishuoltoon kirurgin lavetille..

(((  <----🍑----> ))) 🤷 x

Mä oon nähnyt Sohvin joskus muinoin Kampissa shoppaamassa silloisen miehensä Niko Nousiaisen kanssa. Sohvi oli todella lyhyt, veikkaisin joku 157 cm. Ja yllättävän tavallisen näköinen. Nenä nyrpyllään katseli halpisliikkeen rytkyjä. Ajattelin silloin että: Voi poikaparkaa.

Vierailija
130/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua mietityttää noissa kuvissa tuo hymyttömyys ja surumieliset silmät.  "Silmät on sielun peilit", sanoo vanha kansa.

Eihän Victoria Beckmankaan hymyile, ja näyttää aina surulliselta. Se on osa imagoa.

Toisinaan näemme väläyksen hypervalkoisista tekokuorista jättileegoissaan. 😁

Ei ole hänen tavaramerkki, muuten kuin luonne. Ei ole kovin avoin ihminen. Ja aina ollut tuollainen, jo Spice Girls aikoina. Sofian käytös taas on muuttunut. En ymmärrä miten jaksaa tuota. 

Mutta kuten jo sitten itsekin hajottamansa ekan Nikon parisuhteensa raunioilla sanoi, ettei halua vain olla jonkun vaimo. En tiedä mikä hän nykyään on. Maailma voi olla julma paikka. Ja ilman osoitettua empatiaa vaikea saada sitä muilta.

Vierailija
131/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän tuossa sarjassa ainakaan esitellyt mitään, mistä voisi olla kateellinen. 

Jos rahoilla olisi hankittu vaikka kiva rantahuvila Kreikasta, tai mistä tahansa muualta Euroopasta, tai vaikka hieno vanha linna, sitten voisi olla vähän kateellinen. 

Vierailija
132/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole, mies varmasti epänormaali kun haluaa olla tuon näköisen kanssa.

Sofia voi olla mitä vaan, mutta ruma ei kyllä ole!

Ulkoisesti kyllä tosi monen miehen mieleen...

Sehän siinä onkin lohdullista. Ei ole mikään missi tai malli, vaan tavallinen töppöjalka-suomimamma.

Vierailija
133/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on siis kalliita vaatteita, koruja ja asuu pilvenpiirtäjässä todella ahdistavassa paikassa, jonne en haluaisi edes lomamatlalle.

Mikä tuossa on hyvää elämänlaatua? 

Vierailija
134/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan hän nyt näyttävä nainen.

Katopa miltä vanhat mammat Marokossa näyttää.

Vierailija
135/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on siis kalliita vaatteita, koruja ja asuu pilvenpiirtäjässä todella ahdistavassa paikassa, jonne en haluaisi edes lomamatlalle.

Mikä tuossa on hyvää elämänlaatua? 

Lämpö.

Vierailija
136/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
137/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Yleensä miehellä on kierrossa useita naisia ja vanhimmasta päästä yleensä tiputetaan pois kun löydetään uusi tilalle. Sofia asuu aina muiden nurkissa. 

Niin. Hänellä ei ole kotia.

Vierailija
138/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju taas täynnä kommentoijia, joita "Sofia ei kiinnosta" 😂😂😂😂😂😂

Ja lisää näyttää tulevan.

Vierailija
139/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen nainen lähtisi Dubaihin, mutta ulkomuoto ei riitä.

Kuka hullu vaihtaisi raikkaan ja kauniin Suomen pölyiseen, saasteiseen ja kuuman hikiseen itäiseen maahan, joka täynnä muslimeja!

Tämä. En ole ikinä käynyt, mutta vaikuttaa painajaismaiselta paikalta.

Mulle jopa Andalusia oli liikaa, kun siellä ei ollut mitään vihreää. Hienoa kulttuuria ja historiaa toki, toisin kuin tuolla aavikolle rakennetulla ostoskeskuksella. 

Ja sulla ei vielä naisena ole siellä mitään perusturvaa. Olet miesten varassa. 

Vierailija
140/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on varmaan frigidi. Muuten ei ymmärrä karvalompsan lyhytvuokrausta.

Jos Rillis on kehunut Sofiaa älykkääksi, se tarkoittaa tässä sitä, että muija ymmärtää olla hiljaa ja "ymmärtää" Rillin mysteeribisnekset. Onhan Sohvi itsekin ollut rahanpesusta epäilty, kun "valmennuksiaan" fitbysofia-tililtä ostettiin urakalla ilman todellista asiakaspohjaa. Tämä Rantiksen aikaan, kun huumerahuleita piti pyykätä.

Rillis ei ole bisnesmies, koska sitä arvostelujuttua ei löytyis jos suku olisi sen poistattanut. Se on varoitus ukkelin luonteesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi